Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji jesiennej w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
1.3.) Oddział zamawiającego: CKPPiP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013285610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawińskiego 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 592 34 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckppip.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckppip.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji jesiennej w roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6df37551-069c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ckppip.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ckppip.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny Platformy Zakupowej eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
3) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w Platformie Zakupowej eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) Przed uruchomieniem Platformy Zakupowej eZamawiający w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
10. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych z siedzibą przy ul. A. Pawińskiego 5A, w Warszawie. 02-106, tel.: 22 592 34 50, adres e-mail: iodo@ckppip.edu.pl
2. Celem zbierania danych jest prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, funkcjonującego na podstawie obowiązujących przepisów prawa krajowego.
5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
6. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GSO.260.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zapewni sale egzaminacyjne w Warszawie w odległości 20 km od Dworca Centralnego dla następujących egzaminów:
1. Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki – liczba osób zdających 1796, liczba osób obsługujących egzamin – 24, termin egzaminu 2022-11-10
2. Pielęgniarstwo chirurgiczne – liczba osób zdających 1068, liczba osób obsługujących egzamin – 22, termin egzaminu 2022-10-27
3. Pielęgniarstwo epidemiologiczne – liczba osób zdających 156, liczba osób obsługujących egzamin – 8, termin egzaminu 2022-11-04
4. Pielęgniarstwo geriatryczne – liczba osób zdających 95, liczba osób obsługujących egzamin – 6 , termin egzaminu 2022-09-20
5. Pielęgniarstwo ginekologiczno – położnicze – liczba osób zdających 703, liczba osób obsługujących egzamin – 18, termin egzaminu 2022-09-26
6. Pielęgniarstwo internistyczne – liczba osób zdających 988, liczba osób obsługujących egzamin – 22, termin egzaminu 2022-09-28
7. Pielęgniarstwo neonatologiczne – liczba osób zdających 336, liczba osób obsługujących egzamin – 11, termin egzaminu 2022-10-17
8. Pielęgniarstwo onkologiczne – liczba osób zdających 208, liczba osób obsługujących egzamin – 8, termin egzaminu 2022-10-21
9. Pielęgniarstwo operacyjne – liczba osób zdających 385, liczba osób obsługujących egzamin – 13, termin egzaminu 2022-11-08
10. Pielęgniarstwo opieki długoterminowej – liczba osób zdających 242, liczba osób obsługujących egzamin – 8, termin egzaminu 2022-09-14
11. Pielęgniarstwo opieki paliatywnej – liczba osób zdających 193, liczba osób obsługujących egzamin – 8, termin egzaminu 2022-10-25
12. Pielęgniarstwo pediatryczne – liczba osób zdających 453, liczba osób obsługujących egzamin – 13, termin egzaminu 2022-10-10
13. Pielęgniarstwo psychiatryczne – liczba osób zdających 477, liczba osób obsługujących egzamin – 13, termin egzaminu 2022-10-04
14. Pielęgniarstwo ratunkowe – liczba osób zdających 121, liczba osób obsługujących egzamin – 6, termin egzaminu 2022-09-13
15. Pielęgniarstwo rodzinne dla pielęgniarek – liczba osób zdających 343, liczba osób obsługujących egzamin – 11, termin egzaminu 2022-10-05
16. Pielęgniarstwo rodzinne dla położnych – liczba osób zdających 69, liczba osób obsługujących egzamin – 6, termin egzaminu 2022-09-19
Razem – liczba osób zdających 7633, liczba osób obsługujących egzamin – 197.
Wykonawca zapewni do 140 miejsc noclegowych ze śniadaniem dla osób przeprowadzających egzamin, w pokojach jednoosobowych z łazienką lub dwuosobowych z łazienką do samodzielnego wykorzystania. Miejsce noclegowe ze śniadaniem obejmuje dobę/doby z dnia poprzedzającego egzamin i/lub w dniu egzaminu oraz w innym terminie wskazanym przez Zamawiającego nie później niż do 30 listopada. Miejsca noclegowe o standardzie odpowiadającym co najmniej hotelom 3-gwiazdowym powinny być zapewnione w budynku, w którym będzie przeprowadzony egzamin. Dla osób przeprowadzających egzamin i korzystających z bazy hotelowej będą zapewnione miejsca parkingowe i oznaczone napisem PKE.
W dniu egzaminu Wykonawca zapewni miejsca parkingowe dla osób przeprowadzających egzamin niekorzystających z bazy hotelowej.
Dostępność sal egzaminacyjnych w dniu egzaminu: na 5 godzin zegarowych, w przedziale od 10.00 – 15.00.
Egzamin w danej dziedzinie powinien odbywać się maksymalnie w 5 salach ( maksymalnie w 5 budynkach), w odległości od siebie nie większej niż 1 km. Budynki, w których odbywać się będą egzaminy powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-13 do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość sal egzaminacyjnych od Dworca Centralnego w Warszawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy Pzp dotyczące
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej;
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługę w zakresie zapewnienia pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów, o wartości co najmniej 130 000,00 PLN brutto. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługę w zakresie zapewnienia pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów, o wartości co najmniej 130 000,00 PLN brutto;
b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 57 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.poz.835) – zawarte w dziale III pkt 1 Szczegółowego wykazu realizacji zamówienia
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ustawy Pzp. W przypadku gdy na dany podmiot przepis szczególny nie nakłada obowiązku wpisu do jakiegokolwiek rejestru, Wykonawca składa jedynie dokument, informujący na podstawie jakiego aktu prawnego został powołany np.: ustawy, rozporządzenia Rady Ministrów itp.,
Wykaz usług zawierający co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługę w zakresie zapewnienia pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów, o wartości co najmniej 130 000,00 PLN brutto sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ wraz z referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym, iż usługa została wykonana należycie,
Pisemne zobowiązanie od dysponentów sal potwierdzające dostępność sal egzaminacyjnych we wskazanych terminach określonych w załączniku nr 1 do SWZ pkt I Sesja jesienna 2022 r.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp,
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
3) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego,
4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy
w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmian, w następującym zakresie:
1) w przypadku wystąpienia stanu epidemii Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia i przestrzegania zasad warunkujących bezpieczeństwo podczas przeprowadzania państwowego egzaminu wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Szczegółowe wytyczne dotyczące środków bezpieczeństwa związanych z organizacją przestrzeni, budynków, pomieszczeń oraz zaplecza sanitarnego, lub;
2) zmiany ceny spowodowanej okolicznościami, o których mowa w pkt 1, lub;
3) zmiany warunków realizacji umowy, w zakresie dotyczącym wymogów dla pomieszczeń, infrastruktury lub odległości, opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w sytuacji gdy z powodu okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy, wynikających z obiektywnych przeszkód, w tym spowodowanych działaniem siły wyższej, nie jest możliwe ich zachowanie, z zastrzeżeniem że takie zmiany nie będą miały istotnego charakteru i nie będą modyfikowały ogólnego charakteru umowy.
2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1, wymaga obustronnej zgody stron oraz podpisania aneksu pisemnego, pod rygorem nieważności.
3. W przypadku powstania okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca informuje o nich Zamawiającego, przedstawiając uzasadnienie oraz dowody na jego poparcie.
4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dodatkowe wyjaśnienia oraz dowody, na pisemne żądanie Zamawiającego, potwierdzające powstanie okoliczności, o których mowa w ust. 1.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej pod adresem: https://ckppip.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni