Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności i placu zabaw
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokółka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Powiatu Sokólskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-15
  • Numer ogłoszenia540695-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540695-N-2020 z dnia 2020-05-15 r.

Zarząd Powiatu Sokólskiego: Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności i placu zabaw
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej i dostosowanie jej do potrzeb podopiecznych Przedszkola Specjalnego w Sokółce” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Sokólskiego, krajowy numer identyfikacyjny 50658628000000, ul. ul. Marsz. J. Piłsudskiego  8 , 16-100  Sokółka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 112 008, e-mail starostwo@sokolka-powiat.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sokolka-powiat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sokolka-powiat.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sokolka-powiat.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Zarząd Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, biuro podawcze na Punkcie Obsługi Klienta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności i placu zabaw
Numer referencyjny: OR-IV.272.6.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń i elementów wyposażenia trzech otwartych stref aktywności wraz z zagospodarowaniem terenu, które zlokalizowane są przy ulicach: Sikorskiego 40a, Polnej 1 oraz na dz. nr 3103/2 i 3102/4 przy Zespole Szkół Zawodowych im. Elizy Orzeszkowej ul. Osiedle Zielone 1A w Powiecie Sokólskim, oraz zadania polegającego na dostawie wraz montażem urządzeń i elementów wyposażenia integracyjnego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym przy ul. Osiedle Zielone 1A w Sokółce. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:1. tablic regulaminowych – 3 szt.,2. stojaków na rowery 5 stanowiskowych – 3 szt.,3. ławek parkowych z oparciem – 12 szt.,4. koszy na śmieci – 3 szt.,5. huśtawek wahadłowych podwójnych MT z siedziskiem płaskim i koszykowym – 2 szt.,6. kostek gimnastycznych MT – 2 szt.,7. zestawów zabawkowych wielofunkcyjnych MT – 2 szt.,8. zestawów gimnastycznych – 2 szt.,9. stolików do gier edukacyjnych - szachy – 2 szt.,10. stolika do gier edukacyjnych – szachy + chińczyk – 1 szt.,11. stolików do gier edukacyjnych - piłkarzyki – 2 szt.,12. urządzeń - prasa nożna na słupie – 3 szt.,13. urządzeń - twister na słupie – 3 szt.,14. urządzeń - orbitrek – 2 szt.,15. urządzenia - orbitrek wolnostojący – 1 szt.,16. wioślarzy wolnostojących – 3 szt.17. urządzeń - podciąg nóg na słupie – 3 szt.,18. urządzeń – wyciskanie siedząc na słupie – 2 szt.,19. urządzeń – motyl na słupie – 3 szt.,20. urządzeń – trenażer ramion górny na słupie – 3 szt.,21. urządzeń – biegacz – 2 szt.,22. urządzenia – biegacz wolnostojący – 1 szt.,23. zestawu integracyjnego – dużego – 1 szt.,24. przeplatanki koło – domek – 1 szt.,25. przeplatanki figury – 1 szt.,26. przeplatanki kwiatek – 1 szt.,27. przeplatanki koło – labirynt – 1 szt.,28. piaskownicy integracyjnej – 1 szt.,29. zestawu tablic edukacyjnych – 1 szt.,30. tablicy do rysowania – 1 szt.,31. karuzeli integracyjnej 135 – 1 szt.,32. tablicy dzwonków rurowych – 1 szt.,33. marimby – 1 szt.,34. bębnów – 1 szt.,35. chimesów kontrabasowych – 1 szt.,36. huśtawki wahadłowej podwójnej – 1 szt.,37. huśtawki z zawiesiem bocianie gniazdo – 1 szt.,38. huśtawki dla dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich z zamkiem zabezpieczającym - 1 szt.,39. stożka obrotowego – 1 szt.,40. sprężynowca piesek – 1 szt.,41. sprężynowca ważka metalowa na trzech sprężynach – 1 szt.,42. sprężynowca skuter – 1 szt.,43. trampoliny – 1 szt.,44. karuzeli „multispinner” – 1 szt.,45. pola do gry w twista ( wykonane z nawierzchni bezpiecznej) – 1 szt.,46. regulaminów – 2 szt.,47. hoteli dla owadów duży – 3 szt.,48. spacerowego wózka inwalidzkiego dla mniejszych dzieci – 1 szt.,49. standardowego wózka inwalidzkiego – 1 szt.50. nasadzenia drzew iglastych ( żywotnik zachodni) – 35 szt.51. nasadzenia drzew iglastych ( świerk kłujący) – 5 szt.52. nasadzenia drzew iglastych ( świerk pospolity) – 10 szt.

II.5) Główny kod CPV: 37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9
45111200-0
77211600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
90

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie żąda składania dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 3 ustawy pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie żąda składania dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 ustawy pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda składania dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 2 ustawy pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta stosownie do przedstawionych istotnych jej warunków, zawartych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy.1) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:a. zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT,b. jeżeli wzrost wynagrodzenia został wywołany okolicznościami związanymi z COVID-19, w szczególności zmianą zakresu świadczenia,2) konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku:- wystąpienia obiektywnych okoliczności, których nie było można wcześniej przewidzieć i są one niezależne od Stron umowy, - wystąpienia obiektywnych okoliczności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID – 19, - działania siły wyższej,3) konieczność czasowego zawieszenia wykonania umowy, wywołanej okolicznościami związanymi z COVID – 19,4) zmiana sposobu wykonania umowy, wymuszona okolicznościami związanymi z COVID – 19,5) zmiana podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego, w szczególności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID – 19,6) zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, wywołana okolicznościami związanymi z COVID – 19,7) zmiana ustalenia i dochodzenia kar umownych, w tym ich wysokości z uwzględnieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy Zespole Szkół Zawodowych im. Elizy Orzeszkowej w Sokółce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem następujących urządzeń i elementów wyposażenia: - tablicy regulaminowej – 1 szt., - stojaka na rowery 5 - stanowiskowego – 1 szt.,- ławek parkowych z oparciem – 11 szt.,- koszy na śmieci – 7 szt.,- huśtawki wahadłowej podwójnej MT z siedziskiem płaskim i koszykowym – 1 szt.,- kostki gimnastycznej MT– 1 szt.,- zestawu zabawkowego wielofunkcyjnego MT – 1 szt.,- zestawu gimnastycznego – 1 szt.,- stolika do gier edukacyjnych – szachy – 1 szt.,- stolika do gier edukacyjnych – piłkarzyki – 1 szt.,- urządzenia - prasa nożna na słupie – 1 szt.,- urządzenia - twister na słupie – 1 szt.,- urządzenia - orbitrek – 1 szt.,- urządzenia - wioślarz wolnostojący – 1 szt.,- urządzenia - podciąg nóg na słupie – 1 szt.,- urządzenia- do wyciskania siedząc na słupie – 1 szt.,- urządzenia - motyl na słupie – 1 szt.,- urządzenia - trenażer ramion górnego na słupie – 1 szt.,- urządzenia - biegacz – 1 szt.,- krzewów zimozielonych do nasadzenia ( żywotnik zachodni) – 15 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45111200-0, 77211600-8, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Część nr: 2 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy ul. Sikorskiego 40a w Sokółce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia:- tablicy regulaminowej – 1 szt.,- stojaka na rowery 5 - stanowiskowego – 1 szt.,- ławek parkowych z oparciem – 4 szt.,- kosza na śmieci – 1 szt.,- huśtawki wahadłowej podwójnej MT z siedziskiem płaskim i koszykowym – 1 szt.,- kostki gimnastycznej MT – 1 szt.,- zestawu zabawkowego wielofunkcyjnego MT – 1 szt.,- zestawu gimnastycznego – 1 szt.,- stolika do gier edukacyjnych – szachy + chińczyk – 1 szt.,- urządzenia - prasa nożna na słupie – 1 szt.,- urządzenia - twister na słupie – 1 szt.,- urządzenia - orbitrek – 1 szt.,- urządzenia - wioślarz wolnostojący – 1 szt.,- urządzenia - do podciągu nóg na słupie – 1 szt.,- urządzenia - do wyciskania siedząc na słupie – 1 szt.,- urządzenia - motyl na słupie – 1 szt.,- urządzenia - trenażer ramion górny na słupie – 1 szt.,- urządzenia - biegacz – 1 szt.- nasadzenie drzew iglastych ( żywotnik zachodni) – 20 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 37535200-9, 45111200-0, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Część nr: 3 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy Zespole Szkół Rolnicznych im. Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia:- urządzenia prasa nożna na słupie – 1 szt.,- urządzenia – twister na słupie– 1 szt.,- urządzenia - orbitrek – 1 szt.,- urządzenia - wioślarz – 1 szt.,- urządzenia - podciąg nóg na słupie– 1 szt.,- urządzenia – motyl na słupie– 1 szt.,- urządzenia - trenażer ramion górny na słupie– 1 szt.,- urządzenia - biegacz– 1 szt.,- tablicy regulaminowej – 1 szt.,- stojaka na rowery 5 stanowiskowego – 1 szt.,- ławek parkowych – 4 szt.,- kosza na śmieci – 1 szt.,- stołu do gier edukacyjnych – stolika do gry w szachy – 1 szt.,- stołu do gier edukacyjnych – piłkarzyki – 1 szt.,- nasadzenie drzew iglastych (świerk kłujący) – 5 szt.,- nasadzenie drzew iglastych ( świerk pospolity) – 10 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45111200-0, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Część nr: 4 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń integracyjnego placu zabaw Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia:- zestawu integracyjnego – dużego – 1 szt.,- przeplatanki koło – domek – 1 szt.,- przeplatanki figury – 1 szt.,- przeplatanki kwiatek – 1 szt.,- przeplatanki koło – labirynt – 1 szt.,- piaskownicy integracyjnej – 1 szt.,- zestawu tablic edukacyjnych – 1 szt.,- tablicy do rysowania – 1 szt.,- karuzeli integracyjnej 135 – 1 szt.,- tablicy dzwonków rurowych – 1 szt.,- marimby – 1 szt.,- bębnów – 1 szt.,- chimesów kontrabasowych – 1 szt.,- huśtawki wahadłowej podwójnej – 1 szt.,- huśtawki z zawiesiem bocianie gniazdo – 1 szt.,- huśtawki dla dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich z zamkiem zabezpieczającym - 1 szt.,- stożka obrotowego – 1 szt.,- sprężynowca piesek – 1 szt.,- sprężynowca ważka metalowa na trzech sprężynach – 1 szt.,- sprężynowca skuter – 1 szt.,- trampoliny – 1 szt.,- karuzeli „multispinner” – 1 szt.,- pola do gry w twista ( wykonane z nawierzchni bezpiecznej) – 1 szt.,- regulaminów – 2 szt.,- hoteli dla owadów duży – 3 szt.,- spacerowego wózka inwalidzkiego dla mniejszych dzieci – 1 szt.,- standardowego wózka inwalidzkiego – 1 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI