Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr. E.Warmińskiego w Bydgoszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyWIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00048946
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr. E.Warmińskiego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 052 37 09 124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr. E.Warmińskiego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-413fe3e8-af2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa sięprzyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającejpodadresemhttps://e-propublico.pl.2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przezosobęupoważnioną doreprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisuelektronicznego,podpisu zaufanegolub podpisu osobistego.3. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:a)podpisiezaufanym – należy przez torozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego2005 r. oinformatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz.346);b)podpisie osobistym – należyprzez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9ustawyz 6 sierpnia 2010 r. odowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).4. ZaleceniaZamawiającegoodnośnie kwalifikowanegopodpisu elektronicznego:a) dokumenty sporządzone iprzesyłane w formacie.pdf zaleca siępodpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formaciePAdES;b) dokumentysporządzone iprzesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml)zaleca siępodpisywaćkwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) doskładaniakwalifikowanego podpisuelektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lubwyższego).5.Zamawiający określanastępujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające nakorzystanie zPlatformy:a) stałydostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynkipocztyelektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7(lubnowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracujeznajnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (InternetExplorer10+, Microsoft Edge,Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScriptorazCookies6. Zamawiającydopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do20MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml.7. Zamawiający określa następujące informacje natematkodowania i czasuodbioru danych:a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocąPlatformyplik oferty wraz zzałącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jestnaserwerach Platformy wformie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero poupływieterminu otwarciaofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowiprzyporządkowanądo dokumentuelektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przywysłanymdokumencie wkolumnie ”Data przesłania”;c) o terminie przesłania decyduje czas pełnegoprzeprocesowaniatransakcji pliku na Platformie.8. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia,wnioski,zawiadomienia orazinformacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta”Wiadomości”). Zadatę wpływuoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych zapośrednictwemPlatformy,Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013850/01 z dnia 2021-03-052021-03-05 BiuletynZamówieńPublicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowymnapodstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy przyjmuje się datę ich zamieszczenia naPlatformie.9.Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralnączęść załącznikami, składa się pod rygoremnieważności wformie elektronicznej lub postacielektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisanąkwalifikowanympodpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10.Postępowanie o udzieleniezamówienia prowadzi sięw języku polskim. Dokumenty sporządzone wjęzyku obcym są składane wrazz tłumaczeniem najęzyk polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym daneosobowe podaneprzezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie zprzepisamikrajowymi.2.Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowychWykonawcyjestWielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmińskiego SPZOZ, Szpitalna 19 ,85-826Bydgoszcz.Tel.: 52 3709124, e-mail: zp@szpital.bydgoszcz.pl2) w sprawachzwiązanychzprzetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem OchronyDanych,którymjest Jarosław Kwiatkowski, za pośrednictwem telefonu 52 370-91-33 lub adresuemail:iod@szpital.bydgoszcz.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane wceluprzeprowadzeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sukcesywnedostawyproduktów do żywieniapozajelitowego – znak sprawy: DZP-270-7-2021 oraz w celuarchiwizacjidokumentacji dotyczącej tegopostępowania;4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcędanychosobowych będą osoby lubpodmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacjapostępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy będąprzechowywane,zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli okresobowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznegoprzekracza 4lata, okres przechowywaniaobejmuje cały okres obowiązywania umowy.3. Wykonawcajestzobowiązany, w związku z udziałem wprzedmiotowym postępowaniu, do wypełnieniawszystkichobowiązków formalno-prawnychwymaganych przez RODO i związanych z udziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzieleniezamówienia. Do obowiązków tych należą:1) obowiązekinformacyjnyprzewidziany w art. 13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą iod którychdane te Wykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści ofertylubdokumentów składanych nażądanie Zamawiającego;2) obowiązek informacyjny wynikający z art.14RODO względem osóbfizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a któretodane Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych nażądanieZamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Zamawiający informuje, że:1) udostępnia daneosobowe,októrych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących iczynówzabronionych)w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdzialeIX ustawy Pzp,do upływu terminu na ich wniesienie;2) udostępnianie protokołu i załącznikówdoprotokołu mazastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa wart.9 ust. 1 RODO(tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne,poglądypolityczne, przekonaniareligijne lub światopoglądowe, przynależność do związkówzawodowych orazprzetwarzania danychgenetycznych, danych biometrycznych w celujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lubdanych dotyczących zdrowia, seksualności luborientacji seksualnej tej osoby),zebranych w tokupostępowania o udzielenie zamówienia;3) wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowesą przetwarzane przez Zamawiającego, zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO(związanych z prawem Wykonawcy douzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane sądane osobowe jego dotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednichzabezpieczeniach, o których mowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanychosobowych do państwa trzeciego luborganizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzezWykonawcę od administratora kopiidanych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zamawiającymoże żądać od osoby występującej zżądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celusprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzieleniezamówienia;4) skorzystanieprzez osobę, której daneosobowe są przetwarzane, z uprawnienia, októrym mowa w art. 16 RODO(uprawnienie dosprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), niemoże naruszać integralnościprotokołupostępowania oraz jego załączników;5) w postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenieżądaniaograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ograniczaprzetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;6) wprzypadku, gdywniesienie żądaniadotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODOspowoduje ograniczenieprzetwarzaniadanych osobowych zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tegoprotokołu, od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówieniaZamawiający nie udostępniatych danych, chybaże zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-270-18/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów hospitalizowanych wWielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać sięwykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocenaspełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną iopłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana kwotę minimum 1.000.000,00 zł.2 Zdolność techniczna lub zawodowaO udzieleniezamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniubędzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert wykonał należycie usługę polegającą na przygotowaniu posiłków wramach umowy zbiorowego żywienia, w tym szpitalnego, o wartości minimum 1.200.000,00 złbruttooraz2. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,które skieruje do realizacji zamówienia, w tym co najmniej:a) 1 dietetykiem posiadającymwykształcenie wyższe na kierunku dietetyka, żywienie człowieka lub pokrewnym oraz conajmniej 2 lata doświadczenia w zawodzieorazb) 2 kucharzami posiadającymi wykształcenie oprofilu związanym z gastronomią oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w żywieniuzbiorowymoraz3. dysponuje lub będzie dysponował :a) kuchnią - miejscem wytwarzaniagotowych posiłków - spełniającą wymogi sanitarne stawiane przepisami prawab) urządzeniami inarzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym wózkami do transportu posiłków,urządzeniami do dezynfekcji naczyń wielorazowych (jeśli dotyczy)c) środkiem transportuposiadającym pozytywną opinię sanitarną Państwowego Inspektora Sanitarno -Epidemiologicznego3 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzieleniezamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotycząceposiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunkówudziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.4 Uprawnienia doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwarunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału wpostępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na dzień składania ofert posiada aktualnezaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organówPaństwowej Inspekcji Sanitarnej, o których mowa w art.61-67 Ustawy z dnia z dnia 25 sierpnia2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U 2020 r., poz. 2021)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz osóbWykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami.Wykaz dostaw lub usługWykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług,wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w którychwykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających sięlub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Zezwolenie, licencja,koncesja lub wpis do rejestruAktualne zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru zakładówpodlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, o których mowa w art. 61-67 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U 2020 r., poz.2021)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnejDokument potwierdzający, że Wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Dokumenty luboświadczenia odnośnie bezpieczeństwa informacji lub dostaw1. Decyzja PPIS w sprawie zatwierdzeniazakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresieprzygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy.2. Aktualny dokument potwierdzającyposiadania pozytywnej opinii właściwej terenowo dla Wykonawcy stacji sanitarno - epidemiologicznejdotyczącej środka transportu wykorzystywanego przez Wykonawcę do przewożenia posiłków

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowejOświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej.Informacja z Krajowego Rejestru KarnegoInformacja z Krajowego Rejestru Karnegow zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jejzłożeniem.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowegoZaświadczenie właściwegonaczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków iopłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jegozłożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem,Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkamilub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.Zaświadczenie z ZUSlub KRUSZaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowejKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentemZamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tychnależności.Odpis lub informacja z KRS lub CEIDGOdpis lub informacja z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

CertyfikatCertyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badańprzeprowadzonych przez tę jednostkę, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robótbudowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisieprzedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacjązamówienia.Certyfikat HACCAP, potwierdzający , że Wykonawca opracował, wykonuje iutrzymuje stałą procedurę lub procedury na podstawie zasad HACCP zgodnie z art 5Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. wsprawie higieny i środków spożywczych (DUUE L 139 s.1 )

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

CertyfikatCertyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badańprzeprowadzonych przez tę jednostkę, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robótbudowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisieprzedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacjązamówienia.Certyfikat HACCAP, potwierdzający , że Wykonawca opracował, wykonuje iutrzymuje stałą procedurę lub procedury na podstawie zasad HACCP zgodnie z art 5Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. wsprawie higieny i środków spożywczych (DUUE L 139 s.1 )

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty ipowinno ono zawierać w szczególności wskazanie:-postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego, którego dotyczy;-wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia;- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ,składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-15

2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje fachowca który naprawia łodzie wędkarskie - Żnin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania12-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje fachowca który naprawia łodzie wędkarskie. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI