Usługi organizowania wyjazdów i wycieczek dla uczestników Klubu Seniora w Wiszni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi organizowania wyjazdów i wycieczek dla uczestników Klubu Seniora w Wisznicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWisznice
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wisznice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-12
  • Numer ogłoszenia595855-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595855-N-2020 z dnia 2020-10-12 r.

Gmina Wisznice: Usługi organizowania wyjazdów i wycieczek dla uczestników Klubu Seniora w Wisznicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice, krajowy numer identyfikacyjny 30237753000000, ul. ul. Rynek  35 , 21-580  Wisznice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 782 102, e-mail kwierzchowski@wisznice.pl, faks 833 782 039.
Adres strony internetowej (URL): www.wisznice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
ugwisznice.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SIWZ
Adres:
Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice (sekretariat - pok. nr 102)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi organizowania wyjazdów i wycieczek dla uczestników Klubu Seniora w Wisznicach
Numer referencyjny: FE.271.2.2020.AL
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizowania wyjazdów i wycieczek dla uczestników z opiekunem z Klubu Seniora w Wisznicach w ramach projektu „Aktywni i sprawni - usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny”.4.2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:CPV: 63511000 - 4 Organizacja wycieczek4.3. Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest świadczenie usługi zorganizowania wyjazdów i wycieczek dla uczestników z opiekunem z Klubu Seniora w Wisznicach w ramach projektu „Aktywni i sprawni - usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny” tj.: Część 1: Zorganizowanie 2 wyjazdów do kina i 1 wyjazdu do teatru Część 2: Zorganizowanie 2 wycieczek krajoznawczych 4.3.1. Część 1: Zorganizowanie 2 wyjazdów do kina i 1 wyjazdu do teatru dla 31 osób (30 uczestników Klubie Seniora w Wisznicach + 1 opiekun) Zakres rzeczowy zamówienia:W ramach realizacji usługi Wykonawca:1) zapewni środek transportu - zaleca się autokar do przewozu co najmniej 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun);2) zapewni kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu osób;3) zapewni bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego;4) pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe;5) nie pokrywa kosztów ubezpieczenia uczestników wyjazdu;6) zapewni transport uczestników i opiekuna (31 osób) na wyjazdy do kina na trasie Wisznice – Biała Podlaska – Wisznice oraz do teatru Wisznice – Warszawa – Wisznice;7) zapewni bilety dla 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun) na 2 seanse filmowe (Biała Podlaska);8) zapewni bilety dla 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun) do teatru – „CZARNA KOMEDIA” (Warszawa);9) zobowiązuje się do działania z najwyższą starannością w celu zapewnienia wysokiego standardu usługi.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez uczestników wyjazdu Wykonawcy bądź osobom trzecim.4.3.2. Część 2: Zorganizowanie 2 trzydniowych wycieczek krajoznawczych dla 31 osób (30 uczestników Klubie Seniora w Wisznicach + 1 opiekun/asystent)W ramach realizacji usługi Wykonawca:1) zapewni środek transportu - zaleca się autokar do przewozu co najmniej 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun);2) zapewni kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu osób;3) zapewni bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego;4) pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe;5) zapewni transport uczestników i opiekuna ( 31 osób) na trasie Wisznice – miejsce docelowe – Wisznice oraz Wisznice – miejsce docelowe – Wisznice;6) pokrywa opłaty ujęte w programie dla 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun), w tym:• bilety wstępu do 3 miejsc użyteczności publicznej • 2 noclegi (pokoje 2,3-osobowe)• wyżywienie (2 x śniadanie, 2 x obiadokolacja)• usługa przewodnika7) przygotuje szczegółowy plan wycieczki:• MAZURY (proponowany program: Giżycko - Port Żeglugi Morskiej, 450m molo nad jeziorem Niegocin, most obrotowy, Twierdza Boyen, wzgórze śmierci św. Brunona, Gierłoż - siedziba Hitlera tzw. „Wilczy Szaniec”, Kętrzyn - Muzeum w Zamku i Kościoła Św. Jerzego, Święta Lipka-zwiedzanie baro-kowego kościoła, wysłuchanie koncertu organowego Reszel-Zamek i wieża widokowa, rejs statkiem po Jeziorze , Mikołajki –spacer , ew. Galindia - oprowadzenie przez prze-wodnika po osadzie łącznie z opowieściami o historii, tradycji i obyczajach Galindów, Sala wieców, rzeźb i grot Ruciane Nida)• GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (proponowany program: Jaskini Raj, ruin zamku gotyckiego w Chęcinach, Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni, Święta Katarzyna-Źródełko św. Franciszka, Gołoborza, Św. Krzyż, Nowa Słupia, Kielce - Bazylika katedralna, Kadzielnia, Karczówka, Zagańsk - Dąb Bartek)8) zobowiązuje się do działania z najwyższą starannością w celu zapewnienia wysokiego standardu usługi.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez uczestników wycieczki Wykonawcy bądź osobom trzecim.4.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe można składać na jedną lub dwie części zamówienia.4.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.4.6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.4.7. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących zamówienie. 4.8. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 63511000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
63511000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Część 1 zamówienia należy wykonać w okresie: październik 2020 r. – wrzesień 2021 r. 2. Część 2 zamówienia należy wykonać w okresie: październik 2020 r. – wrzesień 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) dla Części 1: „Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku” b) dla Części 2: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności, o której mowa w art. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 187 tekst jednolity).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: „Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku”
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące:a) doświadczenia:dla Części 1 i Części 2 zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę polegającą na zorganizowaniu wycieczki (w rozumieniu art. 3 ust. 3 ustawy o usługach turystycznych) dla minimum 30 osób o wartości minimum 15 000,00 zł brutto* dla jednej usługi) Przez wartość 1 usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanej usługi w ramach 1 umowy.b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:dla Części 1 i Części 2 zamówienia: Wykonawca dysponuje środkiem transportu do przewozu osób posiadającym co najmniej 31 miejsc siedzących oraz dysponuje osobą uprawnioną do prowadzenia tego środka transportu posiadającą prawo jazdy odpowiedniej kategorii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
dla Części 2 zamówienia: Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, lub wydruk komputerowy z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, ze strony internetowej ministra właściwego do spraw turystyki, zawierający dane objęte wpisem oraz datę dokonania tego wydruku. Wydruk ten może być dokonany samodzielnie przez przedsiębiorcę, którego dotyczy wpis do Ewidencji, a także marszałka województwa
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dla Części 1 i Części 2 zamówienia: Wykaz wykonanych głównych usług (w formie oryginału) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia opisanego w pkt 6.2. ppkt 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) – zgodnie z formularzem stanowiącym Załączniku Nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dla Części 1 zamówienia: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej postaci aneksu.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany repertuaru oraz terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy.3. Zmiany, o których mowa w § 5 pkt. 2 muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego.4. W przypadku braku możliwości zrealizowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia innego biura lub przewoźnika, który zgodnie z warunkami niniejszej umowy zrealizuje przedmiot zamówienia i będzie fakturował usługę.5. W przypadku awarii środka transportu, Wykonawca zapewni inny środek transportu lub innego przewoźnika, którego pojazd o podobnym standardzie będzie spełniał warunki techniczne do rozpoczęcia i kontynuacji jazdy.6. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana ta nastąpi w sposób odpowiadający zmianie przepisów i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie nowych przepisów i tyko w odniesieniu do części zamówienia realizowanych po tym terminie.7. Zmiany umowy, o których mowa powyżej nie będą prowadziły do zmiany charakteru umowy.dla Części 2 zamówienia: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, w tym:1) zmiany programu zwiedzanych obiektów/miejsc,2) zmiany kolejności zwiedzanych obiektów/miejsc3) terminu realizacji przedmiotu umowy.3. Zmiany, o których mowa w § 4 pkt. 2 muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego.4. Zmiany nie będą prowadziły do zmiany charakteru umowy.5. W przypadku braku możliwości zrealizowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia innego biura lub przewoźnika, który zgodnie z warunkami niniejszej umowy zrealizuje przedmiot umowy, spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym i będzie fakturował usługę.6. W przypadku awarii środka transportu, Wykonawca zapewni inny środek transportu lub innego przewoźnika, którego pojazd o podobnym standardzie będzie spełniał warunki techniczne do rozpoczęcia i kontynuacji jazdy.7. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana ta nastąpi w sposób odpowiadający zmianie przepisów i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie nowych przepisów i tylko w odniesieniu do części umowy realizowanych po tym terminie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna w dniu 22.10.2020 r. o godz. 11:15.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zorganizowanie 2 wyjazdów do kina i 1 wyjazdu do teatru
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Zorganizowanie 2 wyjazdów do kina i 1 wyjazdu do teatru dla 31 osób (30 uczestników Klubie Seniora w Wisznicach + 1 opiekun) Zakres rzeczowy zamówienia:W ramach realizacji usługi Wykonawca:1) zapewni środek transportu - zaleca się autokar do przewozu co najmniej 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun);2) zapewni kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu osób;3) zapewni bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego;4) pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe;5) nie pokrywa kosztów ubezpieczenia uczestników wyjazdu;6) zapewni transport uczestników i opiekuna (31 osób) na wyjazdy do kina na trasie Wisznice – Biała Podlaska – Wisznice oraz do teatru Wisznice – Warszawa – Wisznice;7) zapewni bilety dla 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun) na 2 seanse filmowe (Biała Podlaska);8) zapewni bilety dla 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun) do teatru – „CZARNA KOMEDIA” (Warszawa);9) zobowiązuje się do działania z najwyższą starannością w celu zapewnienia wysokiego standardu usługi.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez uczestników wyjazdu Wykonawcy bądź osobom trzecim
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63511000-4, 63511000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zorganizowanie 2 wycieczek krajoznawczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: Zorganizowanie 2 trzydniowych wycieczek krajoznawczych dla 31 osób (30 uczestników Klubie Seniora w Wisznicach + 1 opiekun/asystent)W ramach realizacji usługi Wykonawca:1) zapewni środek transportu - zaleca się autokar do przewozu co najmniej 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun);2) zapewni kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu osób;3) zapewni bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego;4) pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe;5) zapewni transport uczestników i opiekuna ( 31 osób) na trasie Wisznice – miejsce docelowe – Wisznice oraz Wisznice – miejsce docelowe – Wisznice;6) pokrywa opłaty ujęte w programie dla 31 osób (30 uczestników + 1 opiekun), w tym:• bilety wstępu do 3 miejsc użyteczności publicznej • 2 noclegi (pokoje 2,3-osobowe)• wyżywienie (2 x śniadanie, 2 x obiadokolacja)• usługa przewodnika7) przygotuje szczegółowy plan wycieczki:• MAZURY (proponowany program: Giżycko - Port Żeglugi Morskiej, 450m molo nad jeziorem Niegocin, most obrotowy, Twierdza Boyen, wzgórze śmierci św. Brunona, Gierłoż - siedziba Hitlera tzw. „Wilczy Szaniec”, Kętrzyn - Muzeum w Zamku i Kościoła Św. Jerzego, Święta Lipka-zwiedzanie baro-kowego kościoła, wysłuchanie koncertu organowego Reszel-Zamek i wieża widokowa, rejs statkiem po Jeziorze , Mikołajki –spacer , ew. Galindia - oprowadzenie przez prze-wodnika po osadzie łącznie z opowieściami o historii, tradycji i obyczajach Galindów, Sala wieców, rzeźb i grot Ruciane Nida)• GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (proponowany program: Jaskini Raj, ruin zamku gotyckiego w Chęcinach, Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni, Święta Katarzyna-Źródełko św. Franciszka, Gołoborza, Św. Krzyż, Nowa Słupia, Kielce - Bazylika katedralna, Kadzielnia, Karczówka, Zagańsk - Dąb Bartek)8) zobowiązuje się do działania z najwyższą starannością w celu zapewnienia wysokiego standardu usługi.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez uczestników wycieczki Wykonawcy bądź osobom trzecim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63511000-4, 63511000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zapewnienie usługi hotelowej, restauracyjnej oraz wynajmu sali szkoleniowej
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zapewnienie usługi hotelowej, restauracyjnej oraz wynajmu sali szkoleniowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI