"Świadczenie usług zakwaterowania na potrzeby COP24" - postępowanie nr 5

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Świadczenie usług zakwaterowania na potrzeby COP24" - postępowanie nr 5
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-11-20
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-16
  • Numer ogłoszenia649442-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649442-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: "Świadczenie usług zakwaterowania na potrzeby COP24" - postępowanie nr 5
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy  19 , 40038   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, e-mail zamowienia@slaska.policja.gov.pl, faks 322 002 060.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usług zakwaterowania na potrzeby COP24" - postępowanie nr 5
Numer referencyjny: ZP-2380-473/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ROZDZIAŁ I – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla funkcjonariuszy Policji w dniach od 01 grudnia do 15 grudnia 2018 r. wg. podziału wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym. Ilekroć w SWZiP mowa jest o domu wypoczynkowym należy przez to rozumieć: centra wypoczynkowe, centra konferencyjne, ośrodki wypoczynkowe oraz inne równoważne ośrodki spełniające wymów Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza obiektów wymienionych w art. 36 od pkt. 3 do 8 ustawy z dn. 29.08.1997 r. o usługach turystycznych. 2. Przedmiotowe usługi muszą być świadczone w obiektach hotelarskich w rozumieniu art. 36 pkt 1 i 2 lub domach wypoczynkowych stanowiących inne obiekty w rozumieniu art. 35 ust. 2 ustawy z dn. 29.08.1997 r. o usługach turystycznych, wyposażonych w parkingi (z zastrzeżeniem Rozdz. II pkt. 5 załącznika nr 3 do SWZiP) oraz świadczące usługi wyżywienia (z zastrzeżeniem Rozdz. III załącznika nr 3 do SWZiP). W obiekcie (lub obiektach), w którym będą świadczone przedmiotowe usługi powinna być możliwość pomieszczenia co najmniej 30 osób (za wyjątkiem okresu 5, w którym wymagane jest zakwaterowanie 11 osób, wymagana ilość co najmniej 30 osób nie ma swojego uzasadnienia) oraz powinien być zdolny pomieścić odpowiednią liczbę samochodów w stosunku do zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby osób, które będą kwaterowane przy założeniach określonych w rozdziale II ust. 5 załącznika Nr 3 do SWZiP. 3. Obiekt lub obiekty, w którym będą świadczone przedmiotowe usługi muszą być zlokalizowane w odległości nie większej niż 90 km od siedziby Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, ulica Lompy 19, 40-038 Katowice. Do weryfikacji odległości, posłuży aplikacja Automapa, dostępna pod adresem www.automapa.pl w zakładce „trasa”, z zaznaczoną opcją „jadę autem”. Lokalizacja początkowa to adres obiektu w którym będą świadczone przedmiotowe usługi, natomiast lokalizacją końcową jest adres Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach. UWAGA! Zamawiający wymaga aby zakwaterowanie osób było możliwe od dnia 02 grudnia od godz. 09:00 Wymeldowanie osób nastąpi najpóźniej 15 grudnia 2018 r. do godziny 19:00. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że część osób zakwaterowanych w danych czasookresach, z uwagi na pełnioną służbę zostanie wymeldowana w dniu następnym, pomimo że nie będzie korzystać z noclegu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega, że doba hotelowa nie powinna być liczona w sposób pełny z wliczonym pełnym wyżywieniem, a osoby zakwaterowane winny mieć zapewnione śniadanie oraz niezbędny czas na opuszczenie pokoi. 4. W okresie wskazanym w pkt 1 i 3 Wykonawca zobligowany jest zabezpieczyć dla potrzeb Zamawiającego, określoną w ofercie liczbę miejsc oraz pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad i kolację. 5. Zamawiający zastrzega, że posiłki mogą być wydawane w porach wcześniejszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę na bieżąco wg harmonogramu. 6. Zamawiający pokryje koszty związane z zakwaterowaniem i wyżywieniem wg liczby wykorzystanych miejsc. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik Nr 3 do SWZiP (opz), załącznik nr 1 do SWZiP (formularz ofertowy) oraz załącznik nr 2 do SWZiP (wzór umowy). 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia obiektu (standardów świadczonej usługi) na etapie wyboru oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy. Oferta, której zapisy nie będą zgadzały się ze stanem faktycznym stwierdzonym w obiekcie, zostanie odrzucona. 9. Zamawiający przed zawarciem umowy przeprowadzi wizytację celem potwierdzenia zgodności złożonej oferty z założeniami SWZiP. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia dodatkowych wizytacji obiektów po podpisaniu umowy, a nie później niż do dnia 30.11.2018 r.

II.5) Główny kod CPV: 55000000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca będzie świadczył usługi od 01.12.2018r. do 15.12.2018r. wg poniższych okresów: 1. 01.12.2018 – 15.12.2018 r. 2. 01.12.2018 – 07.12.2018 r. 3. 02.12.2018 – 07.12.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej w zakresie posiadania aktualnego na dzień składania ofert – zaświadczenia o wpisie do ewidencji obiektów hotelarskich, o której mowa w art. 38 ust. 1 lub do ewidencji obiektów, o której mowa w art. 38 ust. 3 ustawy o usługach turystycznych – odpowiednio do charakteru oferowanego obiektu. 1.2 spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący dostarczania posiłków: Wykonawca spełni warunek jeżeli: a) oświadczy, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne orzeczenia (zaświadczenia lekarskie) do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy. b) dysponuje potencjałem technicznym w postaci obiektu hotelarskiego w rozumieniu art. 36 pkt 1 i 2 lub domem wypoczynkowym stanowiącym inne obiekty w rozumieniu art. 35 ust. 2 ustawy z dn. 29.08.1997 r. o usługach turystycznych, który: – zdolny jest pomieścić co najmniej 30 osób (za wyjątkiem okresu 2) – zapewni parking zdolny pomieścić odpowiednią liczbę samochodów w stosunku do zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby osób, które będą kwaterowane przy założeniach określonych w rozdziale II ust. 5 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 3 do SWZiP). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia. 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi zawierać w szczególności informacje opisane w niniejszym Rozdziale SWZiP. 4.1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W przypadku braku informacji o rzeczywistym udostępnieniu zasobów w zobowiązaniu Zamawiający zażąda dokumentów, które określają w szczególności: 4.1.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 4.1.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4.1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4.1.4 czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.2 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdz. IV SWZiP 5. Zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli podmioty te realizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Oferta Wykonawcy niespełniającego warunków udziału w postępowaniu zostanie odrzucona jako niezgodna z niniejszą SWZiP. 8. Aktualność dokumentów składanych do oferty, a określonych w rozdziale IV.A SWZiP 8.1 Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 m-ce i 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. ROZDZIAŁ IV – WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZiP 2. Oświadczenia, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiP. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Uwaga: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego odpis składa każdy z członków konsorcjum. b) w przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia do oferty należy złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wskazanego w formularzu ofertowym podwykonawcy c) w przypadku wykonawcy, który jest spółką cywilną wymieniony dokument winien zostać złożony w ilości odpowiadającej liczbie wspólników spółki cywilnej lub wraz z dokumentem należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania spółki w postępowaniu lub uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty. Spółka cywilna ma charakter umowy cywilnoprawnej. W związku z tym, podmiotowość prawną mają tylko wspólnicy tej spółki, a nie sama spółka. Zatem oświadczenie woli, powinno być złożone przez wspólników spółki cywilnej, a nie przez spółkę. Wykonawcą w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, mogą być tylko wspólnicy spółki cywilnej, a nie sama spółka. 4. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji obiektów hotelarskich, o której mowa w art. 38 ust. 1 lub do ewidencji obiektów, o której mowa w art. 38 ust. 3 ustawy o usługach turystycznych – odpowiednio do charakteru oferowanego obiektu. . a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego odpis składa każdy z członków konsorcjum. b) w przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia do oferty należy złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wskazanego w formularzu ofertowym podwykonawcy c) w przypadku wykonawcy, który jest spółką cywilną wymieniony dokument winien zostać złożony w ilości odpowiadającej liczbie wspólników spółki cywilnej , analogicznie do zapisów pkt. 3 Uwaga lit. c). 5. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne orzeczenia (zaświadczenia lekarskie) do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz muszą były nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, złożone na załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie że wskazany obiekt hotelarski w rozumieniu art. 36 pkt 1 i 2 lub dom wypoczynkowy stanowiący inne obiekty w rozumieniu art. 35 ust. 2 ustawy z dn. 29.08.1997 r. o usługach turystycznych zdolny jest pomieścić co najmniej 30 osób (za wyjątkiem okresu 2) oraz zapewni parking zdolny pomieścić odpowiednią liczbę samochodów w stosunku do zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby osób, które będą kwaterowane przy założeniach określonych w rozdziale II ust. 5 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 3 do SWZiP), złożone na załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 6.1 Oświadczenie o ilości miejsc parkingowych przeznaczonych na potrzeby Zamawiającego w okresie świadczenia usługi, złożone na załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie o nazwie obiektu, w którym będą świadczone usługi zakwaterowania jego dokładnym adresie i odległości od KWP W Katowicach, złożone na załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie o nazwie obiektu, w którym będą świadczone usługi wyżywienia jego dokładnym adresie i odległości od obiektu, w którym będą świadczone usługi zakwaterowania, złożone na załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały przez cały okres obowiązywania umowy, złożone na załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że potwierdza całodobową dyspozycyjność przez siedem dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy i święta, złożone na załączniku nr 1 do SWZiP - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem VIII SWZiP i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZIP lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że cena jednostkowa obejmuje świadczenie usług wyżywienia dla jednego funkcjonariusza przez okres 1 doby, wraz ze wskazaniem kwoty za wyżywienie funkcjonariusza przyjętej dla celów rozliczenia (nie może przekroczyć kwoty 38,96 zł brutto), złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZIP lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Odległość obiektu od siedziby KWP 35,00
Ilość miejsc parkingowych 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-20, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę bieżnię- Tarnowskie Góry
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę bieżnię. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI