Warsztaty pt. „Przepływ strumieni w łańcuchach dostaw a projektowanie sieci logistycznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Warsztaty pt. „Przepływ strumieni w łańcuchach dostaw a projektowanie sieci logistycznych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzecz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyPowiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00128919
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Warsztaty pt. „Przepływ strumieni w łańcuchach dostaw a projektowanie sieci logistycznych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Warsztaty pt. „Przepływ strumieni w łańcuchach dostaw a projektowanie sieci logistycznych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2cb61e-c148-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013279/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Innowacyjne warsztaty międzyzawodowe - technik informatyk i technik logistyk/spedytor w ramach projektu "Modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie międzyrzeckim".

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie międzyrzeckim

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/starostwo/postepowania/409

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyjaśnienia treści SWZoraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia
będą udostępniane na stronie internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/starostwo/postepowania/409
Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określonew Regulaminie korzystania usług, który
dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w
postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.
2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Ofertę oraz inne oświadczenia wykonawca sporządza w postaci elektronicznej i samodzielnie
(poza Asystentem postępowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na portal.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
4) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem portalu. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
5) Zamawiający i Wykonawca mogą również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl; p.lachowicz@powiat-miedzyrzecki.pl
Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych:
1) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
2) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp , podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp , oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp , pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający zaleca użycie następujących formatów
danych: .pdf, .docx, .doc lub .odt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ES.272.10.2022.PL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Warsztaty międzyzawodowe z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technik w zakresie optymalizacji przepływu strumieni w łańcuchu dostaw i projektowania sieci logistycznych- technik informatyk i technik logistyk/spedytor w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie międzyrzeckim”
8 edycji x 10 uczniów.

Zajęcia do wykonania:
PONIEDZIAŁEK
9.00 - Zbiórka przed szkołą
10.00 - Przyjazd i zakwaterowanie
12.30 – Grupa I: Tenis
12.30 – Grupa II: Jazda konna
14.00 - Obiad
15.00 – Grupa I: Planowanie ścieżki zawodowej i analiza predyspozycji zawodowych- warsztaty ( stres popandemiczny)
15.00 – Grupa II: Systemy logistyczne w praktyce gospodarczej- wykład
18.00 – Zajęcia na basenie
19.00 - Kolacja

WTOREK
8.00 - Śniadanie
9.00 – Grupa I: Łańcuch dostaw a sieci logistyczne w gospodarce- wykład
9.00 – Grupa II: Szermierka/ strzelanie laserowe
12.00 – Grupa I: Szermierka/ strzelanie laserowe
12.00 – Grupa II: Komunikacja i praca zespołowa- trening interpersponalny
14.00 - Obiad
15.00 – Grupa I: Systemy logistyczne w praktyce gospodarczej- wykład
15.00 – Grupa II: Planowanie ścieżki zawodowej i analiza predyspozycji zawodowych- warsztaty( stres popandemiczny)
19.00 - Kolacja

ŚRODA
8.00 - Śniadanie
9.00 – Grupa I: Projektowanie sieci logistycznych z uwzględnieniem przepływów strumieni- innowacyjne rozwiązania- warsztaty
9.00 – Grupa II: Tenis
14.00 - Obiad
15.00 – Grupa I: Inicjacja projektu dla uczestników i Design Thinking- trening
15.00 – Grupa II: Łańcuch dostaw a sieci logistyczne w gospodarce- wykład
19.00 – Kolacja
20.00 – Zajęcia na basenie

CZWARTEK
8.00 - Śniadanie
9.00 – Grupa I: Innowacyjne metody rozwiązywania problemów- warsztaty
9.00 – Grupa II: Projektowanie sieci logistycznych z uwzględnieniem przepływów strumieni- innowacyjne rozwiązania- warsztaty
14.00 - Obiad
15.00 – Grupa II: Komunikacja i praca zespołowa- trening interpersponalny
15.00 – Grupa II: Inicjacja projektu dla uczestników i Design Thinking- trening
19:00 - Kolacja
20.00 - Ognisko





PIĄTEK
8.00 – Śniadanie
9.00 – Grupa I: Jazda konna
9.00 – Grupa II: Innowacyjne metody rozwiązywania problemów- warsztaty
12.00 – Zajęcia na basenie
14.00 - Obiad
16.00 – Wykwaterowanie i przejazd do Międzyrzecza
17.00 – Przyjazd do Międzyrzecza


Miejsce realizacji : maksymalnie 10 km od Zielonej Góry
Warsztaty będą miały na celu pomoc w opracowaniu projektu ścieżki dostawy produktu bezpośrednio od producenta do odbiorcy, pomijając gospodarkę magazynową. Uczestnicy będą musieli opracować projekt przepływu strumieni w łańcuchu dostaw lub nowej sieci logistycznej i go przedstawić.

Pięciodniowe warsztaty wyjazdowe odbędą się w grupach mieszanych tj. 5 informatyków i 5 logistyków (8 grup). Grupy stworzą projekt zaplanowania ścieżki dostawy produktu bezpośrednio od producenta do odbiorcy, pomijając gospodarkę magazynową. Finalnym efektem warsztatów będzie opracowanie projektu i przedstawienie go w formie multimedialnej – film lub rozbudowana prezentacja (np. w formie Pitch Desk).

Wykonawca zapewni:
1. Transport na miejsce i z powrotem.
2. Ubezpieczenie NNW uczestników.
3. Opiekunów grupy 1 os na grupę (opieka całodobowa).
4. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania i wyżywienie całodziennego (3 posiłki: śniadanie, obiad, kolacja).
5. Zapewnienie wykładowców do zajęć merytorycznych tj. logistyki – spedycji, informatyki- od partnera projektu tj. Uniwersytetu Zielonogórskiego
6. Zapewnienie materiałów szkoleniowych (wydruk materiałów, długopis, blok do notowania).
7. Zapewnienie doradcy/psychologa na zajęcia z warsztatów dot. radzenia sobie ze stresem po pandemicznym oraz motywacji, zakresu planowania ścieżki zawodowej, analiza i wskazanie predyspozycji w zakresie rozwoju zawodowego w wymiarze 3 h na grupę.
8. Zapewnienie 5 godzin zajęć praktycznych na grupę,( praktyk z doświadczeniem lub wiedzą w obszarze rynku TSL).
9. Zapewnienie warsztatów w wymiarze 3 godzin dotyczących kompetencji miękkich (mowa werbalna i niewerbalna, praca zespołowa, komunikacja w zespole, trening kreatywności). oraz 15 godzin specjalistycznych.( kadra UZ) (projektowanie systemów logistycznych, optymalizacja przepływu strumieni w łańcuchach dostaw, droppshiping, ogniwa w łańcuchu dostaw, gospodarka magazynowa w zarządzaniu łańcuchem dostaw, studia przypadków) innowacyjne sposoby prezentacji i autoprezentacji z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych, tworzenie filmów i projekcji dla reklamy i prezentacji produktów, procesów, nowych rozwiązań)
10. Wydanie certyfikatu ukończenia warsztatów międzyzawodowych.
11. Przestawienie efektów warsztatów w formie prezentacji multimedialnej, (np. film, prezentacja w formie PowerPoint).
12. Zorganizowanie czasu wolnego sportowo- rekreacyjne – trzy atrakcje np. szermierka, jazda konna, strzelanie laserowe, tenis ziemny) oraz zapewnienie dostępu do basenu min. trzy razy.
13. Zorganizowanie integracyjnego spotkania przy ognisku.
Koszty wykładowców do zajęć merytorycznych tj. logistyka, spedycja, informatyka, ponosi uczelnia Uniwersytet Zielonogórski.
14. Wykonawca zapewni minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020, poz. 1062) albo dostęp alternatywny w sposób określony w art. 7 ust. 2 tej ustawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie/referencjami

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, iż Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:
a) wykazu usług: minimum 1 (jedną) usługę polegającą na organizowaniu szkoleń, warsztatów o wartości minimum 20 000,00 PLN brutto, zgodnie z załącznikiem nr 4 B do SWZ wraz z informacją, że usługi te zostały wykonane należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
b) wykazu osób:, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 4C do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4A do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług: minimum 1 (jedną) usługę polegającą na organizowaniu szkoleń, warsztatów o wartości minimum 40 000,00 PLN brutto, zgodnie z załącznikiem nr 4 B do SWZ wraz z informacją, że usługi te zostały wykonane należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
b) wykazu osób:, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 4C do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/starostwo/postepowania/409

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI