Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nabór uczestników szkoleń oraz organizacja transportu w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 534-22-77-210
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Chorzowska 16/18
1.11.4.) Miejscowość: Radom
1.11.5.) Kod pocztowy: 26-600
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: radom@cdr.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: cdr.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nabór uczestników szkoleń oraz organizacja transportu w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b8617a-e312-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071827/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Usługi w zakresie organizacji wyjazdów w Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” Umowa nr 00009.DDD.69097.1.00007.2019.00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej MarketPlanet – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/ przy użyciu zakładki „Korespondencja”. <br/>
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest po utworzeniu konta i znajduje się w zakładce Baza wiedzy: Instrukcja dla Wykonawcy.<br/>
3. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem. <br/>
4. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, należy wybrać polecenie ZADAJ PYTANIE. <br/>
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Centrum Doradztwa Rolniczego tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. <br/>
6. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: - dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; - dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.<br/>
7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. <br/>
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami. <br/>
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.2.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600Radom oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://cdrbrwinow.ezamawiajacy.pl; <br/>
1.2.2 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>
1.2.3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; <br/>
1.2.4 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>
1.2.5 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; <br/>
1.2.6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO <br/>
1.2.7 posiada Pani/Pan: <br/>
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>
1.2.8 nie przysługuje Państwu: <br/>
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.DSTR.26.32.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 15
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”
Część 1 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. dolnośląskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 2 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. kujawsko - pomorskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 3 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. lubelskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 4 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. lubuskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 5 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. łódzkiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 6 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. małopolskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 7 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. opolskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 8 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. podkarpackiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 9 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. podlaskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 10 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. pomorskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 11 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. śląskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 12 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. świętokrzyskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 13 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. warmińsko - mazurskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 14 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. wielkopolskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.
Część 15 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. zachodnio - pomorskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji dla wszystkich części zamówienia (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia ilości uczestników do 25% względem ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i wzorze umowy Załącznik nr 2 do SWZ:<br/>
1. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>
2. Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w części, w całości albo wcale.<br/>
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tego tytułu na zasadach opisanych we wzorze umowy. <br/>
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>
5. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>
6. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zorganizował co najmniej 1 wydarzenie w kraju lub za granicą polegającego na kompleksowej organizacji wyjazdu obejmującego swym minimalnym zakresem przygotowanie, transport i ubezpieczenie dla minimum 10 uczestników.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje żądania żadnych innych dokumentów poza oświadczeniem wstępnym składanym wraz z ofertą.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie przewiduje żądania żadnych innych dokumentów poza oświadczeniem wstępnym składanym wraz z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej), z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>
4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ (jeśli Zamawiający określił warunki udziału), wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10 SWZ dotyczącym dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa Narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ (jeśli Zamawiający postawił warunki udziału w postępowaniu) w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie (jeśli Zamawiający wymaga takich dokumentów).<br/>
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.<br/>
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy / usługi (w zależności co jest rodzajem zamówienia) wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli Zamawiający postawił taki warunek udziału w postępowaniu).<br/>
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane / usługi / dostawy (w zależności co jest rodzajem zamówienia), do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani wypełnić odpowiednie pola w ofercie, z których wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli Zamawiający postawił warunki udziału w postępowaniu).<br/>
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się zmiany umowy w przypadkach:
1. zmiany zapisów umowy, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, jeśli taka zmiana zapisów rzutuje na wykonanie przedmiotowej umowy;
2. zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej lub nadzwyczajnych okoliczności, określonych w przepisach unijnych, w rozumieniu umowy wskazanej w punkcie 1.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, klauzulę informacyjną z art. 13 RODO, dotyczącą przetwarzania danych osobowych, warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia, wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, w tym wymaganych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykaz wymaganych załączników składanych wraz z ofertą, wzór umowy, informacje na temat wadium,
informacje dotyczące składania dokumentów lub oświadczeń przez wykonawcę zagranicznego oraz pozostałe informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia zawiera dokument zamówienia – Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami.