Organizacja „Wakacyjnych obozów edukacyjnych kół zainteresowań w ramach realizowanego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja „Wakacyjnych obozów edukacyjnych kół zainteresowań w ramach realizowanego projektu „Kompetencje kluczem do zatrudnienia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Umowa nr RPZP.08.02.00.32-K005/17-00” dla uczniów Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Cedyni i Szkoły Podstawowej im. Leśników Polskich w Piasku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCedynia
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Cedynia
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-31
  • Numer ogłoszenia639318-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 639318-N-2019 z dnia 2019-12-31 r.

Gmina Cedynia: Organizacja „Wakacyjnych obozów edukacyjnych kół zainteresowań w ramach realizowanego projektu „Kompetencje kluczem do zatrudnienia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Umowa nr RPZP.08.02.00.32-K005/17-00” dla uczniów Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Cedyni i Szkoły Podstawowej im. Leśników Polskich w Piasku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Umowa nr RPZP.08.02.00.32-K005/17-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedynia, krajowy numer identyfikacyjny 81168458000000, ul. Pl. Wolności  1 , 74-520  Cedynia, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 41 44 006, e-mail przetargi@cedynia.pl, faks 91 41 44 162.
Adres strony internetowej (URL): www.cedynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.cedynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.cedynia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski w Cedyni, Plac Wolności 1, 74 - 520 Cedyni

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja „Wakacyjnych obozów edukacyjnych kół zainteresowań w ramach realizowanego projektu „Kompetencje kluczem do zatrudnienia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Umowa nr RPZP.08.02.00.32-K005/17-00” dla uczniów Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Cedyni i Szkoły Podstawowej im. Leśników Polskich w Piasku
Numer referencyjny: PIOS.271.18.2019.SP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania szkolnych obozów edukacyjno - turystycznych : a) Zadanie nr 1 – obóz naukowy „Kraków” (plan w pkt. 21a); b) Zadanie nr 2 – obóz naukowy „Gdańsk” (plan w pkt. 21b); c) Zadanie nr 3 – obóz naukowy „Wrocław” (plan w pkt. 21c); d) Zadanie nr 4 – obóz naukowy „Warszawa” (plan w pkt. 21d) 2. dla 44 osób (liczba uczestników określona dla każdego zadania - 40 uczniów w wieku od 10 do 15 lat oraz 4 dorosłych opiekunów) współfinansowanej ze środków w ramach realizowanego projektu „Kompetencje kluczem do zatrudnienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Umowa nr RPZP.08.02.00.32-K005/17-00”. 3. Termin orientacyjny obozów wyznaczony jest w okresie od marca do czerwca 2020 r. dokładne terminy zawarte są w planach poszczególnych zadań w pkt. 21. 4. Zaoferowana w ofercie cena brutto organizacji obozów winna obejmować: a) terminy obozów określone przez Zamawiającego; b) wymagany program obozu; 5. Przejazdy autokarem w trakcie całego obozu; a) autokar ma posiadać wszelkie udogodnienia takie jak: • wydajna klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami, • DVD, • mikrofon do przekazywania komunikatów i informacji uczestnikom, • audio, • nawigacja dla kierowcy, • pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach, rozkładane i rozsuwane siedzenia, • toaleta przystosowana do użytku w trakcie jazdy i jej serwis umożliwiający korzystanie bez ograniczeń przez cały okres trwania obozu (opróżnienie w przypadku przepełnienia zbiornika), • dostępne kosze lub worki na śmieci w trakcie podróży. b) wszystkie opłaty drogowe oraz związane z parkowaniem autokaru, muszą być wliczone w koszt obozu, c) autokar winien być podstawiony na parking przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Cedyni przy ul. Mieszka I 21 w przypadku zadań nr 1 – 3 i w przypadku zadania nr 4 na parkingu przy Szkole Podstawowej im. Leśników Polskich w Piasku na co najmniej 30 minut przed planowanym wyjazdem w celu spokojnego zajęcia miejsc przez uczestników. 6. opiekę pilota; 7. opiekę przewodnika po zwiedzanych obiektach; 8. bilety wstępu do zwiedzanych obiektów i atrakcji – dla wszystkich uczestników obozu; 9. opłatę klimatyczną, jeżeli jest w danym miejscu wymagana od uczestników obozu do opłacenia; 10. Wykonawca już na etapie składania ofert, wskaże konkretny obiekt, w którym zakwaterowani będą uczestnicy obozu. 11. Uczestnicy powinni mieć zapewniony czas na wysłuchanie przewodnika, zrobienie zdjęć czy zakupu upominku, jeśli nie spowoduje to znaczącego spowolnienia grupy. W przypadku braku czasu na realizację pozostałej części programu w danym dniu, wynikająca z różnych przyczyn technicznych czy losowych, pozostała zaplanowana część zwiedzania winna być uzgadniana w trakcie obozu z kierownikiem. 12. W przypadku braku możliwości realizacji któregoś z punktów programu wymienionego wyżej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, tj. w przypadku np. zamknięcia muzeum, Wykonawca winien zorganizować inne świadczenie bez obciążania zamawiającego dodatkowymi kosztami i po ówczesnym porozumieniu z kierownikiem. W sytuacji, gdy Wykonawca nie może zrealizować któregoś punktu programu z przyczyn obiektywnych od niego niezależnych (siła wyższa), zobowiązany jest do zorganizowania równoważnego świadczenia zastępczego pod względem rodzaju niemożliwego do wykonania punktu programu obozu jak i kosztu. 13. Jeśli wykonanie świadczeń zastępczych jest niemożliwe do realizacji albo Zamawiający nie wyraził na to zgody Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za koszt biletów wstępu. 14. zakwaterowanie uczestników obozów: a) zakwaterowanie w jednym obiekcie w pokojach 1,2,3,4-osobowych (hotel, motel, pensjonat, domy wycieczkowe, schroniska młodzieżowe) każdy wyposażony w łazienkę z natryskiem z ciepłą wodą dostępną bez ograniczeń, WC, odrębne łóżka, winna być zapewniona czysta pościel, ręczniki itp., zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U. 2019 r. poz.238) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U.2017 r. poz. 2166), b) zakwaterowanie dorosłych uczestników obozu w dwu pokojach dwuosobowych a w przypadku gdyby zaszła konieczność zakwaterowania osoby dorosłej o odmiennej płci to jeden pokój dwuosobowy i dwa pokoje jednoosobowe, c) nie dopuszcza się zmiany kategorii zakwaterowania na niższą, d) ilość noclegów do zapewnienia – 4, e) nocleg musi być zorganizowany w miejscowości wskazanej w wymaganym programie obozu lub najdalej o 25 km od granicy administracyjnej tej miejscowości liczonej wzdłuż dróg publicznych o najwyższym standardzie. 15. Wyżywienie dla każdego uczestnika w okresie obozu: a) 4 śniadania (od drugiego dnia obozu) w formie bufetu szwedzkiego (bez ograniczeń) z herbatą lub innym naparem z ziół, dla opiekunów dodatkowo kawa bez ograniczeń, b) 4 obiadokolacje w miejscu zakwaterowania uczestników obozu (od pierwszego do czwartego dnia), na który składa się 1 ciepły posiłek - porcja posiłku w postaci potrawy gotowanej, ma się składać co najmniej z zupy min. 350 ml i drugiego dania - ziemniaki lub ryż lub makaron lub frytki (min. 150 g), mięso lub ryba (min. 150g) , zestaw surówek ( min. 80 g), słodki deser, napój owocowy min. 250 ml na osobę, kawa (rozpuszczalna i świeżo parzona, cukier, cytryna do herbaty, mleko / śmietanka do kawy) i herbata bez ograniczeń; c) 1 obiadokolacja w czasie powrotu w restauracji, na który składa się 1 ciepły posiłek - porcja posiłku w postaci potrawy gotowanej, ma się składać co najmniej z zupy min. 350 ml i drugiego dania - ziemniaki lub ryż lub makaron lub frytki (min. 150 g), mięso lub ryba (min. 150g) , zestaw surówek ( min. 80 g), słodki deser, napój owocowy min. 250 ml na osobę, kawa (rozpuszczalna i świeżo parzona, cukier, cytryna do herbaty, mleko / śmietanka do kawy) i herbata bez ograniczeń; d) Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą też być wykonane ze świeżych warzyw i artykułów spożywczych, posiadających aktualny termin ważności. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252). 16. Zamawiającemu w dniu podpisania umowy zostanie podane zbiorcze menu obozu z adresami lokali spożywania posiłków. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru organizatorów turystycznych i pośredników turystycznych zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych1 (Dz.U. 2019 r. poz. 548) 18. Wykonawca na wypadek swojej niewypłacalności zapewni Zamawiającemu prawa wynikające z art. 7 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 548), ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r., poz. 1990), oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy ubezpieczenia na rzecz podróżnych związanej z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (Dz.U. 2017 poz. 2508). 19. Na podstawie art. 48b z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. 2019 poz. 548), wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Zamawiający będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 20. Wymagany program obozu może być modyfikowany tylko w taki sposób, że w ciągu dnia mogą ulec zmianie godziny rozpoczęcia i zakończenia zdarzenia ponadto Zamawiający dopuszcza zmiany programu całego dnia jako całości. Wszystkie zaplanowane zdarzenia muszą się odbyć. 21. Wymagany program obozu: a) Zadanie nr 1 – Obóz „KRAKÓW” Dzień [godz.] Wyszczególnienie Noclegi wszystkie w Krakowie DZIEŃ I – 25 maja 2020 r. (poniedziałek) 5:00 – 12:30 Wyjazd z Cedyni do Oświęcimia 14:00 – 17:30 Zwiedzanie Miejsca Pamięci i Muzeum byłego Niemieckiego Nazistowskiego Obozu Koncentracyjnego i Zagłady „AUSCHWITZ-BIRKENAU” (od godz.14:00) 17:00 – 18:00 Obiadokolacja w Oświęcimiu 18:00 – 19:30 Przejazd z Oświęcimia do miejsca zakwaterowania DZIEŃ II – 26 maja 2020 r. (wtorek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 10:15 Przejazd z miejsca zakwaterowania do „ENERGYLANDII” miejscowość Zator 10:30 – 15:30 Zwiedzanie i czynne spędzanie doświadczanie nauki 15:30 – 16:30 Powrót z Zatoru do miejsca zakwaterowania 16:30 – 17:30 Obiadokolacja 17:30 – 18:30 Czas wolny – czas dla szperaczy. DZIEŃ III – 27 maja 2020 r. (środa) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 14:00 Zwiedzanie Wzgórza Wawelskiego, Komnat Królewskich, Katedry na Zamku 14:00 – 15:00 Odpoczynek 15:00 – 17:30 Zwiedzanie Starego Miasta: ul. Grodzka: kościół św. Piotra i Pawła, kościół św. Andrzeja, Rynek: kamienice, Sukiennice, Kościół Mariacki(bilety wstępu ?), Wieża Ratuszowa, Barbakan, Droga Królewska: Brama Floriańska, ul. Floriańska, 17:30 – 18:30 Obiadokolacja DZIEŃ IV – 28 maja 2020 r. (czwartek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 11:00 Zwiedzanie Ogrodu Doświadczeń z przewodnikiem. Lekcja w ogrodzie doświadczeń "Wybuchowa lekcja, czyli mierzymy prędkość dźwięku". 11:00 – 14:00 Akademia Żakowska: Wycieczka edukacyjna "Przemierzyć Kraków"- wycieczka na trasie od Wawelu do Dzielnicy Uniwersyteckiej obejmująca zajęcia aktywizujące polegające na prowadzeniu doświadczeń poszukujących (przy pomocy kart zadań) – przykłady ćwiczeń matematycznych z różnych epok – od renesansu po wiek XXI. 14:00 – 15:00 Odpoczynek 16:00 – 18:00 Do wyboru 1 z 3: 1. Kopiec Kościuszki lub Krakowskie Kopce. 2. Rejs statkiem wycieczkowym po Wiśle. 3. Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie, w czwartki wstęp wolny. DZIEŃ V – 29 maja 2020 r. (piątek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 13:00 Wieliczka: zwiedzanie kopalni soli, wpisanej na Listę Światowego Dziedzictwa Kultury UNESCO. 13:00 – 22:00 Powrót do Cedyni (w czasie jazdy postój z obiadokolacją) b) Zadanie nr 2 – Obóz „GDAŃSK” Dzień Wyszczególnienie Noclegi wszystkie w Gdańsku DZIEN I – 10 czerwca 2020 r. (środa) 4:00 – 13:00 Przejazd Cedynia – Malbork wczesnym popołudniem 14:00 – 17:00 Zwiedzanie Muzeum Zamku Krzyżackiego w Malborku 18:00 – 19:00 Obiadokolacja 19:00 – 20:00 Przejazd do miejsca zakwaterowania DZIEN II – 11 czerwca 2020 r. (czwartek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 13:00 Zwiedzanie Muzeum Westerplatte, 13:00 – 14:00 Rejs statkiem z Westerplatte do Gdańska 14:30 – 18:00 Zwiedzanie Głównego Miasta (m.in. Długi Targ, Fontanna Neptuna, Żuraw, Złota Brama, Bazylika Mariacka). 18:00 – 19:00 Obiadokolacja DZIEN III – 12 czerwca 2020 r. (piątek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 14:00 Wysłuchanie koncertu organowego w Katedrze Oliwskiej i zwiedzanie Katedry, spacer po francuskiej i angielskiej części Parku Oliwskiego 14:00 – 15:30 Spacer po Sopocie 15:30 – 18:00 Udział w pierwszej pomocy przedmedycznej organizowanych przez WOPR, zwiedzanie Gdyni i Akwarium 18:00 – 19:00 Obiadokolacja DZIEN IV – 13 czerwca 2020 r. (sobota) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 14:00 Wyjazd do m. Hel, zwiedzanie „fokarium”, Muzeum Obrony Wybrzeża 14:30 – 16:00 Spacer po Juracie 16:30 – 17:00 Władysławowo – zwiedzanie kościoła, Aleja Gwiazd Sportu 18:30 – 19:30 Obiadokolacja DZIEN V – 14 czerwca 2020 r. (niedziela) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 15:00 Zwiedzanie Ogrodów Tematycznych Hortulus w Dobrzycy 16:00 – 17:00 Obiadokolacja 17:00 – 21:00 Powrót Gdańsk – Cedynia c) Zadanie nr 3 – Obóz „WROCŁAW” Dzień Wyszczególnienie Nocleg 1 i 2 w miejscowości Kłodzko DZIEN I – 28 kwietnia 2020 r. (wtorek) 3:00 – 9:00 Transfer Cedynia - Duszniki 9:00 – 12:00 Zwiedzanie Muzeum Papiernictwa w Dusznikach 12:30 – 17:00 Spacer po labiryncie Błędnych Skał, Szczeliniec Wielki z przewodnikiem górskim 17:00 – 18:00 Obiadokolacja DZIEN II – 29 kwietnia 2020 r. (środa) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 16:00 Zwiedzanie kopalni Złota w Złotym Stoku, przejście do wodospadu w kopalni, podziemny spływ łodzią, przejazd podziemnym tramwajem, płukanie złota, Zwiedzanie średniowiecznego parku techniki 16:00 – 17:00 Obiadokolacja DZIEŃ III – 30 kwietnia 2020 r. (czwartek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 16:00 Zwiedzanie Zamku Książ. Gra terenowa 16:00 – 20:00 Transfer do Wrocławia w drodze obiadokolacja Nocleg 3 i 4 w Miejscowości Wrocław DZIEN IV – 1 maja 2020 r. (piątek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 14:00 Zwiedzanie miasta z przewodnikiem. Gra terenowa w poszukiwaniu wrocławskich krasnali z planem miasta, Kamienica pod Złotym Słońcem, Kamienica Jaś i Małgosia, Jatki, Ostrów Tumski. 14:00 – 15:30 Obiadokolacja 16:00 – 17:30 Seans w Panoramie Racławickiej 18:00 – 19:30 Rejs statkiem po Odrze 19:30 – 20:30 Zakwaterowanie, nocleg DZIEN V – 2 maja 2020 r. (sobota) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 16:00 Spacer po ogrodzie zoologicznym w tym Afrykarium 16:00 – 23:00 Transfer Wrocław – Cedynia w drodze obiadokolacja d) Zadanie nr 4 – Obóz „WARSZAWA” Dzień Wyszczególnienie Noclegi wszystkie w Warszawie DZIEN I – 25 maja 2020 r. (poniedziałek) 5:00 – 13:00 Przejazd Piasek – Warszawa 14:00 – 17:00 Zwiedzanie Muzeum Powstania Warszawskiego 17:00 – 18:00 Zapoznanie z organizacją komunikacji miejskiej w wielkim mieście – przejazd metrem 18:00 – 19:00 Obiadokolacja DZIEN II – 26 maja 2020 r. (wtorek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 14:00 Zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem – w planie zwiedzania wjazd na 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki, Stare Miasto, Krakowskie Przedmieście, Plac Piłsudskiego, Ogrodu Saskiego, Placu Zamkowego, Grobu Nieznanego Żołnierza 15:00 – 17:00 Zwiedzanie Zamku Królewskiego 17:00 – 19:00 Obiadokolacja DZIEN III – 27 maja 2020 (środa) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 13:0 Wizyta i udział w zajęciach w Centrum Nauki „Kopernik” 13:00 – 15:00 Zwiedzanie Stadionu Narodowego w Warszawie 15:00 – 17:30 Zwiedzanie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie 18:00 – 19:00 Obiadokolacja DZIEN IV – 28 maja 2020 (czwartek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 12:00 Zwiedzanie Łazienek Królewskich 12:00 – 14:00 Wejście na Kopiec Powstania Warszawskiego 14:00 – 17:30 Zwiedzanie Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie 18:00 – 19:00 Obiadokolacja DZIEN V – 29 maja 2020 r. (piątek) 8:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 10:30 Zwiedzanie Cmentarza Wojskowego na Powązkach 11:00 – 13:00 Zwiedzanie budynku TVP 14:00 – 16:00 Zwiedzanie Muzeum Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli 16:00 – 23:00 Wyjazd do Piasku w drodze obiadokolacja 22. Ubezpieczenie: • KL - suma ubezpieczenia minimalnie 10.000 EURO; • NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 15.000,00 zł. 23. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po zrealizowaniu poszczególnego zadania, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek podany w umowie.

II.5) Główny kod CPV: 63510000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
63511000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turystycznych i pośredników turystycznych zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych1 (Dz.U. 2019 r. poz. 548).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonali min. 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem usłudze głównej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zorganizowaniu min. dwóch obozów lub wycieczek - trzydniowych z udziałem pilota wycieczek dla min. 45 uczestników każda, oraz załączą dowody, że wykazane zadania wykonali należycie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, licencja, zezwolenie Wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych1 (Dz.U. 2019 r. poz. 548 Wykaz usług Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wzór oferty na usługi Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena za 1 os. Zadanie nr 1 15,00
Cena za 1 os. Zadanie nr 2 15,00
Cena za 1 os. Zadanie nr 3 15,00
Cena za 1 os. Zadanie nr 4 15,00
Standard obiektu noclegowego w zadaniu nr 1 10,00
Standard obiektu noclegowego w zadaniu nr 2 10,00
Standard obiektu noclegowego w zadaniu nr 3 10,00
Standard obiektu noclegowego w zadaniu nr 4 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: - w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie umowy, którego Strony nie mogły przewidzieć ani mu zapobiec przy dołożeniu maksymalnej staranności, - w przypadku zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia obozu na wniosek Zamawiającego, - w przypadku zmniejszenia ilości uczestników obozu, - zmiana osób, odpowiedzialnych za realizację umowy, - aktualizacja danych stron poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej, adresu itp., - zmiana miejsc noclegowych i punktów programu po uzyskaniu zgody Zamawiającego z przyczyn obiektywnych, np. z uwagi na niedostępność obiektu, warunki pogodowe lub drogowe. szystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI