Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie na rzecz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) usługi polegającej na obsłudze logistycznej i organizacyjnej projektu strategicznego (SOR) (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na rzecz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) usługi polegającej na obsłudze logistycznej i organizacyjnej projektu strategicznego (SOR) (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3abdb0a2-ae66-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033958/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Obsługa logistyczno-organizacyjna projektu PIM w odniesieniu do spotkań organizowanych poza siedzibą ministerstwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wynagrodzenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 (projekt POPT.03.01.00-00-0174/17) oraz z budżetu państwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/. Na wskazanej Platformie została opublikowana dokumentacja
niniejszego postępowania. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny
sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Szczegółowe informacje o sposobie
porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i
dokumentów zwarte są w Rozdziale 2 SWZ.
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, w tym informację nt.
specyfikacji połączenia, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości
nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min
2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,
Linux, lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS
1.2,najlepiej w najnowszej wersji; d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww.
Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 75 MB w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Szczegółowe informacje o sposobie się
zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w
Rozdziale 2 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie 2016/679”)
informujemy, że:
• Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia
umowy oraz realizacji umowy jest Minister Funduszy
i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie.
• Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom
Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom
współpracującym z Ministerstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 19.1,
upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
• Osobom, które w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego podały swoje dane osobowe
przysługuje prawo dostępu do danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych
przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/769 – prawo wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do
prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
• Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego.
• Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w zw. z
przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b
rozporządzenia 2016/679 –
w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e
rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych osobowych - w celu i zakresie
niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.
• Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi
odpowiednio:
- 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- jeżeli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy i okresu jej
rozliczania,
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres,
o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia
nr 1303/2013.
- w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji
dokumentacji.
• Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych - IOD@mfipr.gov.pl
• Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.14.2022.MD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1671930,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) usługi polegającej na obsłudze logistycznej i organizacyjnej projektu strategicznego Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju (SOR) pn. Partnerska Inicjatywa Miast (PIM) – edycja na lata 2021-2023 w zakresie funkcjonowania 3 nowych sieci tematycznych (miasto zielone, miasto inicjatyw PPP oraz miasto cyfrowe)
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena - 60 %
Sposób moderowania warsztatu - 30 %
Propozycja posta na FB z elementami graficznymi - 5 %
Propozycja posta na FB - zaproszenie - 5 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób moderowania warsztatu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja posta na FB z elementami graficznymi
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja posta na FB - zaproszenie
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą
następujące oświadczenia i dokumenty:1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie
wskazanym w Załącznikach Nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu. Oświadczenie wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do
SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2 Dokumenty składane na wezwanie
zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia: a) odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ; 3.
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
określonych w Rozdziale 5 SWZ wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i
dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym
w Załączniku Nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie,
że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Numeracja zgodna z SWZ:
8.11 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
8.11.1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ;
8.11.2 oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
8.11.3 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;
8.11.4 odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru –
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany
do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
8.11.5 Na potrzeby oceny ofert w kryteriach oceny ofert, o których mowa w pkt 13.4 - 13.6 SWZ, oferta musi zawierać:
a) Opis propozycji sposobu moderowania warsztatu. Opis może zostać wzbogacony elementami graficznymi – zdjęciami, schematami, wykresami lub innymi elementami. Opis propozycji sposobu moderowania warsztatu powinien zawierać:
- argumenty potwierdzające efektywność oraz skuteczność realizacji celu warsztatów,
- opis proponowanych do wykorzystania technik warsztatowych,
- rozplanowanie poszczególnych elementów składających się na koncepcję przeprowadzenia warsztatu.
Uwaga!
Jeżeli oferta nie będzie zawierała Opisu propozycji sposobu moderowania warsztatu lub dokument ten będzie niepełny, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do jego uzupełnienia. W takim przypadku oferta odpowiednio otrzyma 0 pkt w kryterium „Sposób moderowania warsztatu” lub ocena punktowa w tym kryterium zostanie stosownie obniżona, zgodnie z opisem oceny ofert w kryterium, o którym mowa w pkt 13.4 SWZ.
b) Propozycja posta na FB z elementami graficznymi - w formie pliku tekstowego oraz pliku graficznego (grafika do postu informacyjnego, na platformie społecznościowej na podstawie poniższych danych zawartych w tabeli poniżej). Grafika powinna spełniać następujące wymagania:
- mieć formę poziomego prostokąta o proporcji 4x3,
- format pliku - .png lub .jpg,
- ilość tekstu na grafice - do 50%.
Szczegółowe informacje dot. ww. postu zawarte są w SWZ.
Uwaga!
Jeżeli oferta nie będzie zawierała Propozycji posta na FB z elementami graficznymi, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do jego uzupełnienia. W takim przypadku oferta otrzyma 0 pkt w kryterium „Propozycja posta na FB z elementami graficznymi”.
Jeżeli Propozycja posta na FB z elementami graficznymi będzie niepełna – tj. nie będzie zawierała pliku tekstowego lub pliku graficznego lub nie będzie spełniała opisanych wyżej wymagań, oferta nie będzie podlegała odrzuceniu. W takim przypadku oferta otrzyma 0 pkt w kryterium „Propozycja posta na FB z elementami graficznymi”.
c) Propozycja posta na FB – zaproszenie.
Wykonawca złoży wraz z ofertą propozycję 1 posta na FB zachęcającego do udziału w konferencji podsumowującej projekt.
Uwaga!
Jeżeli oferta nie będzie zawierała Propozycji posta na FB - zaproszenie, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do jego uzupełnienia. W takim przypadku oferta otrzyma 0 pkt w kryterium „Propozycja posta na FB – zaproszenie”.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
(Numeracja zgodna z SWZ) 5.4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej,
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać
prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało
sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,
wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym
zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia
zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa
dokonuje notariusz lub mocodawca. 6.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1 SWZ składa każdy z
wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w umowie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa zamówienia: Świadczenie na rzecz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) usługi polegającej na obsłudze logistycznej i organizacyjnej projektu strategicznego Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju (SOR) pn. Partnerska Inicjatywa Miast (PIM) – edycja na lata 2021-2023 w zakresie funkcjonowania 3 nowych sieci tematycznych (miasto zielone, miasto inicjatyw PPP oraz miasto cyfrowe).
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne i inne
szczególne usługi w związku z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej
„ustawą” prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1
ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Zamówienie będzie realizowane do 31 marca 2023 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację Zadania, wymienionej w § 6 ust. 1 projektowanych postanowień umowy (w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej). W przypadku niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia w terminie do 31 marca 2023 r., umowa może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż do 30 czerwca 2023 r.