ROPS.PZP.332.21.2024 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas konwentu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROPS.PZP.332.21.2024 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas konwentu organizowanego w ramach projektu pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyRegionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00455084
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ROPS.PZP.332.21.2024 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas konwentu organizowanego w ramach projektu pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROPS.PZP.332.21.2024 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas konwentu organizowanego w ramach projektu pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a9d29b4-abba-45b4-b207-ffef7fd1cdee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/169441/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/169441/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje w tym zakresie zamieszczono w rozdziale XVI SWZ.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamawiający. Korzystanie z Platformy e-Zamawiający jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania zamieszczono w rozdziale I Zamawiający (nazwa i adres), informacje ogólne niniejszej SWZ.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Katarzyna Reclik, e-mail: przetargi@rops-katowice.pl
4. Szczegółowe informacje techniczne na temat komunikacji w postępowaniu dostępne są na stronie internetowej https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=ROPSSLASKIE&MP_module=main w zakładce „Baza Wiedzy”.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki.
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem modułu „Moduł korespondencji” w zakładce „Wiadomości” na Platformie
e-Zamawiający, która jest dostępna pod adresem wskazanym w rozdziale I Zamawiający (nazwa
i adres), informacje ogólne niniejszej SWZ. Za pośrednictwem „Wiadomości” odbywa się
w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje w tym zakresie zamieszczono w rozdziale XXXI SWZ.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach (40-142) przy ulicy Modelarskiej 10,
1.2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Regionalnym Ośrodki Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach ul. Modelarska 10, kod pocztowy 40-142 to: e-mail: iod@rops-katowice.pl,
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz w oparciu
o art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. – Ustawa o dostępie do informacji publicznej. Ponadto, Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, bankom, podmiotom zajmującym się archiwizacją, wykonawcom usług związanych z obsługą kadrowo-płacową a w zakresie danych korespondencyjnych operatorowi pocztowemu lub kurierowi,
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów archiwalnych,
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.21.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi dwudniowego Konwentu Podmiotów Ekonomii Społecznej Reintegracyjnych, który odbędzie się w terminie od 03 do 04 października 2024 r. lub
od 10 do 11 października 2024 r. (dokładny termin zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy). Przewiduje się maksymalnie 60 uczestników konwentu. Usługa obejmuje: 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składa się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 uroczysta kolacja integracyjna i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza szkoleniowego i sprzętu podczas konwentu – 1 sala konferencyjna swobodnie mieszcząca co najmniej 60 osób dostępna w pierwszym i drugim dniu konwentu oraz 2 sale warsztatowe swobodnie mieszczące co najmniej 30 osób każda, dostępne
w drugim dniu konwentu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ, czyli w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług polegające na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza szkoleniowego i sprzętu podczas dwudniowego konwentu realizowane było w obiekcie hotelarskim - hotelu
o standardzie minimum 3 gwiazdek. Hotel musi być o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** (trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. Hotel musi posiadać decyzję Marszałka Województwa Śląskiego w sprawie zaszeregowania obiektu i nadania kategorii.
2. Z uwagi na ustalone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie standardy jakościowe realizacji przedmiotowej usługi, Zamawiający, zgodnie z art. 246 pkt. 2 ustawy Pzp, stosuje wagę kryterium ceny powyżej 60 %.
3. W związku z powyższym, Zamawiający, przy wyborze najkorzystniejszej oferty, będzie się kierował następującym kryterium:
3.1. Kryterium nr 1: Cena oferty (C) – maksymalnie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. W celu wykazania, że wykonawca:
- nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp,
- nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszej SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

19. Wraz z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, należy złożyć:
19.1. Formularz cenowy według załącznika nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do oferty formularza cenowego lub go nie wypełni w części dotyczącej „Stawki % podatku VAT” (kolumna nr 5) lub „ceny jednostkowej brutto w zł” (kolumna nr 6) lub „Wartość brutto w zł (iloczyn kol. 4 i 6)” (kolumna nr 7) danej pozycji, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
19.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – według załącznika nr 4 do SWZ.
19.3. JEŚLI DOTYCZY - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
19.4. JEŚLI DOTYCZY - Pełnomocnictwo.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje w tym zakresie zamieszczono w rozdziale X SWZ.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (zgodnie z treścią załącznika nr 6 do niniejszej SWZ).
6. Dopuszcza się uczestnictwo któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia wyłącznie w jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Rozliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie oparte będzie na zasadach solidarności wierzycieli, co oznacza że Zamawiający uprawniony będzie do spełnienia swojego świadczenia na rzecz jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się ze skutkiem wygaśnięcia długu w stosunku do pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (solidarność wierzycieli w rozumieniu przepisu art. 367 kodeksu cywilnego).
8. W przypadku, gdy Wykonawcy wskażą, iż wynagrodzenie im należne będzie płatne
w określonych częściach na rzecz każdego z nich, Zamawiający wezwie ich przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców. Niniejszy zapis nie wyłącza regulacji o której mowa w pkt 7 powyżej.
9. W przypadku o którym mowa w pkt. 8 zapisy umowy o udzielenie zamówienia zostaną odpowiednio dostosowane.
10. Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera załączony do niniejszej SWZ wzór – załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie terminu, miejsca realizacji zamówienia, wynagrodzenia, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywanie zamówienia – zgodnie z treścią art. 454-455 ustawy Pzp
oraz § 8 wzoru umowy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zapisy umowy zostaną odpowiednio dostosowane.
4. Zamawiający może odstąpić od umowy w zakresie uregulowanym w art. 456 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam zajęć grupowych dla dorosłych z tenisa - Będzin
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam zajęć grupowych dla dorosłych z tenisa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI