Organizacja zielonej szkoły nad morzem w ramach projektu "Omnibus"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja zielonej szkoły nad morzem w ramach projektu "Omnibus"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJuchnowiec Górny
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyZespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00090121
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja zielonej szkoły nad morzem w ramach projektu "Omnibus"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052006309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Górny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: juchnowiec@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsj.home.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja zielonej szkoły nad morzem w ramach projektu "Omnibus"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a3b3e70-a628-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055784/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja zielonej szkoły nad morzem w ramach projektu "Omnibus"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach umowy nr UDA-RPPD.03.01.02-20-0334/19-00 o dofinansowanie Projektu ,,Omnibus’’ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III. Kompetencje i kwalifikacje, Działania 3.1 Kształcenie i edukacja

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zsj.home.pl/bip

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawcami w zakresie złożenia oferty oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, przedmiotowych środków
dowodowych odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Natomiast
składanie przez Wykonawcę oświadczeń (innych niż w zdaniu pierwszym), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail: juchnowiec@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się dopiskiem: 26.02.2022 Organizacja zielonej szkoły nad morzem w ramach projektu "Omnibus" . Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail: juchnowiec@wp.pl z dopiskiem: 26.02.2022 Organizacja zielonej szkoły nad morzem w ramach projektu "Omnibus" .Ofertę, oświadczenia, o których
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a
także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym, ul.
Szkolna 5, 16-061 Juchnowiec Górny, tel. 85 719 66 78, kom. 697 011 206, e-mail: juchnowiec@wp.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, Rafał Andrzejewski; e-mail:
iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl; tel.504 976 690;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Organizacja zielonej szkoły nad morzem w ramach projektu "Omnibus".
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z umową o przyznanie pomocy Nr UDA-RPPD.03.01.02-20-0334/19-00
do dnia, w którym upłynie 5 lat od dnia płatności końcowej przekazanej przez Samorząd Województwa Podlaskiego, a jeżeli okres
trwania umowy przekracza powyższe 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią rozdziału XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26.02.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja w dniach 13.06.2022r. - 22.06.2022r. wyjazdu edukacyjnego - zielonej szkoły nad
morzem w ramach projektu „Omnibus”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, dla uczniów Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu
Górnym. Miejscowość musi być położona nad otwartym Morzem Bałtyckim w województwie pomorskim lub
zachodniopomorskim.
Czas trwania wypoczynku - 10 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 9 noclegów.Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-13 do 2022-06-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie organizatora wypoczynku i usług turystycznych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z treścią przepisu art. 92c ust. 1 ustawy z dnia
7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2021 r. poz. 1915) organizatorami wypoczynku mogą być przedsiębiorcy
wpisani do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o
których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach
turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2139).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje
co najmniej 2 usługi polegające na organizacji wypoczynku np. zielonej szkoły, kolonii, obozu wypoczynkowego dla grupy
minimum 40 osób, a ciągły pobyt trwał nie mniej niż 6 dni, dana usługa winna być zrealizowana lub realizowana w ramach
jednej umowy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający dla postępowania wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2. Przedmiotowe środki dowodowe w postępowaniu służą:
• potwierdzeniu że oferowany przedmiot zamówienia spełnienia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia tj. posiadanie rezerwacji miejsc dla grupy w oferowanym ośrodku
w określonym przez Zamawiającego terminie;
3. Wymagane przedmiotowe środki dowodowe to:
dokument/dowód potwierdzający posiadanie rezerwacji miejsc dla grupy w oferowanym ośrodku
w określonym przez Zamawiającego terminie;
4. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.
5. Nie złożenie przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają
w szczególności przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ;
2) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie o podziale zakresu zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki
cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania
(do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz
rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta powinna być
podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazane wyżej warunki udziału w
postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w przypadkach, o których mowa
w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ. W projekcie umowy Zamawiający określił istotne
warunki umowy, a w szczególności terminy, warunki płatności, odsetki
i kary umowne oraz inne postanowienia, w tym warunki zmiany treści umowy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455
ustawy pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT]. Zmiana
ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia
od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko
od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. W
przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto pozostałe
do końca realizacji umowy – może ulec zmianie o wartość tego podatku i wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie
pisemnej.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 17:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI