DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościelisko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-02
  • Numer ogłoszenia557448-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557448-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem: DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, krajowy numer identyfikacyjny 49002828900000, ul. Strzelców Podhalańskich  4 , 34-511  Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 216 118 090, e-mail woszkzakopane.zamowienia@ron.mil.pl, faks 261 118 008.
Adres strony internetowej (URL): https://woszkzakopane.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
JEDNOSTKA WOJSKOWA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://woszkzakopane.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://woszkzakopane.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, budynek nr 1 (Sztab), pokój nr 101 (Kancelaria), lub przesłać listownie
Adres:
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
Numer referencyjny: SP-WOSZK-ZP.2612.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego zwanych dalej „produktem” dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo Kondycyjnego w Zakopanem. Szczegółowy opis, zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych produktów zostały określone w zał. nr 6 A-G do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1-7” oraz w zał. nr 5 A-G do SIWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1-7”.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. zadania:Zadanie nr 1 – Ubiory sportowe;Zadanie nr 2 – Sprzęt wspinaczkowy;Zadanie nr 3 – Sprzęt SERE;Zadanie nr 4 – Sprzęt nurkowy;Zadanie nr 5 – Sprzęt sportowy;Zadanie nr 6 – Sprzęt siłowy;Zadanie nr 7 – Ubiory sportowe - Służba Mundurowa.3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.4. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiany produkt określone są w zał. nr 6 A-G do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1-7” oraz w zał. nr 5 A-G do SIWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1-7”.5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (opisanych) przez zamawiającego.6. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie, w zał. nr 6 A-G do SIWZ pozycje, w zakresie których oferuje produkty równoważne, podając w kolumnie nr 7 nazwy i producentów tych produktów, które oferuje oraz przedstawić w zał. nr 9 do SIWZ - „Parametry proponowanych produktów równoważnych”, oddzielnie dla każdego zadania, dokładny opis (podając parametry, dane techniczne) oferowanych produktów równoważnych potwierdzający, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ – w zał. nr 5 A-G do SIWZ. Uwaga: w przypadku niewypełnienia przez wykonawcę kolumny nr 7 w zał. nr 6 A-G do SIWZ zamawiający uzna, że wykonawca oferuje produkt wskazany (opisany) przez zamawiającego określony w zał. nr 5 A-G do SIWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1-7.7. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, w nienaruszonych opakowaniach producenta. 8. Wymagana przez zamawiającego długość okresu gwarancji sprzętu: minimalny okres - 12 miesięcy. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji sprzętu, tj. 24 miesiące lub 36 miesięcy za co oferta wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert, zgodnie z punktem XIII niniejszej SIWZ;8.1. wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty dostawy sprzętu do magazynu zamawiającego;8.2. gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy i transport do serwisu;8.3. czas reakcji na zgłoszenie usterki – maksymalnie do 48 godzin od zgłoszenia usterki tj. przesłania protokołu reklamacyjnego do wykonawcy zamówienia;8.4. czas naprawy – nie dłużej niż 7 dni roboczych od czasu zgłoszenia usterki;8.5. każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu;8.6. liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany sprzętu na nowy – 3 naprawy tego samego elementu;8.7. transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji będzie się odbywał transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko.9. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego zawartych w pkt. III ppkt. 8 SIWZ dotyczących gwarancji, wykonawca będzie zobowiązany wypełnić zał. nr 7 do SIWZ –„Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu” oddzielnie dla poszczególnych zadań, na które wykonawca będzie składał ofertę.10. Oferowany produkt w zakresie wszystkich zadań ma być fabrycznie nowy, kompletny, aktualnie produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż określone w zał. nr 5 A-G do SIWZ.11. Zamawiający informuje, że dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się jednorazowo w zakresie każdego z zadań. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 12.00 do magazynu zamawiającego – WOSzK w Zakopanem.12. Termin każdej dostawy zostanie uzgodniony z zamawiającym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem.13. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy.

II.5) Główny kod CPV: 37400000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18400000-3
18800000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykonali należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu sportowego o łącznej wartości nie mniejszej niż: 20 000,00 zł (warunek należy spełnić bez względu na liczbę zadań na które wykonawca składa ofertę). Jako sprzęt sportowy zamawiający rozumie – odzież sportową, artykuły i wyposażenie sportowe.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych.2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone na podstawie zał. nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanychdostaw sprzętu sportowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw”).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Druk „Oferta”, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”.2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 6 A-G do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1-7” w zakresie zadań, których realizację Wykonawca oferuje.3. Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu w zakresie zadań, których realizację Wykonawca oferuje, wypełnione zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ.4. Zał. nr 9 do SIWZ – „Parametry proponowanych produktów równoważnych” – w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych wobec produktów wskazanych (opisanych) przez Zamawiającego.5. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - UBIORY SPORTOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurtka narciarska Męska szt. 8Kurtka narciarska Damska szt. 2Spodnie narciarskie Męskie szt. 8Spodnie narciarskie Damskie szt. 2Kurtka z tkanin wysokotechnicznych szt. 14Spodnie alpinistyczne z tkanin wysokotechnicznych szt. 14Obuwie sportowe do biegania para 16Koszulka sportowa szt. 16Spodenki sportowe szt. 16Skarpety zimowe para 12Skarpety sportowe letnie para 12Koszulka sportowa z długim rękawem szt. 15Bielizna termalna (koszulka, spodenki) kpl. 15Klapki basenowe para 12Kurtka membranowa (gore-tex) szt. 5Kurtka z tkanin wysokotechnicznych zimowe szt. 5Bluza polarowa treningowa z logo WOSzK szt. 45
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2, 18400000-3, 18800000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - SPRZĘT WSPINACZKOWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KARABINEK HMS STALOWY D STEEL SCREW LOCK szt. 20KARABINEK OWAL STALOWY SCREW LOCK szt. 30"LINA PÓŁSTATYCZNA 11 mm (Dłg.30 M)TYP. A CE EN 1891" szt. 15"LINA PÓŁSTATYCZNA 10,5 mm ( Dłg.50 M)TYP. A CE EN 1891" szt. 2"LINA PÓŁSTATYCZNA 10,5 mm ( Dłg.100 M)TYP. A CE EN 1891" szt. 1PĘTLA ZSZYWANA 60 CM szt. 12PĘTLA ZSZYWANA 80 CM szt. 12PĘTLA ZSZYWANA 120 CM szt. 12PĘTLA ZSZYWANA 150 CM szt. 12LONŻA NIEREGULOWANA DŁ. 150 CM szt. 12RĘKAWICE WSPINACZKOWE szt. 14PRZYRZĄD ZJAZDOWY ROLKA PETZL STOP szt. 10KARABINEK STALOWY MAILON TYP DELTA 8MM szt. 2AKCESORIA REWERSO szt. 20TORBA NA LINĘ szt. 15KARABINEK STALOWY OWAL WYDŁUŻONY-SKRĘCONY OCYNK 8MM szt. 40LINA DO WSPINANIA DYNAMICZNA ø 11 mm szt. 4REPSZNUR mb. 50EKSPRES WSPINACZKOWY szt. 21HAKI WSPINACZKOWE szt. 6HAKI WSPINACZKOWE szt. 4HAKI LODOWE szt. 4HAKI LODOWE szt. 4MŁOTEK SKALNY /TATERNICZY/ szt. 2ŚRUBA LODOWA szt. 12SZABLA ŚNIEŻNA szt. 2PRZYRZĄD ASEKURACYJNY FRIEND kpl. 2KOŚĆ UNIWERSALNA kpl. 2KARABINEK ASYMETRYCZNY /EXPRES/ szt. 70KLUCZ DO KOŚCI szt. 2TAŚMA DO EKSPRESÓW szt. 30NÓŻ RATOWNICZY szt. 3Detektor lawinowy szt. 7Sonda lawinowa szt. 17Łopata lawinowa szt. 8Raki alpinistyczne (do turystyki kwalifikowanej) para 6Raki śnieżne na buty para 15Raki śnieżne na buty para 15Czekan alpinistyczny szt. 8Czekan (turystyczny) szt. 15Plecak osobisty wspinaczkowy szt. 3Plecak z systemem ABS szt. 3MAGNEZJA W PŁYNIE szt. 10MAGNEZJA W KOSTCE szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - SPRZĘT SERE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kajdanki szt. 15Torba wodoszczelna 90 L szt. 5Worek wodoszczelny z membraną szt. 5Pas takt. z wyposażeniem do przenoszenia sprzętu survivalowego kpl. 5Marker elektroniczny różne kolory kpl. 5Filtr do wody szt. 5Guma mocująca z haczykami szt. 60Karabinek do sprzętu survivalowego szt. 20Krzesiwo kluczykowe szt. 20Lina nylonowa paracord-550 - khaki szpula 2Lusterko sygnalizacyjne - heliograf szt. 20Łopatka składana szt. 5Mata samopompująca o grubości min 3,8cm szt. 5Notes wodoodporny szt. 10Ostrzarka wolnoobrotowa tarczowo-taśmowa kpl. 1Okulary ochronne szt. 25Okulary ochronne - Gogle taktyczne szt. 18Płachta biwakowa-tarp-basha szt. 10Ponczo szt. 10Siekiera szt. 1Taśma uniwersalna 50mm x50m zielona/czarna/srebrna szt. 9Zestaw survivalowy szt. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - SPRZĘT NURKOWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komputer nurkowy szt. 3Manomet nurkowy szt. 3Skafander piankowy mokry 3mm szt. 10Rękawice suche para 3Pierścienie do samodzielnego montażu do rękawic suchych kpl. 3Zimowe wkłady do rękawic suchych para 3Gumka do mocowania II stopnia automatu oddechowego szt. 3Zestaw narzędzi nurkowych kpl. 3Sekator do cięcia sieci w etui i paskami do montażu do przedramienia szt. 3Ocieplacz nurkowy letni krój męski szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 - SPRZĘT SPORTOWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Piłka do siatkówki szt. 10Piłka do koszykówki szt. 10Rękawice bokserskie para 10Siatka do siatkówki szt. 2Taśmy boczne + antenki do siatkówki kpl. 2Stojaki do badmintona kpl 1Siatka do badmintona szt. 2Tyczka trenerska ratownicza 4 m szt. 2Wiosełka Łapki do pływania szt. 5Okulary pływackie szt. 10Lotka do Badmintona szt. 120Piłki tenisowe szt. 200Okulary pływackie szt. 15Okulary sportowe szt. 14Kask narciarski do sportów górskich szt. 3Kije do nart turowych para 2Kije do nart zjadowych para 2Buty narciarskie skiturowe para 2Buty narciarskie biegowe para 6Foki do nart turowych para 2Foki do nart turowych para 8Narty skiturowe z wiązaniami kpl. 2OPONA ROW.29X2.25 szt. 10OPONA ROW.27.5X2.10 szt. 10OPONA ROW 27.5X2.25 szt. 10TARCZA HAM SM-RT30-S szt. 12TARCZA HAM SM-RT30-M szt. 12TARCZA HAM SM-RT10-S szt. 12TARCZA HAM SM-RT10-M szt. 12TARCZA HAM SM-RT54-S szt. 12TARCZA HAM SM-RT54-M szt. 12DZWONEK DO ROWERU AUTHOR AWA-51 szt. 37
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 - SPRZĘT SIŁOWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maszyna ze stosem dwufunkcyjna na czworogłowe i dwugłowe uda szt. 1Maszyna ze stosem dwufunkcyjna na przywodziciele i odwodziciele uda szt. 1Maszyna ze stosem dwufunkcyjna Klatka piersiowa i czworogłowy uda szt. 1Maszyna półwolna szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 - UBIORY SPORTOWE - SŁUŻBA MUNDUROWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurtka narciarska męska szt. 3Spodnie narciarskie zajzdowe męskie szt. 3Obuwie sportowe/ treningowe para 5Koszulka polo /sportowa szt. 6Spodenki sportowe szt. 6Dres sportowy kpl. 5Obuwie sportowe zimowe para 3Czapka z daszkiem szt. 3Czapka zimowa/ocieplona szt. 3Rekawice sportowe ocieplone para 3Okulary przeciwsłoneczne kpl. 1Klapki basenowe para 4Czepek ratownika szt. 2Kąpielówki ratownika szt. 2Okulary pływackie szt. 2Koszulka ratownika wodnego szt. 4Spodenki ratownika szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2, 18400000-3, 18800000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę ściankę wspinaczkową w dn. 25.08.2024 na ok. 4 h- Zakopane
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę ściankę wspinaczkową w dn. 25.08.2024 na ok. 4 h. Miejsce imprezy: Polana pod Nosalem. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI