Zorganizowanie 8 - dniowego wypoczynku zimowego z programem profilaktycznym dla dzieci...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie 8 - dniowego wypoczynku zimowego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, z publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiaseczno
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta i Gminy Piaseczno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-05
  • Numer ogłoszenia593148-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593148-N-2020 z dnia 2020-10-05 r.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno: Zorganizowanie 8 - dniowego wypoczynku zimowego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, z publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, krajowy numer identyfikacyjny 15891289000000, ul. ul. Kościuszki  5 , 05-500  Piaseczno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, e-mail rzp@piaseczno.eu, faks 022 70 17 692.
Adres strony internetowej (URL): www.piaseczno.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.piaseczno.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, Kancelaria, parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 8 - dniowego wypoczynku zimowego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, z publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno
Numer referencyjny: Spr. 97/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Zorganizowanie 8 - dniowego wypoczynku zimowego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych z publicznych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno”. Opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A, który jest taki sam dla dwóch części. Opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy, który jest taki sam dla dwóch części. Opis przedmiotu zamówienia i wzór umowy stanowią załączniki do SIWZ. Polskie góry, zimowisko z programem profilaktycznym - 2 x po 45 dzieci z możliwością składania ofert na wybraną część w terminie od 16.01.2021r do 31.01.2021r. Możliwość złożenia oferty na dwie części na 90 dzieci, a także złożenia oferty na 90 dzieci w dwóch różnych ośrodkach. Część, I polskie góry 45 osób Część, II polskie góry 45 osób

II.5) Główny kod CPV: 55100000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55240000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W skład zamówienia mogą wejść kolejne osoby
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-16   lub zakończenia: 2021-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji - 8 dni w terminie od 16.01.2021r do 31.01.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie, minimum jedną usługę na 1 część potwierdzającą realizację zamówienia polegającą na organizacji wypoczynku zimowego na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł brutto każda dla grupy minimum 45 osób, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; (załącznik nr 3 do SIWZ) Dla części I i II Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 2 usługi na organizację wypoczynku letniego o wartości minimum 40.000 zł brutto każda na każdą z części dla grupy minimum 45 osób wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga. W przypadku składania ofert tylko na jedną cześć wystarczy przedstawić tylko 1 referencję lub inny dokument poświadczający należyte wykonanie. W przypadku składania ofert na wszystkie części wymagane są łącznie 2 dokumenty z zaznaczeniem, który dokument jest do której części.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami spełniającymi wymagania ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku części I i II przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzających, że osoby te posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie. Fachowa kadra opiekuńcza zimowiska to: - kierownik na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno – (nie dopuszcza się możliwości pełnienia innych funkcji w terminie realizacji niniejszego zadania), ograniczenie obejmuje również inne równoległe zadania wykonawcy, wraz z aktualną informacją z KRK lub w formie pisemnego oświadczenia oraz informacją z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym - wychowawcy (na jednego wychowawcę nie więcej niż 12 dzieci - na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno) potwierdzone doświadczenie wychowawcy kolonijnego min. 3 lata, wraz z aktualną informacją z KRK lub w formie pisemnego oświadczenia oraz informacją z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym -psycholog (posiadający uprawnienia do realizacji programów profilaktycznych) , wraz z aktualną informacją z KRK lub w formie pisemnego oświadczenia oraz informacją z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym -pielęgniarka ( obecność w placówce 24 godz. na dobę ) pracować będzie na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno wraz z aktualną informacją z KRK lub w formie pisemnego oświadczenia oraz informacją z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym - przewodnik (posiadający uprawnienia) pracować będzie w czasie wycieczek na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno wraz z aktualną informacją z KRK lub w formie pisemnego oświadczenia oraz informacją z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym - lekarz na telefon.- złożenie aktualnej informacji z KRK lub w formie pisemnego oświadczenia oraz informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym jest warunkiem koniecznym do przyjęcia oferty. W przypadku składania ofert na obie części Oferent zapewni odpowiednio kierownika wypoczynku, pielęgniarkę, psychologa, przewodnika i wychowawców w stosunku do liczby uczestników wypoczynku.Przykład:Grupa 45 osób w obiekcie X w miejscowości XX – 1 kierownik, 1 psycholog, 1 pielęgniarka, 1 przewodnik, 4 wychowawców, lekarz na telefon. Grupa 45 osób w obiekcie Y w miejscowości XX lub YY – 1 kierownik, 1 psycholog, 1 pielęgniarka, 1 przewodnik, 4 wychowawców, lekarz na telefon. Grupa 90 osób w obiekcie X w miejscowości XX 1 kierownik, 1 psycholog, 1 pielęgniarka, 1 przewodnik, 8 wychowawców, lekarz na telefon.Osoby te będące odpowiedzialne za świadczenie usługi, przedstawią stosowne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności a wykonawca przedstawi informacje o podstawie dysponowania taką osobą Przedstawią wypełniony wykaz osób potencjał kadrowy zał. nr 4 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wskazaną kadrą przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:- Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ; - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - przedstawienia minimum jednej usługi na 1 część potwierdzającą realizację zamówienia polegającą na organizacji wypoczynku zimowego na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł brutto każda dla grupy nie mniejszej niż 45 osób, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Dla części I II Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 2 usługi na organizację wypoczynku zimowego o wartości minimum 40.000 zł brutto każda dla grupy minimum 45 osób każda na każdą z części wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.Powyższy wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) . -wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami spełniającymi wymagania określone w Części V ust. 2 pkt 3 SIWZ ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dodysponowania tymi osobami. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) wykaz osób - Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z uprawnieniami kadry 6) wykaz usług -Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z referencjami 7) W przypadku składania oferty na część I , II, szczegółowe założenia programu wypoczynku zimowego (w tym program poszczególnych dni i godzin, zajęcia w miejscu wypoczynku, zajęcia sportowe, wycieczki piesze, wyjazdowe, godziny posiłków, propozycję alternatywnych zajęć na wypadek niepogody). Program profilaktyczny dla dzieci i młodzieży zgodnie z wymogami wymienionymi w zał. A, konkretne, szczegółowe zagadnienia do realizacji, metodologia. 8) Wykonawca przedstawi program profilaktyczny, program profilaktyki alkoholowej, narkotykowej, dopalaczy, zdrowego stylu życia , tolerancji, radzenia z codziennymi wyzwaniami, stresem , agresją zgodnie z programem przedstawionym przez wykonawcę do oferty. Realizacja programu profilaktycznego przez psychologa zgodnie ze złożoną ofertą wyłącznie dla uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno i z założeniami i minimalnymi wymaganiami wymienionymi w zał. A. 9) Zakwaterowanie w budynku z podaniem dokładnego adresu (zdjęcia i foldery budynku). Aktualne zdjęcia, foldery obiektu i przylegającego terenu mają uwzględniać pokoje z łazienkami, stołówki, świetlice, teren i inne pomieszczenia obiektu w którym będą przebywać dzieci. Standard obiektu przy założeniu minimum, który jest opisany w zał. A. Zamawiający zastrzega sobie możliwość osobistej oceny standardu obiektu przed rozstrzygnięciem przetargu po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą oraz zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli w trakcie trwania wypoczynku. 10) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu pozytywnej opinii Sanepidu i p.poż. dla proponowanego obiektu wypoczynku. 11) Oświadczenie wykonawcy, że obiekt oraz teren wokół niego, na którym będą przebywać dzieci jest ogrodzony, strzeżony i zabezpieczony a budynek posiada oddzielne pomieszczenie przeznaczone na izolatkę i odpowiednio oznakowanego. 12) Oświadczenie wykonawcy, że o powiadomieniu właściwego Kuratorium Oświaty o wypoczynku dzieci i młodzieży z Gminy Piaseczno 13) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 14) aktualnej Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; oraz aktualnej informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym w stosunku do całej kadry zatrudnionej do realizacji zadania oraz osób pracujących z dziećmi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). I część , wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z treścią paragrafu 7 wzoru umowy.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 30,00
Atrakcyjność programu zimowiska 15,00
Program profilaktyczny 25,00
Standard i położenie obiektu 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 750.000 Euro. Do poniższego zamówienia stosuje się art. 138o ust 2 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.W pozostałym zakresie postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest na zasadzie posiłkowania się ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwaną dalej ustawą Pzp. Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ kwota wartości szacunkowej jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 138g ust 1 ustawy (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.)Zamawiający udziela zamówienia w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę organizację wyjazdu jednodniowego do Warszawy dla 32 osób - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę organizację wyjazdu jednodniowego do Warszawy dla 32 osób (30 UP-dzieci młodzieży oraz 2 opiekunów). Celem wyjazdu jest odwiedzenie Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI