Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKsiężpol
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-10
  • ZamawiającyGMINA KSIĘŻPOL
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00347103
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12

1.5.2.) Miejscowość: Księżpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846877419

1.5.8.) Numer faksu: 846877432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ksiezpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dc00a19-1f39-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084430/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol - wyjazdy edukacyjne-wycieczki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.ksiezpol.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.ksiezpol.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami:1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zamówień Publicznych Zamawiającego : https://pzp.ksiezpol.pl 2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3)
Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc” pod adresem https://pzp.ksiezpol.pl/#/help 4) Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pzp.ksiezpol.pl/#/authentication/login b) Wykonawca aby przystąpić do
postępowania musi założyć konto na Platformie https://pzp.ksiezpol.pl//#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło; 5) Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.: a)
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Osx 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji
obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.; 6) Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości
do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff .xades, .sig,b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych Zamawiającego i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.2. Ofertę, oświadczenia i dokumenty muszą zostać podpisane przez Wykonawcę przy użyciu
kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego .1) zalecenia odnoście kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formacie PAdES; b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES; 2) zalecenia odnośnie podpisu osobistego: a) dla dokumentów w formacie
„pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony);b) dokumenty w formie innej niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym;3) zalecenia odnośnie podpisu zaufanego: a) wielkość dokumentów nie może przekroczyć 10MB, dostępny format podpisu „xml”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol tel. 84 6877420; fax 84 6877432; e-mail info@ksiezpol.pl;
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych: tel. 604521364; mail: biuro@myszkowiak.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu podstawowego oraz w celu archiwizacji i przeprowadzanych kontroli;
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz 74 -76 ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz przez okres wynikający z przepisów szczególnych dotyczących archiwizacji. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan prawo:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.1.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na cztery części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu.
• Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym.
• Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym.
• Część 4 - Szkoła Podstawowa w Rakówce
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.
Wykonawca zapewni ubezpieczenie typu turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki w tym NNW na sumę ubezpieczenia min. 5 000,00 zł.
Wykonawca poniesie koszty z tytułu realizacji wszystkich postanowień ujętych w warunkach zamówienia, w tym opłaty m.in. za: parking, transport, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki, biletów wstępu i innych opłat niezbędnych do realizacji programu wycieczki, a niewymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zapewni przejazd autokarem sprawnym technicznie (aktualne badania techniczne i niezbędne przeglądy), wyposażony w sprawną klimatyzację oraz kierowcę, kierowców posiadających wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu:
a) Zajęcia rozwijające ekspresje kulturalna organizowane poza szkołą – cztery wyjazdy edukacyjne.
• wyjazd dla 25 uczniów i 4 nauczycieli;
• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia cztery w tym dwa w 2024 r. i dwa w 2025 r. np. BCK w Biłgoraju lub inne wskazane miejsce przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem), miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• po stronie Wykonawcy jest: zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa i drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl lub lekcje w kinie dla 25 uczniów i 4 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;
• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.
b) Zajęcia rozwijające kompetencje dotyczące zielonej transformacji - dwa wyjazdy edukacyjne do tzw. parku żywiołów:
• wyjazd dla 40 uczniów i 4 nauczycieli do parku żywiołów w Budach lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem), miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w tym jeden w roku szkolnym 2023/2024 i jeden w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem;
• po stronie Wykonawcy jest: zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa i drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety wstępu, warsztaty z recyklingu dla 40 uczniów i 4 nauczycieli wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;
• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.
c) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców – instytucje kultury jako potencjalni pracodawcy, wyjazd do wybranej instytucji kultury – dwa wyjazdy edukacyjne.
• wyjazd dla 45 uczniów i 5 nauczycieli;
• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia/projektu dwa w tym jeden w 2024 r. i jeden i w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• dwa wyjazdy np. do Teatru „Maska” lub Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatru „Andersena” lub Teatru im. J. Osterwy w Lublinie, lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem);
• po stronie Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa i drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl i warsztaty zawodoznawcze dla 45 uczniów i 5 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;
• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.
d) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców na terenie gminy – jeden wyjazd edukacyjny.
• wyjazd dla 30 uczniów i 3 nauczycieli – czas wyjazdu do 3 godzin;
• jeden wyjazd w miesiącu czerwiec 2024 r.
• przejazd autokarem ze szkoły w Księżpolu do miejscowości Cegielnia-Markowicze do zakładu ceramiki budowlanej.
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji prowadzonego postępowania oraz innych dokumentach wykonania zamówienia bioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu lub lepszych.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ.
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) obsługi organizacji wyjazdów.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że wymaga zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp od Wykonawcy zachowania wytycznych dla projektów realizowanych ze środków EFS+ w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia dla ucznia/dziecka z niepełnosprawnością zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Zamawiający dodatkowo informuje, że osoby biorące udział w organizowanych wyjazdach edukacyjno-wycieczkowych nie ma osób z niepełnosprawnością ruchową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Ubezpieczenie NNW 20%, klauzula społeczna 20%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w
ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ubezpieczenie NNW

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na cztery części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu.
• Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym.
• Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym.
• Część 4 - Szkoła Podstawowa w Rakówce
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.
Wykonawca zapewni ubezpieczenie typu turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki w tym NNW na sumę ubezpieczenia min. 5 000,00 zł.
Wykonawca poniesie koszty z tytułu realizacji wszystkich postanowień ujętych w warunkach zamówienia, w tym opłaty m.in. za: parking, transport, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki, biletów wstępu i innych opłat niezbędnych do realizacji programu wycieczki, a niewymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zapewni przejazd autokarem sprawnym technicznie (aktualne badania techniczne i niezbędne przeglądy), wyposażony w sprawną klimatyzację oraz kierowcę, kierowców posiadających wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym:
a) Zajęcia rozwijające kompetencje dotyczące zielonej transformacji- dwa wyjazdy edukacyjne do tzw. parku żywiołów:
• wyjazd dla 40 uczniów i 4 nauczycieli do parku żywiołów w Budach lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem), miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w tym jeden w roku 2024 i drugi w 2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem;
• po stronie Wykonawcy jest: zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie – ognisko (napój, kiełbaska przynajmniej jedna dal każdej z osób, pieczywo, 3 rodzaje sosów np. ketchup, musztarda sos czosnkowy), bilety wstępu, warsztaty z recyklingu i wzięcie udziału warsztatach pozwalających na poznawanie otaczającego świata poprzez zmysły dla 40 uczniów i 4 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;
• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.
b) Zajęcia rozwijające ekspresje kulturalna organizowane poza szkołą, wyjazd edukacyjny – cztery wyjazdy:
• Wyjazd dla 50 uczniów i 4 nauczycieli;
• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia cztery w tym dwa w 2024 r. i dwa w 2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• Wyjazd edukacyjny np. do Teatru Muzycznego w Lublinie lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem), w ramach zajęć rozwijających ekspresję kulturalną;
• po stronie Wykonawcy jest: zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl dla 50 uczniów i 4 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;
• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.
c) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców.
• wyjazd dla 30 uczniów i 3 nauczycieli – czas wyjazdu do 3 godzin;
• jeden wyjazd w miesiącu: wrzesień 2024 r.
• przejazd autokarem ze szkoły w Korchowie Pierwszym do miejscowości Księżpol do Urzędu Gminy Księżpol;
d) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców – instytucje kultury jako potencjalni pracodawcy, wyjazd do wybranej instytucji kultury – dwa wyjazdy edukacyjne.
• wyjazd dla 45 uczniów i 5 nauczycieli;
• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w tym jeden w 2024 r. i drugi w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• dwa wyjazdy np. do Teatru „Maska” lub Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatru „Andersena” lub Teatru im. J. Osterwy w Lublinie lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem);
• po stronie Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa, drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl i warsztaty zawodoznawcze dla 45 uczniów i 5 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;
• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.

2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji prowadzonego postępowania oraz innych dokumentach wykonania zamówienia bioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu lub lepszych.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ.
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) obsługi organizacji wyjazdów.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że wymaga zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp od Wykonawcy zachowania wytycznych dla projektów realizowanych ze środków EFS+ w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia dla ucznia/dziecka z niepełnosprawnością zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Zamawiający dodatkowo informuje, że osoby biorące udział w organizowanych wyjazdach edukacyjno-wycieczkowych nie ma osób z niepełnosprawnością ruchową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Ubezpieczenie NNW 20%, klauzula społeczna 20%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w
ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ubezpieczenie NNW

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na cztery części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu.
• Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym.
• Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym.
• Część 4 - Szkoła Podstawowa w Rakówce
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.
Wykonawca zapewni ubezpieczenie typu turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki w tym NNW na sumę ubezpieczenia min. 5 000,00 zł.
Wykonawca poniesie koszty z tytułu realizacji wszystkich postanowień ujętych w warunkach zamówienia, w tym opłaty m.in. za: parking, transport, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki, biletów wstępu i innych opłat niezbędnych do realizacji programu wycieczki, a niewymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zapewni przejazd autokarem sprawnym technicznie (aktualne badania techniczne i niezbędne przeglądy), wyposażony w sprawną klimatyzację oraz kierowcę, kierowców posiadających wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym:
a) Zajęcia zawodoznawcze– instytucje kultury jako potencjalni pracodawcy, wyjazd do wybranej instytucji kultury - dwa wyjazdy edukacyjne.
• wyjazd dla 45 uczniów i 5 nauczycieli;
• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w tym jeden w 2024 r. i drugi w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• dwa wyjazdy np. do Teatru „Andersena” lub Teatru im. J. Osterwy w Lublinie lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem);
• po stronie Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl i warsztaty zawodoznawcze dla 45 uczniów i 5 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;
• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.
b) Organizacja zajęć nauki i doskonalenia pływania wraz z transportem:
• organizacja 10 zajęć na basenie – nauki i doskonalenia pływania - dla grupy uczniów 15 osobowej w wieku od 9 do 14 lat oraz indywidualnych zajęć dla jednego ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (autyzm);
• termin realizacji zajęć w roku szkolnym 2024/2025;
• organizacja zajęć od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych po zajęciach szkolnych, zajęcia grupowe jak i indywidualne powinny być w tym samym terminie ponieważ uczniowie będą dojeżdżać wspólnym transportem, wszelkie opłaty w tym instruktora i wejścia na basen;
• czas trwania zajęć indywidualnych dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (autyzm) na basenie wynosi 1 godzinę;
• zajęcia na basenie dla grupy 15 uczniów obejmują 10 wyjazdów, w tym zajęcia nauki i doskonalenia pływania trwają 2 godziny;
• transport dla 16 uczniów i 2 opiekunów na trasie Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym - Kryta pływalnia - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym;
• instruktorzy prowadzący zajęcia na basenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodne z zasadami dotyczącymi pozyskania tytułu instruktora pływania określone przez rozporządzenie MEN.

2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji prowadzonego postępowania oraz innych dokumentach wykonania zamówienia bioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu lub lepszych.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ.
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) obsługi organizacji wyjazdów.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że wymaga zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp od Wykonawcy zachowania wytycznych dla projektów realizowanych ze środków EFS+ w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia dla ucznia/dziecka z niepełnosprawnością zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Zamawiający dodatkowo informuje, że osoby biorące udział w organizowanych wyjazdach edukacyjno-wycieczkowych nie ma osób z niepełnosprawnością ruchową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

92600000-7 - Usługi sportowe

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Ubezpieczenie NNW 20%, klauzula społeczna 20%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w
ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ubezpieczenie NNW

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na cztery części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• Część 1 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu.
• Część 2 - Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym.
• Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym.
• Część 4 - Szkoła Podstawowa w Rakówce
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.
Wykonawca zapewni ubezpieczenie typu turystycznego dla każdego uczestnika wycieczki w tym NNW na sumę ubezpieczenia min. 5 000,00 zł.
Wykonawca poniesie koszty z tytułu realizacji wszystkich postanowień ujętych w warunkach zamówienia, w tym opłaty m.in. za: parking, transport, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki, biletów wstępu i innych opłat niezbędnych do realizacji programu wycieczki, a niewymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zapewni przejazd autokarem sprawnym technicznie (aktualne badania techniczne i niezbędne przeglądy), wyposażony w sprawną klimatyzację oraz kierowcę, kierowców posiadających wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
4) Część – 4 Szkoła Podstawowa w Rakówce:
a) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców na terenie gminy – dwa wyjazdy edukacyjne.
• wyjazd dla 30 uczniów i 3 nauczycieli – czas wyjazdu do 3 godzin;
• jeden wyjazd w 2024 r., drugi w 2025 r.;
• przejazd autokarem ze szkoły w Rakówce do siedziby odwiedzanego pracodawcy w tym jeden przejazd do zakładu ceramiki budowlanej w m. Cegielnia-Markowicze, drugi wyjazd do siedziby Urzędu Gminy Księżpol w m. Księżpol;
• wyżywienie w ramach wyjazdu dla 30 uczniów i 3 nauczycieli (do wyboru kompot lub napój, drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki).
b) Zajęcia zawodoznawcze u pracodawców – instytucje kultury jako potencjalni pracodawcy, wyjazd do wybranej instytucji kultury – dwa wyjazdy edukacyjne.
• wyjazd dla 45 uczniów i 5 nauczycieli;
• liczba wyjazdów w ramach wydarzenia dwa w roku szkolnym 2024/2025 r., miesiąc wycieczki zostanie ustalony z placówką oświatową w trakcie realizacji zadania;
• dwa wyjazdy np. do Teatru „Maska” lub Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatru „Andersena” lub Teatru im. J. Osterwy w Lublinie lub innego wskazanego przez Wykonawcę zatwierdzone przez palcówkę oświatową (na etapie realizacji należy ustalić plan wycieczki z koordynatorem);
• po stronie Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego technicznie autokaru, wyżywienie (do wyboru kompot lub napój, pierwsze danie zupa i drugie danie mięsne lub wegetariańskie – przed organizacją wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia menu z koordynatorem wycieczki), bilety na spektakl i warsztaty zawodoznawcze dla 45 uczniów i 5 nauczycieli, wszystkie opłaty parkingowe i drogowe;
• miejsce wyjazdu oraz powrotu siedziba placówki oświatowej.
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji prowadzonego postępowania oraz innych dokumentach wykonania zamówienia bioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu lub lepszych.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ.
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) obsługi organizacji wyjazdów.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że wymaga zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp od Wykonawcy zachowania wytycznych dla projektów realizowanych ze środków EFS+ w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia dla ucznia/dziecka z niepełnosprawnością zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Zamawiający dodatkowo informuje, że osoby biorące udział w organizowanych wyjazdach edukacyjno-wycieczkowych nie ma osób z niepełnosprawnością ruchową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Ubezpieczenie NNW 20%, klauzula społeczna 20%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w
ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ubezpieczenie NNW

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;
4) zdolności technicznej lub zawodowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający informuje, że nie wymaga podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający informuje, że nie wymaga podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów;
2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy,
o którym mowa w rozdz. 6 pkt. 5 SWZ .
2. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby:
1) przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, o którym mowa w rozdz. 9 pkt 1 ppkt 4 SWZ;3. Dokumenty, z których
wynika potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba, że zamawiający może je uzyskać za pośrednictwem bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, a wykonawca w formularzu oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
b) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów o których mowa w lit. a,
pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych
samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;
c) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a;
d) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie osoby
działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy winno być załączone do oferty.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich
nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu
wykonawcy wskazują zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Wykonawcy wini wraz z ofertą przedstawić oświadczenia, o których mowa w rozdz. 6 pkt 5 i 6 SWZ.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
11. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na zasadach określonych w ustawie Pzp, oraz w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.ksiezpol.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę umycie kostki - Stary Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę umycie kostki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI