IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Klauzule fakultatywne |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, w tym zgodnie z art. 144ust. 1pkt 1 ustawy Pzp w przypadkach następujących: 1) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego w tym w skutek przekształceń, fuzji, podziałów, przejęć i innych form restrukturyzacyjnych przewidzianych w prawie gospodarczym, na mocy których po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego powstaje nowy podmiot prawny przejmujący i lub wchodzący w prawa i obowiązki; 2) zmiany terminu wykonania usługi lub przedłużenia terminu wykonania usługi, wynikająca z działania siły wyższej lub innych okoliczności powstałych u Zamawiającego; 3) zmiany przepisów prawnych i wynikające z przepisów prawnych w szczególności ustawowego wprowadzenia stawki VAT na usługi ubezpieczeniowe; Wykonawca będzie mógł w trakcie realizacji Umowy podwyższyć należną wartość za realizowane świadczenie ubezpieczeniowe o wartość stawki podatku. Wówczas ostateczne wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany; 4) podwyższenia sum gwarancyjnych lub limitów odpowiedzialności ustanowionych na pierwsze ryzyko w okresie obowiązywania umowy również po ich częściowej lub całkowitej konsumpcji, z zachowaniem równowagi ekonomicznej względem Zamawiającego; 5) odtworzenia, uzupełnienia limitów sum ubezpieczenia podlegających konsumpcji, po ich wyczerpaniu zgodnie ze stawkami określonymi w ofercie Wykonawcy, odpowiednio do wartości i okresu ubezpieczenia; 6) zmiany stawek i składek w sytuacji ujawnienia się okoliczności, o których mowa w art. 816 Kodeksu cywilnego; 7) zmiany terminów okresów rozliczeniowych przedmiotu ubezpieczenia, lub terminów aktualizacji sum ubezpieczenia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności niezakończenia rozliczeń rachunkowo-księgowych; 8) zmiany w zakresie powierzenia do realizacji podwykonawcy części zamówienia w trakcie, o ile zmiana ta nie wpłynie na pogorszenie warunków ochrony lub realizacji Umowy, w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby po stronie Wykonawcy w celu prawidłowej realizacji Umowy; 9) zmiany w zakresie zasad współpracy Stron przy realizacji Umowy, w szczególności zmiany sposobu likwidacji szkód, jeśli nie wpłynie to na ograniczenie uprawnień Zamawiającego oraz zmiany treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy - zmiana ta nie może powodować utrudnień w prawidłowej realizacji Umowy, w sytuacji zmian organizacyjnych po stronie Wykonawcy, bądź Zamawiającego lub w razie konieczności usprawnienia procedury likwidacji szkód; 10) zmiany Umowy, gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie lub zbycie w trakcie trwania Umowy przedmiotu ubezpieczenia, objętych Umową innemu podmiotowi; 11) zmiany (w tym rozszerzenia) zakresu terytorialnego dla danego ryzyka, objętego zamówieniem lub jego części, gdy z powodu okoliczności związanych z działalnością przez niego prowadzoną zaistnieje konieczność objęcia zakresem dodatkowego terytorium świata, co nastąpi za zgodą Wykonawcy i na warunkach ustalonych przez Strony w drodze negocjacji z zachowaniem równowagi ekonomicznej względem Zamawiającego; 12) zmiany w razie stwierdzenia jakichkolwiek niezamierzonych błędów lub braków w dokumentacji, zgłoszeniach lub realizacji Umowy wówczas Strony uzgodnią sposób dokonania ich sprostowania 2. Wszelkie zmiany, o których mowa w ust.1 powyżej oraz zmiany nieistotne, będą zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego za pośrednictwem Brokera i będą potwierdzane i/lub rozliczane poprzez wystawianie Aneksów do dokumentów ubezpieczenia wystawionych w całym okresie obowiązywania Umowy na zasadach określonych w Umowie albo w inny sposób uzgodniony przez Strony, nie ma potrzeby wystawiania odrębnych Aneksów do niniejszej Umowy. 3.Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: