ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELOWEJ I RESTAURACYJNEJ NA POTRZEBY WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH ORGANIZOWANYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELOWEJ I RESTAURACYJNEJ NA POTRZEBY WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH ORGANIZOWANYCH W RAMACH MOBILNOŚCI EDUKACYJNYCH REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, W RAMACH PROJEKTU „PONADNARODOWA MOBILNOŚĆ UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ KADRY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO”, NA ZASADACH PROGRAMU ERASMUS+, SEKTOR KSZTAŁCENIE I SZKOLENIA ZAWODOWE, 2018-1-PL01-KA102-049551
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-19
  • Numer ogłoszenia515616-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 515616-N-2019 z dnia 2019-02-19 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6: ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELOWEJ I RESTAURACYJNEJ NA POTRZEBY WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH ORGANIZOWANYCH W RAMACH MOBILNOŚCI EDUKACYJNYCH REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, W RAMACH PROJEKTU „PONADNARODOWA MOBILNOŚĆ UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ KADRY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO”, NA ZASADACH PROGRAMU ERASMUS+, SEKTOR KSZTAŁCENIE I SZKOLENIA ZAWODOWE, 2018-1-PL01-KA102-049551
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pt."Z ZSP nr 6 w Tomaszowie Mazowieckim na europejski rynek pracy" realizowany w ramach"Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego”, na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe, w miejscowości Leptokarya (600 63), w regionie Pierias w Grecji
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6, krajowy numer identyfikacyjny 78563300000000, ul. ul. Strefowa  3 , 97-200  Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-44 723 77 19, e-mail zsp6tomaszow@wp.pl, faks 0-44 723 64 57.
Adres strony internetowej (URL): www.zsp6.tom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zsp6.tom.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zsp6.tom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U.z 2016 r. poz. 1113 ze zm.) lub osobiście.
Adres:
ZSP Nr 6 w Tomaszowie Maz. ul. Strefowa 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, sekretariat - parter.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELOWEJ I RESTAURACYJNEJ NA POTRZEBY WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH ORGANIZOWANYCH W RAMACH MOBILNOŚCI EDUKACYJNYCH REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, W RAMACH PROJEKTU „PONADNARODOWA MOBILNOŚĆ UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ KADRY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO”, NA ZASADACH PROGRAMU ERASMUS+, SEKTOR KSZTAŁCENIE I SZKOLENIA ZAWODOWE, 2018-1-PL01-KA102-049551
Numer referencyjny: ZSP6.215.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest świadczenie przez Wykonawcę usługi społecznej, tj. na świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej w tym realizację zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników mobilności międzynarodowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego”, na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe, w miejscowości Leptokarya (600 63), w regionie Pierias w Grecji. Zamawiający wymaga realizacji usługi przy spełnieniu poniższych wymagań: 1. Obiekt hotelowy o standardzie minimum 4 gwiazdek, oferujący zakwaterowanie i wyżywienie. 2. W miejscowości Leptokarya, 600 63 w Grecji, gdzie odbywać się mają praktyki w ramach mobilności edukacyjnych. 3. Oferujący zakwaterowanie w pokojach 1-, 2-, 3- lub 4-osobowych,mogący jednocześnie pomieścić 44 uczestników. Zamawiający planuje realizację usługi w następujących terminach: 1. 01.04.2019 r. - 12.04.2019 r. dla 44 osób (40 uczestników + 4opiekunów) – Leptokarya, Grecja Umowa o udzielenie zamówienia na usługę społeczną zostanie zawarta na czas oznaczony, tj. od dnia jej podpisania do 30 dni od dnia zakończenia realizacji ostatniej usługi opisanej powyżej. Zamawiający dopuszcza realizację usługi w obiektach spełniających następujące wymogi: 1. hotele kategorii minimum 4 gwiazdek w rozumieniu przepisów § 2 ust.2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 188 z 2004 r., poz. 1945) 2. zakwaterowanie, wyżywienie, co najmniej 1 sala konferencyjna mogąca pomieścić 44 osoby, winny znajdować się na terenie tego samego obiektu. Zamawiający dopuszcza realizację zakwaterowania przy zachowaniu następujących wymagań: 1. Zakwaterowanie i wykwaterowanie realizowane będą w godzinach wskazanych przez Zamawiającego2. Uczestnicy będą kwaterowani w pokojach wg zapotrzebowania Zamawiającego opisanego w części V. niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapotrzebowania zgodnie z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zakwaterowania przy zachowaniu następujących wymagań: 1. Uczestnicy będą kwaterowani w pokojach wyposażonych w 1 – 4 łóżka z samodzielną łazienką wyposażoną w toaletę, umywalkę, prysznic lub wannę. 2. Uczestnicy będą zakwaterowani w pokojach zapewniających ciszę i spokój w godzinach od 22:00 do 7:00 3. Uczestnicy będą mieli dostęp do Internetu za pośrednictwem sieci WiFi w poszczególnych pokojach. Zamawiający dopuszcza realizację wyżywienia przy zachowaniu następujących wymagań: 1. Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników wg zapotrzebowania Zamawiającego 2. Wyżywienie będzie realizowane w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wyżywienie będzie realizowane wg zapotrzebowania Zamawiającego opisanego w części V. niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapotrzebowania zgodnie z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników o trzech porach jako śniadanie, obiad i kolację. Zamawiający dopuszcza realizację wyżywienia przy zachowaniu następujących wymagań: 1. Wykonawca zapewni śniadanie w formie bufetu, którego jadłospis zawierać będzie co najmniej: a) 3 rodzaje wędlin w plasterkach b) 3 rodzaje serów w plasterkach c) twaróg d) jajecznica lub parówki na ciepło e) pieczywo f) masło g) kawa lub herbata h) 2 rodzaje soków do wyboru i) woda gazowana i niegazowana 2. Wykonawca zapewni obiad w formie bufetu lub serwowany, którego jadłospis zawierać będzie co najmniej: a) zupa (do wyboru 2 rodzaje, w tym jedna wegetariańska) b) drugie danie (do wyboru 4 rodzaje, w tym jedno wegetariańskie) składające się z potrawy głównej (np. filet drobiowy), dodatków (np. ryż, ziemniaki) oraz surówki (np. typu colesław) c) deser (do wyboru 3 rodzaje) d) kawa lub herbata e) 2 rodzaje soków do wyboru f) Woda gazowana i niegazowana 3. Wykonawca zapewni kolację w formie bufetu lub serwowana, którego jadłospis zawierać będzie co najmniej: a) 3 rodzaje wędlin w plasterkach b) 3 rodzaje serów w plasterkach c) twaróg d) danie na ciepło (do wyboru 4 rodzaje, typu np. pierogi, bigos, placki ziemniaczane) e) pieczywo f) masło g) kawa lub herbata h) 2 rodzaje soków do wyboru i woda gazowana i niegazowana 4. Wykonawca zapewni wyżywienie w zakresie (gramaturze) zwykle stosowanej w swojej bieżącej działalności usługowej w miejscu realizacji usługi. 5. Wykonawca w ramach usługi zapewni odpowiednią obsługę. 6. Smak i podanie wyżywienia będą charakteryzowały

II.5) Główny kod CPV: 55100000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55110000-4
55300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-04-01   lub zakończenia: 2019-04-12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadają zdolność techniczną i zawodową niezbędną do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda polegających na świadczeniu usług hotelarskich i restauracyjnych dla minimum 20 osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w formie wydruku z CEIDG (dla przedsiębiorców będących osobami fizycznymi) lub odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów, które podlegają wpisowi do tego rejestru), stanowiące podstawę do weryfikacji statusu prawnego wykonawcy, prawa osób podpisujących ofertę, do reprezentacji Wykonawcy, a także weryfikacji podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy p.z.p.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia). W przypadku usług wciąż wykonywanych należy wykazać, że część już wykonana pozwala na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wymaganego doświadczenia; 3. Potwierdzenie rezerwacji hotelowych w terminie realizacji zamówienia. 4. Propozycję menu zawartą w Załączniku nr 5 do niniejszego ogłoszenia. 5. Oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6a do IWZ);Oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 6b do IWZ); 7. Oświadczenie brak powiązań (Załącznik nr 6c do IWZ). 8. Dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, wykazujący, że sytuacja ekonomiczna lub finansowa gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 10.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10.3. Dokument, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 3 stosuje się. 10.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10.6. W zakresie wymogów związanych z formą składania oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio przepisy § 14-16 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 10.7. Art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p. stosuje się odpowiednio do dokumentów wymienionych w pkt. 10.1. pkt 1) - 2). 10.8. Art. 26 ust. 3a ustawy p.z.p. stosuje się.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin bezkosztowego anulowania rezerwacji noclegu 20,00
termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni od dnia złożenia oferty (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELOWEJ I RESTAURACYJNEJ NA POTRZEBY WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH ORGANIZOWANYCH W RAMACH MOBILNOŚCI EDUKACYJNYCH REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, W RAMACH PROJEKTU „PONADNARODOWA MOBILNOŚĆ UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ KADRY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO”, NA ZASADACH PROGRAMU ERASMUS+, SEKTOR KSZTAŁCENIE I SZKOLENIA ZAWODOWE, 2018-1-PL01-KA102-049551
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest świadczenie przez Wykonawcę usługi społecznej, tj. na świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej w tym realizację zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników mobilności międzynarodowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego”, na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe, w miejscowości Leptokarya (600 63), w regionie Pierias w Grecji. Zamawiający wymaga realizacji usługi przy spełnieniu poniższych wymagań: 1. Obiekt hotelowy o standardzie minimum 4 gwiazdek, oferujący zakwaterowanie i wyżywienie. 2. W miejscowości Leptokarya, 600 63 w Grecji, gdzie odbywać się mają praktyki w ramach mobilności edukacyjnych. 3. Oferujący zakwaterowanie w pokojach 1-, 2-, 3- lub 4-osobowych,mogący jednocześnie pomieścić 44 uczestników. Zamawiający planuje realizację usługi w następujących terminach: 1. 01.04.2019 r. - 12.04.2019 r. dla 44 osób (40 uczestników + 4opiekunów) – Leptokarya, Grecja Umowa o udzielenie zamówienia na usługę społeczną zostanie zawarta na czas oznaczony, tj. od dnia jej podpisania do 30 dni od dnia zakończenia realizacji ostatniej usługi opisanej powyżej. Zamawiający dopuszcza realizację usługi w obiektach spełniających następujące wymogi: 1. hotele kategorii minimum 4 gwiazdek w rozumieniu przepisów § 2 ust.2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 188 z 2004 r., poz. 1945) 2. zakwaterowanie, wyżywienie, co najmniej 1 sala konferencyjna mogąca pomieścić 44 osoby, winny znajdować się na terenie tego samego obiektu. Zamawiający dopuszcza realizację zakwaterowania przy zachowaniu następujących wymagań: 1. Zakwaterowanie i wykwaterowanie realizowane będą w godzinach wskazanych przez Zamawiającego2. Uczestnicy będą kwaterowani w pokojach wg zapotrzebowania Zamawiającego opisanego w części V. niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapotrzebowania zgodnie z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zakwaterowania przy zachowaniu następujących wymagań: 1. Uczestnicy będą kwaterowani w pokojach wyposażonych w 1 – 4 łóżka z samodzielną łazienką wyposażoną w toaletę, umywalkę, prysznic lub wannę. 2. Uczestnicy będą zakwaterowani w pokojach zapewniających ciszę i spokój w godzinach od 22:00 do 7:00 3. Uczestnicy będą mieli dostęp do Internetu za pośrednictwem sieci WiFi w poszczególnych pokojach. Zamawiający dopuszcza realizację wyżywienia przy zachowaniu następujących wymagań: 1. Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników wg zapotrzebowania Zamawiającego 2. Wyżywienie będzie realizowane w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wyżywienie będzie realizowane wg zapotrzebowania Zamawiającego opisanego w części V. niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapotrzebowania zgodnie z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników o trzech porach jako śniadanie, obiad i kolację. Zamawiający dopuszcza realizację wyżywienia przy zachowaniu następujących wymagań: 1. Wykonawca zapewni śniadanie w formie bufetu, którego jadłospis zawierać będzie co najmniej: a) 3 rodzaje wędlin w plasterkach b) 3 rodzaje serów w plasterkach c) twaróg d) jajecznica lub parówki na ciepło e) pieczywo f) masło g) kawa lub herbata h) 2 rodzaje soków do wyboru i) woda gazowana i niegazowana 2. Wykonawca zapewni obiad w formie bufetu lub serwowany, którego jadłospis zawierać będzie co najmniej: a) zupa (do wyboru 2 rodzaje, w tym jedna wegetariańska) b) drugie danie (do wyboru 4 rodzaje, w tym jedno wegetariańskie) składające się z potrawy głównej (np. filet drobiowy), dodatków (np. ryż, ziemniaki) oraz surówki (np. typu colesław) c) deser (do wyboru 3 rodzaje) d) kawa lub herbata e) 2 rodzaje soków do wyboru f) Woda gazowana i niegazowana 3. Wykonawca zapewni kolację w formie bufetu lub serwowana, którego jadłospis zawierać będzie co najmniej: a) 3 rodzaje wędlin w plasterkach b) 3 rodzaje serów w plasterkach c) twaróg d) danie na ciepło (do wyboru 4 rodzaje, typu np. pierogi, bigos, placki ziemniaczane) e) pieczywo f) masło g) kawa lub herbata h) 2 rodzaje soków do wyboru i woda gazowana i niegazowana 4. Wykonawca zapewni wyżywienie w zakresie (gramaturze) zwykle stosowanej w swojej bieżącej działalności usługowej w miejscu realizacji usługi. 5. Wykonawca w ramach usługi zapewni odpowiednią obsługę. 6. Smak i podanie wyżywienia będą charakteryzowały
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55100000-1, 55110000-4, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-01
data zakończenia: 2019-04-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin bez kosztowego anulowania noclegu 20,00
termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno-parowych - Strzegom
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno-parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI