Świadczenie usług hotelarskich dla uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług hotelarskich dla uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r. w hotelu posiadającym kategorię minimum 4 gwiazdek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-02-15
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00048752
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich dla uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r. w hotelu posiadającym kategorię minimum 4 gwiazdek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 48 42/631 21 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dzialsportu@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich dla uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r. w hotelu posiadającym kategorię minimum 4 gwiazdek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27ef7310-85a3-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028942/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi hotelowe i resaturacyjnedla kadry zarządzającej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [Numeracja zgodna z Rozdziałem XI SWZ]
2.W zakresie nieuregulowanym Ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
sporządzanych i składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności
przepisy:
- rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy oraz
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
3.Sposób składania podpisów:1) Sposób złożenia podpisu kwalifikowanego został opisany przez
dostawcę posiadanego przez Wykonawcę podpisu;
2)Sposób złożenia podpisu zaufanego został opisany pod adresem:
https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawy-urzedowe/chce-zalatwic-sprawe-przez-internet/profilzaufany-
i-podpis-zaufany;
3)Sposób złożenia podpisu osobistego został opisany pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/
podpis-osobisty 4.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. 5.W postępowaniu komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia
dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym
wyjaśnień, wezwania, uzupełnienia, etc.) jest data ich złożenia/wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
Uwaga: Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków
dotyczących czynności podejmowanych w postępowaniu lub innych pism Wykonawców, jeżeli wnioski
te lub pisma zostaną złożone w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. poprzez adres email).
17. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
Politechniki Łódzkiej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub
https://oneplace.marketplanet.pl
18. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”, a następnie postępuje zgodnie z poleceniami
Platformy.19.Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie
złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.20. Po założeniu konta
Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 21.Zamawiający określa dopuszczalny
format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
Zamawiający rekomenduje podpis w formacie PAdES na pliku w formacie .pdf
2)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, formatem XAdES typu
zewnętrznego co oznacza, że podpis elektroniczny znajdować będzie się w osobnym pliku z
rozszerzeniem xades lub xml, który zawiera jedynie odwołanie do dokumentu źródłowego, a nie jego
treść. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu,
oddzielny plik z podpisem.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Stefana Żeromskiego 116, 90-924
Łódź,
2) inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej kontakt: rbi@adm.p.lodz.pl telefon: 42
631 20 39 (Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych), (...) ciąg dalszy w Rozdziale XX SWZ pkt 1. 3) i następne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w Rozdziale XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRS.383.2.2022.U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich dla uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich (dalej zwane EUG 2022) organizowanych w Łodzi w 2022 r. w hotelu posiadającym kategorię minimum 4 gwiazdek.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 zadań :
Zadanie 1 : zakwaterowanie wraz zapewnieniem śniadań uczestnikom EUG 2022;
Zadanie 2 : zapewnienie obiadów i kolacji uczestnikom EUG 2022;
Zadanie 3 : zapewnienie sal konferencyjnych uczestnikom EUG 2022.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu umowy zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp.
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie
art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zadania 1 i 2 zgodnie
z OPZ.
b. Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego zadania 1 i zadania 2 i stanowi:
• zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
w pkt II – Zadanie 1i 2 oraz
• zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
w pkt II – Zadanie 1i 2.
c. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego
w formularzu aktu umowy i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
d. Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz
z wyżywieniem (śniadania, obiady, kolacje), jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 10% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
e. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu do 30% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
f. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
g. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie od 1 lipca i nie później niż do 30 lipca 2022 r. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
h. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
i. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać
j. się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi przez uczestników EUG 2022.
k. Szczegółowe zasady korzystania z prawa opcji przedstawione są w OPZ stanowiącego załącznik nr 10 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług, zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego po przeprowadzeniu negocjacji warunków umowy.
Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zamówienia podstawowego obejmować będą : świadczenie usług hotelowych, świadczenia usług serowania i podawania posiłków, świadczenia usług bufetowych, wynajem sal konferencyjnych.
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.
2. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  Lokalizacja hotelu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  Dodatkowe sale konferencyjne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[Numeracja zgodna z Rozdziałem VII SWZ]
2. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe
warunki udziału w postępowaniu:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Zamawiający uznał warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał (zakończył) należycie 3 zamówienia każde polegające na:
a) świadczeniu usługi wynajmu miejsc noclegowych (świadczenie usługi hotelarskiej) wraz usługą restauracyjną/gastronomiczną polegającą na serowaniu wyżywienia
lub podawania w formie bufetu samoobsługowego minimum w zakresie śniadań;
b) świadczenie usług hotelarskich dla zorganizowanej grupy osób, liczącej minimum
30 osób jednocześnie;
c) świadczeniu usługi przez okres minimum 5 dób hotelowych następujących
po sobie ciągiem, dla zorganizowanej grupy osób, liczącej minimum 30 osób jednocześnie;
d) usługa wynajmu miejsc noclegowych (świadczenie usługi hotelarskiej) była świadczona w obiekcie hotelarskim będącym hotelem, posiadającym kategorię minimum 4 gwiazdek, przyznaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy
z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów,
w których są świadczone usługi hotelarskie.

2.4.2. Dodatkowe wymagania dotyczące warunku, określonego w pkt 2.4.1.SWZ.
1) Przez definicję zamówienia Zamawiający rozumie jedną umowę odpłatną zawartą między Zamawiającym a Wykonawcą, której przedmiotem były usługi.
2) Na poczet niniejszego postępowania przyjmuje się za dobę hotelowa: pobyt osób w ciągu okresu zakwaterowania w hotelu. Dzień zakwaterowania i wykwaterowania liczy się jako jeden dzień pobytu.
3) W przypadku wykazywania ww. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia ww. warunku w taki sposób, aby jeden podmiot posiadał doświadczenie w wykonaniu usług, o których mowa w warunku określonym w pkt 2.4.1. SWZ. Zamawiający nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku udziału, z zastrzeżeniem pkt 2.4.2.5) SWZ.
4) a) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający z zastrzeżeniem punktu 2.4.2.5) SWZ nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.
b) Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
c) Przykład: Wykonawca w ramach konsorcjum uczestniczył w realizacji świadczenia usług hotelarskich obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie oraz wynajem sal konferencyjnych ale faktycznie wykonywał wyłącznie zakres usług związany z wynajmem sal konferencyjnych. Zatem nie może się w celu wykazania spełniania warunku posłużyć doświadczeniem całego konsorcjum, gdyż faktycznie nie wykonywał całego zakresu prac.
5) W przypadku gdy ofertę w niniejszym postępowaniu składa konsorcjum/spółka cywilna w takim samym składzie podmiotowym (lub szerszym) w jakim realizowali wykazywaną usługę, Zamawiający nie będzie badał zakresu usług wykonanych przez poszczególnych wykonawców.
6) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej, w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot trzeci na zasobach którego polega wykonawca - poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp- zostanie dokonana na podstawie udziału podmiotu trzeciego w realizacji tego zamówienia.
Wykonawca może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem
był podmiot udostępniający zasobu pod warunkiem, że podmiot ten faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia. Do oceny spełnienia warunku stosuje się pkt 2.4.2.4) lit. b) SWZ.
7) Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie, którego elementem/częścią było wykonanie zakresu określonego w w/w warunku, Wykonawca na etapie potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu winien przedstawić ten fakt w Formularzu zawierającym wykaz usług wykonanych, poprzez wyodrębnienie rzeczowe i podanie zakresu przedmiotu usług, zgodnych z zakresem określonym w pkt 2.4.1. SWZ.
8) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
9) W sytuacji kiedy usługa była świadczona w hotelu posiadającym kategorię hotelu 4 gwiazdek przyznaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niż wskazane w pkt 2.4.1.d), Zamawiający uzna warunek za spełniony.
10) Każde z zamówień wskazane przez Wykonawcę musi obejmować wszystkie elementy powyższego zakresu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: [Numeracja zgodna z Rozdziałem VIII SWZ] Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w pkt 3.1. i 3.2. Rozdziału VII SWZ- zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: [Numeracja zgodna z Rozdziałem VIII SWZ] Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie- wg. wykaz usług wykonanych wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
3.2.2. dowodów, o których mowa w pkt .3.2.1. SWZ powyżej. Dowodami są:
a) referencje, bądź
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
c) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

[Numeracja zgodna z Rozdziałem V SWZ]
5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że obiekt hotelarski zaszeregowany do hotelu, w którym świadczone będą usługi, posiada wymaganą kategorię tj. minimum 4 gwiazdek.
5.2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jako przedmiotowego środka dowodowego:
decyzję wydaną przez Marszałka Województwa Łódzkiego o zaszeregowaniu obiektu hotelarskiego do hotelu i uzyskanie kategorii minimum 4 gwizdek, w celu potwierdzenia standardu hotelu, w którym świadczona będzie usługa.
5.3. Wyżej wymieniony przedmiotowy środek dowodowy tj. decyzja Marszałka Województwa Łódzkiego winna być wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych
oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia
2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
5.4. Dopuszcza się decyzję Marszałka Województwa Łódzkiego jako równoważną (w zakresie koniecznym do wykazania wymaganej kategorii hotelu) – dla hotelu, który uzyskał
kategorię minimum 4 gwiazdek przed dniem wejścia w życie ww. ustawy i rozporządzenia,
pod warunkiem, że hotel nadal posiada kategorię minimum 4 gwiazdek.
5.5. Ww. przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami i wymogami hotelu określonymi w OPZ tj. potwierdza, że usługi świadczone będą w hotelu posiadającym kategorie minimum 4 gwiazdek - środki te podlegają uzupełnieniu.
5.6. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.
5.7. Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

[Numeracja zgodna z Rozdziałem IX SWZ]
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
a. są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b. są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika,
o którym mowa w pkt 1.1. lit a) powyżej. Przedmiotowe pełnomocnictwo stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia wraz z ofertą. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ.
5. Zgodnie z art. 58 ust. 5 Ustawy Pzp, przepisy Ustawy Pzp dotyczące wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1. Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2 Rozdziału VII SWZ.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. Rozdziału VII SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2. Rozdziału VII SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w Rozdziale VIII SWZ w sposób i w trybie określonym w SWZ.
8. Zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp, wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
9. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy Pzp:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej), wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Pełna treść informacji znajduje się w Rozdziale IX SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 10
- Zmiany do umowy Projektowanych postanowień umowy stanowiących zał. nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup samochodu dla OSP Szymocin
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łódź: "Dostawa energii elektrycznej dla IEn-OTC w roku 2022"
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Turystyka, sport i rekreacja: DZP.261.6.2022 świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Warszawie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Turystyka, sport i rekreacja: Dostawa wyposażenia siłowni w ZSP nr 1 w Łowiczu oraz ZSP nr 2 CKZ w Łowiczu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI