Usługi hostelowe dla pacjentów Centrum Radioterapii

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi hostelowe dla pacjentów Centrum Radioterapii
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-08-24
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00305694
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi hostelowe dla pacjentów Centrum Radioterapii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.dziadkiewicz@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi hostelowe dla pacjentów Centrum Radioterapii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0d9e1c4-1d33-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”
1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów : .pdf .doc .xls .xlsx .jpg (.jpeg) .rtf .odt ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów : .zip .7Z
3. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w Rozporządzeniu występują : .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostną uznane za złożone nieskutecznie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Usługi hostelowe dla pacjentów Centrum Radioterapii ” - Zp/46/TP/US/22 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
3. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
4. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą protokolarnie niszczone.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. Przysługuje również prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 „RODO”, nie może ono jednak ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/46/TP/US/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi hostelowe dla pacjentów Centrum Radioterapii
za okres 12 m-cy
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Usługi hostelowe dla pacjentów
Centrum Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu (z wyłączeniem usług hotelarskich świadczonych na campingach, polach namiotowych)

I. Usługa hostelowa dla pacjentów Centrum Radioterapii
1. Dostępność usług hostelowych przez 365 dni w roku każdorazowo dla 49 pacjentów.
2. Pokoje: 1, 2, 3 osobowe przeznaczone wyłącznie dla pacjentów Centrum Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. A. Sokołowskiego w Wałbrzychu, zwanych w dalszej części gościem.
3. Odległość obiektu od szpitala powinna wynosić maksymalnie 9 km liczone w linii prostej (jako promień okręgu) ulicy Sokołowskiego, podane zgodnie z miarą internetowej mapy elektronicznej (np. maps.google.pl; www.zumi.pl ; docelu.pl; mapa.targeo.pl itp.), odległość drogowa maksymalnie 10 km liczone od ulicy Sokołowskiego.
4. Wszystkie miejsca noclegowe nie muszą znajdować się w jednym obiekcie pod jednym adresem.
5. W cenę należy wliczyć:
a. sprzątanie pokoi, pomieszczeń z których gość korzysta – w miarę potrzeb nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu w rozumieniu wymiaru 7 dniowego tygodnia; oraz dodatkowo po każdej zmianie gościa;
b. nieograniczony dostęp do deski do prasowania, żelazka, telewizora, dostęp do Internetu;
c. wymianę pościeli – w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz każdorazowo po zmianie gościa zajmującego dane łóżko;
d. możliwość korzystania przez gościa z łazienki wyposażonej w wannę lub kabinę prysznicową, wieszaczki, półki, lustro, minimum jedna łazienka (z wanną/prysznicem) i toaleta na 3/4 pokoje lub modułowa, osobne dla kobiet i mężczyzn;
e. możliwość korzystania przez gościa z dostępu do aneksu kuchennego/kuchni celem przygotowania posiłków własnych, wyposażonych w kuchenkę (elektryczną, gazową), lodówkę, czajnik lub automat z zimną i gorącą wodą, naczyń kuchennych i sztućców, mikrofalówki, zlewozmywaka w wymiarze jeden aneks/kuchnia z wyposażeniem na obiekt mieszkalny.
6. Wymagania dotyczące realizacji usług hotelarskich:
a. zapewnienie przynajmniej jednej oddzielnie zamykanej dla każdego gościa szafki nocnej, lampki nocnej, krzesła/taboretu.
b. zapewnienie kompletu pościeli dla każdego gościa tj. kołdry, poduszki, poszwy, prześcieradła, poszewki na poduszkę, dodatkowego koca na każde łóżko. Grubość kołder należy dostosować do pory roku;
c. zapewnienie w każdym pokoju noclegowym minimum: jednego punktu świetlnego o mocy adekwatnej do powierzchni pokoju, kosza na śmieci, stolika, szafy odzieżowej dzielonej (szafa wyposażona w półki oraz część do zawieszania odzieży);
d. zapewnienie własnego zestawu kluczy dla każdego gościa zapewniający pełną niezależność ( w tym klucz od świetlicy dostępnej 24 h/7 dni; Zamawiający dopuszcza możliwość każdorazowego zostawiania i odbierania klucza na stanowisku ochrony/recepcji budynku, przy zapewnieniu dostępu przez 24h/7 dni w tygodniu; Zamawiający dopuszcza zaoferowanie usług hotelowych bez udostępnienia świetlicy ale z zapewnieniem dostępu do TV w każdym lokalu mieszkalnym;
e. zapewnienie w pokojach noclegowych w miesiącach od X do IV temperatury minimum 230C;
f. zapewnienie możliwości otwierania okien w celu wietrzenia (stolarka okienna oraz drzwiowa sprawna);
g. zapewnienie, iż wejścia do budynku, w którym zlokalizowane będą miejsca noclegowe zajmowane przez gości będą zabezpieczone zamkiem otwieranym za pomocą klucza lub domofonu;
h. zapewnienie dostępu do zimnej i ciepłej wody w łazienkach przez całą dobę;
i. odrębne pokoje dla kobiet i mężczyzn;
j. pokoje nie mogą być położone poniżej poziomu gruntu, poniżej poziomu otaczającego terenu ( w przyziemiu, piwnicy, suterynie) oraz powyżej 2 piętra, od 3 piętra wzwyż wymagana jest winda.
k. zapewnienie pojedynczego miejsca do spania dla każdego gościa, wyklucza się korzystanie ze spania na górnym poziomie w przypadku łóżek piętrowych.
7. Wykonawca zapewnia codzienną obecność swojego pracownika/ów na terenie obiektu.
8. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków bezpieczeństwa sanitarnego-epidemiologicznego , ppoż i BHP.
9. Zamawiający zastrzega sobie bezwzględnie możliwość weryfikacji warunków oferowanych w obiekcie po otwarciu ofert.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji obiektu określającą zgodność warunków rzeczywistych do przedstawionej oferty, wymagań zamawiającego przed wyborem oferty.
11. Zamawiający zastrzega sobie (w trakcie obowiązywania umowy) możliwość wizytacji obiektu w celu sprawdzenia wykonywanych usług i przestrzegania wymaganych warunków.
12. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków bezpieczeństwa sanitarnego-epidemiologicznego, p/poż i BHP. oraz wytycznych dot. funkcjonowania hoteli w trakcie epidemii COVID-19) przy wykonywaniu przedmiotu umowy
13. Wykonawca przez cały okres trwania umowy będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
14. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakwaterowania w sposób spójny z przydzielonym zakwaterowaniem przez Sekretariat Centrum Radioterapii
15. Wykonawca będzie świadczył usługi hotelarskie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o usługach turystycznych (Dz.U. z 2014 poz.196 i 822) w zakresie krótkotrwałego, ogólnie dostępnego wynajmowania domów, mieszkań i pokoi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pralka udostępniona dla pacjentów Centrum Radioterapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Suszarka na pranie udostępniona dla pacjentów Centrum Radioterapii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 100 00,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ( załącznik nr 4).
2.Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Pozostałe wymagania :
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków bezpieczeństwa sanitarnego-epidemiologicznego, ppoż i BHP oraz wytycznych dot. funkcjonowania hoteli w trakcie epidemii COVID -19.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. ( załącznik nr 4).
2.Sytuacja ekonomiczna: na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-24 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę 17 szt. pontonów - Płoszczynka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę 17 szt. pontonów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI