Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku ZADANIE 1 i 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSanok
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-03-11
  • ZamawiającyUCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00221908
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
ZADANIE 1 i 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371020877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 0134655968

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asabat@up-sanok.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up-sanok.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
ZADANIE 1 i 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2052cdb-d4ae-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068237/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku ZADANIE 1 ,2 i 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2052cdb-d4ae-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a2052cdb-d4ae-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje są zawarte w pkt. XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.262-04.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 295275,80 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 262416,72 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby organizowanych przez Uczelnię Państwową im. Jana Grodka w Sanoku międzynarodowych konferencji:
a. ZADANIE 1 - Agroleśnictwo – zrównoważony system gospodarki rolnej i leśnej w dniach 11-14 kwietnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji określają:
1.1. Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) Wzór Formularza ofertowego wraz z opisem hotelu opracowany na podstawie OPZ,
1.2. Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami,
1.3. Załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,

4.2.5.) Wartość części: 81444,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Rozliczenie nastąpi na podstawie zadeklarowanej ostatecznie przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy dostępnej pod adresem wskazanym w § 5 ust. 2.2 umowy, nie później niż na 5 (pięć) dni przed rozpoczęciem konferencji rzeczywistej liczby osób biorących udział konferencji, przy czym Zamawiający zastrzega, że w toku realizacji zamówienia zleci usługi o równowartości co najmniej 80% wartości wynagrodzenia brutto ustalonego w ust 2 poniżej (minimalny zakres świadczenia). Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, w przypadku braku zlecenia zamówienia ponad wskazany powyżej minimalny zakres świadczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-11 do 2024-04-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów wskazanych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby organizowanych przez Uczelnię Państwową im. Jana Grodka w Sanoku międzynarodowych konferencji:
ZADANIE 2 - IX Międzynarodowa Konferencja Onkologiczna w dniach 17-19 czerwca
2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji określają:
1.1. Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) Wzór Formularza ofertowego wraz z opisem hotelu opracowany na podstawie OPZ,
1.2. Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami,
1.3. Załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,

4.2.5.) Wartość części: 180972,28 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Rozliczenie nastąpi na podstawie zadeklarowanej ostatecznie przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy dostępnej pod adresem wskazanym w § 5 ust. 2.2 umowy, nie później niż na 5 (pięć) dni przed rozpoczęciem konferencji rzeczywistej liczby osób biorących udział konferencji, przy czym Zamawiający zastrzega, że w toku realizacji zamówienia zleci usługi o równowartości co najmniej 80% wartości wynagrodzenia brutto ustalonego w ust 2 poniżej (minimalny zakres świadczenia). Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, w przypadku braku zlecenia zamówienia ponad wskazany powyżej minimalny zakres świadczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-17 do 2024-06-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów wskazanych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału w postępowaniu:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca powinien posiadać aktualny na dzień składania ofert zaświadczenie i/lub decyzję wydaną przez właściwy terenowo organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, na mocy postanowień ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1448 z późn. zm.) i związanych z nią aktów wykonawczych, o wpisie jego zakładu do rejestru i/lub zatwierdzeniu jego firmy, jako zakładu spełniającego odpowiednie wymagania do prowadzenia działalności gastronomicznej, w tym również cateringowej.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
[DOŚWIADCZENIE - ZADANIE 1] Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał minimum 1 usługę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, jedną usługę hotelarską w zakresie spotkań i konferencji, świadczoną w ramach konferencji/sympozjów/zjazdów/spotkań organizowanych dla minimum 40 osób, a usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
[DOŚWIADCZENIE - ZADANIE 2] Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał minimum 1 usługę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, jedną usługę hotelarską w zakresie spotkań i konferencji, świadczoną w ramach konferencji/sympozjów/zjazdów/spotkań organizowanych dla minimum 120 osób, a usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Do każdej pozycji wykazu usług należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Ww. dowody mogą zostać przedłożone w oryginale, lub kopii (podpisanej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za zgodność z oryginałem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne zaświadczenie i/lub decyzja wydana przez właściwy terenowo organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, na mocy postanowień ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1448 ze zm.) i związanych z nią aktów wykonawczych, o wpisie jego zakładu do rejestru i/lub zatwierdzeniu jego firmy, jako zakładu spełniającego odpowiednie wymagania do prowadzenia działalności gastronomicznej, w tym również cateringowej;
b)wykaz usług polegających że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał minimum 1 usługę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, jedną usługę hotelarską w zakresie spotkań i konferencji, świadczoną w ramach konferencji /sympozjów /zjazdów/spotkań organizowanych dla minimum 40 lub 120 osób (w zależności od zadania na które będzie składana oferta), a usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykaz zawiera ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania oraz podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wg Załącznika nr 5 do SWZ);
b) dowody określające, czy te usługi, o których mowa powyżej (pkt b) – zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa
powyżej w pkt 1, wraz z ofertą, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy
podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz).
3. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z postępowania. Każdy podmiot składa odrębneoświadczenie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zgodnie z §4 załącznika nr 2 do SWZ - "Wzór umowy"

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z
uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zakładka „Oferty/wnioski”. Szczegóły dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w pkt. XVI SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż płyt warstwowych - 600m2 - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż płyt warstwowych - 600m2 Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI