Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku 7 -16 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku 7 -16 lat
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ef042c-d629-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049087/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku 7 -16 lat
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: organizacja wypoczynku letniego dla 100 osób - dzieci i młodzieży w wieku 7 -16 lat w jednym 8 – dniowym turnusie (7 noclegów).
Termin wypoczynku: rozpoczęcie wypoczynku - II połowa czerwca do 1 lipca 2024 r.
Lokalizacja wypoczynku: Międzywodzie położone w województwie zachodniopomorskim.
Zakwaterowanie: ośrodek wypoczynkowy położony w bliskiej odległości od plaży/morza. Budynek noclegowy murowany. Zamawiający wymaga aby pokoje dla uczestników znajdowały w budynku, najlepiej na jednym poziomie lub w wydzielonej jego części. Pokoje powinny być 3, 4 maksymalnie 5 osobowe. Pokoje muszą być czyste i o wysokim standardzie estetyki. Każdy pokój powinien być wyposażony w łóżka 1-osobowe (nie dopuszcza się używania dostawek), szafy, szafki, półki, wieszaki i inne sprzęty w ilości umożliwiającej rozpakowanie bagażu przez każde dziecko oraz stół i krzesła w liczbie odpowiadającej liczbie zakwaterowanych. Wymaga się aby pokoje posiadały łazienki z pełnym węzłem sanitarnym a ciepła woda powinna być dostępna przez 24 godziny na dobę. Ponadto wymaga się, aby pokoje były wyposażone TV. Obiekt kolonijny powinien być ogrodzony i posiadać co najmniej boisko, teren rekreacyjny świetlicę do zajęć i stołówkę, obiekty wyposażone dodatkowo w basen wewnętrzny otrzymają dodatkową punktację. Zamawiający wymaga, aby wszelkie znajdujące się w ośrodku wypoczynkowym atrakcje oraz dostęp do internetu były dostępne nieodpłatnie dla uczestników. Kwaterowanie uczestników kolonii musi uwzględniać wskazania rodziców z kim dziecko winno przebywać w pokoju
Realizacja programu: wymaga się, aby w trakcie turnusu były zrealizowane programy:
1. rekreacyjny uwzględniający między innymi plażowanie i kąpiele w morzu, wycieczki piesze, atrakcyjną wycieczkę autokarową, ognisko i dyskoteki, zajęcia sportowe, konkursy,
2. profilaktyczny o charakterze działań profilaktyki uniwersalnej prowadzony w kierunku eliminacji uzależnień od nikotyny, środków psychoaktywnych, alkoholu, i uzależnień behawioralnych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników kolonii, przy czym ostateczna wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie faktycznej liczby osób uczestniczących w kolonii. Wartością zamówienia będzie iloczyn liczby osób faktycznie uczestniczących w wypoczynku i podanej przez Wykonawcę ceny organizacji kolonii dla 1 osoby brutto. W przypadku gdy liczba zgłoszeń dzieci i młodzieży do uczestniczenia w wypoczynku letnim będzie niewystarczająca, dla realizacji celu umowy, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy, bez roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zaistnieniu takiej sytuacji w terminie do 30 kwietnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowane pokoje spełniające następujące kryteria łącznie: pokoje 2,3,4 i 5 osobowe z łazienkami, z TV
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: basen wewnętrzny lub zewnętrzny na terenie ośrodka
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość ośrodka od morza do 150 m
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 sierpnia 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 511z późn. zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeśli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że:,
a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. polegającą na organizacji wypoczynku letniego dla dzieci.
b) Dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
- kadra pedagogiczna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016r. poz. 452 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: h) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej jak w Załączniku nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 sierpnia 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 511 z późn. zm.),
c) wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat tego typu usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
d) opis ośrodka kolonijnego wraz ze zdjęciami, ze szczególnym uwzględnieniem spełnienia kryteriów łącznie: pokoje 2, 3, 4 i 5 osobowe z łazienkami i TV, basen wewnętrzny lub zewnętrzny na terenie ośrodka oraz podaniem dokładnej odległości ośrodka od plaży/morza.
e) kalkulację kosztów organizacji kolonii dla 1 osoby, uwzględniającą koszt posiłków, transportu, noclegów, wynagrodzenia kadry, ubezpieczenia uczestników i realizację programu w przeliczeniu na jednego uczestnika wypoczynku, odrębnie do każdej części zamówienia (wg wzoru załącznik nr 1 do oferty),
f) szczegółowy program zajęć do realizacji na kolonii.
g) zgodę na publikację wizerunku wg wzoru załącznik nr 2 do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w projekcie umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-07 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-05