Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 878 52 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c318b3b-fa63-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.49 Usługa dostępu do obiektów kultury oraz zajęć sportowo - rekreacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOU-XII.271.69.2021.MA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2) Uprawnionymi do korzystania z dostępu do obiektów oraz zajęć sportowo rekreacyjnych będą następujący użytkownicy: pracownicy Urzędu Miasta Poznania (zgodnie z definicją ujętą we wzorze umowy), członkowie ich rodzin oraz wskazane przez pracowników osoby towarzyszące.
3) Dostęp do obiektów i zajęć będzie realizowany przy użyciu imiennej karty dostępu albo zapewnieniu imiennego konta dostępowego użytkownika w aplikacji mobilnej.
4) Korzystanie z aplikacji mobilnej lub karty dostępu uprawniać będzie użytkownika do dostępu do obiektów i zajęć sportowo- rekreacyjnych bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów za wyjątkiem dostępu do obiektów i zajęć wskazanych odrębnie przez Wykonawcę jako nieobjęte miesięcznym abonamentem (płatne lub częściowo płatne).
5) Zamawiający wymaga, by świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć dla użytkowników odbywało się w trzech programach:
a) Program I – nielimitowane korzystanie z usług w minimum 20 różnych obiektach sportowo – rekreacyjnych
b) Program II – korzystanie z usług raz dziennie w minimum 20 różnych obiektach sportowo- rekreacyjnych. Liczba wejść: min. 20 w miesiącu.
c) Program III – korzystanie z usług zgodnie z liczbą wejść zapisanych na karcie lub w aplikacji mobilnej oraz możliwość korzystania z minimum 15 usług. Liczba wejść: min. 8 w miesiącu.
W ramach każdego z obowiązkowych programów powinna zostać zapewniona możliwość wykupienia przez użytkownika tzw. karty basenowej dla dzieci.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie zróżnicowanie obiektów i usług, co najmniej na: baseny, siłownie, sauny, grota solna, taniec, aerobik, ścianki wspinaczkowe, lodowisko, squash, spinning. Dostępność do obiektów nie będzie ograniczona porą dnia w zakresie godzin otwarcia obiektu oraz dniem tygodnia, chyba, że dany obiekt wprowadzi w tym zakresie własne ograniczenia. Zakres zajęć rekreacyjno sportowych dla osoby towarzyszącej oraz dla dziecka, musi być tożsamy z zakresem zajęć oferowanych dla pracownika z zastrzeżeniem, iż usługi dla dzieci będą obejmowały swoim zakresem takie zajęcia jak lodowisko w okresie zimowym, basen, basen letni, ścianka wspinaczkowa, taniec, sztuki walki, grota solna.
7) W ramach programów wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia usługi dostępu do min.: 2 000 obiektów zlokalizowanych w miastach wojewódzkich oraz powiatowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym do minimum 60 obiektów łącznie na terenie Miasta Poznania i Powiatu Poznańskiego. Wykonawca winien zapewnić łącznie minimum 50 obiektów, oferujących co najmniej 1 zajęcie sportowo – rekreacyjne nieodpłatne (tzn. bez konieczności ponoszenia przez użytkownika dodatkowych kosztów). Wykonawca w ramach zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo – rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę.
Aktualna lista dostępnych zajęć oraz podmiotów, z którymi wykonawca ma podpisane umowy o współpracy, musi być dostępna przez cały okres trwania umowy na dedykowanej stronie internetowej wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Platforma kafeteryjna
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe programy dedykowane dla członków rodzin pracowników (osób powyżej 15 roku życia)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty/oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SWZ,
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z §10 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć Zamawiającemu za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni