Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie 12-21.11.2021 roku w Toruniu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-30
  • ZamawiającyEuropejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081328
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie 12-21.11.2021 roku w Toruniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Europejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 385314450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Rynek Nowomiejski 28

1.5.2.) Miejscowość: ˜Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@ecfcamerimage.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.ecfcamerimage.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie 12-21.11.2021 roku w Toruniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e46eb1d2-c9c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00011659/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup usługi hotelowej/ noclegów gości festiwalowych, pracowników, wolontariuszy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://www.soldea.pl/epz/epz/. Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ – wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy – pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/Sposób przesyłania plików (oferty, oświadczeń, dokumentów, prac konkursowych) za pośrednictwem Platformy EPZ oraz potwierdzenia złożenia plików zostały opisane w Instrukcjach (filmach) użytkowników Platformy EPZ1.Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://www.soldea.pl/epz/epz Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy EPZ https://www.soldea.pl/epz/epz/.2.Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji elektronicznej EPZ pod adresem https://www.soldea.pl/epz/epz/3.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę NA JEDNĄ CZĘŚĆ. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.4. Osoby do kontaktu: - w sprawach merytorycznych np. przedmiotu zamówieniaa) Agnieszka Swoińska,tel. kom. +48 665 864 990, e-mail: agnieszka@ecfcamerimage.plb) Monika Jasińska tel.kom. +48 665 864 470, e-mail: monika@ecfcamerimage.pl - w sprawach formalnych: c) Jacek Martneka, e-mail: zamowienia@ecfcamerimage.pl5. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, z zastrzeżeniem rozdziału 11 pkt. 1 SWZ dotyczącego podpisu 6. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się tylko w zakładce „Pytania do SWZ”. Odpowiedzi na pytania zamawiający zamieszcza na własnej stronie internetowej pod adresem www.ecfcamerimage.pl7. Za datę wpływu ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wygenerowaną przez Platformę EPZ.8. Terminem przekazania informacji do wykonawcy przez zamawiającego jest data wygenerowana przez Platformę EPZ.9. Po terminie składnia ofert/ wniosków, wykonawca znajdzie kierowane do niego wezwania lub informacje w zakładce „Do Wykonawcy”10. Odpowiedzi na żądania Zamawiającego są składane przez Wykonawcę w oknie Platformy EPZ przeznaczonym do składania plików do Zamawiającego w podziale na pliki jawne i te z zastrzeżoną tajemnicą przedsiębiorstwa.11. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB każdy w formatach: pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades,xml, zip. Za pośrednictwem Platformy EPZ można przesłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików, w tym wypadku w dowolnym akceptowalnym przez Zamawiającego formacie.12. Wykonawca ma obowiązek śledzić komunikaty generowane przez Platformę EPZ. Podstawowym źródłem informacji jest platforma EPZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone wrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezwykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie 13-20.11.2021 roku w Toruniu.b) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.c) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. d) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.e) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniempoinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.f) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.g) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne orazochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta jest w formularzu ofertowym.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Zamawiający informuje, że: Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;2. Nie przysługuje Pani/Panu:- związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.” Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danychosobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danychdotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzanesą dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiającymoże żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nieudostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ECFC2600.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 4

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Zadanie nr 1: W kategorii hoteli 4-gwiazdkowych: a) 40 pokoi 1-osobowych - Zadanie 1a) b) 120 pokoi 2-osobowych (możliwe do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki) - Zadanie 1b) c) 10 apartamentów - Zadanie 1c)

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-12 do 2021-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜ZADANIE NR 1 Cena oferty – 100% Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach: Cena 1 doby hotelowej w pokoju 1-osobowym w hotelu czterogwiazdkowym Cena 1 doby hotelowej w pokoju 2-osobowym w hotelu czterogwiazdkowym Cena 1 doby hotelowej w apartamencie w hotelu czterogwiazdkowym Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób: P –łączna ocena oferty P = najniższa oferowana cena /cena badanej oferty x 100 pkt x 100% gdzie: najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym oraz doby hotelowej w apartamencie cena badanej oferty to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym oraz dobę hotelową w apartamencie .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜ZADANIE NR 1 Cena oferty – 100% Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach: Cena 1 doby hotelowej w pokoju 1-osobowym w hotelu czterogwiazdkowym Cena 1 doby hotelowej w pokoju 2-osobowym w hotelu czterogwiazdkowym Cena 1 doby hotelowej w apartamencie w hotelu czterogwiazdkowym Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób: P –łączna ocena oferty P = najniższa oferowana cena /cena badanej oferty x 100 pkt x 100% gdzie: najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym oraz doby hotelowej w apartamencie cena badanej oferty to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym oraz dobę hotelową w apartamencie .

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Zadanie nr 2: W kategorii hoteli 3-gwiazdkowych: a) 20 pokoi 1-osobowych - Zadanie 2a) b) 20 pokoi 2-osobowych (możliwych do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki) - Zadanie 2b

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-12 do 2021-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜ZADANIE NR 2Cena oferty – 100% Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach: Cena 1 doby hotelowej w pokoju 1-osobowym w hotelu trzygwiazdkowym Cena 1 doby hotelowej w pokoju 2-osobowym w hotelu trzygwiazdkowym Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób: P –łączna ocena oferty P = najniższa oferowana cena /cena badanej oferty x 100 pkt x 100%gdzie: najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym cena badanej oferty do suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜ZADANIE NR 2Cena oferty – 100% Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach: Cena 1 doby hotelowej w pokoju 1-osobowym w hotelu trzygwiazdkowym Cena 1 doby hotelowej w pokoju 2-osobowym w hotelu trzygwiazdkowym Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób: P –łączna ocena oferty P = najniższa oferowana cena /cena badanej oferty x 100 pkt x 100%gdzie: najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym cena badanej oferty do suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Zadanie nr 3: W kategorii hoteli 1-gwiazdkowych: - 50 pokoi 2-osobowych (możliwych do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki)

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-12 do 2021-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜ZADANIE NR 3 Cena oferty – 100% Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach: a) w przypadku wykorzystania przez dwie osobyb) w przypadku wykorzystana przez jedną osobęCena 1 doby hotelowej w pokoju 2-osobowym w hotelu jednogwiazdkowym Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób: P –łączna ocena oferty P = najniższa oferowana cena /cena badanej oferty x 100 pkt x 100%gdzie: najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez dwie osoby oraz dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez jedną osobę cena badanej oferty do suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez dwie osoby oraz dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez jedną osobę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜ZADANIE NR 3 Cena oferty – 100% Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach: a) w przypadku wykorzystania przez dwie osobyb) w przypadku wykorzystana przez jedną osobęCena 1 doby hotelowej w pokoju 2-osobowym w hotelu jednogwiazdkowym Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób: P –łączna ocena oferty P = najniższa oferowana cena /cena badanej oferty x 100 pkt x 100%gdzie: najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez dwie osoby oraz dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez jedną osobę cena badanej oferty do suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez dwie osoby oraz dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez jedną osobę

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Zadanie nr 4: Hostel: - 30 miejsc w pokojach wieloosobowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-12 do 2021-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜ZADANIE NR 4 Cena oferty – 100% Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach: Cena 1 doby hotelowej dla jednego miejsca noclegowego w pokoju wieloosobowym w hostelu Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób: P –łączna ocena oferty P = najniższa oferowana cena /cena badanej oferty x 100 pkt x 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜ZADANIE NR 4 Cena oferty – 100% Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach: Cena 1 doby hotelowej dla jednego miejsca noclegowego w pokoju wieloosobowym w hostelu Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób: P –łączna ocena oferty P = najniższa oferowana cena /cena badanej oferty x 100 pkt x 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli wystąpi)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. ( JEŚLI DOTYCZY )Oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

˜Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia zgodnie z art. 442 ustawy Pzp. zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz w następujących sytuacjach i we wskazanym zakresie:a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;c) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia poprzez jego zwiększenie wynikające z konieczności wydłużenia terminu noclegów (zwiększenia ilości dób hotelowych w zamawianych pokojach) w związku z koniecznością wykorzystania noclegów na dwa tygodnie przed rozpoczęciem festiwalu i do tygodnia po jego zakończeniu, zwiększenie wysokości wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w oparciu o ilość rzeczywiście zwiększonych noclegów i w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie,d) zmiany terminu wykonania umowy poprzez zmianę początkowego terminu jej wykonania o dwa tygodnie wcześniej niż dzień 13 listopada 2021 r. oraz wydłużenie czasu wykonania usługi o tydzień dłużej niż wskazany termin 20 listopada 2021 r. (tydzień obejmuje 7 kolejno po sobie następujących dni kalendarzowych); w związku z wydłużeniem okresu świadczenia usługi przewidywany jest wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. b. niniejszego paragrafu,e) zmiany ilości pokoi hotelowych w stosunku do ilości wskazanej przez Zamawiającego w treści SIWZ - w zakresie ich zwiększenia lub zmniejszenia, co podyktowane będzie rzeczywistym zapotrzebowaniem na poszczególne pokoje w okresie bezpośrednio poprzedzającym termin Festiwalu. Zwiększenie liczby pokoi spowoduje zwiększenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę stanowiącą iloczyn liczby pokoi i stawek zaoferowanych w ofercie przez Wykonawcę za dobę danego rodzaju pokoju, z uwzględnieniem postanowień § 2 ust. 4 -5 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜za pośrednictwem https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub ekip do prac wykończeniowych. Realizacja: Inwestycje na terenie Chojnic. Są to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI