Świadczenie usług ratownictwa wodnego w krytej pływalni przy ul. Wrzosów 2 w Krapkowicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego w krytej pływalni przy ul. Wrzosów 2 w Krapkowicach oraz świadczenie usług ratownictwa wodnego na basenie odkrytym przy ul. Olimpijskiej 1 w Krapkowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrapkowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyWODOCIĄGI I KANALIZACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00129351
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego w krytej pływalni przy ul. Wrzosów 2 w Krapkowicach oraz świadczenie usług ratownictwa wodnego na basenie odkrytym przy ul. Olimpijskiej 1 w Krapkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WODOCIĄGI I KANALIZACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530579142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czecha 1

1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wik_prezes@krapkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wik.krapkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego w krytej pływalni przy ul. Wrzosów 2 w Krapkowicach oraz świadczenie usług ratownictwa wodnego na basenie odkrytym przy ul. Olimpijskiej 1 w Krapkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a86f389-c159-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/08da237d-36ea-bd4c-c6de-900001d3ca15

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pan Jerzy Delewicz – Prezes Zarządu WiK sp. z o.o.: wik_prezes@krapkowice.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/04/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie krytej pływalni położonej w Krapkowicach przy ul. Wrzosów 2 (zwana w dalszej części SWZ pływalnią), obejmujących obsługę ratowniczą pływalni krytej, w skład której wchodzą:
a) basen sportowy o wymiarach 25 m x 12,5 m i zmiennej głębokości od 1,1 m do 1,8 m, posiadający 6 torów pływackich;
b) basen rekreacyjny o wymiarach 12,5 m x 6 m i głębokości 1,1 m, wyposażony w gejzery, bicze wodne oraz małą zjeżdżalnię o długości 50 m;
c) wanna jacuzzi;
d) sauna fińska i sauna parowa.
2. Przedmiotem zamówienia jest ponadto świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na basenie odkrytym przy ul. Olimpijskiej 1 w Krapkowicach (zwany w dalszej części SWZ basenem odkrytym), obejmujących obsługę ratowniczą basenu odkrytego, w skład której wchodzą:
a) basen kąpielowy o wymiarach 25 m x 15 m i zmiennej głębokości od 1 m do 2,5 m;
b) brodzik dla dzieci o wymiarach 29 m x 14 m i zmiennej głębokości od 0,5 m do 0,9 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-16 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ceną ofertową jest cena ofertowa brutto wymieniona w kolumnie nr 6 tabeli Formularza Ofertowego. Cena ofertowa musi obejmować wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia i uwzględniać wszelkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z wymaganiami Zamawiającego realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
a) P1 Cena ofertowa – waga kryterium – 60 pkt,
b) P2 Ilość zaoferowanych przez Wykonawcę pokazów ratownictwa wodnego w trakcie
trwania umowy – waga kryterium – 40 pkt,
3. Opis sposobu oceny oferty:
Punkty określonego Wykonawcy wyliczone zostaną w kryterium według wzoru jak niżej:
Za najkorzystniejsza uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z dwóch kryteriów
(P). Suma punktów będzie liczona w następujący sposób:
P= P1+P2
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca to 100 punktów, na którą składa
się: 60 pkt z kryterium Cena (P1), oraz 40 pkt z kryterium - Ilość zaoferowanych przez
Wykonawcę pokazów ratownictwa wodnego w trakcie trwania umowy (P2).
a) Oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną brutto podaną w formularzu „Oferta
Wykonawcy”, otrzyma maksymalną ilość punktów (60 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające
odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
P1=(C min/C) x 100% x 60 pkt
Gdzie:
P1 – liczba punktów obliczona dla oferty badanej
C min – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
C – cena brutto oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów w kryterium cena.
b) Komponent P2 – Ilość zaoferowanych przez Wykonawcę pokazów ratownictwa wodnego
w trakcie trwania umowy:
Punkty zostaną przyznane proporcjonalnie do ilości pokazów ratownictwa wodnego
zaoferowanych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, w ten sposób że:
- 4 pokazy otrzymają 40 punkty,
- 3 pokazy otrzymają 30 punkty,
- 2 pokazy otrzymają 20 punkt,
- 1 pokaz otrzyma 10 punktów.
Zaoferowanie pokazów w ilości większej niż 4 nie zwiększy punktacji. Ilość zaoferowanych pokazów ratownictwa wodnego w trakcie trwania umowy nie może być mniejsza niż jeden pokaz.
4. Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i uzyska najwyższą łączną ilość punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość zaoferowanych przez Wykonawcę pokazów ratownictwa wodnego w trakcie trwania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż uzyskał zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym;

b) zdolności technicznej lub zawodowej

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 3 usługi (kontrakty) polegające na świadczeniu usług ratownictwa wodnego na basenach krytych (przy czym długość toru pływackiego przy każdej z usług była nie mniejsza niż 25 metrów), przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy i wartość każdej z nich wynosiła co najmniej 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100 brutto).

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej

- Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),

- Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą do zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania umowy, w wysokości co najmniej 150.000,00PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
b) dokumentów potwierdzających uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. dokumentów potwierdzających, iż Wykonawca uzyskał zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
c) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
d) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 500.000,00 zł;
e) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą do zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania umowy, w wysokości co najmniej 150.000,00PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert, na cały okres związania ofertą.
3. Gdy wadium wnoszone będzie w pieniądzu, termin ten będzie uważany za zachowany jeżeli przelew Wykonawcy zostanie uznany na rachunku bankowym Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krapkowicach o numerze: 28 8884 0004 2001 0000 0244 0001 przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następujących przypadkach:
1) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek;
2) zmiany postanowień umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie dostosowującym umowę do zmienionych przepisów;
3) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto;
4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
3. Tryb wprowadzania zmian do umowy bez względu na ich podstawę prawną lub umowną obejmuje, w zależności od kontekstu wprowadzanej zmiany oraz uwarunkowań prawnych jej wprowadzania:
1) wniosek zainteresowanej Strony wraz z uzasadnieniem;
2) podpisanie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną - Wilkowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną wraz z wewnętrznymi instalacjami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników, rozbiórkę ściany pomiędzy magazynami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników magazynowych, przedłużenie zadaszenia wiaty oraz przedłużenie posadzki pod wiatą wraz z przekazaniem kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI