Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00452058
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich na potrzeby jednostek organizacyjnych UMCS w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db72f02-53f1-4ca2-9940-9bb8fff184ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.umcs.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.umcs.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią ust. 7 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/64-2024/DZP-p

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o klasie standard, położonym w promieniu maksymalnie 6000 metrów od budynku Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji określonej w art. 441 ust. 1 ustawy według zasad określonych poniżej.
2) Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20% przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia liczby noclegów, również w sytuacji wyczerpania maksymalnej kwoty umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego;
3) Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach finansowych jak zamówienie podstawowe tj. stawka za każdy nocleg realizowany w ramach opcji będzie równa stawce za nocleg wskazanej w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego.
4) O zamiarze skorzystania z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
5) Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, wykorzystane zostaną wszystkie noclegi zamawiane w danej części – zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania liczby noclegów przewidzianych jako opcja, lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
1) Zamawiający może skorzystać z opcji w okresie realizacji umowy jednorazowo lub etapowo (częściowo, sukcesywnie).
2) Zamawiający może korzystać z opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej liczby noclegów określonych Opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio do części, po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca określi całkowitą cenę oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, w tym ceny jednostkowe brutto, podając je w zapisie liczbowym w formularzu oferty. Wykonawca poda również cenę całkowitą oferty brutto, odpowiednio do części, we właściwym miejscu na Platformie („Oferta podstawowa”).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od obiektu (w metrach)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena hotelu na podstawie opinii gości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o klasie standard, położonym w promieniu maksymalnie 6000 metrów od siedziby Kampusu Zachodniego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji określonej w art. 441 ust. 1 ustawy według zasad określonych poniżej.
2) Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20% przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia liczby noclegów, również w sytuacji wyczerpania maksymalnej kwoty umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego;
3) Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach finansowych jak zamówienie podstawowe tj. stawka za każdy nocleg realizowany w ramach opcji będzie równa stawce za nocleg wskazanej w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego.
4) O zamiarze skorzystania z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
5) Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, wykorzystane zostaną wszystkie noclegi zamawiane w danej części – zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania liczby noclegów przewidzianych jako opcja, lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
1) Zamawiający może skorzystać z opcji w okresie realizacji umowy jednorazowo lub etapowo (częściowo, sukcesywnie).
2) Zamawiający może korzystać z opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej liczby noclegów określonych Opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio do części, po wykorzystaniu zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca określi całkowitą cenę oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, w tym ceny jednostkowe brutto, podając je w zapisie liczbowym w formularzu oferty. Wykonawca poda również cenę całkowitą oferty brutto, odpowiednio do części, we właściwym miejscu na Platformie („Oferta podstawowa”).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od obiektu (w metrach)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena hotelu na podstawie opinii gości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarskich w obiekcie o wyższym standardzie, położonym w promieniu maksymalnie 6000 metrów od budynku Rektoratu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji określonej w art. 441 ust. 1 ustawy według zasad określonych poniżej.
2) Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20% przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia liczby noclegów, również w sytuacji wyczerpania maksymalnej kwoty umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego;
3) Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach finansowych jak zamówienie podstawowe tj. stawka za każdy nocleg realizowany w ramach opcji będzie równa stawce za nocleg wskazanej w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego.
4) O zamiarze skorzystania z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
5) Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, wykorzystane zostaną wszystkie noclegi zamawiane w danej części – zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania liczby noclegów przewidzianych jako opcja, lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
1) Zamawiający może skorzystać z opcji w okresie realizacji umowy jednorazowo lub etapowo (częściowo, sukcesywnie).
2) Zamawiający może korzystać z opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej liczby noclegów określonych Opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio do części, po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca określi całkowitą cenę oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, w tym ceny jednostkowe brutto, podając je w zapisie liczbowym w formularzu oferty. Wykonawca poda również cenę całkowitą oferty brutto, odpowiednio do części, we właściwym miejscu na Platformie („Oferta podstawowa”).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od obiektu (w metrach)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena hotelu na podstawie opinii gości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie potwierdzona przez notariusza.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.2 ppkt 3) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:
1) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oddzielnie.
2) Formularz oferty składany jest przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) Poza oświadczeniem i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo, wymienione w ppkt 4) (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera § 7 i § 8 projektowanych postanowień umowy, Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy, pod adresem: https://pzp.umcs.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wynajem sali szkoleniowej oraz zapewnienie cateringu - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania13-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wynajem sali szkoleniowej oraz zapewnienie cateringu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: Usługa odbioru oraz zagospodarowania odpadów komunalnych - 2 zadania
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Turystyka, sport i rekreacja: PROWADZENIE ZAJĘĆ Z NAUKI I DOSKONALENIA PŁYWANIA W PARKU WODNYM OCTOPUS W SUCHYM LESIE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Turystyka, sport i rekreacja: Usługi rekreacyjno – sportowe dla pracowników Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI