Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe świadczenie usług nauki pływania uczniów klas III - VIII gliwickich szkół podstawowych objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe świadczenie usług nauki pływania uczniów klas III - VIII gliwickich szkół podstawowych objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be1efb3a-d844-4617-bb03-d0e4c647a88a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Nauka pływania dla uczniów szkół podstawowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be1efb3a-d844-4617-bb03-d0e4c647a88a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Składanie ofert i komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej jako Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Komunikacja za pośrednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku składania ofert wymaganym bezwzględnie), natomiast Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Wymagania techniczne umożliwiające pracę za pośrednictwem Platformy:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy,
c) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej wynosi:
- w przypadku Platformy - 250 MB dla plików oferty wraz z załącznikami składanych poprzez zakładkę „Oferty/wnioski” i 150 MB dla plików przesyłanych poprzez zakładkę „Formularze do komunikacji”,
- w przypadku poczty elektronicznej 100 MB.
Dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia określa pozostałe szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.
Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Informacje o sposobie składania ofert w postępowaniu zostały opisane w dokumencie „Oferty, wnioski i prace konkursowe” – instrukcja interaktywna, dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
Informacja o sposobie komunikacji w postępowaniu opisana została w dokumencie „Komunikacja w postępowaniu”, dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Przesyłanie przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń, wniosków, pełnomocnictw czy innych informacji, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwe poprzez dostępne w ramach danego postępowania formularze do komunikacji (w sekcji Formularze prowadzonego postępowania). Możliwość korzystania w postępowaniu z formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu „Wykonawca” oraz zalogowania się na Platformie. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce Komunikacja. W celu przesłania pisma o wyjaśnienia treści dokumentów postępowania wystarczające jest posiadanie konta uproszczonego na Platformie.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został opisany w rozdziale 26 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.45.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Część 1. Pływalnia Delfin: 58h x 32 tyg. + 20% = 2 228h
Istotne warunki zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania uczniów gliwickich szkół podstawowych klas III-VIII gliwickich szkół podstawowych objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice oraz nauki pływania realizowanych w ramach zawieranych umów przez Zamawiającego.
2. Nauka pływania odbywać się będzie na terenie krytych pływalni – część 1 dot. krytej pływalni Delfin administrowanej przez Miejski Zarząd Usług Komunalnych we Gliwicach.
3. Zajęcia realizowane będą w terminach ustalonych przez Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania umowy wg harmonogramu zajęć przekazanego przez Zamawiającego najpóźniej 9 września 2024 r., przy czym zajęcia nauki pływania będą prowadzone w okresie od 16 września 2024 do 31 maja 2025r.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w czasie trwania zajęć nauki pływania za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w/w zajęć wyłącznie na hali basenowej oraz ewentualne skutki ich niedopełnienia.
5. Szacunkowa ilość grup 15 osobowych na pływalniach:
1) klasy III-VIII objęte programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice:
- Kryta Pływalnia Delfin – 58 grup
2) podmioty związane umową z Zamawiającym:
- Kryta Pływalnia Delfin – 0 grup
6. Minimum wymagań, jakie instruktor/nauczyciel ma przeprowadzić na zajęciach:
1) wymaga się zapoznania dzieci z obiektem i zasadami BHP na pływalni + zabawy oswajające dzieci z wodą.
2) semestr I szkolny obejmuje minimum: zapoznanie się z wodą, zanurzanie się pod wodą (np. wyławianie przedmiotów z dna,), skoki oswajające z wodą, otwieranie oczu w wodzie, wydech do wody ustami i nosem, nauka leżenia na plecach i piersiach na wodzie, nauka poślizgów, wykonywanie podstawowych ruchów uczących styl pływania (kraul) oraz gry i zabawy. Na koniec sprawdzenie umiejętności z zakresu poznanych do tej pory elementów.
3) semestr II szkolny obejmuje nauczanie pływania uproszczoną techniką kraulem na piersiach i grzbietem, naukę zwykłych nawrotów oraz prostych skoków do wody.
7. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzenia przed godzinami zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć.
8. Wykonawca od strony organizacyjnej będzie współpracował z Zamawiającym w celu właściwego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania muszą posiadać wymagane prawem kwalifikacje.
10. Zajęcia nauki pływania będą odbywać się w roku szkolnym 2024/2025 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt wypadających w tych okresach oraz ustawowych przerw w nauce.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości dzieci, a także godzin zajęć nauki pływania, spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub na danej pływalni.
12. Instruktorzy/Nauczyciele prowadzący zajęcia z nauki pływania nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług.
13. Z pływalni mogą korzystać tylko te osoby, które w danym czasie prowadzą zajęcia nauki pływania.
14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsadę instruktorów nauki pływania w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie usługi w ilości 1 instruktor na jedna grupę.
15. Liczebność każdej grupy nauki pływania będzie wynosić nie więcej niż 15 osób.
16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługi nauki pływania wraz
z potwierdzona za zgodność kserokopia wymaganych uprawnień.
17. Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy uzasadnione zastrzeżenia co do sposobu świadczenia usług przez instruktora łącznie z odsunięciem go od dalszej możliwości świadczenia usług do końca okresu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia nowego instruktora.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-09 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość instruktorów z conajmniej rocznym stażem pracy jako instruktor, trener, nauczyciel nauki pływania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Część 2. Pływalnia Mewa: 60h x 32 tyg. + 20% = 2 304h
Przewidywana liczba zajęć realizowanych w ramach umów zamawiającego:
10h x 32tyg. + 20% = 384h
Istotne warunki zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania uczniów gliwickich szkół podstawowych klas III-VIII gliwickich szkół podstawowych objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice oraz nauki pływania realizowanych w ramach zawieranych umów przez Zamawiającego.
2. Nauka pływania odbywać się będzie na terenie krytych pływalni – część 2 dot. krytej pływalni Mewa administrowanej przez Miejski Zarząd Usług Komunalnych we Gliwicach.
3. Zajęcia realizowane będą w terminach ustalonych przez Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania umowy wg harmonogramu zajęć przekazanego przez Zamawiającego najpóźniej 9 września 2024 r., przy czym zajęcia nauki pływania będą prowadzone w okresie od 16 września 2024 do 31 maja 2025r.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w czasie trwania zajęć nauki pływania za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w/w zajęć wyłącznie na hali basenowej oraz ewentualne skutki ich niedopełnienia.
5. Szacunkowa ilość grup 15 osobowych na pływalniach:
1) klasy III-VIII objęte programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice:
- Kryta Pływalnia Mewa – 60 grup
2) podmioty związane umową z Zamawiającym:
- Kryta Pływalnia Mewa – 10 grup
6. Minimum wymagań, jakie instruktor/nauczyciel ma przeprowadzić na zajęciach:
1) wymaga się zapoznania dzieci z obiektem i zasadami BHP na pływalni + zabawy oswajające dzieci z wodą.
2) semestr I szkolny obejmuje minimum: zapoznanie się z wodą, zanurzanie się pod wodą (np. wyławianie przedmiotów z dna,), skoki oswajające z wodą, otwieranie oczu w wodzie, wydech do wody ustami i nosem, nauka leżenia na plecach i piersiach na wodzie, nauka poślizgów, wykonywanie podstawowych ruchów uczących styl pływania (kraul) oraz gry i zabawy. Na koniec sprawdzenie umiejętności z zakresu poznanych do tej pory elementów.
3) semestr II szkolny obejmuje nauczanie pływania uproszczoną techniką kraulem na piersiach i grzbietem, naukę zwykłych nawrotów oraz prostych skoków do wody.
7. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzenia przed godzinami zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć.
8. Wykonawca od strony organizacyjnej będzie współpracował z Zamawiającym w celu właściwego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania muszą posiadać wymagane prawem kwalifikacje.
10. Zajęcia nauki pływania będą odbywać się w roku szkolnym 2024/2025 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt wypadających w tych okresach oraz ustawowych przerw w nauce.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości dzieci, a także godzin zajęć nauki pływania, spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub na danej pływalni.
12. Instruktorzy/Nauczyciele prowadzący zajęcia z nauki pływania nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług.
13. Z pływalni mogą korzystać tylko te osoby, które w danym czasie prowadzą zajęcia nauki pływania.
14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsadę instruktorów nauki pływania w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie usługi w ilości 1 instruktor na jedna grupę.
15. Liczebność każdej grupy nauki pływania będzie wynosić nie więcej niż 15 osób.
16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługi nauki pływania wraz
z potwierdzona za zgodność kserokopia wymaganych uprawnień.
17. Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy uzasadnione zastrzeżenia co do sposobu świadczenia usług przez instruktora łącznie z odsunięciem go od dalszej możliwości świadczenia usług do końca okresu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia nowego instruktora.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-09 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość instruktorów z conajmniej rocznym stażem pracy jako instruktor, trener, nauczyciel nauki pływania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Część 3. Pływalnia Olimpijczyk: 34h x 32 tyg. + 20% = 1 306h
Istotne warunki zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania uczniów gliwickich szkół podstawowych klas III-VIII gliwickich szkół podstawowych objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice oraz nauki pływania realizowanych w ramach zawieranych umów przez Zamawiającego.
2. Nauka pływania odbywać się będzie na terenie krytych pływalni – część 3 dot. krytej pływalni Olimpijczyk administrowanej przez Miejski Zarząd Usług Komunalnych we Gliwicach.
3. Zajęcia realizowane będą w terminach ustalonych przez Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania umowy wg harmonogramu zajęć przekazanego przez Zamawiającego najpóźniej 9 września 2024 r., przy czym zajęcia nauki pływania będą prowadzone w okresie od 16 września 2024 do 31 maja 2025r.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w czasie trwania zajęć nauki pływania za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w/w zajęć wyłącznie na hali basenowej oraz ewentualne skutki ich niedopełnienia.
5. Szacunkowa ilość grup 15 osobowych na pływalniach:
1) klasy III-VIII objęte programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice:
- Kryta Pływalnia Olimpijczyk – 34 grupy
2) podmioty związane umową z Zamawiającym:
- Kryta Pływalnia Olimpijczyk – 0 grup
6. Minimum wymagań, jakie instruktor/nauczyciel ma przeprowadzić na zajęciach:
1) wymaga się zapoznania dzieci z obiektem i zasadami BHP na pływalni + zabawy oswajające dzieci z wodą.
2) semestr I szkolny obejmuje minimum: zapoznanie się z wodą, zanurzanie się pod wodą (np. wyławianie przedmiotów z dna,), skoki oswajające z wodą, otwieranie oczu w wodzie, wydech do wody ustami i nosem, nauka leżenia na plecach i piersiach na wodzie, nauka poślizgów, wykonywanie podstawowych ruchów uczących styl pływania (kraul) oraz gry i zabawy. Na koniec sprawdzenie umiejętności z zakresu poznanych do tej pory elementów.
3) semestr II szkolny obejmuje nauczanie pływania uproszczoną techniką kraulem na piersiach i grzbietem, naukę zwykłych nawrotów oraz prostych skoków do wody.
7. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzenia przed godzinami zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć.
8. Wykonawca od strony organizacyjnej będzie współpracował z Zamawiającym w celu właściwego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania muszą posiadać wymagane prawem kwalifikacje.
10. Zajęcia nauki pływania będą odbywać się w roku szkolnym 2024/2025 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt wypadających w tych okresach oraz ustawowych przerw w nauce.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości dzieci, a także godzin zajęć nauki pływania, spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub na danej pływalni.
12. Instruktorzy/Nauczyciele prowadzący zajęcia z nauki pływania nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług.
13. Z pływalni mogą korzystać tylko te osoby, które w danym czasie prowadzą zajęcia nauki pływania.
14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsadę instruktorów nauki pływania w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie usługi w ilości 1 instruktor na jedna grupę.
15. Liczebność każdej grupy nauki pływania będzie wynosić nie więcej niż 15 osób.
16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługi nauki pływania wraz
z potwierdzona za zgodność kserokopia wymaganych uprawnień.
17. Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy uzasadnione zastrzeżenia co do sposobu świadczenia usług przez instruktora łącznie z odsunięciem go od dalszej możliwości świadczenia usług do końca okresu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia nowego instruktora.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-09 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość instruktorów z conajmniej rocznym stażem pracy jako instruktor, trener, nauczyciel nauki pływania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Część 4. Pływalnia Neptun: 22h x 32tyg. + 20% = 845h
Istotne warunki zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania uczniów gliwickich szkół podstawowych klas III-VIII gliwickich szkół podstawowych objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice oraz nauki pływania realizowanych w ramach zawieranych umów przez Zamawiającego.
2. Nauka pływania odbywać się będzie na terenie krytej pływalni - część 4 dot. krytej pływalni Neptun administrowanej przez Miejski Zarząd Usług Komunalnych we Gliwicach.
3. Zajęcia realizowane będą w terminach ustalonych przez Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania umowy wg harmonogramu zajęć przekazanego przez Zamawiającego najpóźniej 9 września 2024 r., przy czym zajęcia nauki pływania będą prowadzone w okresie od 16 września 2024 do 31 maja 2025r.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w czasie trwania zajęć nauki pływania za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w/w zajęć wyłącznie na hali basenowej oraz ewentualne skutki ich niedopełnienia.
5. Szacunkowa ilość grup 15 osobowych na pływalniach:
1) klasy III-VIII objęte programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice:
- Kryta Pływalnia Neptun – 22 grupy
2) podmioty związane umową z Zamawiającym:
- Kryta Pływalnia Neptun – 0 grup
6. Minimum wymagań, jakie instruktor/nauczyciel ma przeprowadzić na zajęciach:
1) wymaga się zapoznania dzieci z obiektem i zasadami BHP na pływalni + zabawy oswajające dzieci z wodą.
2) semestr I szkolny obejmuje minimum: zapoznanie się z wodą, zanurzanie się pod wodą (np. wyławianie przedmiotów z dna,), skoki oswajające z wodą, otwieranie oczu w wodzie, wydech do wody ustami i nosem, nauka leżenia na plecach i piersiach na wodzie, nauka poślizgów, wykonywanie podstawowych ruchów uczących styl pływania (kraul) oraz gry i zabawy. Na koniec sprawdzenie umiejętności z zakresu poznanych do tej pory elementów.
3) semestr II szkolny obejmuje nauczanie pływania uproszczoną techniką kraulem na piersiach i grzbietem, naukę zwykłych nawrotów oraz prostych skoków do wody.
7. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzenia przed godzinami zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć.
8. Wykonawca od strony organizacyjnej będzie współpracował z Zamawiającym w celu właściwego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania muszą posiadać wymagane prawem kwalifikacje.
10. Zajęcia nauki pływania będą odbywać się w roku szkolnym 2024/2025 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt wypadających w tych okresach oraz ustawowych przerw w nauce.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości dzieci, a także godzin zajęć nauki pływania, spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub na danej pływalni.
12. Instruktorzy/Nauczyciele prowadzący zajęcia z nauki pływania nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług.
13. Z pływalni mogą korzystać tylko te osoby, które w danym czasie prowadzą zajęcia nauki pływania.
14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsadę instruktorów nauki pływania w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie usługi w ilości 1 instruktor na jedna grupę.
15. Liczebność każdej grupy nauki pływania będzie wynosić nie więcej niż 15 osób.
16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługi nauki pływania wraz
z potwierdzona za zgodność kserokopia wymaganych uprawnień.
17. Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy uzasadnione zastrzeżenia co do sposobu świadczenia usług przez instruktora łącznie z odsunięciem go od dalszej możliwości świadczenia usług do końca okresu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia nowego instruktora.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-09 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 20 SWZ. Za ofertę najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość instruktorów z conajmniej rocznym stażem pracy jako instruktor, trener, nauczyciel nauki pływania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunku:
Określenie warunku:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)- dla podmiotów ubiegających się o zamówienie w części I - wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (prowadzenie zorganizowanych zajęć nauki pływania) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł. każda;- dla podmiotów ubiegających się o zamówienie w części II - wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (prowadzenie zorganizowanych zajęć nauki pływania) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł. każda;- dla podmiotów ubiegających się o zamówienie w części III - wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (prowadzenie zorganizowanych zajęć nauki pływania) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. każda;- dla podmiotów ubiegających się o zamówienie w części IV - wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (prowadzenie zorganizowanych zajęć nauki pływania) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. każda;
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca musi wykazać się spełnieniem warunku określonego dla części o najwyższej wartości usług.W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykazanie wiedzy i doświadczenia poszczególnych podmiotów nie podlega sumowaniu, co oznacza, ze ww. wiedzą i doświadczeniem musi wykazać się przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy:
- o zamówienie w części I mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący min. 3 pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia o stażu pracy jako instruktor/trener nauki pływania powyżej 1 roku;
- o zamówienie w części II mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący min. 3 pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia o stażu pracy jako instruktor/trener nauki pływania powyżej 1 roku;
- o zamówienie w części III mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący min. 3 pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia o stażu pracy jako instruktor/trener nauki pływania powyżej 1 roku;
- o zamówienie w części IV mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący min. 3 pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia o stażu pracy jako instruktor/trener nauki pływania powyżej 1 roku;
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia, wykonawca musi wykazać się spełnieniem warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego dla każdej z części.
5. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera usługi, w wykonaniu których wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ. Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
- wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba że zamawiający ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikających z zaświadczenia lub certyfikatu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:
dla CZĘŚCI I zamówienia 1 000,00 (słownie: tysiąc złotych 00/100);
dla CZĘŚCI II zamówienia 1 000,00 (słownie: tysiąc złotych 00/100);
dla CZĘŚCI III zamówienia 500,00 (słownie: pięćset złotych 00/100);
dla CZĘŚCI IV zamówienia 400,00 (słownie: czterysta złotych 00/100).
Jeśli Wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia, musi wpłacić wadium do każdej części o którą się ubiega.,
2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,
3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy pzp,
4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 16 1160 2202 0000 0005 0724 6399 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Banku Millennium S.A.
5) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani będą do złożenia - nie później niż dzień przed terminem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - kopii umowy o współpracy podmiotów działających wspólnie (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja na temat rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
3. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
4. Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
5. Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
6. Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.