Dostawa wraz z montażem mobilnych urządzeń dla skateparku Darłowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem mobilnych urządzeń dla skateparku Darłowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDarłowo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-26
  • ZamawiającyGmina Miasto Darłowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00114966
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mobilnych urządzeń dla skateparku Darłowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 12 48

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 314 23 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem mobilnych urządzeń dla skateparku Darłowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b91f77-e48c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001190/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wraz z montażem mobilnych urządzeń dla skateparku Darłowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.darlowo.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; ePUAP (/um_darlowo/skrytka); adres e-mail: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną – przy użyciu wskazanych wyżej środków komunikacji elektronicznej. W związku z określonym sposobem komunikacji zaznacza się, iż przekazywane w niniejszym postępowaniu dokumenty, oświadczenia, informacje, zawiadomienia, czy wnioski winny posiadać postać elektroniczną –
dokumentów elektronicznych (zgodnie z formą wskazaną w zakresie każdego z nich w SWZ) – przekazywanie ich w innej postaci (np. papierowej) nie będzie respektowane i nie będzie wywoływać żadnych skutków w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal).
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również w miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Wszystkie informacje dotyczące postępowania będą umieszczane na stronie www.darlowo.pl, w zakładce "Zamówienia publiczne".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Administrator Danych przekazuje następującą informację:
- Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Darłowie danych osobowych jest Burmistrz Miasta Darłowa z siedzibą w Darłowie przy Placu Tadeusza Kościuszki 9. Aby skontaktować się z nami, wyślij wiadomość pod e-mail: poczta@darlowo.pl lub zadzwoń pod numer tel. 94 314 22 23 do 26;
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@darlowo.pl;
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu realizacji ustawowo nałożonych zadań publicznych wykonywanych przez Urząd Miejski w Darłowie, tj. wynikających z obowiązujących przepisów prawa – z zaznaczeniem, że ilekroć pozyskiwanie i przetwarzanie danych jest wyraźnie uregulowane prawem nie zachodzi potrzeba realizacji obowiązku wynikającego z art. 14 ust 1 i 2 RODO;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO oraz na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie hostingodawca oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-2 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021 / EI.7013.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż następujących mobilnych urządzeń dla skateparku Darłowo:
Urządzenia montowane będą w miejscowości Darłowo na terenie tzw. Wyspy Łososiowej. Dojazd do miejsca montażu zapewniony drogami publicznymi oraz dojazdem wewnętrznym (nie występują przeszkody w zakresie wykonywania manewrów oraz rozładunku). Urządzenia do montażu na płycie betonowej C35/45 W9 E150 grubości 20 cm - zatarta mechanicznie, zaimpregnowana.
Nazwy wskazanych urządzeń nie mają na celu wskazania konkretnego producenta urządzeń a jedynie odnoszą się do nazw stosowanych powszechnie przez użytkowników skateparków.
URZĄDZENIE NR 1 TZW. BANK RAMP – jako element, który służy do rozpędzania się na środkowe przeszkody skateparku. Urządzenie służy do jazdy na deskorolce, bmx’ie, rolkach oraz hulajnodze.
Wymiary urządzenia:
325x244x100 (niniejsze wymiary uwzględniają docelowe miejsce montażu jakim dysponuje Zamawiający - płyta betonowa oraz odległości między urządzeniami jak również strefy najazdu)
Technologia:
-konstrukcja stalowa;
-sklejka laminowana gr. min. 18 mm;
-pozostałe wymagania wg opisu poniżej - KONSTRUKCJA URZĄDZEŃ SKATEPARKU DARŁOWO;
URZĄDZENIE NR 2 – TZW. QUARTER PIPE – jako element skateparku, który służy do rozpędzenia się na środkowe przeszkody skateparku. Urządzenie służy do jazdy na deskorolce, bmx’ie, rolkach oraz hulajnodze.
Wymiary urządzenia:
275x244x100 (niniejsze wymiary uwzględniają docelowe miejsce montażu jakim dysponuje Zamawiający - płyta betonowa oraz odległości między urządzeniami jak również strefy najazdu)
Technologia:
-konstrukcja stalowa;
-sklejka laminowana gr. min. 18 mm;
-pozostałe wymagania wg opisu poniżej - KONSTRUKCJA URZĄDZEŃ SKATEPARKU DARŁOWO;
URZĄDZENIE NR 3 – TZW. FUNBOX – jako element skateparku, środkowa przeszkoda pomiędzy urządzeniem nr 1 i 2. Urządzenie służy do jazdy na deskorolce, bmx’ie, rolkach oraz hulajnodze.
Wymiary urządzenia:
420x366x45 (niniejsze wymiary uwzględniają docelowe miejsce montażu jakim dysponuje Zamawiający - płyta betonowa oraz odległości między urządzeniami jak również strefy najazdu)
Technologia:
-konstrukcja stalowa;
-sklejka laminowana gr. min. 18 mm;
-pozostałe wymagania wg opisu poniżej - KONSTRUKCJA URZĄDZEŃ SKATEPARKU DARŁOWO;
URZĄDZENIE NR 4 – TZW. MINIRAMPA – jako element skateparku do zabawy, nauki nowych ewolucji. Urządzenie służy do jazdy na deskorolce, bmx’ie, rolkach oraz hulajnodze.
Wymiary urządzenia:
792x244x100 (niniejsze wymiary uwzględniają docelowe miejsce montażu jakim dysponuje Zamawiający - płyta betonowa oraz odległości między urządzeniami jak również strefy najazdu)
Technologia:
-konstrukcja stalowa;
-sklejka laminowana gr. min. 18 mm;
-pozostałe wymagania wg opisu poniżej - KONSTRUKCJA URZĄDZEŃ SKATEPARKU DARŁOWO;
KONSTRUKCJA URZĄDZEŃ SKATEPARKU DARŁOWO:
a) Materiał
- konstrukcja wykonana z profili stalowych ocynkowana ogniowo (stal czarna ocynkowana), grubość min. 2mm;
- panele boczne wykonane ze sklejki ciemnej obustronnie laminowanej, grubość min. 9mm;
- panele tylne sklejki ciemnej obustronnie laminowej, grubość min. 9mm;
- poręcze i inne elementy stalowe wykonane ze stali ocynkowanej;
− tzw. coping wykonany z rury stalowej ocynkowanej o średnicy w przedziale od 48 do 60,3 mm.;
− coping musi być przymocowany do podestów za pomocą stalowo-ocynkowanych wkrętów. Końcówki rur muszą być zaślepione stalowymi zaślepkami, aby zapobiec skaleczeniom !!!;
− copingiem na grindboxach może też być stalowy profil o wymiarach 50x30x2mm;
− na podestach gdzie jest zainstalowany coping, muszą być zamocowane blachy wzdłuż copingu o grubości min. 3mm i szerokości 120 mm, aby chronić górną warstwę jezdną od uszkodzeń mechanicznych;
− wszystkie kątowniki muszą mieć na zgięciu zaokrąglenia (stal walcowana na zimno), a ich końce muszą być zaokrąglone;
− poręcze do ślizgania się muszą być zamontowane na min. 6mm blachach o wymiarach 60x250mm i przykręcone do podłoża za pomocą śrub M8;
− wszystkie otwory na blachach muszą być rozwiercone i fazowane tak, aby po przykręceniu wkrętów główki nie wystawały;
- wszystkie blachy najazdowe muszą mieć szerokość w zakresie 350÷400mm, i grubość 3mm. Muszą być montowane do elementów za pomocą stalowo-ocynkowanych wkrętów i wspierać się na konstrukcji minimum 60mm;
-miejsce pod blachę musi być wyfrezowane. Muszą stykać się z podłożem, by stworzyć swobodną linię przejazdu;
− na narożach i na kantach piramid progi metalowe muszą tworzyć gładkie przejście;
− wszystkie odsłonięte krawędzie maty muszą być zabezpieczone galwanizowanymi stalowymi kątownikami o grubości 3mm i szerokości w zakresie 30÷50mm. Kątowniki muszą być przymocowane wzdłuż środkowej linii co 250mm za pomocą śrub M6. Na elementach łukowych kątowniki muszą być wywalcowane (nie dopuszcza się nacinania kątowników lub stosowania płaskowników);
− okucie górne na grindboxach na krótszym boku jest zawsze wpuszczone na równo z płytą.
W przypadku gdy grindbox jest szerszy niż 60cm, dłuższy kątownik też jest wpuszczony na równo z płytą, w innym wypadku można zamontować go na płytę. Okucie musi być wykonane z kątownika o minimalnych wymiarach 50x50mm oraz grubości ścianki co najmniej 3mm.
b) Nawierzchnia jezdna
− końcowa powierzchnia jezdna wykonana z min. 6mm warstwy maty zbudowanej na bazie papieru i żywicy o nieśliskiej powierzchni (HPL), przykręcona za pomocą stalowo-ocynkowanych wkrętów lub nitowana – kolor ciemny – czarny;
− w celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa użytkowników min. 90% otworów pod wkręty musi być przewierconych i rozwierconych pod główki wkrętów za pomocą numerycznej maszyny CNC;
− min. 90% krawędzi w macie – powierzchni jezdnej musi być fazowane przy użyciu numerycznej maszyny CNC;
− wszystkie główki wkrętów muszą być zagłębione w wierzchniej warstwie nawierzchni jezdnej na maksymalnie 1 mm (główki wkrętów nie mogą wystawać ponad powierzchnię płyty!!!);
− na łączeniach płyt, w przypadku występowania szczelin dopuszcza się ich uszczelnienie masą uszczelniająco-klejącą;
− elementy takie jak grindbox, z racji na ich specyfikę użytkowania muszą być dodatkowo zabezpieczone z każdej strony jezdnej w/w matą gr. min. 6mm;
c) Barierki ochronne
Urządzenia o wysokości powyżej 1m muszą mieć poręcze ochronne wzdłuż tyłu i boków podestu:
− barierki muszą posiadać pionowe poprzeczki, aby nie prowokowały nikogo do wspinania się;
− wysokość barierek ochronnych ponad podestem musi wynosić co najmniej 1,2m;
− rama zewnętrzna barierki wykonana ze stali galwanizowanej, z profili min. 30x30mm i rurek Ø min. 16mm o rozstawach zgodnych z obowiązującą normą PN-EN 14974:2019 z późniejszymi zmianami (Urządzenia dla użytkowników sprzętu rolkowego – wymagania bezpieczeństwa i metody badań);
− tylne i boczne barierki muszą być skręcone razem ze sobą za pomocą śrub metrycznych;
− barierki muszą być przymocowane do ramp przy pomocy wkrętu do drewna o zakończeniu sześciokątnym SW 17ø10x90.
d) Tolerancje podanych wymiarów, uzupełnienie wymóg bezpieczeństwa urządzeń oraz funkcjonalności w okresie eksploatacji urządzeń
- wszystkie wystawione krawędzie muszą być ochronione galwanizowaną stalą;
- copingi mogą wystawać nie bardziej niż 12mm ponad powierzchnię;
- otwory na płytach w linii poziomej muszą być w odstępach minimum 450mm;
- przestrzenie otworów na krawędziach arkusza płyt muszą być w odstępach minimum 250mm;
- wszystkie otwory przy krawędziach stykających się ze sobą muszą być symetryczne;
- wymiary gabarytowe urządzeń mogą różnić się o 2 %;
- urządzenia muszą być wykonane tak by, Zamawiający mógł zmieniać ich lokalizację bez utraty funkcjonalności urządzeń podczas demontażu i ponownym montażu. Elementy służące montażu na płycie projektować tak, by ich jak największa część znalazła się pod urządzeniem.
UWAGA !!!
Wszystkie urządzenia muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z obowiązującą normą (PN-EN 14974:2019, IDT) - Urządzenia dla użytkowników sprzętu rolkowego. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 73 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert oraz zasad określonych w specyfikacji warunków zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy gwarancyjnej ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 3 zamówień polegających na podobnej dostawie i montażu urządzeń skateparku o konstrukcji stalowo-drewnianej o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każde, zrealizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykazane załączonym dokumentem potwierdzającym jej wykonanie z należytą starannością, np. referencje, poświadczenia, protokoły odbioru, itp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2.2. pkt b i c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
2.7. Dokumenty, o których mowa w ust. 2.2. pkt b i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2.8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2.2. pkt b i c, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zapisy ust. 2.6. stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
d) wykaz wykonanych dostaw (co najmniej 3 zamówień polegających na podobnej dostawie i montażu urządzeń skateparku o konstrukcji stalowo-drewnianej o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każde), zrealizowanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór formularza stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
e) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.2. lit. c, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- certyfikat na urządzania oznaczony normą PN-EN 14974:2019, IDT. Certyfikat ma stanowić potwierdzenie kontroli bezpieczeństwa produktu, oraz obejmować monitorowanie produkcji przez niezależną i zatwierdzona jednostkę badawczą. Certyfikat musi być wydany przez jednostki posiadające akredytację PCA (Polskiego Centrum Akredytacji) np. certyfikat COBRABiD-BBC, TÜV itp. Nie dopuszcza się wykazania orzeczeń technicznych wydanych przez stowarzyszenia lub rzeczoznawców, gdyż nie są one jednostkami posiadającymi uprawnienia do wydawania certyfikatów potwierdzających zgodność wyrobu z normą;
- rysunki techniczne urządzeń.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- certyfikat na urządzania oznaczony normą PN-EN 14974:2019, IDT. Certyfikat ma stanowić potwierdzenie kontroli bezpieczeństwa produktu, oraz obejmować monitorowanie produkcji przez niezależną i zatwierdzona jednostkę badawczą. Certyfikat musi być wydany przez jednostki posiadające akredytację PCA (Polskiego Centrum Akredytacji) np. certyfikat COBRABiD-BBC, TÜV itp. Nie dopuszcza się wykazania orzeczeń technicznych wydanych przez stowarzyszenia lub rzeczoznawców, gdyż nie są one jednostkami posiadającymi uprawnienia do wydawania certyfikatów potwierdzających zgodność wyrobu z normą;
- rysunki techniczne urządzeń.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty - załącznik nr 2 do SWZ.
2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki określone w art. 110 ust. 2.
5. Pełnomocnictwo: (wybrać odpowiednie)
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty podpisania umowy;
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty;
c) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach:
1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego udostępnienia miejsca dostawy i montażu urządzeń skateparku;
b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części urządzeń, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w specyfikacji warunków zamówienia, a wynikających ze stwierdzonych wad lub zmiany stanu w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy
b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3) Strony przewidują zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 2 oraz w przypadku zmiany przepisów dot. obowiązujących stawek podatku VAT.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-24

2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę nowej łodzi żaglowej - Gąski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę nowej łodzi żaglowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI