Usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych, międzynarodowych biletów kolejowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-08
  • Numer ogłoszenia539565-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539565-N-2019 z dnia 2019-05-08 r.

Narodowe Centrum Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni: Usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych, międzynarodowych biletów kolejowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni, krajowy numer identyfikacyjny 14666074300000, ul. ul. Rakowiecka  2 , 00-909  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 842 001, , e-mail ncbc.zamowienia@ron.mil.pl, , faks 261 842 023.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jw3964.wp.mil.pl zakładka „Zamówienia publiczne NCBC”.
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Resortu Obrony Narodowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.jw3964.wp.mil.pl zakładka „Zamówienia publiczne NCBC”.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.jw3964.wp.mil.pl zakładka „Zamówienia publiczne NCBC”.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Oferty należy złożyć w Jednostce Wojskowej 5949, w Kancelarii pokój nr 108, mieszczącej się w Warszawie ul. Rakowiecka 2, 00-909 Warszawa lub za pośrednictwem poczty, bądź firmy kurierskiej

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych, międzynarodowych biletów kolejowych
Numer referencyjny: 1/Pzp/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych, międzynarodowych biletów kolejowych z miejscem wyjazdu: Warszawa oraz z zachowaniem następujących zasad: 1) realizacja usługi nastąpi zgodnie z zamówieniem, w najkorzystniejszym pod względem cenowym i czasowym dla Zamawiającego wariancie; 2) Zamawiający przedstawi Wykonawcy warianty połączeń z uwzględnieniem wszelkich preferencji tj. ceny, czasu podróży i minimalnej ilości przesiadek - w ustalony, dogodny dla niego sposób oraz określenia maksymalnego czasu rezerwacji - za pośrednictwem telefonu, e-maila, faksu; 3) Wykonawca uwzględni wszelkie zmiany zgłoszone przez Zamawiającego, co do terminu, planu podróży, nazwisk osób podróżujących, standardu usługi; 4) przez standard usługi rozumie się klasę ekonomiczną i klasę droższą; 5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi w pierwszej kolejności z uwzględnieniem taryf promocyjnych oraz innych zniżek oferowanych przez przewoźnika w ramach klasy ekonomicznej. W przypadku braku miejsc w klasie ekonomicznej i dokonaniu rezerwacji w klasie droższej, Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia czy zwolniło się miejsce w klasie tańszej i jeśli zaistniała taka możliwość Wykonawca dokona zmiany rezerwacji na tańszą po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; 6) Wykonawca dostarczy zamówione bilety wraz z fakturą VAT w terminie każdorazowo ustalonym przez strony, nie później jednak niż 24 godziny przed rozpoczęciem podróży, której dotyczy bilet, a w sytuacji nagłej – nie później niż 6 godzin przed rozpoczęciem podróży. Wykonawca dostarczy pod wskazany przez Zamawiającego adres w promieniu 30 km od granic administracyjnych Warszawy bilet wraz z fakturą VAT. Zamawiający ma prawo do rezygnacji z usługi dostarczenia biletu w formie papierowej; 7) Zamawiający preferuje wystawienie biletów w formie papierowej (bez dodatkowych z tego tytułu opłat). Jeżeli dany przewoźnik nie wystawia biletów w takiej formie, dopuszcza się wystawienie biletu elektronicznego; 8) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania i przedkładania w Narodowym Centrum Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, miesięcznych zestawień zbiorczych sprzedanych biletów na podstawie zamówień Zamawiającego, zawierających imię i nazwisko pasażera, trasę podróży, datę wyjazdu/powrotu, cenę biletu brutto, wielkość opłaty agencyjnej; 9) Zamawiającemu przysługuje prawo porównania cen biletów lotniczych i kolejowych oferowanych przez Wykonawcę z cenami biletów na ten sam dzień i trasę oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w sprzedaży bezpośredniej; 10) cena biletów w momencie zakupu nie może być wyższa niż u konkurencji, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce, Wykonawca musi zrównać swoje ceny z cenami oferowanymi przez konkurencję; 11) w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: - rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych z zachowaniem uczciwości handlowej (w klasach wymaganych przez Zamawiającego, m. in.: ekonomicznej i biznes na trasach europejskich i reszty świata), wg obowiązujących taryf określonych przez przewoźnika, z zastrzeżeniem, że przeloty muszą być realizowane przez przewoźników posiadających certyfikat Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA) lub posiadających autoryzację IATA. Jednocześnie Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji przelotów przez przewoźników „tanich linii lotniczych”. Ponadto Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania połączeń lotniczych z noclegiem na trasie, - rezerwacji i sprzedaży biletów kolejowych (w klasie i rodzaju pociągu wybranych przez Zamawiającego), wg obowiązujących taryf określonych przez przewoźnika, - pośrednictwa między Zamawiającym a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych, - oferowania biletów dla osób pełnoletnich wraz z wszelkimi opłatami zgodnymi z prawem krajowym i przepisami krajów docelowych, tj. np. opłatami lotniskowymi, paliwowymi, za rezerwację, podatkami itp., w cenie tego biletu. 12) z tytułu wykonania umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wydane bilety, na podstawie faktury VAT, która powinna zawierać wszystkie składniki ceny.

II.5) Główny kod CPV: 63512000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy, nie dłużej niż przez 18 miesięcy lub do wyczerpania wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 3 ust. 2 Umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać upoważnienie do realizacji usług w zakresie sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualny certyfikat IATA, potwierdzający uprawnienia do realizacji usługi w zakresie usługi sprzedaży biletów lotniczych;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dobrą sytuację ekonomiczną i finansową, zapewniającą wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto z udokumentowaniem jej opłacenia;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej: • jednym punktem usługowym, • trzema stanowiskami rezerwacji obsługiwanymi przez kasjerów, z co najmniej 2 letnim stażem pracy na stanowisku kasjera lotniczego, • trzema numerami telefonicznymi czynnymi w godzinach pracy biura, • jednego serwisu telefonicznego (hot-line), umożliwiającego dokonanie rezerwacji lub zamian w rezerwacji, zakupu biletu po godzinach pracy biura, • jednym numerem faksu, • jedną skrzynką poczty elektronicznej/adresem e-mail, • jedną stroną internetową zawierającą wyszukiwarkę połączeń lotniczych, pozwalających na przeszukiwanie ofert różnych przewoźników lotniczych oraz cen biletów; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi (dwa zamówienia w ramach dwóch umów), w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia polegające na rezerwacji, zakupie i dostarczeniu biletów na międzynarodowe przewozy lotnicze i kolejowe z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że te usługi zostały wykonane lub są należycie wykonywane na kwotę brutto każdej usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100 PLN).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1b ustawy Wykonawca składa: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) aktualny certyfikat IATA, potwierdzający uprawnienia do realizacji usługi w zakresie usługi sprzedaży biletów lotniczych; 3) opłaconą polisę lub inny dokumentu potwierdzający, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto z udokumentowaniem jej opłacenia; 4) oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej: • jednym punktem usługowym, • trzema stanowiskami rezerwacji obsługiwanymi przez kasjerów, z co najmniej 2 letnim stażem pracy na stanowisku kasjera lotniczego, • trzema numerami telefonicznymi czynnymi w godzinach pracy biura, • jednego serwisu telefonicznego (hot-line), umożliwiającego dokonanie rezerwacji lub zamian w rezerwacji, zakupu biletu po godzinach pracy biura, • jednym numerem faksu, • jedną skrzynką poczty elektronicznej/adresem e-mail, • jedną stroną internetową zawierającą wyszukiwarkę połączeń lotniczych, pozwalających na przeszukiwanie ofert różnych przewoźników lotniczych oraz cen biletów, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ; 5) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie usługi spełniające wymagania określone w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) lit. b) SIWZ) oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy w zakresie odnoszącym się do przedmiotu zamówienia, Wykonawca składa nw. oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, z uwagi na okoliczności wskazane art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie do 3 dnia od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór Załącznik nr 5). Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1; - oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1; - zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie pisemnej (oryginał), jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; [Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ]. Ponadto, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) aktualny certyfikat IATA, potwierdzający uprawnienia do realizacji usługi w zakresie usługi sprzedaży biletów lotniczych. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącym podmiotem trzecim, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy – odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, w którym określa się także osobę albo osoby uprawnione do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 8 odnośnie czasu wystawienia stosuje się. 10. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 11. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów wskazanych w ust. 1 pkt 4) i 5) oraz wskazanych w ust. 2 pkt 2) przy czym: a) dowodami, o których mowa w ust. 1 pkt 4) są:  poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert,  oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, d) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w powyższym wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a). 12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialne potwierdzonej kopii. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy; 2) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust.1 pkt 1, ust. 2 pkt 1, ust. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz przynależność do grupy kapitałowej. 14. Dokumenty należy złożyć zgodnie z § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.), tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 15. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 16. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII ust.1 pkt 1 i ust. 2 pkt 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej: • jednym punktem usługowym, • trzema stanowiskami rezerwacji obsługiwanymi przez kasjerów, z co najmniej 2 letnim stażem pracy na stanowisku kasjera lotniczego, • trzema numerami telefonicznymi czynnymi w godzinach pracy biura, • jednego serwisu telefonicznego (hot-line), umożliwiającego dokonanie rezerwacji lub zamian w rezerwacji, zakupu biletu po godzinach pracy biura, • jednym numerem faksu, • jedną skrzynką poczty elektronicznej/adresem e-mail, • jedną stroną internetową zawierającą wyszukiwarkę połączeń lotniczych, pozwalających na przeszukiwanie ofert różnych przewoźników lotniczych oraz cen biletów, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ; wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie usługi spełniające wymagania określone w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) lit. b) SIWZ) oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1b ustawy Wykonawca składa: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) aktualny certyfikat IATA, potwierdzający uprawnienia do realizacji usługi w zakresie usługi sprzedaży biletów lotniczych; 3) opłaconą polisę lub inny dokumentu potwierdzający, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto z udokumentowaniem jej opłacenia; 4) oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej: • jednym punktem usługowym, • trzema stanowiskami rezerwacji obsługiwanymi przez kasjerów, z co najmniej 2 letnim stażem pracy na stanowisku kasjera lotniczego, • trzema numerami telefonicznymi czynnymi w godzinach pracy biura, • jednego serwisu telefonicznego (hot-line), umożliwiającego dokonanie rezerwacji lub zamian w rezerwacji, zakupu biletu po godzinach pracy biura, • jednym numerem faksu, • jedną skrzynką poczty elektronicznej/adresem e-mail, • jedną stroną internetową zawierającą wyszukiwarkę połączeń lotniczych, pozwalających na przeszukiwanie ofert różnych przewoźników lotniczych oraz cen biletów, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ; 5) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie usługi spełniające wymagania określone w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) lit. b) SIWZ) oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy w zakresie odnoszącym się do przedmiotu zamówienia, Wykonawca składa nw. oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, z uwagi na okoliczności wskazane art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie do 3 dnia od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór Załącznik nr 5). Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1; - oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1; - zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie pisemnej (oryginał), jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; [Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ]. Ponadto, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) aktualny certyfikat IATA, potwierdzający uprawnienia do realizacji usługi w zakresie usługi sprzedaży biletów lotniczych. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącym podmiotem trzecim, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy – odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, w którym określa się także osobę albo osoby uprawnione do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 8 odnośnie czasu wystawienia stosuje się. 10. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 11. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów wskazanych w ust. 1 pkt 4) i 5) oraz wskazanych w ust. 2 pkt 2) przy czym: a) dowodami, o których mowa w ust. 1 pkt 4) są:  poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert,  oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, d) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w powyższym wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a). 12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialne potwierdzonej kopii. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy; 2) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust.1 pkt 1, ust. 2 pkt 1, ust. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz przynależność do grupy kapitałowej. 14. Dokumenty należy złożyć zgodnie z § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.), tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 15. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 16. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII ust.1 pkt 1 i ust. 2 pkt 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium na następujących warunkach: 1) Składana oferta musi być zabezpieczona wadium, które należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. do dnia 28.05.2019 r. przed godz. 11:00; 2) Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych); 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w Legionowie, ul. Gen. T. Buka 1, budynek nr 7 pokój nr 310 w dni powszednie w godzinach 08.00-15.00; 5) Dokument stanowiący wadium musi reprezentować nieodwołalną, bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz zawierać unormowanie określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 6) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w formie, o której mowa w ust. 1 pkt. 4 poprzez załączenie do oferty lub złożenie w inne miejsce niż wskazane w ust. 1 pkt. 4; 7) Wadium w postaci pieniądza należy wnieść dokonując przelewu bankowego na konto: numer: 42 1010 1010 0045 4513 9120 1000 prowadzonego przez NBP/Warszawa z adnotacją: ”Wadium NCBC – postępowanie nr 1/Pzp/2019 Bilety lotnicze” 8) Za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpłynięcia pieniędzy na konto Zamawiającego. Wniesienia wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęły one na konto Zamawiającego w wymaganym w SIWZ terminie; 9) Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż w pieniądzu nie może być krótszy od terminu ważności oferty pod rygorem wykluczenia Wykonawcy; 10) Niewniesienie wadium, wniesienie wadium po terminie, w mniejszej wysokości, w inne miejsce niż wskazał Zamawiający, posiadającego wady formalno-prawne (np. błędna nazwa beneficjenta w dokumencie gwarancyjnym) lub w innej postaci niż dopuścił Zamawiający, będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy; 11) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana, c) Wykonawcy, odnośnie którego upłynął termin związania ofertą, d) Wykonawcy, który zawarł umowę w sprawie zamówienia, lecz nie wcześniej niż po wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, e) Wykonawcy – w przypadku, gdy Zamawiający zamknął postępowanie. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Kryterium pozacenowe 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, stosowanie do art. 144 ust. 1-1e ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Pzp, za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w następujących przypadkach wskazanych zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści Umowy z Ofertą – poprzez ustalenie treści Umowy do zgodności z treścią Oferty; 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 3) wycofania z produkcji produktów, które były przedmiotem złożonej oferty; 4) konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach lub standardach. 3. W trakcie trwania Umowy Strony zobowiązują się do niezwłocznego pisemnego powiadamiania, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru o: a) zmianie siedziby, adresu lub nazwy/firmy; b) zmianie osób wskazanych do kontaktów; 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności a) zmiana danych teleadresowych (siedziby, adresu lub nazwy/firmy); b) zmiana danych osobowych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną. Zmiany powyższych danych stają się skuteczne od dnia powiadomienia o nich drugiej Strony, zgodnie z procedurą opisaną w ust. 3 powyżej. 5. Wszystkie zmiany umowy w zakresie określonym w ust. 2 mogą nastąpić z inicjatywy obu stron. W takiej sytuacji strona inicjująca zwraca się pisemnie z propozycją zmiany umowy określając jej zakres. 6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Pzp. 7. Wykonawca bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego nie może przelać wierzytelności na rzecz osób trzecich, dokonać przeniesienia praw i obowiązków ani dokonać innych cesji związanych z realizacją niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu oraz zostały złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. 2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Kryteria oceny ofert Znaczenie Cena brutto 60% Kryterium pozacenowe 40% Razem 100% Kryteria oceny ofert: - kryterium cena - 60%, - kryterium pozacenowe - 40 % 1) Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu najkorzystniejszy bilans: a) KRYTERIUM CENOWE I a – sumy cen brutto 10 biletów lotniczych międzynarodowych wyliczonej na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę oferty sprzedaży według zamówienia Zamawiającego, zgodnie z zał. nr 1 do Formularza ofertowego; b) KRYTERIUM CENOWE I b – sumy cen brutto 3 biletów kolejowych międzynarodowych wyliczonej na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę oferty sprzedaży według zamówienia Zamawiającego, zgodnie z zał. nr 1 do Formularza ofertowego; c) KRYTERIUM POZACENOWE II a – łączny czas podróży na 10 trasach lotniczych wyliczony na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę oferty sprzedaży wg zamówienia Zamawiającego – załącznik nr 1 do Formularza ofertowego; d) KRYTERIUM POZACENOWE II b – łączny czas podróży na trzech trasach kolejowych wyliczony na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę oferty sprzedaży wg zamówienia Zamawiającego – załącznik nr 1 do Formularza ofertowego; 2) Do wyliczenia wartości punktowej ceny oferty P zostanie wykorzystany następujący wzór: P=W1a+W1b+W2a+W2b gdzie: W1a – wartość oceny oferty według kryterium nr I a zostanie wykorzystany następujący wzór: W1a= (Scnbl/Scbbl) * Rscbl gdzie: Scnbl – najniższa oferowana suma cen brutto 10 biletów lotniczych międzynarodowych; Scbbl – suma cen brutto 10 biletów lotniczych międzynarodowych oferty badanej; Rscbl – waga kryterium sumy cen brutto 10 biletów lotniczych; W1b – wartość oceny oferty według kryterium nr I b zostanie wykorzystany następujący wzór: W1b= (Scnbk/Scbbk) * Rscbk gdzie: Scnbk – najniższa oferowana suma cen brutto 3 biletów kolejowych międzynarodowych; Scbbk – suma cen brutto 3 biletów lotniczych kolejowych oferty badanej; Rscbk – waga kryterium sumy cen brutto 3 biletów kolejowych; W2a – wartość oceny oferty według kryterium nr II a zostanie wykorzystany następujący wzór: W2a= (Tbbl/Tmbl)* Rtbl gdzie: Tbbl – najkrótszy łączny czas podróży na 10 trasach lotniczych; Tmbl – łączny czas podróży na 10 trasach lotniczych w ofercie badanej; Rtbl – waga kryterium łącznego czasu podróży na 10 trasach lotniczych; W2b – wartość oceny oferty według kryterium nr II b zostanie wykorzystany następujący wzór: W2b= (Tbbk/Tmbk)* Rtbk gdzie: Tbbk – najkrótszy łączny czas podróży na 3 trasach kolejowych; Tmbk – łączny czas podróży na 3 trasach kolejowych w ofercie badanej; Rtbk – waga kryterium łącznego czasu podróży na 3 trasach kolejowych. 3) W związku z powyższym przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisuje się następujące znaczenie /wagę/: L.P. Kryteria oceny ofert Wartość wagi w procentach 1) Suma cen brutto 10 biletów lotniczych międzynarodowych 55 2) Suma cen brutto 3 biletów kolejowych międzynarodowych 5 3) Łączny czas podróży na 10 trasach lotniczych 30 4) Łączny czas podróży na 3 trasach kolejowych 10 SUMA: 100 4) Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali 0-100 pkt, a następnie korygowane wg ww. „wag" (znaczenia). Ad. 1) „suma cen brutto 10 biletów lotniczych międzynarodowych” oceniana będzie wg przyjętej wagi kryterium w skali: od 0 do 55 pkt. Oferta z najniższą „sumą cen brutto 10 biletów ” uzyska maksymalną ilość punktów, tj.: 55, pozostałe oferty uzyskają relatywnie mniejszą ilość punktów. Ad. 2) „suma cen brutto 3 biletów kolejowych międzynarodowych” oceniana będzie wg przyjętej wagi kryterium w skali: od 0 do 5 pkt. Oferta z najniższą „sumą cen brutto 3 biletów” uzyska maksymalną ilość punktów, tj.: 5, pozostałe oferty uzyskają relatywnie mniejszą ilość punktów. Ad. 3) „łączny czas podróży na 10 trasach lotniczych” będzie oceniana według skali: od 0 do 30 pkt. Oferta z najkrótszym czasem lotu uzyska maksymalną ilość punktów, tj.: 30, pozostałe oferty uzyskają relatywnie mniejszą ilość punktów. Ad. 4) „Łączny czas podróży na 3 trasach kolejowych” będzie oceniana według skali: od 0 do 10 pkt. Oferta z najkrótszym czasem lotu uzyska maksymalną ilość punktów, tj.: 10, pozostałe oferty uzyskają relatywnie mniejszą ilość punktów. 5) Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość otrzymanych punktów to 100 pkt. 6) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która, uzyska łącznie ze wszystkich największą liczbę punktów, jako wynik sumy punktów kryteriów I a, I b, II a, II b.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę salę sportową w dniach 18-22.11.24 r. na szkolenie- Marki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wynajem sali sportowej (z matami) na czas dwóch dni (po 5h dziennie) w okresie 18-22.11.2024 r. W tym czasie odbywało by się szkolenie z zakresu Taktyki i Technik Interwencji dla pracowników ochrony fizycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI