Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁowicz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-03-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-28
  • Numer ogłoszenia519410-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 519410-N-2019 z dnia 2019-02-28 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt Port „Szczęśliwa Rodzina” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 09-IX Włączenie społeczne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 52808720000000, ul. Kaliska  6 , 99-400  Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 837 41 55, , e-mail sekretariat@mops.lowicz.pl, , faks 46 837 41 55.
Adres strony internetowej (URL): http://mops.lowicz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://mops.lowicz.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: trzy dziesięciodniowe wyjazdy dla rodzin z dziećmi i pracowników MOPS obejmujące usługę wynajęcia sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę hotelarską i usługę gastronomiczną 1) lokalizacja miejsca zakwaterowania hotel/ośrodek, w którym realizowana będzie usługa, powinien być usytuowany w Uniejowie w odległości nie większej niż 1 km od Term Uniejów 2) wymagania w zakresie usługi noclegowej: a) usługa hotelarska winna być świadczona w hotelach co najmniej trzygwiazdkowych lub ośrodku: hotelowo - konferencyjnym, rekreacyjno – szkoleniowym, uzdrowiskowym, wypoczynkowym spełniającym standardy hotelu trzygwiazdkowego określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. - obwieszczenie Ministra Sportu i Turystyki z 26 października 2017 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz.U. z 2017, poz. 2166); b) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników w pokojach 1,2,3,4 osobowych 3) zapewnienie dwóch miejsc parkingowych dla prowadzących szkolenia 4) wymagania w zakresie usługi wynajęcia sali szkoleniowej: a) sala szkoleniowa winna znajdować się w tym samym hotelu/ośrodku, w którym będzie świadczona usługa hotelarska i gastronomiczna lub w innym budynku położonym w odległości do 150 m od miejsca zakwaterowania; b) przybliżony czas wynajmu sali szkoleniowej: 8 h dziennie, przy czym sala musi być dostępna w godzinach od 8:00 do 20:00; c) sala winna pomieścić minimum 25 osób; d) sala winna być odpowiednio nagłośniona, dostosowana do panujących na zewnątrz warunków atmosferycznych, posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne; e) sala winna posiadać odpowiednie zaplecze sanitarne, w tym dostęp do toalet w bezpośrednim jej sąsiedztwie; f) oprócz krzeseł i stolików na wyposażenie sali powinny składać się: rzutnik, ekran, flipchart z papierem i markerami oraz dostęp do Wi-Fi; g) Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania sali szkoleniowej, w sposób umożliwiający bezproblemowe dotarcie uczestników szkolenia do miejsca realizacji szkolenia oraz do sali, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 5) wymagania w zakresie usługi gastronomicznej: a) zapewnienie całodobowego wyżywienia dla wszystkich osób zakwaterowanych: • śniadanie – 9/os., • obiad – 9/os., • kolacja – 9/os.. Posiłek powinien spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności. Posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas pobytu: śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem i kolację, w tym: • pierwszego dnia pobytu - obiad dwudaniowy z napojem, kolację, • od drugiego do dziewiątego dnia pobytu - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, • dziesiątego dnia pobytu – śniadanie, b) pomieszczenie, gdzie będą wydawane posiłki będzie przystosowane do celów gastronomicznych i będzie umożliwiać zjedzenie posiłku przy stolikach. Dopuszczone jest serwowanie posiłków do stolików, jak również z bufetu szwedzkiego; c) usługa gastronomiczna winna być świadczona w tym samym hotelu/ośrodku, w którym będzie świadczona usługa hotelarska i usługa wynajęcia sali szkoleniowej; d) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia przerwę kawową, składającą się z: kawy z ekspresu, herbaty (trzech rodzajów), soków w minimum dwóch smakach, wody butelkowanej gazowanej i niegazowanej w ilości odpowiadającej uczestnikom danego szkolenia, minimum 3 rodzajów ciasteczek - po 6 szt. na osobę, owoców, dodatków do kawy i herbaty (cytryny, cukru, mleka/śmietanki do kawy) 6) wymagania w zakresie zaplecza rekreacyjnego: Wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do posiadanego zaplecza rekreacyjnego znajdującego się na terenie hotelu/ośrodka lub w innym budynku zarządzanym przez Wykonawcę, np: bilard, sala zabaw dla dzieci, przez 10 dni pobytu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla uczestników biletów/karnetów wstępu na Termy Uniejów. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: CZĘŚĆ I: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 39 osób w terminie: 08.07.2019 – 17.07.2019 CZĘŚĆ II: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 8 osób w terminie: 08.07.2019 – 17.07.2019 CZĘŚĆ III: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 39 osób w terminie: 03.07.2020 – 12.07.2020 CZĘŚĆ IV: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 5 osób w terminie: 03.07.2020 – 12.07.2020 CZĘŚĆ V: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 22 osób w terminie: 02.07.2021 – 11.07.2021 CZĘŚĆ VI: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 3 osób w terminie: 02.07.2021 – 11.07.2021

II.5) Główny kod CPV: 55000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55100000-1
55120000-7
55270000-3
55300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-08 2019-07-17
2020-07-03 2020-07-12
2021-07-02 2021-07-11

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie żąda spełnienia żadnego odrębnego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie żąda spełnienia żadnego odrębnego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie żąda spełnienia żadnego odrębnego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w 1; składa odpowiadający mu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów odpowiadających tym, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentami zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o firmach, które złożyły oferty, kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, cenach, terminach wykonania zamówienia i warunkach płatności zawartych w ofertach (art. 86 ust. 5 ustawy PZP), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowych oświadczeń i dokumentów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowych oświadczeń i dokumentów
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
załącznik nr 2 - formularz oferty; załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; załącznik nr 4 - wzór umowy; załącznik nr 5- oświadczenie o odwróconym podatku VAT załącznik nr 6- oświadczenie Wykonawcy w sprawie RODO.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonywanych usług 30,00
dostęp do zaplecza rekreacyjnego i Term Uniejów 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 może dotyczyć zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa - w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-13, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 39 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55000000-0, 55100000-1, 55120000-7, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-08
data zakończenia: 2019-07-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonywanych usług 30,00
dostęp do zaplecza rekreacyjnego i Term Uniejów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 8 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55000000-0, 55100000-1, 55120000-7, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-08
data zakończenia: 2019-07-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonywanych usług 30,00
dostęp do zaplecza rekreacyjnego i Term Uniejów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 39 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55000000-0, 55100000-1, 55120000-7, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-03
data zakończenia: 2020-07-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonywanych usług 30,00
dostęp do zaplecza rekreacyjnego i Term Uniejów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 5 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55000000-0, 55100000-1, 55120000-7, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-03
data zakończenia: 2020-07-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonywanych usług 30,00
dostęp do zaplecza rekreacyjnego i Term Uniejów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 22 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55000000-0, 55100000-1, 55120000-7, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-07-02
data zakończenia: 2021-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonywanych usług 30,00
dostęp do zaplecza rekreacyjnego i Term Uniejów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port „Szczęśliwa Rodzina”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 3 osób
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55000000-0, 55100000-1, 55120000-7, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-07-02
data zakończenia: 2021-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonywanych usług 30,00
dostęp do zaplecza rekreacyjnego i Term Uniejów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno-parowych - Strzegom
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno-parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI