Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-11-07
  • ZamawiającySZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00468019
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e53c0e-74b1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00276128/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników osoób towarzyszących i dzieci (zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/414887

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/414887

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.

2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Bartłomiej Perzyński, email: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.

4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/.

5. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:

1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;

2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.

6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 250 MB w formatach: .pdf a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.

7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:

1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,

2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz” lub za pośrednictwem poczty e-mail: dzl@sgh.waw.pl. Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.

9. Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.

10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

11. Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.

12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zakładce "Pomoc" Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.58.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych Kart, umożliwiających wstęp do obiektów sportowo -rekreacyjnych, wskazanych przez Wykonawcę, Pracownikom Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Dzieciom w wieku do 15 lat, Młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, Osobom towarzyszącym oraz Seniorom powyżej 60 roku życia.

2. Poprzez dostęp do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych, o którym mowa w ust. 1, rozumie się dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie całego kraju (w tym do minimum 200 obiektów sportowych na terenie Warszawy), świadczących w szczególności następujące usługi: zajęcia fitness, basen, siłownia, sztuki walki, joga, taniec, aerobic, ścianka wspinaczkowa, lodowisko.

3. Abonamenty obejmujące usługi oferowane przez Wykonawcę mają charakter otwarty, przez co rozumie się brak limitów i ograniczeń w korzystaniu z obiektów sportowych i oferowanych przez nie usług przez 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany obiekt sportowy, wynikających z obowiązujących w nim godzin pracy, regulaminów i grafików lub ograniczeń wynikających z umów partnerskich regulujących warunki współpracy pomiędzy Wykonawcą, a zarządzającymi poszczególnymi obiektami partnerskimi (przy czym ograniczenia wynikające z zawartych umów partnerskich muszą być zamieszczone na stronie internetowej Wykonawcy i muszą dotyczyć wszystkich Użytkowników Kart danego operatora). Czas trwania jednorazowego pobytu w obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) nie może być krótszy niż 45 minut. Skrócenie limitu czasu trwania usług dopuszczalne jest tylko z przyczyn bezpieczeństwa i zdrowotnych.

4. Liczba osób przystępujących do abonamentu, z uwagi na fakt częściowego pokrywania kosztów abonamentu przez Pracowników Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, będzie uzależniona od ceny abonamentu oraz pozostałych warunków świadczenia usług sportowo - rekreacyjnych przez Wykonawcę.

W ramach zamówienia planuje się dokonać zakupu miesięcznych abonamentów w szacunkowych liczbach przedstawionych poniżej:

1) 270 dla pracowników Zamawiającego,
2) 50 dla osób towarzyszących,
3) 35 dla dzieci w wieku do lat 15 (karta pełna),
4) 35 dla dzieci w wieku do lat 15 (karta uprawniająca do korzystania wyłącznie z obiektów basenowych),
5) 35 dla młodzieży w wieku od 15 do 18 lat,
6) 10 dla seniorów – osób towarzyszących powyżej 60 roku życia.

5. Przedstawione wyżej liczby są szacunkowe, mające na celu określenie zakresu zamówienia oraz oszacowanie ceny oferty przez Wykonawcę. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zmiany zgłoszonej liczby osób korzystających z zajęć sportowo-rekreacyjnych w cyklach miesięcznych, w zależności od potrzeb Zamawiającego i zainteresowania Pracowników. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z usług sportowo-rekreacyjnych przez mniejszą niż podana liczba osób, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W kryterium „Cena abonamentu za 1 miesiąc” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi podkryteriami:

1) Podkryterium nr 1 „Cena abonamentu dla pracownika za 1 miesiąc” - waga 50%

Ocena podkryterium nr 1 będzie dokonywana według wzoru:

Liczba punktów (max 50 pkt) = Najniższa cena jednostkowa w ofertach / Cena jednostkowa w ofercie badanej x 50 punktów

2) Podkryterium nr 2 „Cena abonamentu dla osoby towarzyszącej za 1 miesiąc” - waga 2%

Ocena podkryterium nr 2 będzie dokonywana według wzoru:

Liczba punktów (max 2 pkt) = Najniższa cena jednostkowa w ofertach / Cena jednostkowa w ofercie badanej x 2 punkty

3) Podkryterium nr 3 „Cena abonamentu dla dziecka do lat 15 – karta pełna za 1 miesiąc” - waga 2%

Ocena podkryterium nr 3 będzie dokonywana według wzoru:

Liczba punktów (max 2 pkt) = Najniższa cena jednostkowa w ofertach / Cena jednostkowa w ofercie badanej x 2 punkty

4) Podkryterium nr 4 „Cena abonamentu dla dziecka do lat 15 – karta basenowa za 1 miesiąc” - waga 2%

Ocena podkryterium nr 4 będzie dokonywana według wzoru:

Liczba punktów (max 2 pkt) = Najniższa cena jednostkowa w ofertach / Cena jednostkowa w ofercie badanej x 2 punkty

5) Podkryterium nr 5 „Cena abonamentu dla młodzieży od 15 do 18 lat” – waga 2%

Ocena podkryterium nr 5 będzie dokonywana według wzoru:

Liczba punktów (max 2 pkt) = Najniższa cena jednostkowa w ofertach / Cena jednostkowa w ofercie badanej x 2 punkty

6) Podkryterium nr 6 „Cena abonamentu dla seniora powyżej 60 roku życia” – waga 2%

Ocena podkryterium nr 6 będzie dokonywana według wzoru:

Liczba punktów (max 2 pkt) = Najniższa cena jednostkowa w ofertach / Cena jednostkowa w ofercie badanej x 2 punkty

Uwagi:

• punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium cena abonamentu za 1 miesiąc, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.,

• suma punktów przyznanych w podkryteriach nr 1-6 stanowić będzie punktację w kryterium „Cena abonamentu za 1 miesiąc”.

3. W kryterium „Liczba dostępnych obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Warszawy” Zamawiający przyzna punkty w poniżej podany sposób:

Liczba punktów (max 40 pkt) = liczba dostępnych obiektów w badanej ofercie / największa liczba dostępnych obiektów w złożonych ofertach x 40 punktów

4. Suma punktów w dwóch powyższych kryteriach stanowić będzie końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dostępnych obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Warszawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem było (jest) świadczenie usług polegających na udostępnianiu imiennych kart umożliwiających korzystanie z usług z zakresu sportu i rekreacji przez okres co najmniej 12 miesięcy, każda o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. W przypadku wykazania przez Wykonawcę usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert usługa została wykonana należycie i trwała co najmniej 12 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail dzl@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:

a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5 do SWZ,

b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp*,

* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) – 6) Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail dzl@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - warunek określony w rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) SWZ (z wykorzystaniem formularza stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykonawcy w celu uzyskania punktów w kryterium „Liczba dostępnych obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Warszawy”, o którym mowa w rozdziale XVI SWZ, składają wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych w Warszawie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, w sposób określony w rozdziale X ust. 4 SWZ.
2) Wykaz, o którym mowa w pkt. 1) powyżej nie podlega uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 Ustawy Pzp.
3) Wykaz, o którym mowa w pkt. 1) powyżej wykonawcy składają do upływu terminu składania ofert.
4) Jeżeli wykonawca nie złoży wykazu w terminie składania ofert lub złożony w terminie wykaz będzie wskazywał na dostęp do mniejszej liczby obiektów na terenie Warszawy niż 200, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) lub pkt 5) Ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Formularzem ofertowym) za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XIV ust. 4 – 12 SWZ, dokumenty wymienione w rozdziale XIV ust. 1 SWZ:

1) formularz cenowy (załącznik nr 2 do SWZ);

2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik Nr 3 do SWZ);

3) wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych w Warszawie, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 2 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ);

4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;

/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/

5) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);

6) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);

7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);

8) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);

9) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.

2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.

4. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.

5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów.

6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy:

1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

2) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie Zamawiającego.

2. Niezależnie od powyższego strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie wynagrodzenia lub okresu obowiązywania Umowy w następujących przypadkach:

1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i które powodują, że wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach stało się niemożliwym, niecelowym, nieekonomicznym lub niezgodnym z wymaganiami, przy czym zmiana ta polegać ma na dostosowaniu Umowy do przepisów prawa;

2) zmian wynikających z oddziaływania siły wyższej – przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż okres trwania siły wyższej, dla pojedynczego przypadku;

3) wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub braku wyczerpania kwoty maksymalnej Umowy określonej w § 3 ust. 1 wzoru umowy. Zamawiający w takim przypadku przewiduje możliwość zmiany obowiązywania Umowy poprzez jej wydłużenie o maksymalnie 12 miesięcy w stosunku do terminu wskazanego w § 1 ust. 3 wzoru umowy.

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości cen jednostkowych, a w konsekwencji maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:

1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług;

2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207.);

3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;

4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342, z późn. zm.) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.

4. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości cen jednostkowych, a w konsekwencji maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy, zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

5. Strony dopuszczają waloryzację, jeżeli zmiana cen materiałów i kosztów przekroczy 15% w stosunku do cen i kosztów w chwili zawarcia Umowy.

6. Maksymalną wartością zmiany ceny jednostkowej jaką dopuszcza Zamawiający jest zmiana o 20% w stosunku do ceny jednostkowej z chwili zawarcia aneksu.

7. W przypadku wystąpienia sytuacji określonej powyżej zmiana ceny jednostkowej zostanie określona w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych GUS za rok poprzedni, opublikowany w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

8. Zmiana wynagrodzenia może być dokonana nie częściej niż raz w roku.

9. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę organizację wyjazdów na przedstawienia teatralne w języku obcym - Kraków, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę organizację wyjazdów na przedstawienia teatralne w języku obcym lub z napisami w języku obcym dla 107 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI