IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Akceptacja klauzul fakultatywnych |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyra-żoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumiane są zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy PZP.3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty, w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajem-nych świadczeń stron umowy ubezpieczenia w niżej określonych przypadkach.4. Zmiany umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających ryzyko ubezpieczeniowe, a w szczególności w przypadku zmian w przepi-sach prawnych dotyczących podatku VAT lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków związanych ze świadczeniem ochrony ubezpieczeniowej lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt usług ubezpieczeniowych. W takich przypadkach ceny za usługi ubezpieczeniowe zawarte na podstawie umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Wykonawca poinfor-muje Zamawiającego na piśmie o korekcie ceny ubezpieczeń zawartych na podstawie umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tej ko-rekty. Nowe ceny ubezpieczeń będą obowiązujące dla Wykonawcy i Zamawiającego od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych stanowiących podstawę do ich korekty.5. Zmiany umowy zakresie zmiany ceny lub zakresu są dopuszczalne w przypadku:1. wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ. 2. w razie konieczności doubezpieczenia kolejnych osób (pracowników lub ich członków rodzin); 3. w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpiecze-nia; 4. w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia; 5. wysokiej szkodowości umów ubezpieczeń zawartych w ramach Umowy, tj. szkodowo-ści, która przekroczy 70% w okresie 11 miesięcy trwania Umowy. Przez szkodowość rozumie się stosunek wypłaconych odszkodowań i rezerw do przypisanej w danym okresie składki (odszkodowania + rezerwy w stosunku do składki);W takich przypadkach ceny za usługi ubezpieczeniowe zawarte na podstawie umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Wykonaw-ca poinformuje Zamawiającego na piśmie o korekcie ceny ubezpieczeń zawartych na podstawie umowy, wskazując równocześnie podstawę wprowadzenia zmian. Nowe ce-ny ubezpieczeń będą obowiązujące dla Wykonawcy i Zamawiającego od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian.6. Zmiana umowy może polegać́ w szczególności na: 1. zmianie wysokości sum ubezpieczenia wraz z weryfikacją stawek i składek ubezpie-czenia będące ich konsekwencją; 2. zmianie ilości osób zgłoszonych do ubezpieczenia (zwiększenie lub zmniejszenie licz-by ubezpieczonych); 3. zmianie zakresu ubezpieczenia w związku z: zmianą zakresu wykonywanej działal-ności, ujawnieniem się lub powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewi-dzianego w SIWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do obowiązujących wymogów4. zmianie wysokości składki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się lub powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w OPZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do obowiązujących wymogów5. zmianie terminów płatności składki; 6. zmianie zakresu lub przedmiotu działalności Zamawiającego; 7. aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności zmiany: nazwy, zmianę adresu sie-dziby, nr konta bankowego; 8. w przypadku konieczności wykładni znaczenia lub zakresu pojęć zastosowanych w umowie, gdy budzą uzasadnione wątpliwości; 9. zmianie postanowień umowy w celu dostosowania do zmian w prawie powszechnie ob-owiązującym, które mają wpływ na realizację umowy; 10. zmianie umowy dotyczącej poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, lite-rowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redak-cyjnych, niepowodujące zmiany celu i istotnych postanowień umowy.11. Renegocjacji wysokości stawek ubezpieczeniowych, w przypadku stwierdzenia tzw wysokiej szkodowości.7. Zmiana umowy może nastąpić po uprzednim przesłaniu Zamawiającemu propozycji zakre-su i ceny ubezpieczenia wraz z informacją o dacie wejście w życia określonych zmian.8. Zmiany danych adresowych i kont bankowych Stron następują na podstawie jednostronne-go, pisemnego powiadomienia.9. W wypadku wystąpienia zmiany:a)stawki podatku od towarów i usług,b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki go-dzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o mi-nimalnym wynagrodzeniu za pracę,c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wy-sokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnej,d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o któ-rych mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitało-wych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wyko-nawcę i zasadność zmian zostanie należycie wykazana.10. W przypadkach, o których mowa powyżej, w sytuacji zaistnienia podstaw do zmiany umowy, strona jest zobowiązana złożyć drugiej stronie pisemny wniosek w zakresie określonym powyżej wraz z uzasadnieniem i przedstawić bez zbędnej zwłoki niezbędne dokumenty w terminie umożliwiającym drugiej stronie sprawdzenie w okresie 7 dni roboczych poprawności przedłożonych dokumentów, w celu zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń oraz podpisanie aneksu do umowy w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana wynagrodzenia netto/brutto, o których mowa w niniejszym paragrafie następują po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-18, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: