Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników XVIII Międzynarodowego Przeglądu Teatrów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników XVIII Międzynarodowego Przeglądu Teatrów Wspaniałych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2022-09-13
  • ZamawiającySTOWARZYSZENIE NA RZECZ SZKOLNICTWA SPECJALNEGO W TCZEWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00337245
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników XVIII Międzynarodowego Przeglądu Teatrów Wspaniałych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE NA RZECZ SZKOLNICTWA SPECJALNEGO W TCZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192571802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585352770

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt.snrss@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.snrss-tczew.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników XVIII Międzynarodowego Przeglądu Teatrów Wspaniałych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02044713-2e8b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.1 Skrócona instrukcja złożenia oferty w postępowaniu z użyciem podpisu zaufanego została opisana w pkt 7.2-7.5 poniżej. Wszystkie wymagania odnośnie korzystania z Miniportalu zostały zawarte w Instrukcji opublikowanej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
7.2 Należy spakować wszystkie dokumenty składające się na ofertę.
7.3. Następnie, skompresowany plik należy podpisać podpisem zaufanym tj. z wykorzystaniem ePUAPu na stronie: https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER
7.4. Po odszukaniu przedmiotowego postępowania na Miniportalu, za pomocą przycisku „Wybierz pliki do szyfrowania” – należy zaszyfrować wcześniej podpisany epuap-em spakowany plik, a następnie wysłać podpisany i zaszyfrowany spakowany plik, po zalogowaniu się do swojej skrzynki ePUAP – poprzez stronę ePUAP zatytułowaną „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępną pod linkiem: https://moj.gov.pl/uslugi/engine/ng/index?xFormsAppName=ZlozenieZmianaWycofanie&xFormsF ormName=Wniosek
7.5. Wiadomość w ramach ePUAP zawierającą załączony podpisany, zaszyfrowany i spakowany plik nie musi być ponownie podpisywana podpisem zaufanym. Pełna informacja
7.6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej: kontakt.snrss@gmail.com
7.7. Złożenie dokumentów na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne. 7.8. Wykonawca składa ofertę, dalej „oferta” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na Miniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla wykonawców na Miniportalu.
7.9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji z Zamawiającym.
7.10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
7.11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7.12. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7.13. W przypadku żądania potwierdzenia faktu przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.2020.344) t.j. z dnia 03.03.2020 roku każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.14. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się znakiem sprawy określonym na karcie tytułowej swz.
7.15. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta, lub jej uzupełnienie), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub poczty elektronicznej: kontakt.snrss@gmail.com
7.16. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 15.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających z RODO znajduje się w swz.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających z RODO znajduje się w swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

XVIII Międzynarodowy Przeglądu Teatrów Wspaniałych stanowi specyficzną imprezę, wymagającą zapewnienia szczególnych warunków pobytu dla jej uczestników. Elementem wyróżniającym tę imprezę jest przede wszystkim jej wielkość. Łącznie uczestniczy w niej około 30 zespołów polskich i zagranicznych, które występują przez 3 dni na deskach Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie.
Skomplikowany harmonogram występów zespołów oraz wielkość imprez towarzyszących wymuszają opisany sposób zakwaterowania i wyżywienia uczestników.
Określenie „uczestnicy” obejmuje wyłącznie osoby niepełnosprawne .
2.1 Termin pobytu uczestników:
od 03.10.2022 ( przyjazd większości uczestników) do 07.10.2022 r. ( wyjazd większości uczestników w godzinach (przedpołudniowych , od 10 do 12).
2.2 Planowana liczba uczestników: 255 osób
Planuje się pobyt:
- 255 osób w terminie od 03.10.2022 do 07.10.2022 r.
2.3 Wskazane ze względów organizacyjnych ,aby obiekt w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy był położony nad jeziorem nie dalej niż 65 km od Tczewa.
2.4 Określenie szczegółowych warunków zakwaterowania:
a) obiekt ma posiadać możliwość zakwaterowania co najmniej 255 osób w jednym miejscu (jeden obiekt), co pozwoli na skuteczniejsze zarządzanie i koordynację działań podczas trwania imprezy, sprawniejsze wykorzystanie środków transportu, zapewnienie większego bezpieczeństwa uczestników itp. Możliwe jest rozmieszczenie uczestników imprezy w kilku obiektach w tej samej lokalizacji z zastrzeżeniem, iż każdy zespół musi być w całości (wraz z osobami towarzyszącymi) zakwaterowany w jednym obiekcie. Wykluczone jest kwaterowanie jednego zespołu w dwóch obiektach.
b) pokoje minimum 2 osobowe, z własnym węzłem sanitarnym. Konieczne jest całodobowe zapewnienie ciepłej wody,
c) W trakcie trwania imprezy może nastąpić wymiana zespołów i osób indywidualnych w pokojach, a zatem konieczny jest odpowiedni zapas czystej pościeli.
d) pokoje muszą być na tyle duże, aby można w nich było przechowywać stroje teatralne, rekwizyty i instrumenty. W przeciwnym przypadku w obiekcie muszą być zapewnione oddzielne pomieszczenia na ich przechowywanie.
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kwaterowania zespołów w krótszym niż liczba dni wskazanych w harmonogramie.
f) W obiekcie musi być czynna całodobowa recepcja wraz z telefonem.
g) Obiekt musi posiadać kuchnię i jadalnię celem wyżywienia uczestników-posiłki przygotowywane w miejscu zakwaterowania.
Należy zapewnić:
- codziennie jeden ciepły posiłek
- wodę mineralną butelkowaną (gazowaną i niegazowaną) dla wszystkich zakwaterowanych uczestników projektu bez ograniczeń.
- możliwość przygotowania diety specjalnej (wegetariańskiej, bezglutenowej, dla cukrzyków) ilość posiłków specjalnych Zamawiający określi w chwili zakwaterowania uczestników w obiekcie.
h) 4 , 5 i 6 października 2022 suchy prowiant przygotowany na godz. 8.00 – wyjazd do Tczewa, 7 października 2022 suchy prowiant dla uczestników przygotowany na wyjazd uczestników ( godziny wyjazdu uczestników do uzgodnienia z Zamawiającym w miejscu zakwaterowania.)
i) Obiekt musi posiadać salę lub inne wyznaczone miejsce umożliwiające realizacje prób.
j) Otoczenie obiektu musi być ogrodzone i odpowiednio zabezpieczone z możliwością bezpiecznego parkowania przy obiekcie dużych autokarów, mikrobusów i samochodów osobowych bez dodatkowej opłaty. Konieczne jest zapewnienie bezpośredniego dojazdu pod obiekt autokaru z minimum 40 miejscami.
k) Obiekt musi dysponować odpowiednim zapleczem plenerowym do realizacji spotkań zespołów teatralnych ( z możliwością np. zapalenia ogniska).
l) W obiekcie musi znajdować się zadaszone zaplecze do zorganizowania warsztatów artystycznych dla uczestników ( pomieszczenia wyposażone w stoły, ławki, krzesła z dostępem do bieżącej wody.
m) Obiekt musi być zlokalizowany na terenie leśnym z dostępem do jeziora i sprzętu wodnego ( kajaki, rowery wodne, łódki). Podczas pobytu uczestnicy mogą bezpłatnie korzystać ze sprzętu wodnego.
n) W trakcie trwania projektu ( w okresie zakwaterowania) z uwagi na dostęp do jeziora w obiekcie musi być zatrudniony ratownik.
2.5 Z uwagi na specyfikę projektu nie obowiązuje system dób hotelowych.
2.6 Obiekt musi być czysty, estetyczny i bezpieczny z niezniszczonym wyposażeniem
( meble, kafelki, armatura łazienkowa, itp.). Prowadzony przez wykwalifikowany personel.
2.7 Określenie szczegółowych warunków wyżywienia:
a) zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- rezygnacji z części posiłków,
- ustalania różnych godzin wydawania posiłków dla poszczególnych zespołów i osób indywidualnych,
- przygotowania odrębnych jadłospisów dla różnych zespołów oraz przygotowania posiłków wegetariańskich ,bezglutenowych i dla cukrzyków,
- zapewnienia wody mineralną butelkowaną (gazowaną i niegazowaną) dla wszystkich zakwaterowanych uczestników projektu bez ograniczeń
- przygotowanie tzw. Suchych prowiantów
b) jadalnia musi być czysta i estetyczna, ze szczególnym uwzględnieniem obrusów, naczyń i sztućców
2.8 Szczegółowe warunki zakwaterowania i wyżywienia określone w rozdziale 2 obiekt musi spełniać zarówno w okresie realizacji zadania, jak i w dniu składania oferty.
Ogłaszający przetarg zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia szczegółowych warunków zakwaterowania i wyżywienia w zgłoszonych obiektach przed wyborem najkorzystniejszej oferty.
2.9 Wykonawca zobowiązany jest do koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców.
2.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad świadczeniem usługi w zakresie przedmiotu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-03 do 2022-10-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyłaczność

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość oferowanych obiektów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wstępnego potwierdzenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia , o których mowa w art. 125 ust. 1 i 5 Ustaw:
5.1.1 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy ( zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ);
5.1.2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ);
5.2 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona ,w trybie art. 274 ust. 1 Ustawy, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni – następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
5.2.1 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

UWAGI:
1) Zgodnie z art., 127 ust. 1 Ustawy, Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu określonego w pkt 5.2.1 SWZ, jeżeli będzie mógł go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych rejestrów, a Wykonawca wskaże w ofercie niezbędne, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.2.1 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.1 ppkt 2 SWZ, zastępuje się je
odpowiednio oświadczeniem Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone odpowiednio: pod przysięgą,,, przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Brak szczególnych wymagań.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnianego również na miniPortalu. w formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę głośników Genius 2000X - Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę naprawę głośników Genius 2000X (naprawa ścieżek na PCB). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI