Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
ZAPEWNIENIE NOCLEGÓW dla uczestników projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, realizujących staże/praktyki
1.3.1 Usługa noclegowa
Najlepsi, bo profesjonalni
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
ZADANIE 1: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Pile:
1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: PIŁA: Aleja Piastów 15, 64-920 Piła.
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezskosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.
SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Pile będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945).
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od Aleja Piastów 15, 64-920 Piła, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Pile.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.
4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE 2: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Poznaniu
Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: POZNAŃ: ul. Babimojska 7, 60-161 Poznań
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezskosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.
SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Poznaniu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945).
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od ul. Babimojska 7, 60-161 Poznań, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we wformie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.
4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE 3: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Radomiu:
1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: RADOM, ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.
SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Radomiu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Radomiu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.
4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE 4: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Toruniu:
1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: TORUŃ: ul. Żeglarska 10/14, 87-100 Toruń
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.
SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Toruniu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od ul. Żeglarska 10/14, 87-100 Toruń, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Toruniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego pona20
d 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.
4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wyko-nawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE 5: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Lublinie:
1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: LUBLIN: ul. Krakowskie Przedmieście 56, 20-002 Lublin
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.
SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Lublinie będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od ul. Krakowskie Przedmieście 56, 20-002 Lublin, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Lublinie.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.
4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wyko-nawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE 6: Zapewnienie noclegów dla nauczycieli odbywających praktyki w Kazimierzu Dolnym
1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: KAZIMIERZ DOLNY: ul. Puławska 86, 24-120 Kazimierz Dolny
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad. 6: praktyki nauczycieli będą realizowane w okresie 11.07.- 15.07.2022 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.
SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Kazimierzu Dolnym będą uzależnione od terminów realizacji praktyk nauczycieli, które planuje się zrealizować w okresie 11.07-15.07.2022 r.
b) Ilość noclegów: łącznie 5 dób hotelowych – 4 osoby
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od – ul. Puławska 86, 24-120 Kazimierz Dolny, tj. miejsca odbywania praktyk przez nauczycieli korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania praktyk w Kazimierzu Dolnym.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje 1- lub 2-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżko pojedyncze,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.
4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość osób korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w praktykach (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie),, w którym będzie świadczona usługa a Wyko-nawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami zakwaterowanych osób (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez zakwaterowane osoby we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.