Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Świadczenie usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem i zapewnienia sal wykładowych na potrzeby szkoleń specjalistycznych dla uczestników projektu EURLO-Central Asia''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147027812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 77
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-679
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@copemswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copemswia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej oraz środków pochodzących z innych programów.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Świadczenie usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem i zapewnienia sal wykładowych na potrzeby szkoleń specjalistycznych dla uczestników projektu EURLO-Central Asia''
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a945857-b91f-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151683/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem i wynajmem sal wykładowych na potrzeby szkoleń dla uczestników projektu „Enhancement of Immigration Liaison Officers’ activities in Central Asia’’
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Enhancement of Immigration Liaison Officers’ activities in Central Asia / EURLO — Central Asia’’(Wzmocnienie działań oficerów łącznikowych ds. imigracji w Azji Środkowej / EURLO - Central Asia)”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a945857-b91f-11ee-b7da-22bd761ba7f3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami Panią Luizę Moczko, e-mail: zamowienia@copemswia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto ,,Wykonawca'' na Platformie -zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont, zasady oraz warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje dostępne w zakładce ,,Centrum Pomocy''.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale 11 SWZ przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad w zakresie RODO zostały opisane w rozdziale 22 SWZ przedmiotowego postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad w zakresie RODO zostały opisane w rozdziale 22 SWZ przedmiotowego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: COPE/16/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem i zapewnienia sal wykładowych na potrzeby szkoleń specjalistycznych dla uczestników projektu EURLO-Central Asia (Enhancement of Immigration Liaison Officers’ activities in Central Asia/ EURLO- Central Asia).
Szkolenia specjalistyczne odbywają się na terenie miasta Koszalin w trzech edycjach. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia dla uczestników w poniższych terminach:
I edycja 08.04.-21.06.2024 r.,
II edycja 02.09-14.11.2024 r.,
III edycja 31.03-12.06.2025 r.
W każdej edycji będzie brało udział 10 osób (uczestnicy), będących pracownikami Instytucji Państwowych Uzbekistanu, Tadżykistanu i Kirgistanu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ, zaś załącznik nr 2 do SWZ stanowi Projekt Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
98341000-5 - Usługi miejsc noclegowych
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-08 do 2025-06-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w sposób określony w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane w załączniku nr 2 do SWZ, stanowiącym Projekt Umowy (niniejsze pole zawiera zbyt krótką ilość znaków).
-Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników szkolenia o maksymalnie 20 % osób na poszczególne usługi: gastronomiczną i zakwaterowania. Zmniejszenie liczby uczestników szkolenia nie wymaga zmiany Umowy. Z zastrzeżeniem § 7 ust. 8 Umowy, w przypadku konieczności zwiększenia liczby uczestników Umowy wymaga to zmiany Umowy jeżeli spowodowałoby to konieczność zwiększenia całkowitej kwoty wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 Umowy.
-Strony postanawiają, iż mogą dokonać w formie pisemnej lub elektronicznej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na zasadach określonych w art. 439 ustawy Pzp, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na następujących zasadach:
1) Wykonawca może żądać zmiany wynagrodzenia, jeżeli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalony na podstawie komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ulegnie zmianie o co najmniej 5 punktów procentowych w stosunku do wartości kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych obowiązującego w kwartale poprzedzającym złożenie wniosku o waloryzację.
2) Wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji najwcześniej po sześciu miesiącach od dnia zawarcia Umowy;
3) Waloryzacja dotyczy niezrealizowanej wartości przedmiotu Umowy, ustalonej na dzień złożenia wniosku o waloryzację.
4) Waloryzacja będzie obliczana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wyliczeń, opartych na wartości niezrealizowanych ilości produktów określonych w Ofercie Wykonawcy
5) Wniosek o waloryzację wynagrodzenia musi zawierać uzasadnienie oraz wyliczenie zmiany wartości Umowy netto i brutto z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt.4.
6) Łączna wartość korekt wynikająca z waloryzacji nie przekroczy 5 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy.
7) Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych wyliczeń i dokumentów jeżeli przedstawione przez Wykonawcę uzna za niewystarczające.
8) W przypadku likwidacji wskaźnika, o którym mowa w pkt 1 lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala, mechanizm o którym mowa powyżej, stosuje się do wskaźnika lub podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy wskaźnik lub podmiot.
-Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) zmiany całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy na skutek waloryzacji wynagrodzenia w sposób określony w § 4 Umowy lub zwiększenia liczby uczestników;
2) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; Jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
3) w zakresie zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi w ramach poszczególnych Edycji:
a) w sytuacji zaistnienia zdarzeń losowych lub na skutek działania siły wyższej, o której mowa w § 11 Umowy przed bądź w trakcie realizacji usługi;
b) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
4) w przypadku konieczności zmiany częstotliwości rozliczeń i płatności częściowych na wniosek Wykonawcy.
-Zamawiający przewiduje również możliwość dodatkowej zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi w ramach poszczególnych Edycji, o których mowa w § 1 ust. 1 Umowy. Zmiana Umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, może zostać dokonana w sytuacji, gdy na termin(y) realizacji przedmiotu Umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności(...).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę 309.303 PLN.