Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy odzieży sportowej dla Chrobry Głogów S.A.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGłogów
WojewództwoDolnośląskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-23
ZamawiającyChrobry Głogów S.A.
Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
Numer ogłoszenia2021/BZP 00032501
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032501 z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Sukcesywne dostawy odzieży sportowej dla Chrobry Głogów S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Chrobry Głogów S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020094600
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.chroby-glogow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w Rozdziale II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamieszczono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamieszczono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania dotyczące wykonania zamówienia.1) Oferowany asortyment powinien odpowiadać barwom klubowym i oznaczeniom zgodnym z Księgą Znaku Chrobry Głogów S.A. – stanowiącą Załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ. Odzież sportowa w swojej kolorystyce powinna zawierać barwy klubowe.2) Szczegółowy zakres asortymentowy zawiera Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1, oraz Formularz cenowy – załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Cały asortyment musi pochodzić od jednego producenta (odzież musi posiadać jednolite oznaczenie producenta) za wyjątkiem obuwia i musi być ometkowany i oznaczony marką producenta.3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać odzież sportową z nadrukami numerycznymi, logo/herbem Zamawiającego, oraz logo/znakami graficznymi wskazanych przez Zamawiającego sponsorów, zgodnie z planem złożonym przez Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że ma prawo posługiwać się znakami słowno-graficznymi zamieszczonymi na odzieży wykonane przez Wykonawcę na zamówienie Zamawiającego i nie będzie w ten sposób naruszał żadnych praw własności przemysłowej osób trzecich. 4) Wykonawca ponosi koszty transportu do siedziby Zamawiającego. 5) Oferowany asortyment powinien być wykonany w barwach określonych w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość świadczeń barterowych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość oferowanego asortymentu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- wykonał co najmniej dwie kompleksowe dostawy odzieży sportowej, oraz- był lub nadal pozostaje oficjalnym przedstawicielem marki odzieży sportowej obecnej na strojach meczowych przynajmniej jednego klubu piłkarskiego w Polsce (sport - piłka nożna) uczestniczącego w rozgrywkach Ekstraklasy S.A. lub Fortuna 1 Ligi w sezonie piłkarskim 2018/2019 i/lub 2019/2020 i/lub 2020/2021, na dowód czego przedstawi:• referencje potwierdzające należyte wykonanie dostaw,• dokument potwierdzający prawidłową współpracę na płaszczyźnie marketingowej dotyczący oferowanej marki odzieży sportowej wystawione przez klub Ekstraklasy lub 1 Ligi;• dokument poświadczający status w/w oficjalnego przedstawiciela marki odzieży sportowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg Załącznika Nr 4 ).Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, – oświadczenie Wykonawcy wraz z wymaganymi dokumentami (wg Załącznika Nr 5),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
A) aktualny katalog(-i) oferowanej marki zawierający(-e) komplet oferowanego asortymentu z wyraźnym wskazaniem numerów katalogowych (bądź innych indywidulanych oznaczeń) wszystkich elementów oferowanego asortymentu, osobno dla każdej grupy,B) próbki oferowanego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia- nr z Załącznika Nr 2a :a) Grupa 1 pozycje: 1, 3, 5, 7, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 22, 23, 24, 26, 27, 32, 33;b) Grupa 2 pozycje: 1, 3, 5, 7; c) Grupa 3 pozycje: 1, 3, 5, 7;d) Grupa 4 pozycje: 1, 3, 5, 7;e) Grupa 5 pozycje: 12, 13, 14, 16. UWAGA:1. Każdą próbkę należy oznaczyć numerem grupy i pozycji zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.2. Jeżeli wykonawca oferuje ten sam artykuł w ramach kilku różnych pozycji (także z różnych grup) wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza złożenie jednej próbki dla kilku pozycji, pod warunkiem wyraźnego opisania próbki, do jakich pozycji jest składana.3. Brak którejkolwiek wymaganej próbki wymienionej w lit. B spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy, gdyż złożone próbki służą potwierdzeniu jakości oraz zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.4. Próbki odzieży, o których mowa w pkt 8 lit. B zostaną zwrócone Wykonawcom po przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o ile Wykonawca zażąda ich zwrotu, tj. dołączy wraz z próbkami pismo w tej sprawie. Zamawiający zastrzega w takim przypadku, że zwrócone próbki mogą zawierać ślady użytkowania (poddawania próbom na potwierdzenie walorów użytkowych) i nie będą zawierać oryginalnych opakowań i metek. Zwrot nastąpi poprzez nadanie przesyłek drogą pocztową/kurierem na wskazany przez Wykonawcę adres.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 2 i 2A doSWZ).2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3) Pełnomocnictwo 4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) 5) Wadium 6)Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)7) Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia składają
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
7000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwomusi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, który zakres wykonają poszczególniwykonawcy.7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany zostały określone w dokumentach zamówienia tj. projekcie umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty przedmiotowe określone w SWZ ,w terminie składania ofert tj. do dnia 23.04.2021 r. do godz. 12:00 w sekretariacie spółki Chrobry Głogów S.A. ul. Rudnowska 17B, 67-200 Głogów.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.