Usługa wynajmu miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem i kolacją na potrzeby organizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wynajmu miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem i kolacją na potrzeby organizacji szkoleń przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-12-22
  • ZamawiającyKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00314637
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wynajmu miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem i kolacją na potrzeby organizacji szkoleń przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wynajmu miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem i kolacją na potrzeby organizacji szkoleń przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81d1761-52f0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00181816/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi hotelarskie (noclegi wraz ze śniadaniem, kolacje w związku z organizacją szkoleń w Lublinie)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zorganizowana przestępczość transgraniczna ze szczególnym uwzględnieniem metod zabezpieczania i odzyskiwania mienia pochodzącego z przestępstw”, „Szkolenia z zakresu prawa ochrony konsumentów i postępowań egzekucyjnych dla kadr wymiaru sprawiedliwości”, „Prawo ochrony środowiska dla kadr wymiaru sprawiedliwości”, „Sądowa współpraca międzynarodowa w sprawach cywilnych i karnych”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/ .
2. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Szczegółowe informacje są zawarte w rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się
w SWZ, w zał. nr 1 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2882637,41 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263191,28 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem i kolacją na potrzeby organizacji przez Krajową Szkołę Sądownictwa
i Prokuratury trzydniowych szkoleń Lublinie w ramach projektu pn. „Zorganizowana przestępczość transgraniczna ze szczególnym uwzględnieniem metod zabezpieczania i odzyskiwania mienia pochodzącego z przestępstw”. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 38000,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryteria oceny ofert i ich waga:
- cena oferty: 90 %
- „aspekt społeczny i środowiskowy”: kawa serwowana podczas śniadania i kolacji posiadająca etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną równoważną etykietę (certyfikat): 10 %
1) Cena oferty
Punkty za kryterium „cena oferty” zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cena oferty = [cena oferty z najniższą ceną] : [cena oferty ocenianej] x 90 pkt
2) „Aspekt społeczny i środowiskowy”: kawa serwowana podczas śniadania i kolacji posiadająca etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną równoważną etykietę (certyfikat).
Zamawiający, oceniając kryterium, będzie brał pod uwagę zadeklarowanie przez Wykonawcę, do przygotowania śniadania oraz kolacji w całości, kawy posiadającej etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną etykietę (certyfikat) równoważną.
Zamawiający wymaga aby serwowana podczas posiłków kawa spełniała wymogi
i kryteria określone w etykiecie Fairtrade (tj. zarówno pod względem kryteriów społecznych jak i środowiskowych).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wypełnienia zobowiązania Wykonawcy określonego w pozacenowym kryterium „aspekt społeczny
i środowiskowy” (przy zaoferowaniu przez Wykonawcę tego kryterium) w sposób określony w projektowanych postanowienia umowy.
Zamawiający ma prawo do zastosowania sankcji z tytułu niespełnienia warunków opisanych w kryterium „aspekt społeczny i środowiskowy” (przy zaoferowaniu przez Wykonawcę tego kryterium). Wysokość kar określona została w projektowanych postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Ocena ofert w powyższym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowy (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku
nie wypełnienia w formularzu ofertowym odpowiedniej rubryki oferta otrzyma
0 punktów.
W przypadku zadeklarowania w Formularzu ofertowym zastosowania
do przygotowania kawy podczas śniadania oraz podczas kolacji posiadającej etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną etykietę (certyfikat) równoważny, potwierdzającą spełnienie przez ten produkt wskazanych powyżej kryteriów, Wykonawca otrzyma 10 punktów.
3. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.
4. Wyniki powyższych działań zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która uzyska najwyższą sumę punktów w kryteriach wskazanych w ust. 2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny i środowiskowy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem i kolacją na potrzeby organizacji przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury trzydniowych szkoleń w Lublinie w ilości 4 Szkoleń w ramach projektu pn. „Szkolenia z zakresu prawa ochrony konsumentów i postępowań egzekucyjnych dla kadr wymiaru sprawiedliwości”. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo
określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ),
projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 38000,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryteria oceny ofert i ich waga:
- cena oferty: 90 %
- „aspekt społeczny i środowiskowy”: kawa serwowana podczas śniadania i kolacji posiadająca etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną równoważną etykietę (certyfikat): 10 %
1) Cena oferty
Punkty za kryterium „cena oferty” zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cena oferty = [cena oferty z najniższą ceną] : [cena oferty ocenianej] x 90 pkt
2) „Aspekt społeczny i środowiskowy”: kawa serwowana podczas śniadania i kolacji posiadająca etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną równoważną etykietę (certyfikat).
Zamawiający, oceniając kryterium, będzie brał pod uwagę zadeklarowanie przez Wykonawcę, do przygotowania śniadania oraz kolacji w całości, kawy posiadającej etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną etykietę (certyfikat) równoważną.
Zamawiający wymaga aby serwowana podczas posiłków kawa spełniała wymogi
i kryteria określone w etykiecie Fairtrade (tj. zarówno pod względem kryteriów społecznych jak i środowiskowych).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wypełnienia zobowiązania Wykonawcy określonego w pozacenowym kryterium „aspekt społeczny
i środowiskowy” (przy zaoferowaniu przez Wykonawcę tego kryterium) w sposób określony w projektowanych postanowienia umowy.
Zamawiający ma prawo do zastosowania sankcji z tytułu niespełnienia warunków opisanych w kryterium „aspekt społeczny i środowiskowy” (przy zaoferowaniu przez Wykonawcę tego kryterium). Wysokość kar określona została w projektowanych postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Ocena ofert w powyższym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowy (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku
nie wypełnienia w formularzu ofertowym odpowiedniej rubryki oferta otrzyma
0 punktów.
W przypadku zadeklarowania w Formularzu ofertowym zastosowania
do przygotowania kawy podczas śniadania oraz podczas kolacji posiadającej etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną etykietę (certyfikat) równoważny, potwierdzającą spełnienie przez ten produkt wskazanych powyżej kryteriów, Wykonawca otrzyma 10 punktów.
3. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.
4. Wyniki powyższych działań zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która uzyska najwyższą sumę punktów w kryteriach wskazanych w ust. 2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny i środowiskowy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu miejsc noclegowych wraz
ze śniadaniem i kolacją na potrzeby organizacji przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury trzydniowych szkoleń w Lublinie w ilości 4 Szkoleń w ramach projektu pn. „Prawo ochrony środowiska dla kadr wymiaru sprawiedliwości”. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo
określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ), projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 38000,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryteria oceny ofert i ich waga:
- cena oferty: 90 %
- „aspekt społeczny i środowiskowy”: kawa serwowana podczas śniadania i kolacji posiadająca etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną równoważną etykietę (certyfikat): 10 %
1) Cena oferty
Punkty za kryterium „cena oferty” zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cena oferty = [cena oferty z najniższą ceną] : [cena oferty ocenianej] x 90 pkt
2) „Aspekt społeczny i środowiskowy”: kawa serwowana podczas śniadania i kolacji posiadająca etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną równoważną etykietę (certyfikat).
Zamawiający, oceniając kryterium, będzie brał pod uwagę zadeklarowanie przez Wykonawcę, do przygotowania śniadania oraz kolacji w całości, kawy posiadającej etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną etykietę (certyfikat) równoważną.
Zamawiający wymaga aby serwowana podczas posiłków kawa spełniała wymogi
i kryteria określone w etykiecie Fairtrade (tj. zarówno pod względem kryteriów społecznych jak i środowiskowych).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wypełnienia zobowiązania Wykonawcy określonego w pozacenowym kryterium „aspekt społeczny
i środowiskowy” (przy zaoferowaniu przez Wykonawcę tego kryterium) w sposób określony w projektowanych postanowienia umowy.
Zamawiający ma prawo do zastosowania sankcji z tytułu niespełnienia warunków opisanych w kryterium „aspekt społeczny i środowiskowy” (przy zaoferowaniu przez Wykonawcę tego kryterium). Wysokość kar określona została w projektowanych postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Ocena ofert w powyższym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowy (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku
nie wypełnienia w formularzu ofertowym odpowiedniej rubryki oferta otrzyma
0 punktów.
W przypadku zadeklarowania w Formularzu ofertowym zastosowania
do przygotowania kawy podczas śniadania oraz podczas kolacji posiadającej etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną etykietę (certyfikat) równoważny, potwierdzającą spełnienie przez ten produkt wskazanych powyżej kryteriów, Wykonawca otrzyma 10 punktów.
3. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.
4. Wyniki powyższych działań zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która uzyska najwyższą sumę punktów w kryteriach wskazanych w ust. 2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny i środowiskowy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem i kolacją na potrzeby organizacji przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury trzydniowych szkoleń w Lublinie w ilości 16 Szkoleń w ramach projektu pn. „Sądowa współpraca międzynarodowa w sprawach cywilnych i karnych”. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo
określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ),
projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 149188,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryteria oceny ofert i ich waga:
- cena oferty: 90 %
- „aspekt społeczny i środowiskowy”: kawa serwowana podczas śniadania i kolacji posiadająca etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną równoważną etykietę (certyfikat): 10 %
1) Cena oferty
Punkty za kryterium „cena oferty” zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cena oferty = [cena oferty z najniższą ceną] : [cena oferty ocenianej] x 90 pkt
2) „Aspekt społeczny i środowiskowy”: kawa serwowana podczas śniadania i kolacji posiadająca etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną równoważną etykietę (certyfikat).
Zamawiający, oceniając kryterium, będzie brał pod uwagę zadeklarowanie przez Wykonawcę, do przygotowania śniadania oraz kolacji w całości, kawy posiadającej etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną etykietę (certyfikat) równoważną.
Zamawiający wymaga aby serwowana podczas posiłków kawa spełniała wymogi
i kryteria określone w etykiecie Fairtrade (tj. zarówno pod względem kryteriów społecznych jak i środowiskowych).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wypełnienia zobowiązania Wykonawcy określonego w pozacenowym kryterium „aspekt społeczny
i środowiskowy” (przy zaoferowaniu przez Wykonawcę tego kryterium) w sposób określony w projektowanych postanowienia umowy.
Zamawiający ma prawo do zastosowania sankcji z tytułu niespełnienia warunków opisanych w kryterium „aspekt społeczny i środowiskowy” (przy zaoferowaniu przez Wykonawcę tego kryterium). Wysokość kar określona została w projektowanych postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Ocena ofert w powyższym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowy (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku
nie wypełnienia w formularzu ofertowym odpowiedniej rubryki oferta otrzyma
0 punktów.
W przypadku zadeklarowania w Formularzu ofertowym zastosowania
do przygotowania kawy podczas śniadania oraz podczas kolacji posiadającej etykietę (certyfikat) Fairtrade lub inną etykietę (certyfikat) równoważny, potwierdzającą spełnienie przez ten produkt wskazanych powyżej kryteriów, Wykonawca otrzyma 10 punktów.
3. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.
4. Wyniki powyższych działań zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która uzyska najwyższą sumę punktów w kryteriach wskazanych w ust. 2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny i środowiskowy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert. 1) Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Oświadczenie składają odrębnie: a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy. 2. Do oferty wykonawca załącza również: 1) Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. b) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. c) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 2) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu załącznik nr 4 do SWZ. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający
zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego ( wzór umowy) zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w przypadkach opisanych w § 7 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr
3 do SWZ.
3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne
uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
4. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do
wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione
po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych
w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) potwierdzenie dokonania rezerwacji zamówienia w obiektach, terminach i ilościach wskazanych w Formularzu ofertowym (potwierdzone przez obiekt, w którym będą świadczone usługi) - załącznik nr 5 do SWZ;
3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki bądź raty składki ubezpieczeniowej, stosownie do postanowień określonych we wzorze umowy;
4) pełnomocnictwo, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważaniające osoby lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
5) ewentualny wykaz podwykonawców.
Szczegóły dotyczące zamówienia zostały zawarte w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię śrut Diabolo JSB EXACT - Chełmek
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupię śruty kaliber 4,51 JSB Exact Diabolo. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI