IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: wysokości wynagrodzenia w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia; terminu realizacji umowy, jeżeli wystąpią czynniki niezależne od Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-08-09, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brus, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy; inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Magdalena Zarębska, z którą można kontaktować się e-mailem: iod@brusy.pl; pod numerem telefonu 52-39-69-300 lub pisemnie na adres: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie pn. „Modernizacja boiska treningowego kompleksu sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem niezbędnego sprzętu” dofinansowane w ramach Pilotażowego programu modernizacji infrastruktury sportowej – Mały Klub 2017 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach: Część I: zadanie pn. „Modernizacja boiska treningowego kompleksu sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem niezbędnego sprzętu” dofinansowane w ramach Pilotażowego programu modernizacji infrastruktury sportowej – Mały Klub 2017. 2. Zamawiający zleca Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się: 1) sprzedać oraz dostarczyć i zamontować (jeśli sposób użytkowania wymaga montażu): Część I: Lp. Rodzaj sprzętu Ilość szt. / kpl Wymagania i opis 1. Blok startowy 6 Certyfikat IAAF, konstrukcja z aluminium lub ze stali cynkowanej galwanicznie, zakres pochylenia oparć (5 poz.) i wzajemnego ich położenia (15 poz.). 2. Płotek 65 Certyfikat IAAF, minimum sześć wysokości, w tym m.in. 680, 762, 838, zatrzaskowy systemem regulacji wysokości i zatrzaskowy system regulacji siły przewrotu płotka, plastikowa listwa. 3. Pałeczki sztafetowe 10 Certyfikat IAAF, wyczynowe, śr 40 mm, wykonane z rury aluminiowej, różne kolory 4. Pachołek 20 wysokość min. 20 cm, kolor czerwony 5. Pachołek 8 wysokość nie wyższa niż 15 cm, kolor czerwony 6. Chorągiewka sędziowska 10 biała, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej. 7. Chorągiewka sędziowska 10 czerwona, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej. 8. Chorągiewka sędziowska 10 żółta, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej. 9. Chorągiewka zielona na drzewcu 4 chorągiewka zielona na drzewcu z podstawą, do zaznaczania linii zejścia na 800 m i 4 x 400 m 10. Stojak do skoku wzwyż 2 certyfikat IAAF, wyczynowy, aluminiowy, teleskopowy, zasięg od 115 cm do 265 cm, konstrukcja odporna na warunki atmosferyczne 11. Zeskok do skoku wzwyż 1 certyfikat IAAF, wymiary 5 x 3 x 0,75 m, wyczynowy, odporny na wilgoć. 12. Pokrowiec na zeskok 1 Wykonany z nieprzemakalnego winylu, klamerki stalowe do łączenia z zeskokiem. 13. Stelaż stalowy pod zeskok 1 Modułowa stalowa konstrukcja, wysokość 8-12 cm z wózkiem w zestawie 14. Poprzeczka do skoku wzwyż 5 Certyfikat IAAF, wyczynowa 15. Przymiar do skoku wzwyż 1 Pomiar do 3 m teleskopowy, aluminiowy 16. Zestaw znaczników rozbiegu 5 kpl 6 znaczników w komplecie, wbijanych, metalowych, w sześciu kontrastowych kolorach, malowane proszkowo 17. Listwa długości skoku 1 konstrukcja aluminiowa, na białym tle czarne cyfry ze skalą, po jednej stronie od 4,5 m do 8,5 m; po drugiej od 13,5 m do 17,5 m 18. Niwelator do piachu 2 trwała stalowa konstrukcja, łopatki zagarniające po obu stronach profilu, uchwyty z rękojeścią zapewniającą duży komfort pracy, regulowane prowadnice niwelatora dostosowujące produkt do szerokości zeskoczni 19. Szpilka do zaznaczania śladu 4 długość 0,7-1 m, stalowa, z przeznaczeniem do skoku w dal (2 szt.) oraz do pchnięcia kulą i rzutu oszczepem (po 1 szt.) 20. Taśma miernicza 2 stalowa, zwijana, długość 10 metrów 21. Taśma miernicza 2 stalowa, zwijana, długość 20 metrów 22. Taśma miernicza 1 stalowa, zwijana, długość 100 metrów 23. Taśma 1 taśma do wyznaczania sektora rzutów, w odcinkach o łącznej długości 400m, wraz z klamerkami do mocowania 24. Kula 2 certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 7,26 kg, średnica 128 mm, malowana lakierem proszkowym. 25. Kula 1 certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 7,26 kg, średnica 120 mm, malowana lakierem proszkowym. 26. Kula 2 certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 6 kg, średnica 125 mm, malowana lakierem proszkowym. 27. Kula 1 certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 6 kg, średnica. 115 mm, malowana lakierem proszkowym. 28. Kula 2 certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 5 kg, średnica. 120 mm, malowana lakierem proszkowym. 29. Kula 1 certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 5 kg, średnica. 110 mm, malowana lakierem proszkowym. 30. Kula 2 certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 4 kg, średnica. 110 mm malowana lakierem proszkowym. 31. Kula 1 certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 4 kg, średnica. 95 mm, malowana lakierem proszkowym. 32. Kula 2 certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 3 kg, średnica. 110 mm, malowana lakierem proszkowym. 33. Kula 1 certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa, 3 kg, średnica. 95 mm, malowana lakierem proszkowym. 34. Znacznik do zaznaczania śladu po rzucie 2kpl w każdym komplecie po 10 szt. znaczników, wbijane, stalowe, lakierowane proszkowo 35. Chorągiewka metalowa na szpilce 2 ------------------------------------------------------------------ 36. Stojak uniwersalny (do kul i oszczepów) 1 stojak uniwersalny, na którym mieszczą się kule (minimum 12 sztuk) i oszczepy (minimum 12 sztuk) malowany lakierem proszkowym, przejezdny 37. Oszczep 5 Certyfikat IAAF, waga 800 g, wyczynowy, różne sztywności. 38. Oszczep 5 Certyfikat IAAF, waga 700 g, wyczynowy różne sztywności. 39. Oszczep 5 Certyfikat IAAF, waga 600 g, wyczynowy, różne sztywności. 40. Oszczep 5 Certyfikat IAAF, waga 500 g, wyczynowy, różne sztywności. 41. Chorągiewki 4 stalowe, do oznaczenia końca sektora rzutów, czerwone z podstawą. 42. Zestaw znaczników odległości do rzutu oszczepem 1kpl wbijane, do konkurencji rzutowych, w komplecie 14 szt., wykonane ze stali malowanej proszkowo na biało, granatowe lub czarne cyfry, do rzutu oszczepem od 30 do 90m co 10m. 43. Znaczniki do zaznaczania długości rzutu kulą 1kpl wbijane, do konkurencji rzutowych, w komplecie 14 szt., wykonane ze stali malowanej proszkowo na biało, granatowe lub czarne cyfry, do pchnięcia kulą z cyframi od 10 do 22m co 2 metry. 44. Podium dla zwycięzców 1 na konstrukcji stalowej, składane 45. Pistolet startowy 1 do pistoletu należy dołączyć komplet nabojów (50 szt.) 46. Klaps startowy 1 wykonany z drewna, wyposażony w wygodne uchwyty 47. Stoper 8 stoper elektroniczny z pamięcią 10 wyników, maksymalny pomiar czasu: do 10 godzin, z dokładnością do 1/100 sekundy 48. Chronometr z drukarką 1 chronometr z drukarką pozwalający na rejestrowanie i wydruk poszczególnych czasów, w skład zestawu wchodzi m.in.: torba transportowa, chronometr, oprogramowanie, 2 rolki papieru termicznego, zasilacz sieciowy, komplet baterii, kable sygnałowe START-STOP, pistolet startowy kompatybilny z chronometrem 49. Wiatromierz elektroniczny 1 wiatromierz elektroniczny – ultradźwiękowy, na statywie, temperatura pracy: od -35oC do +70oC, 50. Skrzynki z numerami torów 1 kpl w zestawie komplet 6 skrzynek z numerami 1-6 z możliwością sygnalizacji falstartu 51. Tablica informacyjna do informowania na mecie o liczbie okrążeni 1 dwucyfrowa, z dzwonkiem do sygnalizacji ostatniego okrążenia, wolnostojąca, wykonana ze spienionego PCV, rama tablicy wykonana z kształtowników stalowych 52. Tablica prędkości wiatru 1 konstrukcja stalowa malowana proszkowo, złożona z elementów umożliwiających szybki montaż, kasety cyfrowe z tworzywa sztucznego 53. Krzesło 12 krzesło turystyczne z oparciem, składane 54. Słupek 5x5cm 12 słupek do ustawienia na liniach torów na przecięciu z linią zejścia 55. Garaż najazdowy na zeskok 1 garaż metalowy na zeskok do skoku wzwyż do samodzielnego montażu 56. Tablica informacyjna do podawania wyników 5 minimum dwurzędowa, minimum 9-cyfrowa, konstrukcja stalowa malowana proszkowo, kasety numeryczne z tworzywa sztucznego 57. Rękaw lotniskowy 4 rękaw lotniskowy na drzewcu do wskazywania kierunku wiatru, wysokość 1,2m 58. Belka do odbicia przy skoku w dal i trójskoku(W) 8 wyczynowa, każda belka powinna zawierać: listwę z plasteliną, listwę bez plasteliny (zaślepka), belkę nośną z łatwowymienialną belką odbicia, rury drenażowe i kratki odpływowe, skrobak do formowania plasteliny, plastelinę zapasową ok. 0,3kg 59. Pokrywa zabezpieczająca do ramy belki 8 pokrywa do zabezpieczenia belki do skoku w dal/trójskoku 60. Znaczniki oznaczające położenie belki 2kpl komplet zawiera 2 znaczniki odbicia w formie daszku, wykonane z blachy aluminiowej, malowane proszkowo, w białym kolorze z granatowym pasem 61. Szczotka kortowa 1 szczotka szerokości 2,0m, średni stopień twardości, aluminiowa rączka, uchwyt trapezowy 2) przeszkolić pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 3. Wszystkie urządzenia i sprzęt mają być fabrycznie nowe i posiadać wymagane certyfikaty CE oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisy umożliwiające bezpieczną pracę i obsługę. 4. Sprzęt sportowy lekkoatletyczny musi spełniać wymagania PZLA. 5. Sprzęt pomiarowy musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: 1) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, 2) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych urządzeń, 3) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, 5) właściwe oznaczenie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku, 7. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczenia i zabezpieczenia miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku oraz prowadzenia prac montażowych zgodnie z wymogami BHP i p.poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności (w tym finansowej) za szkody powstałe na terenie realizacji przedmiotu zamówienia pozostające w związku przyczynowym z pracami prowadzonymi przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2, 37415000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie pn. „Zagospodarowanie terenu stadionu w Brusach na cele sportowe w zakresie bieżni i urządzeń lekkoatletycznych z utwardzeniem terenu, boisk piłki siatkowej plażowej 2 szt., piłki nożnej na dz. 512/24, 512/25 i 512/52 w m. Brusy” dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach:Część II: zadanie pn. „Zagospodarowanie terenu stadionu w Brusach na cele sportowe w zakresie bieżni i urządzeń lekkoatletycznych z utwardzeniem terenu, boisk piłki siatkowej plażowej 2 szt., piłki nożnej na dz. 512/24, 512/25 i 512/52 w m. Brusy” dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej. 2. Zamawiający zleca Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się: 1) sprzedać oraz dostarczyć i zamontować (jeśli sposób użytkowania wymaga montażu): Część II: Lp. Rodzaj sprzętu Ilość szt. / kpl Wymagania i opis 1. Bramka piłkarska 2 bramka piłkarska o konstrukcji aluminiowej, kolor biały, przenośna, wymiary 5x2m, wyposażona w siatkę i obciążniki (3 szt.) 2. Kosiarka wrzecionowa 1 kosiarka wrzecionowa, samobieżna, minimalna szerokość cięcia 800mm, silnik benzynowy o mocy min. 6,5 KM, regulowana wysokość koszenia do 56mm, możliwość wymiany wrzeciona na inne kasety takie jak: wertykulator, aerator, skaryfikator, szczotka, które powinny być w zestawie, kosiarka wyposażona również w kosz do zbierania trawy oraz fotelik dla operatora 3. Zegar elektroniczny zewnętrzny 1 zegar elektroniczny dwustronny o min. wym. 1700x600x40 mm, sterowany sygnałem GPS, z pomiarem temperatury, wyświetlanie naprzemienne: czasu, daty i temperatury, format wyświetlania: GG:MM (bez sekundnika), zasilanie 230V, zegar należy zamontować na elewacji budynku socjalno-sportowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podłączyć i uruchomić 4. Stojak na rowery 1kpl komplet stojaków na 60 miejsc postojowych, preferowane 12 stojaków po 5 miejsc postojowych w każdym stojaku, konstrukcja stalowa, minimalne rozmiary: długość 150cm, szerokość 40cm, wysokość 25cm 2) przeszkolić pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 3. Wszystkie urządzenia i sprzęt mają być fabrycznie nowe i posiadać wymagane certyfikaty CE oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisy umożliwiające bezpieczną pracę i obsługę. 4. Sprzęt sportowy lekkoatletyczny musi spełniać wymagania PZLA. 5. Sprzęt pomiarowy musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: 1) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, 2) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych urządzeń, 3) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, 5) właściwe oznaczenie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku, 7. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczenia i zabezpieczenia miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku oraz prowadzenia prac montażowych zgodnie z wymogami BHP i p.poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności (w tym finansowej) za szkody powstałe na terenie realizacji przedmiotu zamówienia pozostające w związku przyczynowym z pracami prowadzonymi przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2, 37415000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: