Wykonanie skateparku w Płońsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie skateparku w Płońsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-28
  • ZamawiającyGmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00061955
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie skateparku w Płońsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plonsk@plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie skateparku w Płońsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cd4d747-8fc3-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330825/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie skateparku w Płońsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej
znajdującej się pod adresem: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login. Zamawiający zgodnie z § 2
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf"-zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf. Dopuszczalne
formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,
mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, rar;
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez wykonawcę na platformie
zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert;
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Płońsku o
przetwarzaniu danych dla uczestników postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z
ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę
zawarta jest w pkt 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modułowego skateparku na dz. ewid nr 393/3 przy
ul. Grunwaldzkiej w Płońsku, jako płyty betonowej. Elementy modułowe skateparku zostaną umieszczone na płycie betonowej o powierzchni ok. 800 m2 i wymiarach bazowych 40 m x 20 m.
W skład zestawu przeszkód modułowych, wchodzą takie elementy jak (wymiary w cm: dł., szer, wys):
- Roll-in + Bank ramp - 560x854x180/240
- Wall ride + Quarter pipe - 323x854x180/300
- Jumpbox - 703/854x180/300
- Funbox z grindboxem + Funbox piramida 3 - 600x666x60/65
- Grindbox 1 + Grindbox 2 - 600x181x25/50
- Poręcz prosta - 400x5x40
- Ławka 4 - 286x60x35/47
- Pumptrack PC 1 – 37 mb.
Wymiary gabarytowe urządzeń będą mogły różnić się o +/-10%.

Działka nr 393/3 stanowi działkę należącą do Gminy Miasto Płońsk przeznaczoną pod teren rekreacyjny dla mieszkańców gminy – Park 600 - lecia. Skatepark zostanie usytuowany z prawej strony działki w bezpośrednim sąsiedztwie targowiska MANHATTAN, w odległości powyżej 10 m od drogi powiatowej - ul. Grunwaldzkiej, odległość liczona od krawędzi jezdni.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
1) roboty przygotowawcze i porządkowe,
2) geodezyjne wytyczenie elementów,
3) badania geologiczne podłoża gruntowego,
4) wykonanie płyty betonowej na podbudowie,
5) montaż urządzeń modułowych skateparku,
6) montaż elementów małej architektury - ławki, siedziska, kosze śmietnikowe, tablica informacyjna,
7) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich czynności związanych z realizacją zadania (odtworzenie trawnika).

Warstwy podbudowy zależą od warunków gruntowych i muszą być uzgadniane z geologiem.
Wykonawca winien wykonać roboty pod nadzorem Energa Operator.
Inwestycja współfinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – edycja 2021”.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz dokumentacji technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1.1. w zakresie doświadczenia:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy lub roboty budowlanej polegającej na zrealizowaniu (doprowadzeniu do odbioru końcowego i odebrania) przez Wykonawcę co najmniej jednej dostawy lub roboty budowlanej wraz z montażem urządzeń skateparku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto, lub co najmniej 2 dostaw lub robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda.

W przypadku podania wartości w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych dla niniejszego postępowania.
Zakres robót wskazany powyżej może być wykonany w ramach jednej lub kilku umów.

W przypadku robót jeszcze trwających Zamawiający uzna odbiory częściowe na wymaganą wartość robót budowlanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w
art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów
występujących wspólnie (w przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego
zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp., Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej :
a) wykaz dostaw, zgodny z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza, aby wykaz wykonanych dostaw z pkt 16.1.1.1 SWZ dotyczył usług wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, nie dłuższym jednak niż 5 lat.

Podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 17 SWZ) należy złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium.

a) Ustala się wadium do zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez

Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003

na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:

Dostawa pn. Wykonanie skateparku w Płońsku – Znak sprawy ZP.271.5.2022

Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert.
Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina);
2) dla wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna - złożenie razem z ofertą.

b)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
c) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do oferty wykonawcy.
d)Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp.
e) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą
ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Zmiany umowy zawarte są w paragrafie 12 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp ofertę wraz z załącznikami, o których mowa w punkcie nr 9.1. SWZ należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę salę sportową w dniach 18-22.11.24 r. na szkolenie- Marki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wynajem sali sportowej (z matami) na czas dwóch dni (po 5h dziennie) w okresie 18-22.11.2024 r. W tym czasie odbywało by się szkolenie z zakresu Taktyki i Technik Interwencji dla pracowników ochrony fizycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI