Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015608709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kazimierza 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-248
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.warszawa.wsa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8b3003-ea90-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243265/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup usług-hotelowo restauracyjnych wraz z usługą transportową na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/903571
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903571
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu (środków komunikacji elektronicznej) Platformy do obsługi postępowań przetargowych (dalej jako „Platforma”), dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903571
pod numerem sprawy WSA-ZP-02-2024 dotyczącym niniejszego postępowania, na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. W celu skrócenia udzielenia odpowiedzi na pytania wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były przez wykonawców w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania, nie za pośrednictwem adresu e-mail. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego (zaleca się także przesłanie treści pytań do SWZ w formacie .doc)
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903571
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców i pracowników podwykonawców oraz podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników jest Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie z siedzibą przy ul. Jana Kazimierza 10, 01-248 Warszawa.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@warszawa.wsa.gov.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi, realizacji oraz rozliczenia umowy zawartej z wybranym wykonawcą oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi:
1) ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit c oraz e RODO );
2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z wykonawcą będącym osobą fizyczną (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
3) prawnie uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnętrzne; współpracy z innymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniu zawartych umów z wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
5. Zamawiający przetwarza następujące rodzaje danych osobowych:
1) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta nie została wybrana - dane podane przez wykonawcę w ofercie, załącznikach do oferty oraz innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta została wybrana i z którym zawarto umowę – dane podane przez wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty oraz dane podane przy zawieraniu i w trakcie realizacji umowy;
3) dane osobowe pracowników wykonawców, których oferta nie została wybrana oraz podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników – dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4) dane osobowe pracowników wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników - dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dane podane przy zawieraniu umowy i w trakcie jej realizacji, w szczególności imiona i nazwiska pracowników, ich adresy e-mail i telefony służbowe oraz informacje wymagane do weryfikacji.
Szczegółowe informacje zawiera rozdział VII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSA-ZP-02-2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 236000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są usługi hotelowo-gastronomiczne wraz z usługą transportową zgodnie z:
1) projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 4 do umowy.
2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone przez okres trzech dni kalendarzowych, w terminie określonym w klauzuli XI ust. 1.
3. Przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje:
1) przewóz 115 osób autokarami będącymi własnością Wykonawcy lub wynajętymi przez niego, na jego koszt, w nast. zakresie:
2) pierwszego dnia, w godzinach od 9.00 do 13.00, z siedziby Zamawiającego: Warszawa, ul. Jana Kazimierza 10, do miejsca zakwaterowania (obiekt hotelowy),
3) trzeciego dnia w godzinach od 11.00 do 13.00 z miejsca zakwaterowania (obiekt hotelowy) do siedziby Zamawiającego: Warszawa, ul. Jana Kazimierza 10;
4) zakwaterowanie 185 osób w obiekcie hotelowym (pokoje dostępne dla gości od godz. 1200 w pierwszym dniu, do godz. 1100 w trzecim dniu) w tym:
a) 1 apartament;
b) 70 pokoi dwuosobowych;
c) 45 pokoi jednoosobowych.
5) wyżywienie, w obiekcie hotelowym dla 185 osób podawane:
a) w pierwszym dniu:
1 × obiad w formie bufetu;
1 × serwis kawowy całodzienny;
1 x oficjalna kolacja serwowana w wydzielonej sali (zamknięta dla osób postronnych);
b) w drugim dniu:
1x śniadanie w formie bufetu;
1 × obiad w formie bufetu;
1 × serwis kawowy całodzienny;
1 × kolacja w formie bufetu, w wydzielonej sali (zamknięta dla osób postronnych) lub kolacja w formie grilla;
c) w trzecim dniu:
1x śniadanie w formie bufetu;
6) udostępnienie sal konferencyjnych:
a) w pierwszym dniu :
sala konferencyjna dla 185 osób - od godziny 1300 do godz. 1800;
sala konferencyjna dla 60 osób - od godziny 1300 do godz. 1800;
sala konferencyjna dla 30 osób - od godziny 1300 do godz. 1800;
sala konferencyjna 15- 20 osób - od godziny 1600 do godz. 2000;
b) w drugim dniu od godziny 900 do godziny 1800 :
sali konferencyjnej dla 185 osób,
sali konferencyjnej dla 45 osób z możliwością skorzystania z prawa opcji, o której mowa w § 2 projektowanych postanowień umowy (możliwość rezygnacji),
sali konferencyjnej dla 30 osób z możliwością skorzystania z prawa opcji, o której mowa w § 2 projektowanych postanowień umowy (możliwość rezygnacji),
a) trzeciego dnia, w godzinach od 9.30 do 11.00 (wszystkie sale z możliwością skorzystania z prawa opcji, o której mowa w § 2 projektowanych postanowień umowy (możliwość rezygnacji)):
sali konferencyjnej dla 100 osób,
sali konferencyjnej dla 60 osób,
sali konferencyjnej dla 30 osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
zgodnie z zapisami §2 projektowanych postanowień umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 65
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: standard i wyposażenie obiektu hotelowego
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (należy rozumieć zakończone, czyli zrealizowane umowy - liczy się data zakończenia umowy) co najmniej dwie usługi hotelowo-gastronomiczne, o wartości minimum 150 000 zł brutto (każda z wykazanych usług);
b) posiada lub dysponuje obiektem hotelarskim, w którym zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, spełniającym łącznie następujące warunki:
obiekt hotelowy na dzień składania ofert jest zaszeregowany w kategorii, co najmniej czterogwiazdkowej (****) zgodnie z art. 37 pkt 1 ustawy o Usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz.U. 2023 poz. 1944 z późn. zm.) oraz widnieje w ewidencji, o której mowa w art. 38 ust. 1 tejże ustawy (Centralny Wykaz Obiektów Hotelarskich - Rejestr CWOH dostępny na stronie https://turystyka.gov.pl/;
obiekt hotelowy jest zlokalizowany w odległości nie większej niż 200 km od siedziby zamawiającego (Warszawa ul. Jana Kazimierza 10) (weryfikacja odległości nastąpi za pomocą Mapy Google https://www.google.com/maps z uwzględnieniem nast. parametrów: liczona po trasie samochodowej, jednostka odległości [km], za wyłączeniem przejazdów promami);
obiekt hotelowy jest zlokalizowany poza granicami administracyjnymi miasta stołecznego warszawy (weryfikacja położenia nastąpi za pomocą dostępnego PLANU WARSZAWY pod adresem: https://mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1/mapa?service=fast_mapa#
obiekt hotelowy jest zlokalizowany w cichym i spokojnym miejscu, w odległości większej niż 100 m w linii prostej od drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej, autostrady, drogi ekspresowej (weryfikacja odległości nastąpi za pomocą Mapy Google https://www.google.com/maps).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawca składa:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Pzp wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w klauzuli XII ust. 1 pkt 4 lit a – wykonawca składa wykaz zrealizowanych usług, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających że wykazane usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.
2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. W przypadku wnoszenia wadium w:
1) formie gwarancji lub poręczenia należy jako Beneficjenta wadium wskazać: Skarb Państwa - Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie ul. Jana Kazimierza 10, 01-248 Warszawa;
2) pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP O/O Warszawa Nr: 85 10101010 0078 1013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie WSA-ZP-02-2024” i zaleca się załączyć go do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna wykonawca wnosi w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Dokument wadialny należy załączyć wraz z plikami stanowiącymi ofertę i złożyć wraz z ofertą. Dokument wadialny winien być sporządzony w języku polskim.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
10. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
11. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
12. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego zamawiającego z wykonawcą i utratę przez wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przez platformę zakupową dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wsa_warszawa/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteria oceny ofert.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, zamawiający przyjął następujące kryteria:
cena oferty (C) – waga kryterium 65%;
standard i wyposażenie obiektu hotelowego (H) waga kryterium 35%;
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów.
Ocena ofert, dokonywana będzie wg. następującego wzoru:
P=C_min/C*60+H [PKT]
gdzie:
P - Ilość punktów przyznanych w ocenianej ofercie
Cmin - najniższa cena brutto oferty spośród ocenianych ofert,
C - cena brutto ocenianej oferty,
H- standard i wyposażenie obiektu hotelowego (H=H1+H2+H3+H4) będzie oceniane w nast. podkryteriach:
H1 lokalizacja pomieszczeń w obiekcie hotelowym:
- jeżeli wykonawca zaoferuje zamawiającemu obiekt hotelowy, w którym wszystkie pokoje hotelowe, wszystkie sale konferencyjne oraz wszystkie sale restauracyjne są zlokalizowane w jednym budynku – zamawiający przyzna 10 pkt;
- jeżeli wykonawca nie zaoferuje zamawiającemu w/w parametrów – zamawiający przyzna 0 pkt;
H2 standard sal konferencyjnych:
- jeżeli wykonawca zaoferuje zamawiającemu wszystkie sale konferencyjne z dostępem do światła dziennego – zamawiający przyzna 15 pkt;
- jeżeli wykonawca nie zaoferuje zamawiającemu w/w parametrów – zamawiający przyzna 0 pkt;
H3 klimatyzacja w salach konferencyjnych:
- jeżeli wykonawca zaoferuje zamawiającemu we wszystkich salach konferencyjnych klimatyzację z możliwością regulacji temperatury – zamawiający przyzna 5 pkt;
- jeżeli wykonawca nie zaoferuje zamawiającemu w/w parametrów – zamawiający przyzna 0 pkt;
H4 dostępność miejsc parkingowych dla gości:
- jeżeli wykonawca zaoferuje zamawiającemu dostępność bezpłatnych miejsc parkingowych na terenie obiektu hotelowego dla zaproszonych gości (dla co najmniej 10 samochodów osobowych) – zamawiający przyzna 5 pkt;
- jeżeli wykonawca nie zaoferuje zamawiającemu w/w parametrów – zamawiający przyzna 0 pkt.