IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski 81 1020 2892 0000 5002 0590 9983 z dopiskiem: wadium – bilety lotnicze i kolejowe – DP-271-27/2019. Wadium musi znaleźć się na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Za chwilę wpływu wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi: a. być wystawione na Zamawiającego – Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków; b. mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; c. zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela (gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądania Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – na pierwsze żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji powinno zostać złożone w oryginale w sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty. W przypadku załączenia dokumentu wadium do koperty zawierającej ofertę nie należy spinać w/w dokumentu z ofertą ani nie należy numerować go jako kolejnej strony oferty. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu przez tego wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Pozostałym wykonawcom wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
40,00 |
liczba kasierów lotniczych |
20,00 |
dostępność |
15,00 |
termin płatności |
10,00 |
możliwość bezkosztowej anulacji biletu |
10,00 |
społeczne aspekty realizacji umowy |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sytuacji: 1) zmiany zakresu przedmiotowego umowy określonego w załączniku nr 2 do umowy oraz wynikającej z tego zmiany maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy wskazanej w § 7 ust. 1 niniejszej umowy; 2) przedłużenia terminu zakończenia realizacji umowy, w sytuacji gdy łączne wynagrodzenie należne Wykonawcy nie zostanie wyczerpane do dnia 31 grudnia 2020 roku, do wyczerpania kwoty wskazanej w § 7 ust. 1 niniejszej umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31 marca 2021 r. Zmiany te nie mogą prowadzić do zwiększenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy wskazanej w § 7 ust. 1 niniejszej umowy; 3) zmiany osób wskazanych w załączniku nr 4 ** do umowy, pod warunkiem, że nowe również będą posiadać uprawnienia kasjera lotniczego oraz będą zatrudnione co najmniej na cały okres realizacji umowy na podstawie umowy o pracę na pełny etat**. Zmiany te nie mogą prowadzić do zwiększenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy wskazanej w § 7 ust. 1 niniejszej umowy; 4) zmian związanych ze zmianami regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy. Zmiany te nie mogą prowadzić do zwiększenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy wskazanej w § 7 ust. 1 niniejszej umowy; 5) zmiany podwykonawców, w szczególności zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia**. Zmiany te nie mogą prowadzić do zwiększenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy wskazanej w § 7 ust. 1 niniejszej umowy. 6) W przypadku gdy okres obowiązywania umowy będzie dłuższy niż 12 miesięcy Zamawiający określa następujące zasady wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie Wykonawcy zostanie powiększone o należny podatek, odpowiadający różnicy stawki po zmianie w stosunku do stawki przed zmianą. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług będzie kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia może obejmować wyłącznie koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę wynikające ze zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej. W celu wykazania wysokości zmian Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowej kalkulacji obejmującej zestawienie kosztów wykonania zamówienia przed i po wprowadzeniu powołanych zmian wraz z dokumentami źródłowymi oraz opisem przyjętych przez Wykonawcę zasad kalkulacji, o której mowa powyżej. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych potwierdzających faktyczną zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w celu weryfikacji przez Zamawiającego faktycznie poniesionych przez Wykonawcę kosztów związanych ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo zmianą wysokości minimalnej stawki godzinowej oraz dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 8 lub 10 umowy aktualnych na dzień złożenia przez Wykonawcę wniosku o wprowadzenie ww. zmiany. c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia może obejmować wyłącznie koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę wynikające z powyższych zmian. W celu wykazania wysokości zmian Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowej kalkulacji obejmującej zestawienie kosztów wykonania zamówienia przed i po wprowadzeniu powołanych zmian wraz z dokumentami źródłowymi oraz opisem przyjętych przez Wykonawcę zasad kalkulacji, o której mowa powyżej. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych potwierdzających faktyczną zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w celu weryfikacji przez Zamawiającego faktycznie poniesionych przez Wykonawcę kosztów związanych ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 8 lub 10 umowy aktualnych na dzień złożenia przez Wykonawcę wniosku o wprowadzenie ww. zmiany. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia może obejmować wyłącznie koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę wynikające z powyższych zmian. W celu wykazania wysokości zmian Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowej kalkulacji obejmującej zestawienie kosztów wykonania zamówienia przed i po wprowadzeniu powołanych zmian wraz z dokumentami źródłowymi oraz opisem przyjętych przez Wykonawcę zasad kalkulacji, o której mowa powyżej. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych potwierdzających faktyczną zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w celu weryfikacji przez Zamawiającego faktycznie poniesionych przez Wykonawcę kosztów związanych ze zmianą dotyczącą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych oraz dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 8 lub 10 umowy aktualnych na dzień złożenia przez Wykonawcę wniosku o wprowadzenie ww. zmiany. 3. W przypadku zmian określonych w ust. 2 pkt 6 lit. a)-d) powyżej Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie: 1) na pisemny wniosek Wykonawcy; 2) w zakresie niezrealizowanej części zamówienia; 3) w oparciu o wykazaną, odpowiednimi dokumentami i dowodami, wartość wzrostu kosztów wykonania zamówienia, i tylko w zakresie w jakim wykazany zostanie jej wpływ na wysokość wynagrodzenia umownego; 4) najwcześniej od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów, o ile wniosek wraz z dowodami zostanie złożony Zamawiającemu w terminie do 30 dni przed dniem wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę zmiany. Nie dochowanie tego warunku spowoduje zmianę wynagrodzenia w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku wraz z dowodami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-06, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: