Zimowisko z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyj

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowisko z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiaseczno
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-11
  • ZamawiającyUrząd Miasta i Gminy Piaseczno
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00424098
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowisko z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowisko z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b41fba47-612b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063936/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Zimowisko z programem profilaktycznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b41fba47-612b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia, rzp@piaseczno.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-
Zamówienia oraz poczty elektronicznej (e-mail: rzp@piaseczno.eu ).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-
Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-Zamówienia i instrukcji złożenia oferty na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną Zamawiający informuje, że Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)Informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Piaseczno reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z siedzibą przy ul. Kościuszki 5, w Piasecznie (kod pocztowy 05- 500). Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych tel.22 7017672 mail: iod@piaseczno.eu. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dopełnienia obowiązków określonych w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Spr. 100/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie 8 - dniowego zimowiska z programem profilaktycznym dla 45 dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych, z publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno. Polskie góry 8 dni np. Beskidy, Bieszczady, Karkonosze, Tatry, Góry Świętokrzyskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2024-01-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W zakres zamówienia może wejść zmniejszenie lub zwiększenie ilości dzieci do 3 dzieci. Warunki zmiany zamówienia zawarte są we wzorze umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność programu zimowiska

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Program profilaktyczny

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard i położenie obiektu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający precyzuje ten warunek
d) zdolności technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca przedstawi niezbędne do prawidłowego wykonania usługi udokumentowane przedłożeniem co najmniej 1 referencji potwierdzającej realizację usługi polegającej na organizacji wypoczynku zimowego z podaniem wartości sprzedanej usługi o wartości min. 90.000 zł brutto dla grupy min. 45 osób w okresie ostatnich 3 lat.
co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
d.2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże, że
Dysponują kadrą
przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzających, że osoby te posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie. Fachowa kadra opiekuńcza kolonii to:
- kierownik - potwierdzone doświadczenie kierownika kolonijnego – min. 3 lata wraz z informacją z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty) lub w formie pisemnego oświadczenia, jeżeli kierownik jest zatrudniony na podstawie przepisów, które przewidują warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, pracować będzie na wyłączność uczestników kolonii z Gminy Piaseczno (nie dopuszcza się możliwości pełnienia jednocześnie innych funkcji w terminie realizacji niniejszego zadania), ograniczenie obejmuje również inne (równoległe) zadania oferenta,
- wychowawców – z wykształceniem pedagogicznym, potwierdzone doświadczenie wychowawcy kolonijnego – min. 3 lata wraz z informacją z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty) lub w formie pisemnego oświadczenia, jeżeli wychowawcy są zatrudnieni na podstawie przepisów, które przewidują warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, (na jednego wychowawcę nie więcej niż 15 dzieci – pracować będą na wyłączność uczestników kolonii z Gminy Piaseczno),
- psycholog posiadający uprawnienia i potwierdzone doświadczenie pracy z dziećmi – min. 3 lata wraz z informacją z Krajowego Rejestru Karnego (zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed złożeniem oferty) lub w formie pisemnego oświadczenia, jeżeli psycholog jest zatrudniony na podstawie przepisów, które przewidują warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- informację z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (TYLKO REJESTR Z DOSTĘPEM OGRANICZONYM), że dane tej osoby nie są w nim zamieszczone. Informacja wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty (warunek przyjęcia oferty) - dotyczy: kierownika, wychowawców, psychologa, pielęgniarki, przewodnika, ratownika /instruktora narciarstwa.
- zapewnienia w formie oświadczenia, że:
- psycholog posiadający uprawnienia, (obecność w placówce – 24 godz. na dobę), pracować będzie na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno,
- pielęgniarka posiadająca/y uprawnienia, (obecność w placówce – 24 godz. na dobę), pracować będzie na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno,
- przewodnik posiadający uprawnienia, pracować będzie w czasie wycieczek na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno,
- ratownik/instruktor narciarstwa posiadający uprawnienia, pracować będzie podczas kąpieli/jazdy na nartach na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno,
- opieki lekarza POZ (na telefon).

Uwaga
W przypadku zatrudnienia przewodnika ratownika, instruktora/ów narciarstwa jedynie na potrzeby przeprowadzenia nauki i instruktażu jazdy na nartach lub snowboardzie, pobytu na basenie lub aquaparku oraz podczas zwiedzania, nie wymaga się zaświadczenia z KRK i informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Przykład:
• Grupa 45 osób w obiekcie X w miejscowości XX – 1 kierownik, 1 psycholog, 1 pielęgniarka, 1 ratownik,1 przewodnik, 3 wychowawców, lekarz na telefon (POZ).

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcą do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane oświadczeniem, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5a do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SWZ, Uwaga: Oświadczenie składane przez wykonawcę jedynie na żądanie zamawiającego.
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania wykonawca/wykonawcy składają odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w Części III ust. 1 pkt 7 - 20 SWZ:
7) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (…) – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 7 SWZ
8) Kserokopie dokumentów potwierdzające uprawnienia wskazanej kadry wraz z dokumentami potwierdzającymi min. 3 letnie doświadczenie (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 8 SWZ.
9) informację z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (tylko REJESTR Z DOSTĘPEM OGRANICZONYM) (…) – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 9 SWZ
10) Szczegółowy program kolonii (…), propozycję alternatywnych zajęć na wypadek niepogody (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 10 SWZ.
11) Wykonawca przedstawi program profilaktyczny, program profilaktyki alkoholowej, narkotykowej, dopalaczy, zdrowego stylu życia, tolerancji, radzenia z codziennymi wyzwaniami, stresem, agresją (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 11 SWZ
12) Zakwaterowanie w budynku z podaniem dokładnego adresu (zdjęcia i foldery budynku) (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 12 SWZ
13) Oświadczenie oferenta o zapewnieniu opieki medycznej (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 13 SWZ.
14) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu pozytywnej opinii Sanepidu i p.poż. dla proponowanego obiektu wypoczynku – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 14 SWZ
15) Oświadczenie wykonawcy, że obiekt oraz teren wokół niego, na którym będą przebywać dzieci jest ogrodzony, strzeżony i zabezpieczony (…)– zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 15 SWZ.
16) Oświadczenie wykonawcy, że obiekt jest dopuszczony do wypoczynku dzieci i młodzieży oraz o powiadomieniu właściwego Kuratorium Oświaty o wypoczynku dzieci i młodzieży z Gminy Piaseczno – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 16 SWZ.
17) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym ustawą PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (…) – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 17 SWZ
18) wykaz usług (…) – zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 18 SWZ.
19) Oświadczenie Wykonawcy że psycholog, pielęgniarka/ratownik medyczny, przewodnik, ratownik/instruktor narciarstwa, pracować będą na wyłączność uczestników zimowiska z Gminy Piaseczno - zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 19 SWZ.
20) Oświadczenie wykonawcy o posiadanym ubezpieczeniu - zgodnie z Częścią III ust. 1 pkt 20 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na dzień składania ofert zostały wskazane w Części III ust. 1 pkt 1-20 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części III ust. 1 pkt 4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zasady udzielenia zaliczek - zgodnie z § 7 wzoru umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
8 dni w terminie od 15 stycznia 2024r do 28 stycznia 2024r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę salę sportową w dniach 18-22.11.24 r. na szkolenie- Marki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wynajem sali sportowej (z matami) na czas dwóch dni (po 5h dziennie) w okresie 18-22.11.2024 r. W tym czasie odbywało by się szkolenie z zakresu Taktyki i Technik Interwencji dla pracowników ochrony fizycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI