DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA SPORTOWEGO ORAZ SPRZĘTU I AKCESORIÓW SPORTOWYCH - SPRAWA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA SPORTOWEGO ORAZ SPRZĘTU I AKCESORIÓW SPORTOWYCH - SPRAWA NR 91/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-30
  • Numer ogłoszenia604160-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604160-N-2020 z dnia 2020-10-30 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA SPORTOWEGO ORAZ SPRZĘTU I AKCESORIÓW SPORTOWYCH - SPRAWA NR 91/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń.
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3 , 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.13wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.13wog.wp.mil.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - w zamkniętej kopercie oznaczonej: OFERTA PRZETARGOWA: „DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA SPORTOWEGO ORAZ SPRZĘTU I AKCESORIÓW SPORTOWYCH” – sprawa nr 91/2020 – nie otwierać do dnia 10.11.2020- r. do godziny 09.00”
Adres:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA SPORTOWEGO ORAZ SPRZĘTU I AKCESORIÓW SPORTOWYCH - SPRAWA NR 91/2020
Numer referencyjny: 91/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
3
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa odzieży i obuwia sportowego oraz sprzętu i akcesoriów sportowych do 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 1, 3 do SIWZ w ilościach i rodzaju określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ według zadań następująco:ZADANIE NR 1: Dostawa obuwia sportowego;ZADANIE NR 2: Dostawa odzieży sportowej;ZADANIE NR 3: Dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.3. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane (w przypadku sprzętu fabrycznie nowe) i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią OWU.5. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 6. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji .7. Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancję na cały asortyment obejmujący przedmiot zamówienia..8. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta – dotyczy:- Zadania nr 1poz. nr:1,2,4-36 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;- Zadania nr 2 poz. nr: 1-33, 38-51, , 57-61 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;- Zadania nr 3 poz.: 3,5-25, 28,30-32, 35,37,38,41,46-48,52-55 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego w zakresie wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia, rozmiaru. Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Załączniku nr 1 do SIWZZamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać co najmniej parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 Załącznika nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta.Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt.Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ.10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”.

II.5) Główny kod CPV: 37411111-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18412100-1
39298700-4
36400000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
21

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy /z zastrzeżeniem Rozdziału III ust. 1 pkt 2 SIWZ/.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba zadań: 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa lub trzy zadania.Ograniczenie liczby części zamówienia jakie Zamawiający udzieli jednemu Wykonawcy w myśl art. 36aa ust. 4 Ustawy nie ma zastosowania.3. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w danym zadaniu.5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP.W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – Załącznik nr 4 do SIWZ - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ.5. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.);2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.);3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.);4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.);5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.);6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.);7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: ►Formularz ofertowy; ►Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie).► Dokumenty dotyczące zaoferowania produktów równoważnych - zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 9 SIWZ (o ile dotyczy);►Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. ►Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy: oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert. Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 3.200,00 zł2. Wykonawca, który składa ofertę na dwa lub trzy zadania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań.3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 1 100,00 zł Zadanie nr 2: 900,00 zł Zadanie nr 3: 1 200,00 zł4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy.Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy.6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299 j.t.).7. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 6 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 6 pkt 2-5 SIWZ, należy:zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00).lubdołączyć oryginał dokumentu do oferty.10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium.11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU).14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.17. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ stanowiący projekt ogólnych warunków umowy.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (art. 147 Ustawy). 2. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 Ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości. 4. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w dokumentach, o których mowa w Rozdziale XV ust. 3 pkt. 2-5 SIWZ Wykonawca winien uzyskać akceptację Zamawiającego co do poprawności jego wniesienia (np. przesłanie projektu dokumentu wskazanego w pkt. 1–4 pod numer faksu 261 48 32 22 lub e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl, lub poprzez platformę zakupową z dopiskiem Komisja przetargowa oraz wskazaniem numeru sprawy, w której zabezpieczenie zostanie ustanowione). 5. Z treści zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej winno wynikać – bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy tytułem niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy przez Wykonawcę. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 88 1010 1078 0105 5913 9120 1000 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść na okres co najmniej od dnia obowiązywania umowy do 30 dnia po dacie zakończenia jej realizacji. 9. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego przez Wykonawcę, w wysokości, o której mowa w ust. 1, nastąpi na zasadach określonych w art. 148 ust. 5 i art. 151 ust. 1, 2 i 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia (art. 151a Ustawy).

Informacje dodatkowe:
Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 1, pom. 202, poziom kondygnacyjny „2” - w dniu 10.11.2020 r. o godz. 09.00
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:1) dopuszcza się możliwość zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia.2) zmiany przedmiotu zamówienia danego producenta na wyrób innego producenta w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie może być dostarczony z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, z zastrzeżeniem, iż nowy przedmiot zamówienia będzie charakteryzował się nie gorszymi parametrami niż wymagane przez Zamawiającego przy zachowaniu ceny wskazanej w umowie.Zmiany jak powyżej (z wyłączeniem pkt. 1) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.Zmiana, o której mowa w pkt. 1 nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego zgłoszenia przez stronę Zamawiającego na co najmniej dwa dni przed wymaganym terminem realizacji dostaw.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-10, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 1010 z późn.zm.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. ;Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otwarta przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. ;Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa obuwia sportowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 OBUWIE SPORTOWE DO BIEGANIA Gore-tex Adidas lub Salamonlub produkt równoważny 37411110-6 para 4 ;2 OBUWIE DO BIEGANIA NA ORIENTACJĘ INOV lub produkt równoważny 37411110-6 para 6 ;3 OBUWIE SPORTOWE DO BIEGANIA 37411110-6 para 25 ;4 OBUWIE SPORTOWE DO TENISA STOŁOWEGO Gel-Blade™ 7 marki ASICS lub produkt równoważny. 37411110-6 para 8 ;5 OBUWIE SPORTOWE DO BIEGANIASalewa Ultra Flex Mid GTX lub produkt równoważny. 37411110-6 para 4 ;6 OBUWIE SPORTOWE DO BIEGANIA Nike AIR ZOOM STRUCTURE lub produkt równoważny 37411110-6 para 4 ;7 OBUWIE DO SIATKÓWKI ASICS Volley Elite FF MT lub produkt równoważny 37411110-6 para 6 ;8 OBUWIE SPORTOWE DO BIEGANIA ASICS Gel Kayano 26 lub produkt równoważny 37411110-6 para 10 ;9 OBUWIE DO BIEGANIA NA ORIENTACJĘ INOV 8 MUDCLAW 300 lub produkt równoważny 37411110-6 para 3 ;10 OBUWIE DO BIEGANIA NA ORIENTACJĘ INOV-8 OROC ULTRA 290 lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;11 OBUWIE DO BIEGANIA NA ORIENTACJĘ INOV-8 ROCLITE 290 lub produkt równoważny 37411110-6 para 2 ;12 OBUWIE DO SIATKÓWKI ASICS GEL BEYOND 5 lub produkt równoważny 37411110-6 para 19 ;13 OBUWIE DO BIEGANIA Adidas Ultraboost 20 lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;14 OBUWIE DO BIEGANIA ASICS GEL- PULSE 11 M lub produkt równoważny 37411110-6 para 17 ;15 OBUWIE DO BIEGANIA Asics Gel-Kayano 26 K lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;16 OBUWIE DO BIEGANIA Nike Air Zoom Pegasus 36 K lub produkt równoważny. 37411110-6 para 3 ;17 OBUWIE DO BIEGANIA Nike Zoom Fly 3 M lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;18 OBUWIE DO BIEGANIA Nike Air Zoom Pegasus 36 M lub produkt równoważny 37411110-6 para 3 ;19 OBUWIE DO BIEGANIA Asics Gel-Kayano 26 M lub produkt równoważny 37411110-6 para 3 ;20 OBUWIE DO KOSZYKÓWKI ADIDAS PRO BOUNCE MADNESS LOW 2019 lub produkt równoważny 37411110-6 para 4 ;21 OBUWIE SPORTOWE DO TENISA Nike Air Zoom Vapor X Clay lub produkt równoważny 37411110-6 para 7 ;22 OBUWIE SPORTOWE DO TENISA lotto viper ultra IV clay g Lotto Viper Ultra IV Clay Women lub produkt równoważny. 37411110-6 para 2 ;23 OBUWIE SPORTOWE DO BIEGANIA ASICS GEL-PULSE™ 11 GTX z kolekcji GORE-TEX™, lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;24 OBUWIE SPORTOWE ADIDAS TERREX CLIMACOOL DAROGA WATER SHOES lub produkt równoważny 37411110-6 para 3 ;25 OBUWIE SPORTOWE Adidas TERREX SWIFT SOLO lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;26 OBUWIE SPORTOWE Salewa Wildfire Gtx GORE-TEX lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;27 OBUWIE HALOWE UNDER ARMOUR TRIBASE REIGN lub produkt równoważny 37411110-6 para 2 ;28 OBUWIE HALOWE DO TENISA STOŁOWEGO Butterfly Lezoline GIGU lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;29 OBUWIE HALOWE ASICS GEL-BLADE 6 lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;30 BUTY TURYSTYCZNE LETNIE Salomon OUT GTX/PRO lub produkt równoważny 37411110-6 para 3 ;31 BUTY TURYSTYCZNE ZIMOWE SALOMON X ULTRA 3 LTR GTX lub produkt równoważny 37411110-6 para 3 ;32 KLAPKI BASENOWE SPEEDO SS15 ATAMI II MAX AM lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;33 KLAPKI BASENOWE Speedo Slides One Piece (black) lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;34 OBUWIE DO BIEGANIA ASICS Gel Fuji Trabuco lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;35 OBUWIE SPORTOWE Adidas Terrex Swift R2 GORE-TEX Hiking Shoes lub produkt równoważny 37411110-6 para 1 ;36 OBUWIE DO KOSZYKÓWKI ADIDAS PRO BOUNCE MADNESS LOW 2019 lub produkt równoważny 37411110-6 para 6 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37411110-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa odzieży sportowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 DRES REPREZENTACYJNY Macron Navarra lub produkt równoważny 18412100-1 kpl. 15 ;2 DRES TRENINGOWY Bluza Nike Windrunner Jacket, Spodnie Nike Phenom Elite Woven Pant lub produkt równoważny 18412100-1 kpl. 12 ;3 KOMPLET DO KOSZYKÓWKI koszulka Macron Arsenic i spodenki Macron Sulfur lub produkt równoważny 18412100-1 kpl. 12 ;4 BLUZA DO BIEGANIA Nike Sphere Hoodie lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 8 ;5 BLUZA DO BIEGANIA Adidas Supernova 1/4 Zip Tee lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;6 BLUZA DO BIEGANIA Nike Element Full-Zip Running Hoodie lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 2 ;7 BLUZA DO BIEGANIA Nike Therma Sphere Element Top Half-Zip lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 2 ;8 LEGGINSY DŁUGIE Adidas Supernova Long Tights lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;9 LEGGINSY DŁUGIE Nike Shield Tech Tight M lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 8 ;10 LEGGINSY DŁUGIE Nike Epic Lux Tight Flash lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;11 KOSZULKA SPORTOWA ASICS ICON SS TOP lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;12 KOSZULKA SPORTOWA REEBOK COMBAT BOXING lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;13 KOSZULKA SPORTOWA SALOMON AGILE LS TEE M lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;14 KOSZULKA SPORTOWA BUTTERFLY TORI lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;15 KOSZULKA SPORTOWA Lacoste Novak Djokovic Melbourne Polo lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;16 SPODENKI SPORTOWE ASICS ICON SHORT lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;17 SPODENKI SPORTOWE REEBOK COMBAT X INFIGHTSTYLE lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;18 SPODENKI SPORTOWE SALOMON WAYFARER SHORT M lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;19 SPODENKI SPORTOWE BUTTERLFY TOKA lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;20 SPODENKI SPORTOWE Lacoste Novak Djokovic Melbourne Shorts lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;21 SPODENKI KĄPIELOWE Speedo Essential Endurance+ Jammer lub product równoważny 18412100-1 szt. 1 ;22 SPODENKI KĄPIELOWE ARENA M BYOR EVO SHORT lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;23 KOSZULKA TRENINGOWA – ZNACZNIK Z NUMEREM Vinex TBN-SF lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 60 ;24 SKARPETY SPORTOWE ADIDAS CUSHIONED CREW SOCKS lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 60 ;25 SKARPETY SPORTOWE ADIDAS CUSHIONED ANKLE SOCKS lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 30 ;26 SKARPETY SPORTOWE Nike Everyday Cushioned lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 20 ;27 SKARPETY SPORTOWE BUTTERFLY SNEAKER KADO lub produkt równoważny. 18412100-1 szt. 4 ;28 DRES REPREZENTACYJNY NIKE lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 10 ;29 DRES REPREZENTACYJNY butterfly MITO lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 2 ;30 KOSZULKA SPORTOWA DO KOSZYKÓWKI JOMA lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 12 ;31 SPODENKI SPORTOWE DO KOSZYKÓWKI JOMA lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 12 ;32 KOSZULKA SPORTOWA DO TENISA STOŁOWEGO butterfly lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 2 ;33 SPODENKI SPORTOWE DO TENISA STOŁOWEGO butterfly lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 2 ;34 SKARPETY SPORTOWE 18412100-1 szt. 45 ;35 SKARPETY SPORTOWE 18412100-1 szt. 6 ;36 SPODENKI SPORTOWE 18412100-1 szt. 10 ;37 KOSZULKA SPORTOWA 18412100-1 szt. 10 ;38 KURTKA WODOODPORNA Jack Wolfskin Kutka Jasper Flex Men Peak Red lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;39 KURTKA ZIMOWA Fischer Hans Knauss 2020 Black lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;40 KURTKA LETNIA Jack Wolfskin Kurtka softshell NORTHERN POINT lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;41 KOSZULKA SPORTOWA adidas Condivo 18 lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 2 ;42 KURTKA NARCIARSKA head epic m lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;43 KOSZULKA SPORTOWA DO TENISA ZIEMNEGO ADIDAS CLUB POLO lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 4 ;44 KOSZULKA SPORTOWA DO TENISA ZIEMNEGO Adidas lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 2 ;45 SPODENKI SPORTOWA DO TENISA ZIEMNEGO NIKE COURT DRY SHORT 9IN lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 2 ;46 NUMER STARTOWY SportsBibs lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 25 ;47 SKARPETKI SPORTOWE salomon Włókna NanoGLIDE lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 14 ;48 BIELIZNA TERMOAKTYWNA ZIMOWA Brubeck lub produkt równoważny 18412100-1 kpl. 1 ;49 KOSZULKA DO BIEGANIA Salomon S-Lab NSO Tee lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 6 ;50 SPODENKI SPORTOWE adidas 19 lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 1 ;51 BLUZA DO BIEGANIA salomon. AdvancedSkin Warm.Technologia AdvancedSkin lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 6 ;52 BIELIZNA TERMICZNA 18412100-1 kpl. 2 ;53 CZAPKA LETNIA 18412100-1 szt. 2 ;54 CZAPKA ZIMOWA 18412100-1 szt. 2 ;55 KOSZULKA SPORTOWA 18412100-1 szt. 12 ;56 SPODENKI SPORTOWE 18412100-1 szt. 2 ;57 STRÓJ SIATKARSKI Asics Olympic lub produkt rówanoważny 18412100-1 kpl. 10 ;58 KOSZULKA DO KOSZYKÓWKI MOVE SPALDING lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 10 ;59 SPODENKI DO KOSZYKÓWKI MOVE SPALDING lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 10 ;60 BLUZA DO BIEGANIA Asics WINDBREAKER COLIN lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 5 ;61 DRES TRENINGOWY ADIDAS CONDIVO 16 lub produkt równoważny 18412100-1 szt. 13 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18412100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ATRAPA GUMOWA KARABINKA AK szt. 10 ;ATRAPA GUMOWA ŁOPATKI PIECHOTY szt. 10 ;KOMPAS DO BIEGÓW NA ORIENTACJĘ SILVA NOR 360 lub produkt równoważny szt. 6 ;SIATKA NA OBRĘCZ KOSZA szt. 24 ;RĘKAWICE BOKSERSKIE SPARRINGOWE Rival RS11V czerwone lub produkt równoważny para 1 ;RĘKAWICE BOKSERSKIE SPARRINGOWE Hayabusa Ikusa Charged lub produkt równoważny para 1 ;RĘKAWICE BOKSERSKIE TRENINGOWE MASTERS RBT-14oz V-BOXE lub produkt równoważny para 5 ;RĘKAWICE BOKSERSKIE TRENINGOWE MASTERS - RPU-2A 14 oz. lub produkt równoważny para 10 ;PIŁKA DO FUTSALU SELECT FUTSAL MIMAS IMS lub produkt równoważny szt. 5 ;PIŁKA KOSZYKOWA MOLTEN GF7X lub produkt równoważny szt. 4 ;PIŁKA KOSZYKOWA MOLTEN BGR7-OI lub produkt równoważny szt. 8 ;WOREK TORBA NA PIŁKI szt. 3 ;SZCZOTKA DO KORTU TENISOWEGO Garrox Broom Long 4.M200 lub produkt równoważny szt. 1 ;SZCZOTKA DO KORTU TENISOWEGO Garrox Avo Premium z drewnianym trzonkiem lub produkt równoważny szt. 2 ;PIŁKA DO TENISA ZIEMNEGO HEAD Tour XT lub produkt równoważny op. 46 ;NACIĄG DO TENISA ZIEMNEGO Babolat RPM Blast Rough – black lub produkt równoważny szt. 1 ;NACIĄG DO TENISA ZIEMNEGO MSV Focus Hex lub produkt równoważny szt. 3 ;LOTKA DO BADMINTONA YONEX MAVIS 2000 lub produkt równoważny op. 17 ;SKAKANKA THORN+fit Speed Rope TURBO 2.0 lub produkt równoważny szt. 2 ;SKAKANKA THORN+fit Speed Rope 2.0 lub produkt równoważny szt. 8 ;OKŁADZINA DO TENISA STOŁOWEGO Butterfly Tenergy 05 lub produkt równoważny szt. 10 ;OKŁADZINA DO TENISA STOŁOWEGO Butterfly Dignics 05 lub produkt równoważny szt. 10 ;RAKIETKA DO TENISA STOŁOWEGO BUTTERFLY TIMO BOLL 700 lub produkt równoważny szt. 4 ;PIŁECZKA DO TENISA STOŁOWEGO TIBHAR *** STT NG ABS lub produkt równoważny op. 24 ;PŁOTEK OKALAJĄCY POLE GRY DO TENISA STOŁOWEGO TIBHAR 2,00m lub produkt równoważny szt. 3 ;PUCHARY szt. 27 ;MEDAL ZE WSTĄŻKĄ szt. 99 ;PIŁKA LEKARSKA 8 kg HMS Wlb 8 Kg Wall Ball Piłka Do Ćwiczeń 130 Wall Ball WLB8 HMS lub produkt równoważny szt. 6 ;MEDALE szt. 33 ;OWIJKA ZEWNĘTRZNA DO TENISA ZIEMNEGO Babolat Pro Tacky lub produkt równoważny op. 5 ;PLECAK SPORTOWY PLECAK BALTORO 75 lub produkt równoważny szt. 1 ;PULSOMETR Z GPS Polar Vantage V lub produkt równoważny szt. 1 ;PUCHAR szt. 1 ;STATUETKI szt. 3 ;PULSOMETR Z GPS Garmin fēnix® 5X Plus lub produkt równoważny szt. 2 ;KOŁO POMIAROWE szt. 1 ;RAKIETY DO BADMINTONA YONEX lub produkt równoważny szt. 5 ;RAKIETY DO BADMINTONA YONEX lub produkt równoważny szt. 5 ;PIŁECZKI DO TENISA STOŁOWEGO op. 3 ;SIATKA DO BADMINTONA szt. 1 ;SIATKA DO BRAMEK DO PIŁKI RĘCZNEJ NETEX lub produkt równoważny kpl. 1 ;SKRZYNIA GIMNASTYCZNA 5-CZĘŚCIOWA kpl. 2 ;ŁAWECZKA GIMNASTYCZNA szt. 10 ;GRUBA MATA PUZZLE FITNESS POD SPRZĘT SIŁOWNI kpl. 70 ;SIATKA OCHRONNA szt. 2 ;PIŁKA DO KOSZYKÓWKI Spalding TF-1000 Legacy lub produkt równoważny szt. 4 ;PIŁKA FUTSALOWA Select Futsal Super Fifa 2018 lub produkt równoważny szt. 3 ;MATERAC GIMNASTYCZNY LEGRANT lub produkt równoważny szt. 20 ;PIŁKA LEKARSKA 3kg szt. 10 ;PIŁKA LEKARSKA 4kg szt. 10 ;PIŁKA LEKARSKA 5kg szt. 10 ;PIŁKA DO SIATKÓWKI MIKASA V200W lub produkt równoważny szt. 9 ;NAKOLANNIKI SIATKARSKIE ASICS BASIC lub produkt równoważny kpl. 20 ;LOTKA DO BADMINTONA Yonex Aeroclub tr - 12 lub produkt równoważny op. 4 ;PIŁECZKI DO TENISA STOŁOWEGO Tibhar ITTF 40+ SL lub produkt równoważny op. 8 ;OBCIĄŻENIA DO SZTANGI OLIMPIJSKIEJ kpl. 1 ;MEDALE szt. 24 ;PUCHARY szt. 6 ;STATUETKI szt. 3 ;POMPKA DO PIŁEK ELEKTRYCZNA szt. 1 ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39298700-4, 36400000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI