Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowisko z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowisko z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b41fba47-612b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063936/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Zimowisko z programem profilaktycznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b41fba47-612b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia, rzp@piaseczno.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-
Zamówienia oraz poczty elektronicznej (e-mail: rzp@piaseczno.eu ).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-
Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-Zamówienia i instrukcji złożenia oferty na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną Zamawiający informuje, że Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)Informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Piaseczno reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z siedzibą przy ul. Kościuszki 5, w Piasecznie (kod pocztowy 05- 500). Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych tel.22 7017672 mail: iod@piaseczno.eu. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dopełnienia obowiązków określonych w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Spr. 100/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie 8 - dniowego zimowiska z programem profilaktycznym dla 45 dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, z publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno. Polskie góry 8 dni np. Beskidy, Bieszczady, Karkonosze, Tatry, Góry Świętokrzyskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2024-01-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W zakres zamówienia może wejść zmniejszenie lub zwiększenie ilości dzieci do 3 dzieci. Warunki zmiany zamówienia zawarte są we wzorze umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność programu zimowiska
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Program profilaktyczny
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard i położenie obiektu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający precyzuje ten warunek
d) zdolności technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca przedstawi niezbędne do prawidłowego wykonania usługi udokumentowane przedłożeniem co najmniej 1 referencji potwierdzającej realizację usługi polegającej na organizacji wypoczynku zimowego z podaniem wartości sprzedanej usługi o wartości min. 90.000 zł brutto dla grupy min. 45 osób w okresie ostatnich 3 lat.
co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
d.2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże, że
Dysponują kadrą
przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzających, że osoby te posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie. Fachowa kadra opiekuńcza kolonii to:
- kierownik - potwierdzone doświadczenie kierownika kolonijnego – min. 3 lata wraz z informacją z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty) lub w formie pisemnego oświadczenia, jeżeli kierownik jest zatrudniony na podstawie przepisów, które przewidują warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, pracować będzie na wyłączność uczestników kolonii z Gminy Piaseczno (nie dopuszcza się możliwości pełnienia jednocześnie innych funkcji w terminie realizacji niniejszego zadania), ograniczenie obejmuje również inne (równoległe) zadania oferenta,
- wychowawców – z wykształceniem pedagogicznym, potwierdzone doświadczenie wychowawcy kolonijnego – min. 3 lata wraz z informacją z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty) lub w formie pisemnego oświadczenia, jeżeli wychowawcy są zatrudnieni na podstawie przepisów, które przewidują warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, (na jednego wychowawcę nie więcej niż 15 dzieci – pracować będą na wyłączność uczestników kolonii z Gminy Piaseczno),
- psycholog posiadający uprawnienia i potwierdzone doświadczenie pracy z dziećmi – min. 3 lata wraz z informacją z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty) lub w formie pisemnego oświadczenia, jeżeli psycholog jest zatrudniony na podstawie przepisów, które przewidują warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- informację z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (TYLKO REJESTR Z DOSTĘPEM OGRANICZONYM), że dane tej osoby nie są w nim zamieszczone. Informacja wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty (warunek przyjęcia oferty) - dotyczy: kierownika, wychowawców, psychologa, pielęgniarki, przewodnika, ratownika /instruktora narciarstwa.
- zapewnienia w formie oświadczenia, że:
- psycholog posiadający uprawnienia, (obecność w placówce – 24 godz. na dobę), pracować będzie na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno,
- pielęgniarka posiadająca/y uprawnienia, (obecność w placówce – 24 godz. na dobę), pracować będzie na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno,
- przewodnik posiadający uprawnienia, pracować będzie w czasie wycieczek na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno,
- ratownik/instruktor narciarstwa posiadający uprawnienia, pracować będzie podczas kąpieli/jazdy na nartach na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno,
- opieki lekarza POZ (na telefon).
Uwaga
W przypadku zatrudnienia przewodnika ratownika, instruktora/ów narciarstwa jedynie na potrzeby przeprowadzenia nauki i instruktażu jazdy na nartach lub snowboardzie, pobytu na basenie lub aquaparku oraz podczas zwiedzania, nie wymaga się zaświadczenia z KRK i informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Przykład:
• Grupa 45 osób w obiekcie X w miejscowości XX – 1 kierownik, 1 psycholog, 1 pielęgniarka, 1 ratownik,1 przewodnik, 3 wychowawców, lekarz na telefon (POZ).
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcą do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane oświadczeniem, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5a do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SWZ, Uwaga: Oświadczenie składane przez wykonawcę jedynie na żądanie zamawiającego.
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania wykonawca/wykonawcy składają odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w Części III ust. 1 pkt 7 - 20 SWZ:
7) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (…) – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 7 SWZ
8) Kserokopie dokumentów potwierdzające uprawnienia wskazanej kadry wraz z dokumentami potwierdzającymi min. 3 letnie doświadczenie (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 8 SWZ.
9) informację z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (tylko REJESTR Z DOSTĘPEM OGRANICZONYM) (…) – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 9 SWZ
10) Szczegółowy program kolonii (…), propozycję alternatywnych zajęć na wypadek niepogody (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 10 SWZ.
11) Wykonawca przedstawi program profilaktyczny, program profilaktyki alkoholowej, narkotykowej, dopalaczy, zdrowego stylu życia, tolerancji, radzenia z codziennymi wyzwaniami, stresem, agresją (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 11 SWZ
12) Zakwaterowanie w budynku z podaniem dokładnego adresu (zdjęcia i foldery budynku) (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 12 SWZ
13) Oświadczenie oferenta o zapewnieniu opieki medycznej (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 13 SWZ.
14) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu pozytywnej opinii Sanepidu i p.poż. dla proponowanego obiektu wypoczynku – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 14 SWZ
15) Oświadczenie wykonawcy, że obiekt oraz teren wokół niego, na którym będą przebywać dzieci jest ogrodzony, strzeżony i zabezpieczony (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 15 SWZ.
16) Oświadczenie wykonawcy, że obiekt jest dopuszczony do wypoczynku dzieci i młodzieży oraz o powiadomieniu właściwego Kuratorium Oświaty o wypoczynku dzieci i młodzieży z Gminy Piaseczno – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 16 SWZ.
17) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym ustawą PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (…) – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 17 SWZ
18) wykaz usług (…) – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 18 SWZ.
19) Oświadczenie Wykonawcy że psycholog, pielęgniarka/ratownik medyczny, przewodnik, ratownik/instruktor narciarstwa, pracować będą na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno - zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 19 SWZ.
20) Oświadczenie wykonawcy o posiadanym ubezpieczeniu - zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 20 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na dzień składania ofert zostały wskazane w Części III ust. 1 pkt 1-20 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części III ust. 1 pkt 4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zasady udzielenia zaliczek - zgodnie z § 7 wzoru umowy.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-11 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia:
8 dni w terminie od 15 stycznia 2024r do 28 stycznia 2024r.