Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zdanie 1 – „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych – grupa pływaków”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE 1. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych– grupa pływaków”Wykonawcy, którzy będą realizowali umowę, zobowiązany będzie do zastosowania i przestrzegania – wytycznych MEN, GIS i MZ dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży w 2020 roku – załącznik nr 9 do SIWZ i Umowy.1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU/PRAWO OPCJI1) Przewidywana ilość uczestników 110 osób młodzież osoby płatne + 8 opiekunów (osoby bezpłatne) + 1 kierownik obozu. Razem 119 osób.2) Wymagany termin pobytu: od 6 września 2020 do 11 września 2020 r., (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu+ prowiant na drogę.)3) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia lub zmniejszenia przewidywanej ilości uczestników wycieczki w zakresie (+ 10 % i - 10 %). Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zmniejszenia ilości uczestników wycieczki nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją w zakresie (+10 %; - 10%) Wykonawca będzie zobowiązany przyjąć i wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje korzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. O prawie skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po podjęciu takiej decyzji jednak nie później niż na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem wyjazdu wycieczki.2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU1) Miejscowość: ośrodek w górach2) Transport : autokar, busa) sprawną klimatyzację,b) przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób,c) przewóz musi się odbywać zgodnie z obowiązującym czasem pracy kierowcy.Uwaga Nr 1: Do grupy z Dąbrowy Górniczej podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy o takim samym standardzie na własny koszt. Miejscem wyjazdu i powrotu jest: parking przy Zespole Szkół Sportowych w Dąbrowie Górniczej ul. Chopina 34. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podczas odprawy grupy w dniu wyjazdu na wycieczkę stosownych dokumentów:a) z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego pojazdu, stanowiącego docelowy środek transportu, b) badania trzeźwości kierowcy przez uprawnione do tego służby, wykonane w dniu wyjazdu. 3. OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA1) Baza noclegowa – pokoje 2, 3, 4 osobowe zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym, murowanym: typu hotel, pensjonat, ośrodek wczasowo-kolonijny – ze stałym CO. Uwaga Nr 2 :Zamawiający nie dopuszcza domków, odrębnych pawilonów oraz wykorzystania budynków szkolnych, internatów, burs jako obiekty wypoczynkowe. Zakwaterowanie wszystkich uczestników jak również opiekunów w jednym budynku z wejściem do pokoi z korytarza wewnętrznego w pokojach sąsiadujących ze sobą, znajdujących się na jednej lub kilku kondygnacjach.2) Osobne pokoje dla opiekunów ( osobno dla kobiet i osobno dla mężczyzn).Uwaga Nr 3:Pokoje muszą być przestronne, wyposażone w szafy, szafki, półki i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde z uczestników. Meble i łóżka w pokojach niezniszczone w dobrym stanie bez widocznych uszkodzeń, rozdarć, czyste i estetyczne. Łóżko z czystą i niezniszczoną pościelą. Tapczany lub materace na łóżkach nie mogą być brudne, podarte, poniszczone. Ściany czyste, nie dopuszcza się na podłodze brudnych dywanów i wykładzin, Nie dopuszcza się odpadającego tynku, dziur w ścianach i zagrzybienia. Zapewnienie jednoosobowego łóżka/tapczanika dla każdego z uczestników obozu, nie dopuszcza się łóżek piętrowych, małżeńskich (w tym również z osobnymi materacami) oraz dostawek. Łóżka w pokojach muszą być ustawione z zachowaniem swobodnego do nich dostępu.3) Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny. Uwaga nr 4: Wyposażenie łazienek w kompletne urządzenia umywalkę, wc, prysznic z bieżącą ciepłą i zimną wodą przez całą dobę bez ograniczeń, zamontowane uchwyty na ręczniki, papier toaletowy, półki na przybory toaletowe, lustra (zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarno-higienicznymi), powierzchnia łazienki musi pozwalać na swobodne poruszanie się uczestników i swobodne korzystanie z każdego z urządzeń. Ściany i podłogi wyłożone kafelkami. Kabiny prysznicowe zamykane, zabudowane ścianami z wyłożoną glazurą lub kabiną z pleksy czy szkła. Łazienki muszą być czyste - nie dopuszcza się odpadającego tynku, płytek, pleśni i zagrzybienia na fugach ścian, brodzika i kabiny prysznicowej;Uwaga nr 5.Zamawiający wymaga kabiny prysznicowe zamykane, zabudowane ścianami z wyłożoną glazurą lub kabiną z pleksy czy szkła. W przypadku prysznica zabudowanego z trzech stron, z wyłożoną glazurą i brodzikiem, dopuszcza się kotarę/zasłonę prysznicową wodoodporną do zasunięcia z jednej strony.4) Utrzymanie w czystości przez cały czas trwania turnusu pokoi, pomieszczeń sanitarnych, korytarzy i schodów;5) Zakwaterowanie w jednym budynku wraz ze stołówką. Zamawiający dopuszcza, że mogą to być oddzielne budynki, muszą jednak znajdować się na terenie jednego ośrodka wykonawcy. Teren ośrodka ogrodzony ze wszystkich stron.6) Sala gimnastyczna umiejscowiona na terenie ośrodka.7) Sala gimnastyczna dostępna w czasie turnusu codziennie po 2 x 2 godz., razem 4 godziny (w czasie trwania zajęć sala gimnastyczna do dyspozycji tylko Zamawiającego).8) Basen kryty – 25 m ( 6 torów, liny torowe grube-sportowe, chorągiewki nawrotowe, słupki startowe) - 3 grupy po 1,5 godz. 2 x dziennie (razem 9 godzin dziennie). 9) Basen na terenie ośrodka. W czasie trwania zajęć obiekt do dyspozycji tylko Zamawiającego.10) Zaplecze sportowe na terenie ośrodka: siłownia, boiska do gier zespołowych (siatkówka, koszykówka, piłka nożna), korty tenisowe – bezpłatne korzystanie.11) Teren leśny w pobliżu zakwaterowania.12) Ośrodek bezpośrednio położony przy otwartym akwenie wodnym.13) Bezpłatne korzystanie ze sprzętu pływającego (łodzie wiosłowe, kajaki, rowerki wodne) po 2 godziny dziennie – dla każdego uczestnika w rozbiciu na grupy treningowe.14) Ośrodek monitorowany.15) W celu weryfikacji podanych przez Wykonawcę informacji w ofercie i ich zgodności ze stanem faktycznym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji zaoferowanego Ośrodka. Zamawiający przypomina, że zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 pkt 17) ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania wyklucza się wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4. OPIEKA MEDYCZNA1) Lekarz na każde wezwanie.2) Izolatka dla chorych.3) Zapewnienie środków pierwszej pomocy oraz zapewnienie apteczki wyposażonej w termometr bezdotykowy do mierzenia temperatury, podstawowe środki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej (podanych uczestnikowi za zgodą rodzica/opiekuna) oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu.4) W razie konieczności ewentualne dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala.5. WYŻYWIENIEZamawiający dopuszcza tzw. szwedzki stół tylko wtedy, gdy Wykonawca zapewni podawanie żywności ze stołu szwedzkiego przez kelnera. 1) Stołówka na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy – musi spełniać wymagania sanitarno–epidemiologiczne.2) Pierwszym posiłkiem jest obiad w ośrodku w dniu pierwszym (dzień przyjazdu), ostatnim posiłkiem jest śniadanie w ośrodku ostatniego dnia pobytu (dzień 5).3) Posiłki zapewniające minimalne dziennym zapotrzebowaniem energetycznym.4) posiłki na stołówce wydawane w następujących godzinach: śniadania od 8: 00 do 9: 00, obiad od 13: 00 do 14: 00, kolacja od 19: 00 do 20:00.Uwaga nr 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin wydawania posiłków, jeżeli opiekunowie wycieczki uznają to za zasadne. O zmianie godzin wydawania posiłków opiekunowie poinformują wykonawcę/właściciela ośrodka najpóźniej w dniu przyjazdu do ośrodka. Zmiana nie będzie miała wpływu na cenę. 5) zapewnienie 4 normowych, urozmaiconych posiłków dziennie, odpowiadających normom żywieniowym dzieci/młodzieży zarówno pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) podczas pobytu w ośrodku, z uwzględnieniem ppkt. 3)• śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego – na menu stołu szwedzkiego winno składać się: - na śniadania min. mleko, płatki zbożowe, świeże pieczywo, masło, dżem, co najmniej 2 rodzaje wędlin i serów, warzywa, owoce sezonowe, herbata, kakao,- na kolacje min. 1 danie ciepłe typu pierogi, naleśniki, parówki itp., pieczywo, masło, dżem, co najmniej 2 rodzaje wędlin i serów, warzywa, herbata,• obiad, składający się z 2 dań tj. zupa i drugie danie (ziemniaki lub frytki lub produkty mączne np. kasza, makaron oraz porcja mięsa lub ryby, surówka + kompot),• podwieczorek, wydawany przy obiedzie np. 1 szt. - jogurt (słodki) lub 1 szt. - baton lub 1 kawałek ciasta lub 1 szt. – owoc,• podczas pobytu w Ośrodku, zapewnienie uczestnikom całodobowego dostępu do termosów lub dystrybutora z wodą mineralną, • podczas treningów zapewnienie uczestnikom obozu 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika.6) w przypadku stosowania przez niektórych uczestników pobytu diety wegetariańskiej lub innej spowodowanej chorobą uczestnika Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla nich odpowiedniego dania zastępczego. Liczba uczestników będących na specjalistycznych i wegetariańskich dietach, zostanie podana Wykonawcy na 2 dni przed wyjazdem,7) w czasie podróży powrotnej zapewnienie suchego prowiantu tj. dla każdej osoby: 2 bułki typu kajzerka z masłem, wędliną lub serem, owoc (1 szt.), baton (1 szt.) i woda (1 szt.) mineralna niegazowana o pojemności 0,5l;6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów pełniących nadzór nad realizacją programu wycieczki zgodnie z umową, którzy mają prawo do:a) przejazdu /razem z uczestnikami/ na trasie: Dąbrowa Górnicza – miejsce pobytu – Dąbrowa Górnicza,b) pobytu w ośrodku, w którym zakwaterowana będzie grupa z Dąbrowy Górniczej, z zakwaterowaniem w samodzielnym pokoju z pełnym węzłem sanitarnym (umywalka, w.c., prysznic lub wanna) – oddzielne pokoje dla mężczyzn i kobiet,c) pełnego wyżywienia,d) pełnego korzystania z programu wycieczki szkoleniowej wraz z uczestnikami (z zapewnieniem biletów wstępu do oferowanych przez wykonawcę obiektów – miejsc – jeżeli dotyczy),e) ubezpieczenia NNW i OC,f) sprawdzania warunków socjalno-bytowych,g) korzystania z bezpłatnych połączeń telefonicznych z zamawiającym w sprawach związanych z pobytem grupy z Dąbrowy Górniczej na wycieczce oraz dostępu do Internetu,h) współdziałania z Wykonawcą, 2) Ubezpieczenie uczestników wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 15 000,00 zł (na czas przejazdu, pobytu, wycieczek) każdego uczestnika wycieczki szkoleniowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od NNW uczestników wyjazdu na wycieczkę szkoleniową w miejscu zbiórki w dniu wyjazdu.3) Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody wyrządzone przez uczestników, obejmujący okres realizacji zamówienia na kwotę 15 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w dniu wyjazdu na miejscu zbiórki ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od OC Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez uczestników. 4) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z organizacją i przebiegiem wycieczki szkoleniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55243000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 5
data rozpoczęcia: 2020-09-06
data zakończenia: 2020-09-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Spotkanie z dietetykiem sportowym – wykład |
20,00 |
Spotkanie z rehabilitantem i/lub fizjoterapeutą sportowym–wykład, ćwiczenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zdanie 1 – „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych – grupa pływaków” - od 06 września 2020 r. do 11 września 2020 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zdanie 2– „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych – grupa lekkoatletów”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych– grupa lekkoatletów”Wykonawcy, którzy będą realizowali umowę, zobowiązany będzie do zastosowania i przestrzegania – wytycznych MEN, GIS i MZ dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży w 2020 roku – załącznik nr 9 do SIWZ i Umowy.1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU/PRAWO OPCJI1) Przewidywana ilość uczestników 125 osób młodzież osoby płatne + 8 opiekunów + 1 kierownik (osoby bezpłatne). Razem 134 osoby.2) Wymagany termin pobytu: od 6 września 2020 do 11 września 2020 r., (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu + prowiant na drogę).3) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia lub zmniejszenia przewidywanej ilości uczestników wycieczki w zakresie (+10 % i -10 %). Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zmniejszenia ilości uczestników wycieczki nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją w zakresie (+10 %; - 10%) Wykonawca będzie zobowiązany przyjąć i wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje korzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. O prawie skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po podjęciu takiej decyzji jednak nie później niż na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem wyjazdu wycieczki.2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU1) Miejscowość: w pobliżu naturalnego zbiornika wodnego, teren zalesiony 2) Transport : autokar, busa) sprawną klimatyzację,b) przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób,c) przewóz musi się odbywać zgodnie z obowiązującym czasem pracy kierowcy.Uwaga Nr 1: Do grupy z Dąbrowy Górniczej podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy o takim samym standardzie na własny koszt. Miejscem wyjazdu i powrotu jest: parking przy Zespole Szkół Sportowych w Dąbrowie Górniczej ul. Chopina 34. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podczas odprawy grupy w dniu wyjazdu na wycieczkę stosownych dokumentów:1) z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego pojazdu, stanowiącego docelowy środek transportu, 2) badania trzeźwości kierowcy przez uprawnione do tego służby, wykonane w dniu wyjazdu.3. OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA1) Baza noclegowa – pokoje 2, 3, 4 osobowe Budynek (budynki), murowane : typu hotel, pensjonat, ośrodek wczasowo-kolonijny – ze stałym CO. Uwaga Nr 2 :Zamawiający nie dopuszcza domków, odrębnych pawilonów oraz wykorzystania budynków szkolnych, internatów, burs jako obiekty wypoczynkowe. Zakwaterowanie wszystkich uczestników jak również opiekunów w jednym budynku z wejściem do pokoi z korytarza wewnętrznego w pokojach sąsiadujących ze sobą, znajdujących się na jednej lub kilku kondygnacjach.2) Osobne pokoje dla opiekunów ( osobno dla kobiet i osobno dla mężczyzn).Uwaga Nr 3:Pokoje muszą być przestronne, wyposażone w szafy, szafki, półki i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde z uczestników. Meble i łóżka w pokojach niezniszczone w dobrym stanie bez widocznych uszkodzeń, rozdarć, czyste i estetyczne. Łóżko z czystą i niezniszczoną pościelą. Tapczany lub materace na łóżkach nie mogą być brudne, podarte, poniszczone. Ściany czyste, nie dopuszcza się na podłodze brudnych dywanów i wykładzin. Nie dopuszcza się odpadającego tynku, dziur w ścianach i zagrzybienia. Zapewnienie jednoosobowego łóżka/tapczanika dla każdego z uczestników obozu, nie dopuszcza się łóżek piętrowych, małżeńskich (w tym również z osobnymi materacami) oraz dostawek. Łóżka w pokojach muszą być ustawione z zachowaniem swobodnego do nich dostępu.3) Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny. Uwaga nr 4: Wyposażenie łazienek w kompletne urządzenia umywalkę, wc, prysznic z bieżącą ciepłą i zimną wodą przez całą dobę bez ograniczeń, zamontowane uchwyty na ręczniki, papier toaletowy, półki na przybory toaletowe, lustra (zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarno-higienicznymi), powierzchnia łazienki musi pozwalać na swobodne poruszanie się uczestników i swobodne korzystanie z każdego z urządzeń. Ściany i podłogi wyłożone kafelkami. Kabiny prysznicowe zamykane, zabudowane ścianami z wyłożoną glazurą lub kabiną z pleksy czy szkła. Łazienki muszą być czyste - nie dopuszcza się odpadającego tynku, płytek, pleśni i zagrzybienia na fugach ścian, brodzika i kabiny prysznicowej;Uwaga nr 5.Zamawiający wymaga kabiny prysznicowe zamykane, zabudowane ścianami z wyłożoną glazurą lub kabiną z pleksy czy szkła. W przypadku prysznica zabudowanego z trzech stron, z wyłożoną glazurą i brodzikiem, dopuszcza się kotarę/zasłonę prysznicową wodoodporną do zasunięcia z jednej strony.4) Utrzymanie w czystości przez cały czas trwania turnusu pokoi, pomieszczeń sanitarnych, korytarzy i schodów,5) Na terenie ośrodka stadion pełnowymiarowy (400m), tartanowy z dostępem do sprzętu lekkoatletycznego (bloki, płotki, kule, dyski, oszczepy itd.) dostępny dla 3 grup treningowych przez 2 godziny 2 x dziennie (razem 6 godzin dziennie) oraz kompleks rzutni lekkoatletycznych ogrodzonych płotem o wysokości minimum 170 cm, odpowiednio usytuowanych względem siebie tzn. strefy rzutu nie mogą się pokrywać i umożliwiając równoczesny trening na całym kompleksie; co najmniej dwie rzutnie do rzutu młotem/dyskiem, co najmniej dwie rzutnie do pchnięcia kulą, co najmniej jedna rzutnia do rzutu oszczepem dostępne dla 2 grup treningowych przez 2 godziny 2 x dziennie (razem 4 godziny dziennie). Na rzutniach do rzutów młotem/dyskiem klatki wyczynowe, a na rozbiegu do rzutu oszczepem nawierzchnia tartanowa.6) Na terenie ośrodka hala sportowa dostępna dla 4 grup treningowych przez 2 godziny dziennie (razem 8 godziny dziennie).7) Na terenie ośrodka kryta pływalnia 25 m (6 torów) dostępna dla 4 grup treningowych przez 2 godziny dziennie (razem 8 godziny dziennie).8) Sauna i siłownia dostępne bezpłatnie w każdym dniu pobytu przez minimum 2 godziny.9) Codziennie 3 zabiegi odnowy biologicznej wyłączając z tego saunę (np. solanki, hydromasaże, masaże itp.).10) W pobliżu teren zalesiony, nieutwardzone ścieżki biegowe, naturalny zbiornik wodny.11) Na terenie ośrodka kompleks boisk sportowych do gier zespołowych, korty – bezpłatne korzystanie.12) Bezpłatne korzystanie ze sprzętu pływającego (łodzie wiosłowe, kajaki, rowerki wodne) po 2 godziny dziennie – dla każdego uczestnika w rozbiciu na grupy treningowe.13) Ośrodek monitorowany.14) W celu weryfikacji podanych przez Wykonawcę informacji w ofercie i ich zgodności ze stanem faktycznym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji zaoferowanego Ośrodka. Zamawiający przypomina, że zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 pkt 17) ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania wyklucza się wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4. OPIEKA MEDYCZNA1) Lekarz na każde wezwanie.2) Izolatka dla chorych.3) Zapewnienie środków pierwszej pomocy oraz zapewnienie apteczki wyposażonej w termometr bezdotykowy do mierzenia temperatury, podstawowe środki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej (podanych uczestnikowi za zgodą rodzica/opiekuna) oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu.4) W razie konieczności ewentualne dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala.5. WYŻYWIENIEZamawiający dopuszcza tzw. szwedzki stół tylko wtedy, gdy Wykonawca zapewni podawanie żywności ze stołu szwedzkiego przez kelnera. 1) Stołówka na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy – musi spełniać wymagania sanitarno–epidemiologiczne.2) Pierwszym posiłkiem jest obiad w ośrodku w dniu pierwszym (dzień przyjazdu), ostatnim posiłkiem jest śniadanie w ośrodku ostatniego dnia pobytu (dzień 5).3) Posiłki zapewniające minimalne dziennym zapotrzebowaniem energetycznym.4) Posiłki na stołówce wydawane w następujących godzinach: śniadania od 8: 00 do 9: 00, obiad od 13: 00 do 14: 00, kolacja od 19: 00 do 20:00.Uwaga nr 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin wydawania posiłków, jeżeli opiekunowie wycieczki uznają to za zasadne. O zmianie godzin wydawania posiłków opiekunowie poinformują wykonawcę/właściciela ośrodka najpóźniej w dniu przyjazdu do ośrodka. Zmiana nie będzie miała wpływu na cenę. 5) zapewnienie 4 normowych, urozmaiconych posiłków dziennie, odpowiadających normom żywieniowym dzieci/młodzieży zarówno pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) podczas pobytu w ośrodku, z uwzględnieniem ppkt. 3)• śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego – na menu stołu szwedzkiego winno składać się: - na śniadania min. mleko, płatki zbożowe, świeże pieczywo, masło, dżem, co najmniej 2 rodzaje wędlin i serów, warzywa, owoce sezonowe, herbata, kakao,- na kolacje min. 1 danie ciepłe typu pierogi, naleśniki, parówki itp., pieczywo, masło, dżem, co najmniej 2 rodzaje wędlin i serów, warzywa, herbata,• obiad, składający się z 2 dań tj. zupa i drugie danie (ziemniaki lub frytki lub produkty mączne np. kasza, makaron oraz porcja mięsa lub ryby, surówka + kompot),• podwieczorek, wydawany przy obiedzie np. 1 szt. - jogurt (słodki) lub 1 szt. - baton lub 1 kawałek ciasta lub 1 szt. – owoc,• podczas pobytu w Ośrodku, zapewnienie uczestnikom całodobowego dostępu do termosów lub dystrybutora z wodą mineralną, • podczas treningów zapewnienie uczestnikom obozu 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika.8) w przypadku stosowania przez niektórych uczestników pobytu diety wegetariańskiej lub innej spowodowanej chorobą uczestnika Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla nich odpowiedniego dania zastępczego. Liczba uczestników będących na specjalistycznych i wegetariańskich dietach, zostanie podana Wykonawcy na 2 dni przed wyjazdem9) w czasie podróży powrotnej zapewnienie suchego prowiantu tj. dla każdej osoby: 2 bułki typu kajzerka z masłem, wędliną lub serem, owoc (1 szt.), baton (1 szt.) i woda (1 szt.) mineralna niegazowana o pojemności 0,5l.6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów pełniących nadzór nad realizacją programu wycieczki zgodnie z umową, którzy mają prawo do:a) przejazdu /razem z uczestnikami/ na trasie: Dąbrowa Górnicza – miejsce pobytu – Dąbrowa Górniczab) pobytu w ośrodku, w którym zakwaterowana będzie grupa z Dąbrowy Górniczej, z zakwaterowaniem w samodzielnym pokoju z pełnym węzłem sanitarnym (umywalka, w.c., prysznic lub wanna) – oddzielne pokoje dla mężczyzn i kobiet,c) pełnego wyżywienia,d) pełnego korzystania z programu wycieczki szkoleniowej wraz z uczestnikami (z zapewnieniem biletów wstępu do oferowanych przez wykonawcę obiektów – miejsc – jeżeli dotyczy)e) ubezpieczenia NNW i OCf) sprawdzania warunków socjalno-bytowych,g) korzystania z bezpłatnych połączeń telefonicznych z zamawiającym w sprawach związanych z pobytem grupy z Dąbrowy Górniczej na wycieczce oraz dostępu do Internetu,h) współdziałania z Wykonawcą, 2) Ubezpieczenie uczestników wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 15 000,00 zł (na czas przejazdu, pobytu, wycieczek) każdego uczestnika wycieczki szkoleniowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od NNW uczestników wyjazdu na wycieczkę szkoleniową w miejscu zbiórki.3) Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody wyrządzone przez uczestników, obejmujący okres realizacji zamówienia na kwotę 15 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w dniu wyjazdu na miejscu zbiórki ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od OC Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez uczestników. 4) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z organizacją i przebiegiem wycieczki szkoleniowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55243000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 5
data rozpoczęcia: 2020-09-06
data zakończenia: 2020-09-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Spotkanie z dietetykiem sportowym – wykład |
20,00 |
Spotkanie z rehabilitantem i/lub fizjoterapeutą sportowym–wykład, ćwiczenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zdanie 2 – Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa lekkoatletów” - od 06 września 2020 r. do 11 września 2020 r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zdanie 3 – „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - I grupa – koszykarze plus II grupa – siatkarze”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych– dwie grupy: I grupa- koszykarze oraz II grupa siatkarze”Wykonawcy, którzy będą realizowali umowę, zobowiązany będzie do zastosowania i przestrzegania – wytycznych MEN, GIS i MZ dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży w 2020 roku – załącznik nr 9 do SIWZ i Umowy.1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU/PRAWO OPCJI1) Przewidywana ilość uczestników 140 osób młodzież osoby płatne + 9 opiekunów + 2 kierowników (osoby bezpłatne). Razem 151 osoby.2) Wymagany termin pobytu: 2.1. I grupa koszykarze – 60 osób +4 opiekunów+ 1 kierownik od 6 września 2020 do 11 września 2020 r., (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu + prowiant na drogę.)2.2. II grupa siatkarze 80 osób + 5 opiekunów+ 1 kierownik - od 18 września 2020 do 23 września 2020 r., (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu+ prowiant na drogę.)3) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia lub zmniejszenia przewidywanej ilości uczestników wycieczki w zakresie (+10 % i -10 %). Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zmniejszenia ilości uczestników wycieczki nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją w zakresie (+10 %; -10%) Wykonawca będzie zobowiązany przyjąć i wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje korzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. O prawie skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po podjęciu takiej decyzji jednak nie później niż na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem wyjazdu wycieczki.2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU1) Miejscowość: oddalona do 150 km od Dąbrowy Górniczej 2) Transport : autokar, busa) sprawną klimatyzację,b) przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób,c) przewóz musi się odbywać zgodnie z obowiązującym czasem pracy kierowcy.Uwaga Nr 1: Do grupy z Dąbrowy Górniczej podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy o takim samym standardzie na własny koszt. Miejscem wyjazdu i powrotu jest: parking przy Zespole Szkół Sportowych w Dąbrowie Górniczej ul. Chopina 34. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podczas odprawy grupy w dniu wyjazdu na wycieczkę stosownych dokumentów:a) z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego pojazdu, stanowiącego docelowy środek transportu, b) badania trzeźwości kierowcy przez uprawnione do tego służby, wykonane w dniu wyjazdu. 3. OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA1) Baza noclegowa – pokoje 2, 3, 4 osobowe .Budynek (budynki), murowane : typu hotel, pensjonat, ośrodek wczasowo-kolonijny – ze stałym CO. Uwaga Nr 2 :Zamawiający nie dopuszcza domków, odrębnych pawilonów oraz wykorzystania budynków szkolnych, internatów, burs jako obiekty wypoczynkowe. Zakwaterowanie wszystkich uczestników jak również opiekunów w jednym budynku z wejściem do pokoi z korytarza wewnętrznego w pokojach sąsiadujących ze sobą, znajdujących się na jednej lub kilku kondygnacjach.2) Osobne pokoje dla opiekunów ( osobno dla kobiet i osobno dla mężczyzn).Uwaga Nr 3:Pokoje muszą być przestronne, wyposażone w szafy, szafki, półki i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde z uczestników. Meble i łóżka w pokojach niezniszczone w dobrym stanie bez widocznych uszkodzeń, rozdarć, czyste i estetyczne. Łóżko z czystą i niezniszczoną pościelą. Tapczany lub materace na łóżkach nie mogą być brudne, podarte, poniszczone. Ściany czyste, nie dopuszcza się na podłodze brudnych dywanów i wykładzin, Nie dopuszcza się odpadającego tynku, dziur w ścianach i zagrzybienia. Zapewnienie jednoosobowego łóżka/tapczanika dla każdego z uczestników obozu, nie dopuszcza się łóżek piętrowych, małżeńskich (w tym również z osobnymi materacami) oraz dostawek. Łóżka w pokojach muszą być ustawione z zachowaniem swobodnego do nich dostępu.3) Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny. Uwaga nr 4: Wyposażenie łazienek w kompletne urządzenia umywalkę, wc, prysznic z bieżącą ciepłą i zimną wodą przez całą dobę bez ograniczeń, zamontowane uchwyty na ręczniki, papier toaletowy, półki na przybory toaletowe, lustra (zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarno-higienicznymi), powierzchnia łazienki musi pozwalać na swobodne poruszanie się uczestników i swobodne korzystanie z każdego z urządzeń. Ściany i podłogi wyłożone kafelkami. Kabiny prysznicowe zamykane, zabudowane ścianami z wyłożoną glazurą lub kabiną z pleksy czy szkła. Łazienki muszą być czyste - nie dopuszcza się odpadającego tynku, płytek, pleśni i zagrzybienia na fugach ścian, brodzika i kabiny prysznicowej;Uwaga nr 5.Zamawiający wymaga kabiny prysznicowe zamykane, zabudowane ścianami z wyłożoną glazurą lub kabiną z pleksy czy szkła. W przypadku prysznica zabudowanego z trzech stron, z wyłożoną glazurą i brodzikiem, dopuszcza się kotarę/zasłonę prysznicową wodoodporną do zasunięcia z jednej strony.4) Utrzymanie w czystości przez cały czas trwania turnusu pokoi, pomieszczeń sanitarnych, korytarzy i schodów;5) Sala gimnastyczna pełnowymiarowa do piłki siatkowej ( dwusektorowa lub zamiennie 2 sale gimnastyczne pełnowymiarowe):5.1. grupa siatkarzy – treningi według harmonogramu:a) 18.09.2020 r.-PT (15:00-20:00);b) 19-20.09.2020 r. SOB/ND(9:00-20:00);c) 21-22.09.2020r . PON/WT(9:00-13:00 i 15:00-21:00) Hala sportowa z pełnowymiarowym boiskiem do koszykówki (wymiary 28m x 15 m) z namalowanymi liniami zgodnie z obowiązującymi przepisami i obręczami uchylnymi z siatką na wys. 3,05 m, z możliwością wyodrębnienia wszerz jednocześnie 2 lub 3 boisk do koszykówki o wymiarach 4 m x 14 m. - grupa koszykarzy : 10 godzin codziennie ( 4 godziny rano i 4 godziny popołudniu i 2 godziny po kolacji), oddalona do 2 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku oddalenia sal od miejsca zakwaterowania większego niż 2 km konieczne jest zapewnienie transportu. Transport wliczony w cenę oferty. Treningi dwa razy dziennie w godzinach od 9.00. do 13.00 i od 15.00 do 19.00 i 20.00 do 22.00 ( Kolacja wydawana nie wcześniej niż o godz. 19.00).6) Wejście na basen kryty z możliwością skorzystania z sauny, odnowy biologicznej – 2h dla uczestnika.7) Siłownia – 1h dla każdego uczestnik.8) Stały dostęp do boisk do siatkówki plażowej.9) Sala wykładowa lub świetlica - znajdująca się na terenie ośrodka - do celów szkoleniowo – dydaktycznych, mogąca pomieścić 120 osób, wyposażona w rzutnik, ekran, nagłośnienie, krzesło + stolik dla każdej osoby, udostępniona do wykorzystania codziennie od 10.00 do 12.00 i 15.00 do 17.00, 10) Ośrodek monitorowany.11) W drodze powrotnej zorganizowanie wycieczki do atrakcyjnej miejscowości odległej do 20 km od miejsca zakwaterowania.12) Ośrodek monitorowany.13) W celu weryfikacji podanych przez Wykonawcę informacji w ofercie i ich zgodności ze stanem faktycznym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji zaoferowanego Ośrodka. Zamawiający przypomina, że zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 pkt 17) ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania wyklucza się wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4. OPIEKA MEDYCZNA1) Lekarz na każde wezwanie.2) Izolatka dla chorych.3) Zapewnienie środków pierwszej pomocy oraz zapewnienie apteczki wyposażonej w termometr bezdotykowy do mierzenia temperatury, podstawowe środki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej (podanych uczestnikowi za zgodą rodzica/opiekuna) oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu.4) W razie konieczności ewentualne dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala.5) WYŻYWIENIEZamawiający dopuszcza tzw. szwedzki stół tylko wtedy, gdy Wykonawca zapewni podawanie żywności ze stołu szwedzkiego przez kelnera. 1) Stołówka na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy – musi spełniać wymagania sanitarno–epidemiologiczne,2) Pierwszym posiłkiem jest obiad w ośrodku w dniu pierwszym (dzień przyjazdu), ostatnim posiłkiem jest śniadanie w ośrodku ostatniego dnia pobytu (dzień 5).3) Posiłki zapewniające minimalne dziennym zapotrzebowaniem energetycznym.4) Posiłki na stołówce wydawane w następujących godzinach: śniadania od 8: 00 do 9: 00, obiad od 13: 00 do 14: 00, kolacja od 19: 00 do 20:00Uwaga nr 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin wydawania posiłków, jeżeli opiekunowie wycieczki uznają to za zasadne. O zmianie godzin wydawania posiłków opiekunowie poinformują wykonawcę/właściciela ośrodka najpóźniej w dniu przyjazdu do ośrodka. Zmiana nie będzie miała wpływu na cenę. 5) zapewnienie 4 normowych, urozmaiconych posiłków dziennie, odpowiadających normom żywieniowym dzieci/młodzieży zarówno pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) podczas pobytu w ośrodku, z uwzględnieniem ppkt. 3)• śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego – na menu stołu szwedzkiego winno składać się: - na śniadania min. mleko, płatki zbożowe, świeże pieczywo, masło, dżem, co najmniej 2 rodzaje wędlin i serów, warzywa, owoce sezonowe, herbata, kakao,- na kolacje min. 1 danie ciepłe typu pierogi, naleśniki, parówki itp., pieczywo, masło, dżem, co najmniej 2 rodzaje wędlin i serów, warzywa, herbata,• obiad, składający się z 2 dań tj. zupa i drugie danie (ziemniaki lub frytki lub produkty mączne np. kasza, makaron oraz porcja mięsa lub ryby, surówka + kompot),• podwieczorek, wydawany przy obiedzie np. 1 szt. - jogurt (słodki) lub 1 szt. - baton lub 1 kawałek ciasta lub 1 szt. – owoc,• podczas pobytu w Ośrodku, zapewnienie uczestnikom całodobowego dostępu do termosów lub dystrybutora z wodą mineralną, • podczas treningów zapewnienie uczestnikom obozu 1,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika.6) w przypadku stosowania przez niektórych uczestników pobytu diety wegetariańskiej lub innej spowodowanej chorobą uczestnika Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla nich odpowiedniego dania zastępczego. Liczba uczestników będących na specjalistycznych i wegetariańskich dietach, zostanie podana Wykonawcy na 2 dni przed wyjazdem7) w czasie podróży powrotnej zapewnienie suchego prowiantu tj. dla każdej osoby: 2 bułki typu kajzerka z masłem, wędliną lub serem, owoc (1 szt.), baton (1 szt.) i woda (1 szt.) mineralna niegazowana o pojemności 0,5l. 6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów pełniących nadzór nad realizacją programu wycieczki zgodnie z umową, którzy mają prawo do: przejazdu /razem z uczestnikami/ na trasie: Dąbrowa Górnicza – miejsce pobytu – Dąbrowa Górniczaa) pobytu w ośrodku, w którym zakwaterowana będzie grupa z Dąbrowy Górniczej, z zakwaterowaniem w samodzielnym pokoju z pełnym węzłem sanitarnym (umywalka, w.c., prysznic lub wanna) – oddzielne pokoje dla mężczyzn i kobiet,b) pełnego wyżywienia,c) pełnego korzystania z programu wycieczki szkoleniowej wraz z uczestnikami (z zapewnieniem biletów wstępu do oferowanych przez wykonawcę obiektów – miejsc – jeżeli dotyczy)d) ubezpieczenia NNW i OCe) sprawdzania warunków socjalno-bytowych,f) korzystania z bezpłatnych połączeń telefonicznych z zamawiającym w sprawach związanych z pobytem grupy z Dąbrowy Górniczej na wycieczce oraz dostępu do Internetu,g) współdziałania z Wykonawcą. 2) Ubezpieczenie uczestników wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 15 000,00 zł (na czas przejazdu, pobytu, wycieczek) każdego uczestnika wycieczki szkoleniowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od NNW uczestników wyjazdu na wycieczkę szkoleniową w miejscu zbiórki.3) Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody wyrządzone przez uczestników, obejmujący okres realizacji zamówienia na kwotę 15 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w dniu wyjazdu na miejscu zbiórki ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od OC Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez uczestników. 4) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z organizacją i przebiegiem wycieczki szkoleniowej.5) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z organizacją i przebiegiem wycieczki szkoleniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55243000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 5
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Spotkanie z dietetykiem sportowym – wykład |
20,00 |
Spotkanie z rehabilitantem i/lub fizjoterapeutą sportowym–wykład, ćwiczenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zdanie 3 – „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - I grupa – koszykarze plus II grupa – siatkarze”.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminach: I grupa - koszykarze: od 6 września 2020 do 11 września 2020;II grupa - siatkarze: od 18 września 2020 r. do 23 września 2020 r.