Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-05-27
  • ZamawiającyREGIONALNY OŚRODEK KULTURY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00328236
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY OŚRODEK KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 8

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rok@rok.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rok.bielsko.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kulturalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab3fad86-f0e8-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej oraz 33. Międzynarodowych Spotkań Folklorystycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab3fad86-f0e8-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest:
a) w sprawach proceduralnych: Marta Jekiełek
m.jekielek@rok.bielsko.pl tel. 33 812 69 08, 33 822 05 93
b) w sprawach przedmiotu zamówienia: Magdalena Koim biuro@tkb.art.pl l; tel. 513 123 389

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce "Centrum Pomocy".
3.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację, wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail m.jekielek@rok.bielsko.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania
9. Dokumenty elektroniczne muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy ( Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Kultury z siedzibą ul 1 Maja 8, 43-300 Bielsko-Biała, Regon: 000283222.
Kontakt z Administratorem Danych Osobowych możliwy jest pod numerem telefonu tel.(33) 822-05-93 lub adresem e-mail: rok@rok.bielsko.pl
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod numerem telefonu (33) 822-05-93 lub pisemnie na adresem e-mail: iod@rok.bielsko.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej, w tym 33. Międzynarodowych Spotkań Folklorystycznych na terenie Szczyrku, Wisły, Żywca i Bielska-Białej oraz w obiektach na terenie powiatów bielskiego, cieszyńskiego i żywieckiego , położonych nie dalej aniżeli 10 km od centrum którejkolwiek z czterech wymienionych miejscowości.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dostęp do danych będą miały wyłącznie podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa oraz pracownicy Administratora. Przekazywanie powyższym podmiotom danych osobowych dokonywane jest wyłącznie w celach określonych w pkt. 3. Administrator przekazuje dane tylko w sytuacji gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. W pozostałym zakresie dane nie będą nikomu przekazywane poza przypadkami, gdy obowiązek ich udostępnienia wynika z obowiązujących przepisów prawa;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
9) W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan następujące prawa:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11) W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.01.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakwaterowanie i wyżywienie dla 35 osób w terminie 25.07.2024 do 05.08.2024

4.2.6.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-25 do 2024-08-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto 60%
b) wyłączność na zakwaterowanie 24%
c) ilość oferowanych obiektów 16%

2. Punkty w kryterium „cena całkowita oferty za daną część” obliczane będą według następującego wzoru:
Ilość punktów badanej oferty za cenę brutto =
cena najniższa x 60
cena badanej oferty
3.Punkty w kryterium „wyłączność na zakwaterowanie”, przez które to kryterium Zamawiający rozumie sytuację, w której w oferowanym obiekcie lub obiektach, uczestnicy 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej będą jedynymi zakwaterowanymi gośćmi, obliczane będą w następujący sposób:


Ilość punktów badanej oferty za „wyłączność” =
ilość oferowanych obiektów z tzw. wyłącznością x 24
Ilość oferowanych obiektów
4.W kryterium „ilość oferowanych obiektów” stosowany będzie następujący wzór:
Ilość punktów badanej oferty za ilość „oferowanych obiektów” =
najmniejsza ilość oferowanych obiektów x 16
Ilość oferowanych obiektów badanej oferty
5.Końcowa ocena ofert w każdej z trzech części zamówienia oddzielnie, będzie sumą punktów uzyskanych w ocenianych kryteriach, według wzoru:
Ocena końcowa = ilość punktów w kryterium cena całkowita oferty za daną część + ilość punktów w kryterium wyłączność na zakwaterowanie + ilość punktów w kryterium ilość oferowanych obiektów
6. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty oddzielnie dla każdej części.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, porównując oferty w poszczególnych częściach zaoferowanych przez wykonawców.
8. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w trakcie oceny Ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej Oferty.
9. Zamawiający poprawi w Ofertach omyłki, zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający dokona oceny Ofert, które nie podlegają odrzuceniu na postawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Zamawiający, ze wszystkich ofert nieodrzuconych w każdej z trzech części, wybierze ofertę
najkorzystniejszą, to jest taką, która uzyska łącznie ze wszystkich wymienionych powyższych kryteriów, najwyższą ocenę końcową.
12. Zamawiający udzieli w każdej z trzech części zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
13. Jeżeli nie można wybrać Oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej Ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny Ofert, Zamawiający spośród tych Ofert wybiera Ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli Oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera Ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
14. Zgodnie z art. 248 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli nie można dokonać wyboru Oferty w sposób o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia Ofert dodatkowych, zawierających nową cenę lub koszt.
15. Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich Ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyłączność na zakwaterowanie

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość oferowanych obiektów

4.3.6.) Waga: 16

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakwaterowanie i wyżywienie 40 osób w terminie od 26.07.2024 do 07.08.2024

4.2.6.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-26 do 2024-08-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto 60%
b) wyłączność na zakwaterowanie 24%
c) ilość oferowanych obiektów 16%

2. Punkty w kryterium „cena całkowita oferty za daną część” obliczane będą według następującego wzoru:
Ilość punktów badanej oferty za cenę brutto =
cena najniższa x 60
cena badanej oferty
3.Punkty w kryterium „wyłączność na zakwaterowanie”, przez które to kryterium Zamawiający rozumie sytuację, w której w oferowanym obiekcie lub obiektach, uczestnicy 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej będą jedynymi zakwaterowanymi gośćmi, obliczane będą w następujący sposób:


Ilość punktów badanej oferty za „wyłączność” =
ilość oferowanych obiektów z tzw. wyłącznością x 24
Ilość oferowanych obiektów
4.W kryterium „ilość oferowanych obiektów” stosowany będzie następujący wzór:
Ilość punktów badanej oferty za ilość „oferowanych obiektów” =
najmniejsza ilość oferowanych obiektów x 16
Ilość oferowanych obiektów badanej oferty
5.Końcowa ocena ofert w każdej z trzech części zamówienia oddzielnie, będzie sumą punktów uzyskanych w ocenianych kryteriach, według wzoru:
Ocena końcowa = ilość punktów w kryterium cena całkowita oferty za daną część + ilość punktów w kryterium wyłączność na zakwaterowanie + ilość punktów w kryterium ilość oferowanych obiektów
6. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty oddzielnie dla każdej części.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, porównując oferty w poszczególnych częściach zaoferowanych przez wykonawców.
8. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w trakcie oceny Ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej Oferty.
9. Zamawiający poprawi w Ofertach omyłki, zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający dokona oceny Ofert, które nie podlegają odrzuceniu na postawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Zamawiający, ze wszystkich ofert nieodrzuconych w każdej z trzech części, wybierze ofertę
najkorzystniejszą, to jest taką, która uzyska łącznie ze wszystkich wymienionych powyższych kryteriów, najwyższą ocenę końcową.
12. Zamawiający udzieli w każdej z trzech części zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
13. Jeżeli nie można wybrać Oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej Ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny Ofert, Zamawiający spośród tych Ofert wybiera Ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli Oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera Ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
14. Zgodnie z art. 248 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli nie można dokonać wyboru Oferty w sposób o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia Ofert dodatkowych, zawierających nową cenę lub koszt.
15. Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich Ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyłączność na zakwaterowanie

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość oferowanych obiektów

4.3.6.) Waga: 16

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakwaterowanie i wyżywienie 356 osób w terminie 26.07.2024 - 05.08.2024

4.2.6.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-26 do 2024-08-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto 60%
b) wyłączność na zakwaterowanie 24%
c) ilość oferowanych obiektów 16%

2. Punkty w kryterium „cena całkowita oferty za daną część” obliczane będą według następującego wzoru:
Ilość punktów badanej oferty za cenę brutto =
cena najniższa x 60
cena badanej oferty
3.Punkty w kryterium „wyłączność na zakwaterowanie”, przez które to kryterium Zamawiający rozumie sytuację, w której w oferowanym obiekcie lub obiektach, uczestnicy 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej będą jedynymi zakwaterowanymi gośćmi, obliczane będą w następujący sposób:


Ilość punktów badanej oferty za „wyłączność” =
ilość oferowanych obiektów z tzw. wyłącznością x 24
Ilość oferowanych obiektów
4.W kryterium „ilość oferowanych obiektów” stosowany będzie następujący wzór:
Ilość punktów badanej oferty za ilość „oferowanych obiektów” =
najmniejsza ilość oferowanych obiektów x 16
Ilość oferowanych obiektów badanej oferty
5.Końcowa ocena ofert w każdej z trzech części zamówienia oddzielnie, będzie sumą punktów uzyskanych w ocenianych kryteriach, według wzoru:
Ocena końcowa = ilość punktów w kryterium cena całkowita oferty za daną część + ilość punktów w kryterium wyłączność na zakwaterowanie + ilość punktów w kryterium ilość oferowanych obiektów
6. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty oddzielnie dla każdej części.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, porównując oferty w poszczególnych częściach zaoferowanych przez wykonawców.
8. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w trakcie oceny Ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej Oferty.
9. Zamawiający poprawi w Ofertach omyłki, zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający dokona oceny Ofert, które nie podlegają odrzuceniu na postawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Zamawiający, ze wszystkich ofert nieodrzuconych w każdej z trzech części, wybierze ofertę
najkorzystniejszą, to jest taką, która uzyska łącznie ze wszystkich wymienionych powyższych kryteriów, najwyższą ocenę końcową.
12. Zamawiający udzieli w każdej z trzech części zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
13. Jeżeli nie można wybrać Oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej Ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny Ofert, Zamawiający spośród tych Ofert wybiera Ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli Oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera Ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
14. Zgodnie z art. 248 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli nie można dokonać wyboru Oferty w sposób o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia Ofert dodatkowych, zawierających nową cenę lub koszt.
15. Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich Ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyłączność na zakwaterowanie

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość oferowanych obiektów

4.3.6.) Waga: 16

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakwaterowanie i wyżywienie 159 osób w terminie 30.07.2024 do 05.08.2024

4.2.6.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-30 do 2024-08-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto 60%
b) wyłączność na zakwaterowanie 24%
c) ilość oferowanych obiektów 16%

2. Punkty w kryterium „cena całkowita oferty za daną część” obliczane będą według następującego wzoru:
Ilość punktów badanej oferty za cenę brutto =
cena najniższa x 60
cena badanej oferty
3.Punkty w kryterium „wyłączność na zakwaterowanie”, przez które to kryterium Zamawiający rozumie sytuację, w której w oferowanym obiekcie lub obiektach, uczestnicy 61. Tygodnia Kultury Beskidzkiej będą jedynymi zakwaterowanymi gośćmi, obliczane będą w następujący sposób:


Ilość punktów badanej oferty za „wyłączność” =
ilość oferowanych obiektów z tzw. wyłącznością x 24
Ilość oferowanych obiektów
4.W kryterium „ilość oferowanych obiektów” stosowany będzie następujący wzór:
Ilość punktów badanej oferty za ilość „oferowanych obiektów” =
najmniejsza ilość oferowanych obiektów x 16
Ilość oferowanych obiektów badanej oferty
5.Końcowa ocena ofert w każdej z trzech części zamówienia oddzielnie, będzie sumą punktów uzyskanych w ocenianych kryteriach, według wzoru:
Ocena końcowa = ilość punktów w kryterium cena całkowita oferty za daną część + ilość punktów w kryterium wyłączność na zakwaterowanie + ilość punktów w kryterium ilość oferowanych obiektów
6. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty oddzielnie dla każdej części.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, porównując oferty w poszczególnych częściach zaoferowanych przez wykonawców.
8. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w trakcie oceny Ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej Oferty.
9. Zamawiający poprawi w Ofertach omyłki, zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający dokona oceny Ofert, które nie podlegają odrzuceniu na postawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Zamawiający, ze wszystkich ofert nieodrzuconych w każdej z trzech części, wybierze ofertę
najkorzystniejszą, to jest taką, która uzyska łącznie ze wszystkich wymienionych powyższych kryteriów, najwyższą ocenę końcową.
12. Zamawiający udzieli w każdej z trzech części zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
13. Jeżeli nie można wybrać Oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej Ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny Ofert, Zamawiający spośród tych Ofert wybiera Ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli Oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera Ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
14. Zgodnie z art. 248 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli nie można dokonać wyboru Oferty w sposób o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia Ofert dodatkowych, zawierających nową cenę lub koszt.
15. Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich Ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyłączność na zakwaterowanie

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość oferowanych obiektów

4.3.6.) Waga: 16

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie, Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
- zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie, Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46–48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1–4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523,1292,1559 i 2054),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
i) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. 1)
j) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania Ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
k) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
l) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów złożyli odrębne Oferty, chyba że wykażą, że przygotowali te Oferty niezależnie od siebie;
m) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
4. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
5. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
6. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r.
7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4-5 i 7 ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub Zamawiającym;
3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,
b) zreorganizował personel,
c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań
za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
Zamawiający ocenia czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 6,
są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 6, nie
są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wykluczy Wykonawcę

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 Strona 8 z 19 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
- zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium tj. warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium na rzecz Regionalnego Ośrodka Kultury w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. 1 Maja 8.
2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:
- 2.200,00 zł dla części 1 zamówienia,
- 2.700,00 zł dla części 2 zamówienia,
- 20.000,00 zł dla części 3 zamówienia,
- 5.400,00 zł dla części 4 zamówienia.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania Ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia terminu upływu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 2 i 3 oraz pkt. 10.
4.Przedłużenie terminu związania Ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania Ofertą.
5.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu;
b)gwarancjach bankowych;
c)gwarancjach ubezpieczeniowych;
d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. Bank Pekao S. A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 23, nr: 47 1240 4142 1111 0000 4828 8606, podając w tytule: Wadium- Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 61. TKB
UWAGA:
Przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku bankowego Zamawiającego (wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania Ofert). Wskazane jest załączenie do Oferty potwierdzenia polecenia przelewu.
7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 5 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
- Wadium w formach niepieniężnych (o których mowa w pkt 5 ppkt b-d) winno zostać załączone do Oferty w oryginale, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawiającego dokumenty. Przy wnoszeniu wadium w formach niepieniężnych wymagane jest załączenie do Oferty dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej ze strony gwaranta do jego wystawienia, np. banku, ubezpieczyciela itp. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumenty w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu.
- Wadium w formie niepieniężnej musi spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa,
w szczególności być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie,
w przypadkach określonych w ustawie Pzp, powinno podlegać prawu polskiemu i być realizowane w Polsce oraz musi być ważne przez cały okres związania Ofertą, zgodnie z pkt. 3.
- Wadium w formie niepieniężnej powinno zawierać oznaczenie postępowania, którego dotyczy oraz jego nazwę.
- Zamawiający zaleca, aby żądanie zapłaty nie musiało być przekazywane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku.
Pozostałe informacje w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy możliwe są na warunkach określonych w §12 Projektowanych postanowień umowy.
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, chyba że zachodzą okoliczności określone w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Możliwość i warunki zmiany niniejszej umowy :
1) dopuszcza się zmianę w zakresie ilości osób korzystających z zakwaterowania spowodowanej :
a) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) zmianą przepisów prawnych w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia a dotyczących przedmiotu zamówienia i wynikających z tego obowiązków Zleceniobiorcy,
c) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania
siły wyższej, w tym szczegółowych ustaleń w okresie pandemii lub zagrożenia epidemicznego,
d) w przypadku zmian w umowie dokonanych zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 3 lit c i art. 455 ust.1 pkt 4. Ustawy Prawo zamówień publicznych
2) dopuszcza się zmianę treści niniejszej umowy w zakresie:
a) wartości zamówienia, która może zostać spowodowana ustawową zmianą stawki VAT,
b) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy,
c) zmiany wartości zamówienia spowodowanej okolicznościami wymienionymi w pkt.1) lit a)-d).
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób korzystający z zakwaterowania i wyżywienia o max. 40 osób (1 zespół).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę bieżnię- Tarnowskie Góry
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę bieżnię. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI