Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi hotelowe dla gości i osób badanych, z dopuszczeniem składania ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225892180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelowe dla gości i osób badanych, z dopuszczeniem składania ofert częściowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6b7795-4723-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028511/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi hotelowe dla gości i osób badanych, z dopuszczeniem składania ofert częściowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Biologii Doświadczalnej imienia Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-47/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowych na terenie Warszawy, dla gości Instytutu Biologii
Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN odwiedzających Instytut przy okazji organizowanych konferencji ,
seminariów, wizyt i konsultacji oraz wizyt badawczych i dydaktycznych w ramach realizacji przez WARSAW4PhD programu
STER NAWA.
Kryteria doboru:
- hotel co najmniej kategorii cztery gwiazdki lub równoważny (Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia
16 listopada 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są
świadczone usługi hotelarskie Dz.U. 2011 nr 259 poz. 1553);
- odległość hotelu od Lotniska Chopina Warszawa (Żwirki i Wigury 1, 02-143 Warszawa) nie większa niż 15 km, możliwość
dojazdu jednym środkiem transportu publicznego;
- lewobrzeżna Warszawa, odległość hotelu od Śródmieścia Warszawy (Granice dzielnicy wyznaczają: tory kolejowe przy ul.
Słomińskiego, al. Jana Pawła II, al. Niepodległości, ul. Batorego, ul. Spacerowa, ul. Gagarina, ul. Podchorążych i nurt Wisły)
nie większa niż 4 km;
- przyznanie kredytu kupieckiego (po wykonaniu usługi Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury w formie
elektronicznej (PDF) na adres faktury@nencki.edu.pl najpóźniej w terminie 7 dni od daty realizacji przedmiotu zamówienia
którego faktura dotyczy. Należność płatna będzie przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania na adres
faktury@nencki.edu.pl prawidłowo wystawionej faktury w formie elektronicznej);
- elastyczność rezerwacji do dnia przyjazdu Gościa;
- nieodpłatny wcześniejszy check-in w miarę dostępności pokoi;
- śniadanie w cenie;
- gwarancja ceny i dostępności (cena wskazana przez Wykonawcę w ofercie obejmuje całość kosztów ponoszonych przez
Zamawiającego. Nie dopuszczalne są dodatkowe opłaty transakcyjne, agencyjne oraz dodatkowe opłaty za rezerwację)
- pokoje standardowe (jednoosobowe lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania);
- bezpłatne WiFi w pokoju i w częściach publicznych;
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, niesłyszących i niedowidzących.
Zamawiający zakupi przedmiot zamówienia w liczbie 50 dób hotelowych (zamówienie podstawowe). W ramach prawa opcji
zamawiający może zamówić dodatkowo 450 dób hotelowych (prawo opcji). Tak więc zakres zamówienia gwarantowany to
50 dób hotelowych - zamówienie podstawowe, a w przypadku skorzystania z prawa opcji - maksymalnie dodatkowe 450 dób
hotelowych, czyli łącznie maksymalnie 500 dób hotelowych. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w ramach pojawienia się
potrzeb naukowo-badawczych, a więc warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie zorganizowanie planowanych
konferencji, seminariów i spotkań roboczych. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie zależało do liczby gości, którzy
wyrażą zgodę na udział w organizowanych przez Instytut wydarzeniach.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ - Załącznik nr 6.1 - Projekt umowy dla części nr 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach prawa opcji zamawiający może zamówić dodatkowo 450 dób hotelowych (prawo opcji). Tak więc zakres
zamówienia gwarantowany to 50 dób hotelowych – zamówienie podstawowe, a w przypadku skorzystania z prawa opcji -
maksymalnie dodatkowe 450 dób hotelowych, czyli łącznie maksymalnie 500 dób hotelowych. Zamawiający skorzysta z
prawa opcji w ramach pojawienia się potrzeb naukowo-badawczych, a więc warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie
zorganizowanie planowanych konferencji, seminariów i spotkań roboczych. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie
zależało do liczby gości, którzy wyrażą zgodę na udział w organizowanych przez Instytut wydarzeniach.
Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w
szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z podanymi w SWZ wzorami i zasadami.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość hotelu od Śródmieścia Warszawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kategoria hotelu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16 listopada 2011 r. zmieniające rozporządzenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi hotelowe w hotelach co najmniej 3 gwiazdkowych na terenie Warszawy dla osób badanych biorących udział w
prowadzonych pracach badawczych oraz gości Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN.
Kryteria doboru:
- hotel kategorii co najmniej trzy gwiazdki lub równoważny (Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16 listopada 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone
usługi hotelarskie Dz.U. 2011 nr 259 poz. 1553);
- odległość hotelu od Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN (Pasteura 3, 02-093 Warszawa) nie większa
niż 5 km, możliwość dojazdu jednym środkiem transportu publicznego;
- odległość hotelu od dworca kolejowego Warszawa Centralna (al. Jerozolimskie 54, 00-019 Warszawa) nie większa niż 5
km, możliwość dojazdu jednym środkiem transportu publicznego do Instytutu Nenckiego;
- odległość hotelu od dworca autobusowego Warszawa Zachodnia (al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa) nie większa
niż 5 km, możliwość dojazdu jednym środkiem transportu publicznego do Instytutu Nenckiego;
- przyznanie kredytu kupieckiego (po wykonaniu usługi Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury w formie
elektronicznej (PDF) na adres faktury@nencki.edu.pl najpóźniej w terminie 7 dni od daty realizacji przedmiotu zamówienia
którego faktura dotyczy. Należność płatna będzie przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania na adres
faktury@nencki.edu.pl prawidłowo wystawionej faktury w formie elektronicznej);
- elastyczność rezerwacji do dnia przyjazdu;
- nieodpłatny wcześniejszy check-in w miarę dostępności pokoi;
- śniadanie w cenie;
- możliwości zakwaterowania w standardowym pokoju twin dwóch osób (w tym rodzica z dzieckiem);
- gwarancja ceny i dostępności (cena wskazana przez Wykonawcę w ofercie obejmuje całość kosztów ponoszonych przez
Zamawiającego. Nie dopuszczalne są dodatkowe opłaty transakcyjne, agencyjne oraz dodatkowe opłaty za rezerwację),
- bezpłatne WiFi w pokoju i w częściach publicznych;
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, niesłyszących i niedowidzących.
Zamawiający zakupi przedmiot zamówienia w liczbie 30 dób hotelowych (zamówienie podstawowe). W ramach prawa opcji
zamawiający może zamówić dodatkowo 170 dób hotelowych (prawo opcji). Tak więc zakres zamówienia gwarantowany to
30 dób hotelowych - zamówienie podstawowe, a w przypadku skorzystania z prawa opcji - maksymalnie dodatkowe 170 dób
hotelowych, czyli łącznie maksymalnie 200 dób hotelowych. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w ramach pojawienia się
potrzeb naukowo-badawczych, a więc warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie zorganizowanie planowanych diagnoz z
udziałem osób badanych, konferencji, seminariów i spotkań roboczych. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie zależało
do liczby osób badanych i gości, którzy wyrażą zgodę na udział w organizowanych przez Instytut badaniach i wydarzeniach.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ - Załącznik nr 6.2 - Projekt umowy dla części nr 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zakupi przedmiot zamówienia w liczbie 30 dób hotelowych (zamówienie podstawowe). W ramach prawa opcji zamawiający może zamówić dodatkowo 170 dób hotelowych (prawo opcji). Tak więc zakres zamówienia gwarantowany to 30 dób hotelowych - zamówienie podstawowe, a w przypadku skorzystania z prawa opcji - maksymalnie dodatkowe 170 dób hotelowych, czyli łącznie maksymalnie 200 dób hotelowych. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w ramach pojawienia się potrzeb naukowo-badawczych, a więc warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie zorganizowanie planowanych diagnoz z udziałem osób badanych, konferencji, seminariów i spotkań roboczych. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie zależało do liczby osób badanych i gości, którzy wyrażą zgodę na udział w organizowanych przez Instytut badaniach i wydarzeniach.
Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w
szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z podanymi w SWZ wzorami i zasadami.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kategoria hotelu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16 listopada 2011 r. zmieniające rozporządządzenie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość hotelu od Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN (Pasteura 3, 02-093 Warszawa)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Brak podstaw wykluczenia
Zamawiający zweryfikuje wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego (oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp) złożonego wraz z
Ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularza Oferty - wzór stanowi załącznik do SWZ.;
Informacja o podwykonawcach - wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom. Wzór stanowi załącznik do SWZ. Informacje dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcą zostały opisane w SWZ
Informacja o podatku (składana o ile dotyczy). Wzór informacji wykonawcy o obowiązku podatkowym stanowi załącznik do
SWZ. Wypełniony załącznik należy złożyć wraz z ofertą tylko, jeżeli Wykonawca składa Ofertę, której wybór prowadzić
będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (np.
wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, import, mechanizm odwróconego obciążenia podatkiem VAT).
Informacja o utajnieniu (składana o ile dotyczy) - wypełniony załącznik do SWZ wraz z uzasadnieniem składany jest tylko w
przypadku, jeżeli Wykonawca zastrzega poufność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Kwestie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa zostały opisane w SWZ.
Pełnomocnictwo (składane o ile dotyczy). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty, w przypadku, gdy oferta została
podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z postanowieniami projektów umów będących załącznikami do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-14 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu o zamówienie musi zapoznać się z treścią specyfikacji warunków
zamówienia (SWZ) -tylko całościowe zapoznanie się z tekstem SWZ (dostępna na e-ProPublico) umożliwi skuteczne złożenie oferty.
Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny oraz zasad i przyznawania punktów znajdują się w SWZ.