I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Sokólskiego, krajowy numer identyfikacyjny
50658628000000, ul.
ul. Marsz. J. Piłsudskiego
8
,
16-100
Sokółka, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 112 008, e-mail
starostwo@sokolka-powiat.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
www.sokolka-powiat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sokolka-powiat.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sokolka-powiat.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Zarząd Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, biuro podawcze na Punkcie Obsługi Klienta
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta stosownie do przedstawionych istotnych jej warunków, zawartych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy.1) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:a. zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT,b. jeżeli wzrost wynagrodzenia został wywołany okolicznościami związanymi z COVID-19, w szczególności zmianą zakresu świadczenia,2) konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku:- wystąpienia obiektywnych okoliczności, których nie było można wcześniej przewidzieć i są one niezależne od Stron umowy, - wystąpienia obiektywnych okoliczności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID – 19, - działania siły wyższej,3) konieczność czasowego zawieszenia wykonania umowy, wywołanej okolicznościami związanymi z COVID – 19,4) zmiana sposobu wykonania umowy, wymuszona okolicznościami związanymi z COVID – 19,5) zmiana podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego, w szczególności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID – 19,6) zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, wywołana okolicznościami związanymi z COVID – 19,7) zmiana ustalenia i dochodzenia kar umownych, w tym ich wysokości z uwzględnieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-25, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy Zespole Szkół Zawodowych im. Elizy Orzeszkowej w Sokółce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem następujących urządzeń i elementów wyposażenia: - tablicy regulaminowej – 1 szt., - stojaka na rowery 5 - stanowiskowego – 1 szt.,- ławek parkowych z oparciem – 11 szt.,- koszy na śmieci – 7 szt.,- huśtawki wahadłowej podwójnej MT z siedziskiem płaskim i koszykowym – 1 szt.,- kostki gimnastycznej MT– 1 szt.,- zestawu zabawkowego wielofunkcyjnego MT – 1 szt.,- zestawu gimnastycznego – 1 szt.,- stolika do gier edukacyjnych – szachy – 1 szt.,- stolika do gier edukacyjnych – piłkarzyki – 1 szt.,- urządzenia - prasa nożna na słupie – 1 szt.,- urządzenia - twister na słupie – 1 szt.,- urządzenia - orbitrek – 1 szt.,- urządzenia - wioślarz wolnostojący – 1 szt.,- urządzenia - podciąg nóg na słupie – 1 szt.,- urządzenia- do wyciskania siedząc na słupie – 1 szt.,- urządzenia - motyl na słupie – 1 szt.,- urządzenia - trenażer ramion górnego na słupie – 1 szt.,- urządzenia - biegacz – 1 szt.,- krzewów zimozielonych do nasadzenia ( żywotnik zachodni) – 15 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45111200-0, 77211600-8, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy ul. Sikorskiego 40a w Sokółce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia:- tablicy regulaminowej – 1 szt.,- stojaka na rowery 5 - stanowiskowego – 1 szt.,- ławek parkowych z oparciem – 4 szt.,- kosza na śmieci – 1 szt.,- huśtawki wahadłowej podwójnej MT z siedziskiem płaskim i koszykowym – 1 szt.,- kostki gimnastycznej MT – 1 szt.,- zestawu zabawkowego wielofunkcyjnego MT – 1 szt.,- zestawu gimnastycznego – 1 szt.,- stolika do gier edukacyjnych – szachy + chińczyk – 1 szt.,- urządzenia - prasa nożna na słupie – 1 szt.,- urządzenia - twister na słupie – 1 szt.,- urządzenia - orbitrek – 1 szt.,- urządzenia - wioślarz wolnostojący – 1 szt.,- urządzenia - do podciągu nóg na słupie – 1 szt.,- urządzenia - do wyciskania siedząc na słupie – 1 szt.,- urządzenia - motyl na słupie – 1 szt.,- urządzenia - trenażer ramion górny na słupie – 1 szt.,- urządzenia - biegacz – 1 szt.- nasadzenie drzew iglastych ( żywotnik zachodni) – 20 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 37535200-9, 45111200-0, 77211600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy Zespole Szkół Rolnicznych im. Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia:- urządzenia prasa nożna na słupie – 1 szt.,- urządzenia – twister na słupie– 1 szt.,- urządzenia - orbitrek – 1 szt.,- urządzenia - wioślarz – 1 szt.,- urządzenia - podciąg nóg na słupie– 1 szt.,- urządzenia – motyl na słupie– 1 szt.,- urządzenia - trenażer ramion górny na słupie– 1 szt.,- urządzenia - biegacz– 1 szt.,- tablicy regulaminowej – 1 szt.,- stojaka na rowery 5 stanowiskowego – 1 szt.,- ławek parkowych – 4 szt.,- kosza na śmieci – 1 szt.,- stołu do gier edukacyjnych – stolika do gry w szachy – 1 szt.,- stołu do gier edukacyjnych – piłkarzyki – 1 szt.,- nasadzenie drzew iglastych (świerk kłujący) – 5 szt.,- nasadzenie drzew iglastych ( świerk pospolity) – 10 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45111200-0, 77211600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
dostawa wraz z montażem urządzeń integracyjnego placu zabaw Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia:- zestawu integracyjnego – dużego – 1 szt.,- przeplatanki koło – domek – 1 szt.,- przeplatanki figury – 1 szt.,- przeplatanki kwiatek – 1 szt.,- przeplatanki koło – labirynt – 1 szt.,- piaskownicy integracyjnej – 1 szt.,- zestawu tablic edukacyjnych – 1 szt.,- tablicy do rysowania – 1 szt.,- karuzeli integracyjnej 135 – 1 szt.,- tablicy dzwonków rurowych – 1 szt.,- marimby – 1 szt.,- bębnów – 1 szt.,- chimesów kontrabasowych – 1 szt.,- huśtawki wahadłowej podwójnej – 1 szt.,- huśtawki z zawiesiem bocianie gniazdo – 1 szt.,- huśtawki dla dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich z zamkiem zabezpieczającym - 1 szt.,- stożka obrotowego – 1 szt.,- sprężynowca piesek – 1 szt.,- sprężynowca ważka metalowa na trzech sprężynach – 1 szt.,- sprężynowca skuter – 1 szt.,- trampoliny – 1 szt.,- karuzeli „multispinner” – 1 szt.,- pola do gry w twista ( wykonane z nawierzchni bezpiecznej) – 1 szt.,- regulaminów – 2 szt.,- hoteli dla owadów duży – 3 szt.,- spacerowego wózka inwalidzkiego dla mniejszych dzieci – 1 szt.,- standardowego wózka inwalidzkiego – 1 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.