Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Nauki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121361537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Twardowskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 3419001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie działalności naukowej w zakresie badań podstawowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b2d8c1-30c8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012376/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Hotelarska usługa noclegowa na terenie Krakowa: w okresie grudzień 2021 – listopad 2022 (cz. I) oraz dla Ekspertów i gości NCN (cz. II)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający korzysta w niniejszym
postępowaniu z Platformy SIDAS, która umożliwia Wykonawcy złożenie oferty w postępowaniu, a także
komunikację z Zamawiającym. Dostęp do platformy jest dla Wykonawcy bezpłatny. Podgląd i
pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. W celu komunikacji z Zamawiającym i
złożenia oferty w postępowaniu należy założyć konto na stronie:
https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawcaSzczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami zwarte są w Rozdziale 11 SWZ. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ
można przekazywać za pośrednictwem Platformy SIDAS lub na adres:
zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl Adres elektroniczny Platformy: https://zamowienia.sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie SIDAS:a) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych: Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje,c)
zainstalowana przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach, np.: Firefox, Chrome, Opera,d)
włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat
Reader,f) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg,
gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z,
eml, msg,g) czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.2.
Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy SIDAS, która
zapewnia zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach
wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią
wyłącznie po upływie terminu na ich składanie;3. Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto Wykonawcy na Platformie SIDAS. Rejestracji konta Wykonawcy można dokonać na
stronie:https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca Instrukcja zakładania konta na Platformie SIDAS
oraz składania oferty i zasad komunikacji znajduje się w „Instrukcji użytkownika systemu PZP 1.3 –
Wykonawca” dostępnej pod adresem: https://sidaspzp.pl/wp-
content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf4. Oferta pod rygorem nieważności musi
być sporządzona w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych
formatach danych, w szczególności w formatach: .pdf, doc, .docx;oferta wraz z załącznikami musi być
sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą
sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.5.Oferta
musi być opatrzona podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
Wykonawcę, tj. osobę (osoby) działającą w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji
wskazanymi we właściwym rejestrze albo osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy.6. Tajemnica przedsiębiorstwa - w przypadku gdy dokumenty
elektroniczne w postępowaniu przekazywane przez Wykonawcę przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufności
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (odpowiednia nazwa
pliku).7. Podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia, zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, dokumenty, pełnomocnictwo określone w Rozdziale 10 SWZ sporządza się w postaci
elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z
dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z
uwzględnieniem rodzajów przekazywanych danych oraz przekazuje w postaci elektronicznej i opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Informacje,
oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w Rozdziale 10 SWZ (nie dotyczy oferty),
przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych
określonych w przepisach o których mowa w pkt 7, lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości
przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DSO.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie hotelarskich usług noclegowych na terenie Krakowa dla Narodowego Centrum Nauki (świadczenie hotelarskich usług noclegowych w hotelu o standardzie min. czterogwiazdkowym w wymiarze maksymalnie 705 rezerwacji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia świadczenia hotelarskich usług noclegowych o 150 rezerwacji (Opcja). O zamiarze skorzystania z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą mailową w terminie nie krótszym, niż 30 dni kalendarzowych. W zgłoszeniu zostanie określony termin rezerwacji oraz wstępna liczba rezerwacji w poszczególnych dobach.
Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku, gdy okoliczności związane z panująca epidemią wirusa SARS-CoV-2 umożliwią organizację spotkań w trybie stacjonarnym w I kwartale 2022 r. .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert
złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w Rozdziale 19 SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
największą łączną liczbę punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych w kryteriach K1-K2. 2.
Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium K1 - Cena oferty brutto - waga 80%; kryterium K2 -Warunki anulowania rezerwacji - waga 20%; 4.Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium, przyjmując zasadę, że 1%
=1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki anulowania rezerwacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące, minimalne warunki w zakresie zdolności technicznej i
zawodowej: W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że dysponuje odpowiednim zasobem w postaci:
hotelu o standardzie min. czterogwiazdkowym (kategoryzacja obiektów hotelarskich uzyskana zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 z późn. zm.) określonymi w Załączniku nr 1 do rozporządzenia; zlokalizowanym w Krakowie w obszarze zaznaczonym na mapie zamieszczonej odpowiednio w Załączniku 1 oraz
który posiada pokoje jednoosobowe lub dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania, o minimalnym metrażu 17 m2, wyposażone w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, klimatyzację, telefon, czajnik elektryczny, lodówkę, TV, bezpłatny dostęp do Internetu, przystosowane do pracy biznesowej oraz
posiada dobrą komunikację z centrum miasta, przez co należy rozumieć co najmniej jedno bezpośrednie połączenie środkami miejskiej komunikacji publicznej z Dworcem Głównym PKP w Krakowie.
W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa
powyżej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców,
którzy wykonają zamówienie do realizacji którego te zdolności są wymagane.Oceniając
zdolność techniczną, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania,
uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę
sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych Wykonawcy w
inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia
Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty
(z zastrzeżeniem art. 128 ustawy Pzp).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane wraz z ofertą: 1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. (UWAGA: dotyczy sytuacji, w której
Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby w celu wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu) 2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało, które części zamówienia wykonają poszczególni
Wykonawcy w przypadku wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących
doświadczenia. (UWAGA: dotyczy sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie
zamówienia)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków
dowodowych
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do SWZ; 2) opis hotelu w którym mają być świadczone usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobem, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ, 3)
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4
do SWZ (jeżeli dotyczy: także oświadczenia innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia oraz oświadczenie podmiotów udostępniających zasoby – jeżeli
Wykonawca powołuje się na te zasoby);4) (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawarty jest w Załączniku nr 6 do
SWZ, 5) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, 6) dokument potwierdzający umocowanie
osoby podpisującej ofertę do działania w imieniu Wykonawcy – odpis lub informację z Krajowego
Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których
mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów formularzu oferty; 7) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania
oferty przez pełnomocnika –dotyczy to również przypadków składania oferty przez Wykonawców
występujących wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej.
Pełnomocnictwo musi zawierać w swojej treści zakres umocowania oraz jednoznacznie określać
czynności do których pełnomocnik jest upoważniony.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia nie muszą posiadać określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.4. Zamawiający
nie określa dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagań
związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych
Wykonawców.5. Zapisy w SWZ oraz załącznikach dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) brak podstaw
do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie;2) warunek , o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 4 musi spełniać co najmniej jeden
Wykonawca – ten, który wykona zamówienie do realizacji którego zdolności te są wymagane.7.
W przypadku wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w ust. 6 pkt
2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 8. Jeżeli w
niniejszym postępowaniu zostanie
wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający
będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonania przez poszczególnych Wykonawców kluczowych zadań dotyczących prac
związanych z rozmieszczeniem i instalacją.10. Po złożeniu oferty przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja będzie prowadzona przez
Zmawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wyznaczonym do reprezentowania Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wprowadzenie wszelkich zmian treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
2. Zmiany umowy mogą być wprowadzone zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących okolicznościach:
1) przedłużenia okresu na jaki umowa została zawarta w stosunku do okresu, o którym mowa w § 4 ust. 1 w przypadku niewykorzystania maksymalnej liczby rezerwacji, o której mowa w § 1 ust. 3 w terminie o którym mowa w § 4 ust. 1, przy czym okres o jaki w takim przypadku zostanie przedłużony czas trwania umowy nie przekroczy 3 m-cy;
2) zmian związanych ze zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy;
3) zmiany podwykonawców, w szczególności zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana umowy odbywa się na zasadach określonych w § 12 ust.3 - 6;
4) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT, cena jednostkowa brutto zostanie zmieniona odpowiednio do zmian wysokości podatku VAT i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie zmienionej stawki VAT, cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian;
5) zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w § 6 ust. 4.
3. Każda ze Stron zobowiązana jest do niezwłocznego powiadomienia drugiej Strony o zmianach danych drugiej Strony (w tym podwykonawców Wykonawcy) mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności zmianie adresu czy NIP. Dopuszczalne jest przesłanie informacji o ww. zmianach na adresy poczty elektronicznej wskazane w § 14 ust. 3 pkt 1 i 2. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy i dla swojej skuteczności nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SIDAS dostępnej pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl, logując się na uprzednio założone konto
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27