Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług zakwaterowania uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022r.w hotelu posiadającym kategorię minimum 3 gwiazdek lub innym obiekcie niebędącym hotelem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42/631 21 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dzialsportu@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zakwaterowania uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022r.w hotelu posiadającym kategorię minimum 3 gwiazdek lub innym obiekcie niebędącym hotelem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d724c2cb-90ba-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028942/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi hotelowe i resaturacyjnedla kadry zarządzającej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [Numeracja zgodna z Rozdziałem XI SWZ]
2.W zakresie nieuregulowanym Ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
sporządzanych i składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności
przepisy:
- rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy oraz
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
3.Sposób składania podpisów:1) Sposób złożenia podpisu kwalifikowanego został opisany przez
dostawcę posiadanego przez Wykonawcę podpisu;
2)Sposób złożenia podpisu zaufanego został opisany pod adresem:
https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawy-urzedowe/chce-zalatwic-sprawe-przez-internet/profilzaufanyi-
podpis-zaufany;
3)Sposób złożenia podpisu osobistego został opisany pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/
podpis-osobisty 4.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. 5.W postępowaniu komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia
dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym
wyjaśnień, wezwania, uzupełnienia, etc.) jest data ich złożenia/wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
Uwaga: Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków
dotyczących czynności podejmowanych w postępowaniu lub innych pism Wykonawców, jeżeli wnioski
te lub pisma zostaną złożone w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. poprzez adres
email).
17. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
Politechniki Łódzkiej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub
https://oneplace.marketplanet.pl
18. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”, a następnie postępuje zgodnie z poleceniami
Platformy.19.Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie
złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.20. Po założeniu konta
Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 21.Zamawiający określa dopuszczalny
format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
Zamawiający rekomenduje podpis w formacie PAdES na pliku w formacie .pdf
2)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, formatem XAdES typu
zewnętrznego co oznacza, że podpis elektroniczny znajdować będzie się w osobnym pliku z
rozszerzeniem xades lub xml, który zawiera jedynie odwołanie do dokumentu źródłowego, a nie jego
treść. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu,
oddzielny plik z podpisem.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Stefana Żeromskiego 116, 90-924
Łódź,
2) inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej kontakt: rbi@adm.p.lodz.pl telefon: 42 631 20 39 (Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych), (...) ciąg dalszy w Rozdziale XX SWZ pkt 1. 3) i następne.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w Rozdziale XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRS.383.3.2022.U.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zakwaterowania uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich (dalej zwane EUG 2022) organizowanych w Łodzi
w 2022 r. w hotelu posiadającym kategorię minimum 3 gwiazdek lub innym obiekcie
niebędącym hotelem.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 2 zadań :
Zadanie 1 : wynajem miejsc noclegowych wraz z zapewnieniem śniadań uczestnikom EUG 2022;
Zadanie 2 : zapewnienie sal konferencyjnych uczestnikom EUG 2022.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu umowy zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
98341000-5 - Usługi miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp.
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie
art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zadania 1 zgodnie
z OPZ.
b. Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego zadania 1 i stanowi:
• zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
w pkt II – Zadanie 1 oraz
• zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
w pkt II – Zadanie 1.
c. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego
w opisie przedmiotu zamówienia, formularzu aktu umowy i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
d. Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz
z wyżywieniem (śniadania), jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 10% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
e. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu do 30% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
f. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
g. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie od 1 lipca i nie później niż do 31 lipca 2022 r. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
h. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
i. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi przez uczestników EUG 2022.
j. Szczegółowe zasady korzystania z prawa opcji przedstawione są w OPZ stanowiącego załącznik nr 10 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego po przeprowadzeniu negocjacji warunków umowy.
Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zamówienia podstawowego obejmować będą : świadczenie usług hotelowych, świadczenia usług serwowania i podawania posiłków, świadczenia usług bufetowych, wynajem sal konferencyjnych.
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.
2.Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja hotelu/obiektu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe sale konferencyjne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
[Numeracja zgodna z Rozdziałem VII SWZ]
2. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe
warunki udziału w postępowaniu:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Zamawiający uznał warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje
1) jednym hotelem o standardzie minimum trzygwiazdkowym (***) - kategoryzacja obiektów hotelarskich uzyskana zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewoźników turystycznych oraz wymaganiami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r.
w sprawie obiektów hotelarskich innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie określonymi w Załączniku nr 1 do rozporządzenia),
albo
2) jednym obiektem niebędącym hotelem,
- świadczącym usługi hotelarskie o wymaganym standardzie i wyposażeniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli hotel lub obiekt niebędący hotelem :
1) posiada klimatyzowane przestrzenie wspólne i/lub inne urządzenia i systemy zapewniające wymianę powietrza i utrzymanie temperatury latem poniżej 24°C, oraz wilgotność 45–60%;
2) jest pod nadzorem monitoringu wewnętrznego jak i zewnętrznego, jak również z podpięciem do monitoringu Państwowej Straży Pożarnej;
3) posiada dostęp do ogólnodostępnej pralni dla uczestników lub możliwość skorzystania z usług pralniczych;
4) posiada przestrzeń w budynku do realizacji aktywności fizycznej np. siłownię, salę fitness dostępną od godz. 5: 00 do godz. 23:00;
5) posiada minimum 40 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w odległości nie dłuższej niż 200 m od hotelu/obiektu;
6) posiada minimum 256 miejsc noclegowych w pokojach jednoosobowych i/lub dwuosobowych, do pojedynczego lub podwójnego wykorzystania (pokój typu twin room);
7) posiada 30 pokoi jednoosobowych do pojedynczego zakwaterowania, które mają powierzchnię minimum 10 m2,
8) posiada pokoje dwuosobowe do pojedynczego i/lub podwójnego zakwaterowania (pokój typu twin room), które mają powierzchnię minimum 14 m2, lub posiada minimum 226 pokoi jednoosobowych, które mają powierzchnię minimum 10m2 każdy;
9) posiada pokoje przystosowane do pracy biznesowej, wyposażone w : biurko lub stół
do pracy, odpowiednie oświetlenie miejsca pracy, możliwość podłączenia komputera osobistego do bezpłatnej bezprzewodowej sieci Internet bezpośrednio w pokoju, lodówkę;
10) posiada łazienkę w każdym pokoju wyposażoną w:
- kabinę prysznicową,
- umywalkę,
- WC,
- lustro z górnym lub bocznym oświetleniem,
- gniazdo elektryczne z osłoną,
- pojemnik na śmieci,
- zestawy kosmetyczne lub środki higieny osobistej - min. żel pod prysznic, mydło
(kostka lub w płynie);
11) zapewnia wymianę pościeli i ręczników z usługą sprzątaniem pokoju co 3 dni lub na życzenie;
12) posiada restaurację lub sale bufetową przeznaczoną do konsumpcji wyposażoną
w stoły i krzesła w ilości pozwalającej na konsumpcję jednocześnie minimum 200 osób;
13) posiada 5 sal, zlokalizowanych w budynku hotelu/obiektu*, o powierzchni sali od ok.30 m2 do ok.50 m2, dla minimum 20 osób, wyposażone w 10 stołów, 25 krzeseł, projektor multimedialny;
14) posiada bezpłatną bezprzewodową sieć Internet;
15) zapewni drukarkę z funkcją wielofunkcyjnego drukowania (m.in. poprzez USB) oraz
z funkcją wysyłania dokumentów, skanowania, kopiowania w kolorze i na czarno-biało,
ulokowana w przestrzeni ogólnodostępnej dla uczestników EUG 2022
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: [Numeracja zgodna z Rozdziałem VIII SWZ] Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania określonych w pkt 3.1. i 3.2. Rozdziału VII SWZ- zgodnie z wzorem
stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wyposażenia hotelu posiadającego minimum 3 gwiazdki lub wykazu wyposażenia obiektu niebędącego hotelem - wraz z informacją o podstawie
do dysponowania tymi zasobami, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
[Numeracja zgodna z Rozdziałem V SWZ] 5. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych. W sytuacji, jeśli Wykonawca przedstawi w formularzu oferty hotel, w którym usługa zakwaterowania uczestników EUG 2022 będzie realizowana tj.: jeśli przedstawiony obiekt hotelarski zaszeregowany do hotelu, będzie posiadał kategorię wymaganą przez Zamawiającego tj. minimum 3 gwiazdki, w celu potwierdzenia standardu hotelu :
5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że obiekt hotelarski zaszeregowany do hotelu, w którym świadczone będą usługi, posiada wymaganą kategorię tj. minimum 3 gwiazdek.
5.2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jako przedmiotowego środka dowodowego:
decyzję wydaną przez Marszałka Województwa Łódzkiego o zaszeregowaniu obiektu hotelarskiego do hotelu i uzyskanie kategorii minimum 3 gwizdek, w celu potwierdzenia standardu hotelu, w którym świadczona będzie usługa.
5.3. Wyżej wymieniony przedmiotowy środek dowodowy tj. decyzja Marszałka Województwa Łódzkiego winna być wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych
oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia
2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
5.4. Dopuszcza się decyzję Marszałka Województwa Łódzkiego jako równoważną (w zakresie koniecznym do wykazania wymaganej kategorii hotelu) – dla hotelu, który uzyskał
kategorię minimum 3 gwiazdek przed dniem wejścia w życie ww. ustawy i rozporządzenia,
pod warunkiem, że hotel nadal posiada kategorię minimum 3 gwiazdek.
5.5. Ww. przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami i wymogami hotelu określonymi w OPZ tj. potwierdza, że usługi świadczone będą w hotelu posiadającym kategorie minimum 3 gwiazdek - środki te podlegają uzupełnieniu.
5.6. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.
5.7. Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.8. W sytuacji, jeśli Wykonawca przedstawi w formularzu oferty hotel, w którym usługa zakwaterowania uczestników EUG 2022 będzie realizowana tj.: jeśli przedstawiony obiekt hotelarski zaszeregowany do hotelu, który nie będzie posiadał kategorii wymaganej przez Zamawiającego tj. minimum 3 gwiazdek, w celu potwierdzenia standardu hotelu, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
[Numeracja zgodna z Rozdziałem IX SWZ]
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
a. są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b. są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika,
o którym mowa w pkt 1.1. lit a) powyżej. Przedmiotowe pełnomocnictwo stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia wraz z ofertą. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ.
5. Zgodnie z art. 58 ust. 5 Ustawy Pzp, przepisy Ustawy Pzp dotyczące wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1. Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2 Rozdziału VII SWZ.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. Rozdziału VII SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2. Rozdziału VII SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w Rozdziale VIII SWZ w sposób i w trybie określonym w SWZ.
8. Zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp, wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
9. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy Pzp:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej), wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Pełna treść informacji znajduje się w Rozdziale IX SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 10
- Zmiany do umowy Projektowanych postanowień umowy stanowiących zał. nr 11 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę będącą przedmiotem zamówienia przez 18 dni, w terminie od 14 lipca 2022 r. do 31 lipca 2022 r.