Dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowego dla KMP Sosnowiec w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowego dla KMP Sosnowiec w ramach pierwszego wyposażenia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-11-12
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00257204
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowego dla KMP Sosnowiec
w ramach pierwszego wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowego dla KMP Sosnowiec
w ramach pierwszego wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c8e9efc-3d65-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowego dla KMP Sosnowiec w ramach pierwszego wyposażenia- 2 zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c8e9efc-3d65-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
Szczegóły w sekcji XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2.Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4.Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019r. poz. 2019 ze zm.), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;
5.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;
6.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;
7.Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.
8.Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;
9.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10.Podanie danych jest wymogiem ustawowym;
11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13.Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
14.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
15.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
16.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-437/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowego dla KMP Sosnowiec w ramach pierwszego wyposażenia ”
1.1 Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były do użytku zawodowego lub komercyjnego w klasie „S” , spełniały wymagania zawarte w normie PN-EN ISO 20957-1:2014-02 lub równoważnej, podlegały ocenie zgodności, były oznaczone znakiem CE, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go., spełniały normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.
1.2 Parametry techniczne asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.
1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 3 do SWZ (formularz cenowy), z zastrzeżeniem punktu 1.4.
1.4 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w formularzu cenowym wg załącznika nr 3 do SWZ , w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego produktu pod warunkiem, iż minimalne parametry techniczne określone przez zamawiającego pozostają bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.
1.4.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 1.4 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.
1.4.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia asortymentu/ów zgodnych z treścią oferty.
1.4.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 1.4.1 lub pkt 1.4.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 3 do SWZ (formularz cenowy) pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.6.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
1.6.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,
1.6.3 – załącznik nr 3 - formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia,
2. Zamawiający wymaga wskazania okresu gwarancji na każdy zaoferowany asortyment w kolumnie 11 w każdej pozycji formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2.1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił gwarancji na okres minimum 24 miesięcy i maksimum 36 miesięcy od dnia podpisania, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego, bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron.
2.2 Zamawiający w przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, uzna że udziela on gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.:na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcy licząc od dnia odbioru ilościowo-jakościowego.
2.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.
2.4 Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
37440000-4 – sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37432000-5 – worki bokserskie;
37400000-2 – artykuły i sprzęt sportowy
4. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Realizując obowiązek wynikający z art. 4 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020 poz. 1062) oraz art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zmianami), Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy i montażu uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37432000-5 - Worki bokserskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert X = A+B +C gdzie: X – Suma punktów badanej ważnej oferty, A – cena oferty – 60 pkt B – suma gwarancji - 20 pkt, C - czas naprawy gwarancyjnej – 20 pkt, co łącznie daje 100 pkt.2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert *60/ cena brutto badanej oferty 2.2. Punktacja dla kryterium (B) „suma gwarancji ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem: B=( OB – GMINZ)*20 pkt / (GMAXZ - GMINZ), OB - suma gwarancji oferty badanej, GMINZ - suma gwarancji minimalnej wymaganej przez Zamawiającego wynosi 1080. GMAXZ - suma gwarancji maksymalnej określonej przez Zamawiającego wynosi 1620.2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Czas naprawy gwarancyjnej” liczony jest od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego pozbawionego wad tj. o pełnej funkcjonalności, zgodnie z poniższym schematem:- do 5 dni roboczych – 20 pkt- 6 dni roboczych - 18 pkt- 7 dni roboczych - 16 pkt- 8 dni roboczych - 14 pkt- 9 dni roboczych - 12 pkt- 10 dni roboczych - 10 pkt- 11 dni roboczych - 8 pkt- 12 dni roboczych - 6 pkt- 13 dni roboczych - 4 pkt- 14 dni roboczych - 2 pkt- 15 dni roboczych – 0 pkt. Zamawiający informuje, że za zaoferowanie okresu krótszego niż 5 dni roboczych zostanie przyznane 20 pkt w kryterium, a dostarczony przez Zamawiającego asortyment Wykonawca zobowiązany jest wykonać naprawę w określonym przez siebie terminie. Szczegóły sekcja XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: suma gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy gwarancyjnej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2.1 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do SWZ w pozycjach: od 2 do 9, od 31 do 36 i od 39 do 40 w postaci kart katalogowych, specyfikacji technicznych sporządzonych w języku polskim. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowany asortyment spełnia wymogi zamawiającego.
2.2 Jeżeli karta oferowanego produktu jest w języku obcym, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia z kartą produktu tłumaczenia jej na język polski zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim art. 20 ust. 2 ustawy Pzp.
2.3 Zamawiający dopuszcza stworzenie kart produktów tylko i wyłącznie w sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje „wyrób własny” pod warunkiem, że zostaną w niej określone dokładne parametry techniczne oferowanego produktu, Zamawiający nie dopuszcza określeń typu „nie mniejsza/y niż..”. Z kart produktów czy specyfikacji technicznej załączanej do oferty mają wprost wynikać konkretne parametry.
2.4 Nie złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w punkcie 2.1 lub złożenie ich w języku obcym oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy.
2.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli wykonawca nie załączył ich do oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczam, że cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczam, że dostarczę (wniosę) asortyment do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia co zostanie wliczone w cenę oferty. Oświadczam, że cały zakres objęty przedmiotem zamówienia wykonam nakładem własnym/z udziałem *) podwykonawców, którym zamierzam powierzyć: 5.1 zakres:...............................…, który wykona firma (podać nazwę i adres podwykonawcy oraz dane kontaktowe ) ……………………………………….. 5.2 zakres:...............................................................…, który wykona firma (podać nazwę i adres podwykonawcy oraz dane kontaktowe ) ………………………………………..
*) niepotrzebne skreślić
Uwaga w przypadku braku skreślenia Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.
Oświadczam, że cena podana została obliczona na podstawie załącznika nr 3 do SWZ formularza cenowego, dla którego składam ofertę oraz Sekcją XVII SWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Oświadczam, że wykonam zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz we wzorze umowy.
Oświadczam, że przyjmuję warunki płatności zgodne z zapisami SWZ i warunkami określonymi we wzorze umowy.
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
Oświadczam, że zdobyłem konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty.
Oświadczam, że uważam się związany ofertą na czas wskazany w Sekcji XV SWZ.
Oświadczam, że nie zastosowałem ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Oświadczam, że wyrażam zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie**)
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
**) W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać za pomocą Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zakładce „Załączniki” (zgodnie z pkt 2 sekcja XVIII SWZ)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię ekipę do prac budowlanych i wykończeniowych - Kraszewo-Czubaki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię pracowników ogólnobudowlanych lub samodzielną ekipę do prac budowlanych i wykończeniowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI