Organizacja i świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w zakresie nauki i doskonalenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w zakresie nauki i doskonalenia technik pływania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-01
  • ZamawiającyOleśnicki Kompleks Rekreacyjny "ATOL" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00420197
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w zakresie nauki i doskonalenia technik pływania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Oleśnicki Kompleks Rekreacyjny "ATOL" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020270712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzozowa7

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@atol.oleśnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atol.olesnica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w zakresie nauki i doskonalenia technik pływania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc8ae0c6-c663-4dff-80a6-e5b0d40e0dfa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://atol-olesnica.logintrade.net/zapytania_email,171118,d635eedd44ae54776a519ce924542b92.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym składanie ofert) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę, o której mowa w Rozdziale 1 SWZ.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oświadcza, że akceptuje warunki
korzystania z Platformy, określone w Regulaminie na stronie: https://atol-olesnica.logintrade.net oraz zobowiązuje się korzystając z
Platformy przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
5. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://atol-olesnica.logintrade.net/zapytania_email,171118,d635eedd44ae54776a519ce924542b92.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne urządzeń
informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy opisane są na stronie: https://atol-olesnica.logintrade.net
1.1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge , Google Chrome, Mozilla Firefox , Opera;
1.2. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
2. Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem: https://atol-olesnica.logintrade.net
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać
postanowień tej Instrukcji.
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.: Logintrade SA ul. Legnicka 57D,
lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz.
8:00 – 16:00.
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania nadanym przez Zamawiającego ATOL/PP/003/2024.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
7. Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, tj. datę i
godzinę wyświetloną na koncie Zamawiającego.
8. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
9. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie
potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W wypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas
przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę. W wypadku wybrania opcji złożenia oferty bez
logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, która jest wysyłana automatycznie
do Wykonawcy po złożeniu oferty, dokumentu. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po
kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”.
10. Wykonawca jako podmiot profesjonalnym ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie
przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
11. Zamawiający informuje, że udział w niniejszym postępowaniu:
11.1. nie wymaga użycia narzędzi lub urządzeń, które nie są ogólnie dostępne,
11.2. nie wymaga użycia specjalistycznych narzędzi lub urządzeń do otwarcia plików, których format obsługiwany jest za pomocą
ogólnie dostępnych aplikacji,
11.3. nie wymaga użycia narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są
ogólnie dostępne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ATOL/PP/003/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć grupowych w zakresie nauki i doskonalenia technik pływania w ramach programów powszechnej nauki pływania na basenie w Strefie Basenu Krytego oraz innych nauk pływania realizowanych w ramach innych umów zawieranych przez Zamawiającego.
2. Nauka pływania odbywać się będzie na terenie Strefy Basenu Krytego, która jest obiektem zlokalizowanym przy ul. Brzozowej 7 w Oleśnicy, zarządzanym przez Oleśnicki Kompleks Rekreacyjny ”ATOL” Sp. z o.o. w Oleśnicy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w liczbie uczestników zajęć, na także terminów i godzin zajęć nauki pływania, spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub w Strefie Basenu Krytego (np. wynikłych z przerw technologicznych).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w programie zajęć w ramach programów nauki i doskonalenia pływania.
5. Szacunkowa liczba godzin pracy instruktorów w okresie obowiązywania umowy wynosi: 6.920 godzin. Szacunkowa liczba zajęć i jednostek może ulec zmianie i jest uzależniona od zapotrzebowania na poszczególne usługi.
6. Przewidywana ilość godzin nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie umowy oraz nie może być podstawą do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy teraz i w przyszłości z powodu ich niewykorzystania. W oparciu o podaną przez Zamawiającego szacunkową ilość godzin powinna zostać obliczona maksymalna cena oferty, służąca tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Rozliczenia będą następowały według faktycznej ilości godzin świadczonych usług w danym miesiącu kalendarzowym, na podstawie ceny jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę.
8. Zmniejszenie przez Zamawiającego liczby zleconych jednostek świadczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do szacunkowej liczby jednostek nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. W przypadku odwołania zajęć Wykonawca nie ujmie zaplanowanych na ten dzień zajęć w protokole wykonania zajęć,
a Zamawiający nie będzie zobligowany do ich zapłaty,
9. Minimum wymagań, jakie Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania mają przeprowadzić podczas zajęć w ramach programów nauki
i doskonalenia pływania, będą określane w zależności od realizowanego programu.
10. Szczegóły dotyczące świadczenia usługi:
a. Termin: 24 miesiące, przewidywany początek realizacji usługi: 01.09.2024 r.
b. Wykonawca będzie wykonywał usługę wg szczegółowych harmonogramów zajęć, dostarczonych przez Zamawiającego na minimum 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług. Przekazanie harmonogramów będzie odbywało się elektronicznie na adres e-mail podany przez Wykonawcę,
c. Strony zgodnie przyjmują, że jednostką rozliczeniową przedmiotu Umowy jest
60 minut,
d. W przypadku konieczności zmiany harmonogramu zajęć, osoby reprezentujące Zamawiającego dostarczą Wykonawcy zmieniony harmonogram na minimum
48 godzin przez planowaną zmianą, a Wykonawca zapewni świadczenie usług
wg dostarczonego harmonogramu uwzględniającego zmianę.
11. Dodatkowe ustalenia dotyczące współpracy z Wykonawcą:
a. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia przynajmniej jednej osoby, która będzie pełniła rolę stałego Koordynatora/Kierownika zespołu instruktorów,
w trakcie świadczenia Usług objętych przedmiotem Umowy.
Koordynator/Kierownik będzie obowiązany do utrzymywania stałego kontaktu
z Zamawiającym. Do zadań Koordynatora/Kierownika będzie należało organizowanie i sprawowanie nadzoru nad świadczeniem Usług oraz zarządzanie personelem wykonawcy.
b. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dokumentacji zajęć programów nauki pływania,
c. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu do 10 dnia każdego miesiąca oświadczenia o przepracowanych godzinach w miesiącu poprzednim, z uwzględnieniem ich rodzaju, dni, godzin oraz liczby osób uczestniczących w zajęciach,
d. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania zostały zapoznane
z regulaminami obowiązującymi u Zamawiającego.
e. Wykonawca w czasie trwania zajęć ponosi pełną odpowiedzialność
za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w/w zajęć wyłącznie
w Podstrefie Hali Basenowej oraz ewentualne skutki ich niedopełnienia w trakcie prowadzenia zajęć od momentu przejęcia uczestników od opiekunów do zakończenia zajęć i przekazania uczestników pod opiekę osób odpowiedzialnych (opiekunów), z którymi uczestnicy przybyli,
f. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
g. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przed przystąpieniem do zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć,
h. Wykonawca odpowiada za pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie dodatkowe będące własnością Zamawiającego, używane podczas świadczenia usług i jest zobowiązany do wydania przed i odbioru po zakończeniu zajęć wszelkich materiałów pomocniczych od Korzystających z zajęć.
i. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonaniu przedmiotu Umowy, w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy były ubrane w wymagany strój służbowy – jednolite koszulki z napisem INSTRUKTOR umieszczonym na górze tylnej części koszulki (za wyjątkiem kolorów czerwonego i żółtego, które są zarezerwowane dla ratowników wodnych).
j. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsadę instruktorską, która powinna umożliwić na jednoczesne wykonywanie 5 jednostek zajęć, posiadającą przez każdą z osób co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć nauki pływania,
k. Każda z Osób uczestniczących w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania powinna posiadać ważne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pełnienia funkcji instruktora pływania oraz aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne,
l. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy listy osób biorących udział w realizacji zamówienia,
m. Wykonawca zobowiązuje się, że Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy
w prowadzeniu zajęć nauki pływania będą osobami, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy złożonym w dniu podpisywania umowy.
n. Zamawiający zobowiązuje się do stworzenia grup nauki pływania liczących nie więcej niż 15 osób,
o. Wykonawca od strony organizacyjnej będzie współdziałać z Zamawiającym
w celu właściwego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia,
p. Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania muszą posiadać wymagane prawem kwalifikacje,
q. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotu zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 22.00
za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt wypadających w tych okresach
i ustawowych przerw w nauce,
r. Wykonawca, osoby działające w jego imieniu, jak również pracownicy Wykonawcy lub osoby wykonujące na jego rzecz pracę lub usługi na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej, a także inne osoby bezpośrednio lub pośrednio z nim związane nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej
w miejscu i czasie świadczenia usług oraz nie będą prowadzić żadnych działań nakłaniających klientów albo inne osoby do korzystania z usług objętych niniejszą umową w podmiotach konkurencyjnych, w celu przysporzenia korzyści sobie lub osobom trzecim albo szkodzenia Zamawiającemu,
s. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego niezapowiedzianego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności tych będzie sporządzony protokół, a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco,
t. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest po zawarciu umowy przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługi nauki pływania wraz z potwierdzoną za zgodność kserokopią wymaganych uprawnień,
u. W toku realizacji Umowy możliwa będzie zmiana osób wskazanych
w przedstawionym przez Wykonawcę wraz z ofertą przetargową wykazem osób przeznaczonych do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia pod warunkiem braku sprzeciwu ze strony Zamawiającego, wyrażonego na piśmie
w ciągu 2 dni od daty zawiadomienia go przez Wykonawcę o planowanej zmianie z zastrzeżeniem, iż te osoby będą posiadały co najmniej te same uprawnienia, jak wymagane w SWZ oraz w Umowie oraz obowiązujących w tym zakresie przepisach,
v. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada ważne w całym okresie wykonywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia,
w. Przedstawiciele Wykonawcy wykonujący przedmiot zamówienia w trakcie prowadzenia zajęć nauki i doskonalenia pływania nie uiszczają opłat za korzystanie z basenu. Po zakończeniu zajęć opuszczą teren basenu, chyba że uregulują odpłatność za korzystanie z usług zgodnie z cennikiem.
12. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z jej załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.
13. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tzn. obejmować realizację całego przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.

4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: spełniają następujący warunek szczegółowy:

4.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, polegające na prowadzeniu zajęć grupowych w zakresie nauki i doskonalenia technik pływania na kwotę min. 100 000,00 zł każda.

W przypadku usług okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych poświadczenie musi być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html

Nie dopuszcza się sumowania kilku usług w celu wykazania wymaganej wartości usługi. Każda z wykazywanych usług musi opiewać na wartość co najmniej 100 000,00 zł.


4.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować wskazanymi poniżej osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.:
- 5 instruktorami pływania, z których każdy posiada co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauki pływania.

UWAGA: W toku realizacji umowy możliwa jest zmiana osób wskazanych do wykonywania zamówienia, wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej oraz pod warunkiem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych uprawnień, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia jak wymagane w warunkach udziału w postępowaniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, a także w zakresie art. 7 ustawy sankcyjnej;

1.2. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy sankcyjnej.

Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli wykonawca z uzasadnionej przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4A do SWZ.
2.2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4B do SWZ.
2.3. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia wskazaną w warunkach udziału w postępowaniu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym (Załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w tym w zakresie at. 7 ustawy sankcyjnej (Załącznik nr 2 do SWZ).
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SWZ).
4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy (Załącznik nr 2B do SWZ).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy (Załącznik nr 3 do SWZ).
6. Pełnomocnictwo lub inny dokumentu potwierdzający umocowanie osoby/osób do reprezentowania w niniejszym postępowaniu Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z treścią Rozdziału 13 SWZ (jeżeli dotyczy).
7. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w
Oleśnicy nr 58 9584 0008 2001 0013 0505 0001 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania" - ATOL/PP/003/2024 oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy.
Uwaga!
Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne,
jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
Uwaga!
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 2–4 niniejszego Rozdziału,
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Treść dokumentu wadialnego musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
3) określenie przedmiotu zamówienia;
4) kwotę gwarancji/poręczenia;
5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na
pierwsze pisemne wystąpienie Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w okolicznościach
określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
6) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania ofertą - z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający
wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.: zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia dotyczące zmian umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią
załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://atol-olesnica.logintrade.net/zapytania_email,171118,d635eedd44ae54776a519ce924542b92.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę 17 szt. pontonów - Płoszczynka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę 17 szt. pontonów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI