„Budowa 5 obiektów sportowo – rekreacyjnych – Otwarte Strefy Aktywności na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa 5 obiektów sportowo – rekreacyjnych – Otwarte Strefy Aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobrzyniewo Duże
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dobrzyniewo Duże
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-08
  • Numer ogłoszenia584316-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 584316-N-2019 z dnia 2019-08-08 r.

Gmina Dobrzyniewo Duże: „Budowa 5 obiektów sportowo – rekreacyjnych – Otwarte Strefy Aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka  25 , 16-002  Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, , e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, , faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (URL): www.dobrzyniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi_2018/2019/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi_2018/2019/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi_2018/2019/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa 5 obiektów sportowo – rekreacyjnych – Otwarte Strefy Aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”
Numer referencyjny: Rir.271.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pięciu ogólnodostępnych, bezpłatnych stref sportowo-rekreacyjnych, obejmujących siłownie plenerowe wraz ze strefą relaksu, które zostaną zlokalizowane w pięciu miejscowościach na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże współfinansowanego z Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA). 2. Zamówienie jest podzielone na pięć części: 1) I część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Obrubniki w wariancie podstawowym, na działce nr 44/3, będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana bezpośrednio przy Szkole Podstawowej w Obrubnikach; 2) II część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej strefy Aktywności w miejscowości Jaworówka w wariancie podstawowym, na działce nr 87/4 i 85/4 będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana bezpośrednio w sąsiedztwie świetlicy wiejskiej, przy której funkcjonuje plac zabaw dla dzieci oraz teren przeznaczony na boisko; 3) III część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Chraboły w wariancie podstawowym, na działce nr 323, będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana bezpośrednio przy w sąsiedztwie świetlicy wiejskiej, przy której funkcjonuje plac zabaw dla dzieci oraz teren przeznaczony na boisko; 4) IV część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kopisk w wariancie podstawowym, na działce nr 48/2, będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana w niedalekim sąsiedztwie budynków mieszkalnych; 5) V część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kulikówka w wariancie podstawowym, na działce nr 789/2, będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana w niedalekim sąsiedztwie budynków mieszkalnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 8 – Projekty zagospodarowania terenu pod siłownie zewnętrzne dotyczące pięciu różnych obiektów OSA. 4. Wyposażenie siłowni plenerowych winno być zainstalowane na stałe, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone na teren siłowni powinny być zgodne z Polskimi Normami, w szczególności normą PN-EN 16630:2015-06 lub równoważnej. 6. Dostarczone urządzenia w ramach każdej z części muszą po ich zamontowaniu, wbudowaniu być gotowe do użytkowania. 7. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum dwa razy w roku, po i przed sezonem zimowym dokona serwisu, przeglądu przedmiotu umowy, usunięcia powstałych wad i usterek wynikających z innych przyczyn niż uszkodzenia mechaniczne, złe użytkowanie, akty wandalizmu itp. 8. W przypadku, gdy w Opisie Przedmiotu Zamówienia, dotyczącym parametrów technicznych zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 9. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 10. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 letniej gwarancji na zrealizowaną dostawę wraz z montażem. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. 12. Zamawiający zaleca, przez przystąpieniem do udziału w postępowaniu przeprowadzenie wizji terenowej.

II.5) Główny kod CPV: 37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9
45212140-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę w ramach danej części zamówienia: a) doświadczenie Wykonawcy - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z montażem wyposażenia placu zabaw lub siłowni zewnętrznej o wartości co najmniej 15.000 tysięcy brutto każda. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. ZASTRZEŻENIE: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt 1 ppkt 3 lit. a) SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem dwóch dostaw wraz z montażem wyposażenia placu zabaw i/lub siłowni zewnętrznej wymaganej w pkt 1 ppkt 3) SIWZ (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VI – IX SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca składa:  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). Wykonawca winien wskazać w Oświadczeniu wstępnym – na lub zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, adres strony internetowej ogólnodostępnej i bezpłatnej, z której Zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać powyższy dokument).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (na lub według załącznika nr 5 do SIWZ); 2) dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1 w ramach danej części zamówienia. Zapisy pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w ramach danej części zamówienia, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postepowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100); Część II: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100); Część III: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100); Część IV: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100); Część V: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym nr 26 8060 0004 2600 1010 2000 0040, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – „Budowa 5 obiektów sportowo – rekreacyjnych – Otwarte Strefy Aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże współfinansowane z Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym” – część … zamówienia. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Gminy, ul. Białostocka 25, pok. 5 (oryginał) lub w oryginale do oferty (luzem) a kopią złożonego dokumentu zaleca się załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), w przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 1 lit. b-e winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, b) wskazanie beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: • Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub • Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, g) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe, h) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, 2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania określonych czynności w ramach przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu umowy będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Obrubniki w wariancie podstawowym, na działce nr 44/3, będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana bezpośrednio przy Szkole Podstawowej w Obrubnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis funkcjonalności dotyczący każdej z pięciu powyższych Otwartych Stref Aktywności obejmuje następujące elementy: 1) Siłownię plenerową składającą się z następujących urządzeń do ćwiczeń: a) urządzenia wielofunkcyjne, takie jak: a. BIEGACZ: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie i stawy nóg, rozciąga je, aktywuje stawy biodrowe, poprawia koordynację ruchową. b. SURFER: • kategoria urządzenia: budowa mięśni, poprawa koordynacji ruchowej; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. c. TWISTER: • kategoria urządzenia: poprawa koordynacji ruchowej, rozciąganie; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. b) ORBITREK: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: aktywuje i wzmacnia stawy (biodrowe, barkowe), rozciąga mięśnie rąk i nóg, poprawia koordynację ruchową. c) WIOŚLARZ : • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie, nóg, ramion i górnej partii pleców. d) URZĄDZENIE DO WYCISKANIA W POZYCJI SIEDZĄCEJ: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie klatki piersiowej, barków i ramion. e) WYCIĄG GÓRNY: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie barków, ramion i górnych partii pleców. f) PRASA NOŻNA / MOTYL (2 stanowiska): PRASA NOŻNA • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie nóg. MOTYL • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie górnej partii pleców, mięsnie barków, ramion i klatki piersiowej. 2) Strefę relaksu składającą się z następujących elementów: a) 4 ławki montowane na stałe do podłoża (dwie ławki sportowe bez oparcia, dwie ławki z oparciem); b) 1 kosz parkowy ażurowy; c) podwójny stół betonowy (dwa stanowiska) do gier edukacyjnych, takich jak: szachy/chińczyk, montowane na stałe do podłoża wraz z ławeczkami po obu stronach stołu. 4. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, iż przy każdej strefie postawiona zostanie tablica informacyjna wraz z regulaminem użytkowania, spełniająca wymogi Programu (po uprzednim uzgodnieniu szczegółów, w jakich miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia). 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone na teren siłowni powinny być zgodne z Polskimi Normami, w szczególności z PN-EN 16630:2015-06 lub równoważnych. 6. Wszystkie urządzenia winny być zamontowane na stałe do podłoża na nawierzchni trawiastej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyrównania terenu i zasiania trawy, jak również wkomponowania w otoczenie istniejącej zieleni oraz nasadzeń zapewniając ład i podniesienie estetyki przestrzeni publicznej. 7. Wyposażenie siłowni plenerowych winno być zainstalowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. 8. Dostarczone urządzenia w ramach każdej z części muszą po ich zamontowaniu, wbudowaniu być gotowe do użytkowania. 9. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum dwa razy w roku, po i przed sezonem zimowym dokona serwisu, przeglądu przedmiotu umowy, usunięcia powstałych wad i usterek wynikających z innych przyczyn niż uszkodzenia mechaniczne, złe użytkowanie, akty wandalizmu itp. 10. Zamawiający informuje, iż wszelkie wizualizacje urządzeń w ramach pięciu części zamówienia są tylko ilustracjami poglądowymi, które ukazują schemat i zasadę działania urządzenia. Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji zgodnych z elementami, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej lub równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 37535200-9, 45212140-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej strefy Aktywności w miejscowości Jaworówka w wariancie podstawowym, na działce nr 87/4 i 85/4 będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana bezpośrednio w sąsiedztwie świetlicy wiejskiej, przy której funkcjonuje plac zabaw dla dzieci oraz teren przeznaczony na boisko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis funkcjonalności dotyczący każdej z pięciu powyższych Otwartych Stref Aktywności obejmuje następujące elementy: 1) Siłownię plenerową składającą się z następujących urządzeń do ćwiczeń: a) urządzenia wielofunkcyjne, takie jak: a. BIEGACZ: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie i stawy nóg, rozciąga je, aktywuje stawy biodrowe, poprawia koordynację ruchową. b. SURFER: • kategoria urządzenia: budowa mięśni, poprawa koordynacji ruchowej; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. c. TWISTER: • kategoria urządzenia: poprawa koordynacji ruchowej, rozciąganie; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. b) ORBITREK: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: aktywuje i wzmacnia stawy (biodrowe, barkowe), rozciąga mięśnie rąk i nóg, poprawia koordynację ruchową. c) WIOŚLARZ : • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie, nóg, ramion i górnej partii pleców. d) URZĄDZENIE DO WYCISKANIA W POZYCJI SIEDZĄCEJ: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie klatki piersiowej, barków i ramion. e) WYCIĄG GÓRNY: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie barków, ramion i górnych partii pleców. f) PRASA NOŻNA / MOTYL (2 stanowiska): PRASA NOŻNA • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie nóg. MOTYL • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie górnej partii pleców, mięsnie barków, ramion i klatki piersiowej. 2) Strefę relaksu składającą się z następujących elementów: a) 4 ławki montowane na stałe do podłoża (dwie ławki sportowe bez oparcia, dwie ławki z oparciem); b) 1 kosz parkowy ażurowy; c) podwójny stół betonowy (dwa stanowiska) do gier edukacyjnych, takich jak: szachy/chińczyk, montowane na stałe do podłoża wraz z ławeczkami po obu stronach stołu. 4. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, iż przy każdej strefie postawiona zostanie tablica informacyjna wraz z regulaminem użytkowania, spełniająca wymogi Programu (po uprzednim uzgodnieniu szczegółów, w jakich miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia). 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone na teren siłowni powinny być zgodne z Polskimi Normami, w szczególności z PN-EN 16630:2015-06 lub równoważnych. 6. Wszystkie urządzenia winny być zamontowane na stałe do podłoża na nawierzchni trawiastej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyrównania terenu i zasiania trawy, jak również wkomponowania w otoczenie istniejącej zieleni oraz nasadzeń zapewniając ład i podniesienie estetyki przestrzeni publicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 37535200-9, 45212140-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Chraboły w wariancie podstawowym, na działce nr 323, będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana bezpośrednio przy w sąsiedztwie świetlicy wiejskiej, przy której funkcjonuje plac zabaw dla dzieci oraz teren przeznaczony na boisko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis funkcjonalności dotyczący każdej z pięciu powyższych Otwartych Stref Aktywności obejmuje następujące elementy: 1) Siłownię plenerową składającą się z następujących urządzeń do ćwiczeń: a) urządzenia wielofunkcyjne, takie jak: a. BIEGACZ: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie i stawy nóg, rozciąga je, aktywuje stawy biodrowe, poprawia koordynację ruchową. b. SURFER: • kategoria urządzenia: budowa mięśni, poprawa koordynacji ruchowej; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. c. TWISTER: • kategoria urządzenia: poprawa koordynacji ruchowej, rozciąganie; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. b) ORBITREK: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: aktywuje i wzmacnia stawy (biodrowe, barkowe), rozciąga mięśnie rąk i nóg, poprawia koordynację ruchową. c) WIOŚLARZ : • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie, nóg, ramion i górnej partii pleców. d) URZĄDZENIE DO WYCISKANIA W POZYCJI SIEDZĄCEJ: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie klatki piersiowej, barków i ramion. e) WYCIĄG GÓRNY: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie barków, ramion i górnych partii pleców. f) PRASA NOŻNA / MOTYL (2 stanowiska): PRASA NOŻNA • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie nóg. MOTYL • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie górnej partii pleców, mięsnie barków, ramion i klatki piersiowej. 2) Strefę relaksu składającą się z następujących elementów: a) 4 ławki montowane na stałe do podłoża (dwie ławki sportowe bez oparcia, dwie ławki z oparciem); b) 1 kosz parkowy ażurowy; c) podwójny stół betonowy (dwa stanowiska) do gier edukacyjnych, takich jak: szachy/chińczyk, montowane na stałe do podłoża wraz z ławeczkami po obu stronach stołu. 4. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, iż przy każdej strefie postawiona zostanie tablica informacyjna wraz z regulaminem użytkowania, spełniająca wymogi Programu (po uprzednim uzgodnieniu szczegółów, w jakich miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia). 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone na teren siłowni powinny być zgodne z Polskimi Normami, w szczególności z PN-EN 16630:2015-06 lub równoważnych. 6. Wszystkie urządzenia winny być zamontowane na stałe do podłoża na nawierzchni trawiastej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyrównania terenu i zasiania trawy, jak również wkomponowania w otoczenie istniejącej zieleni oraz nasadzeń zapewniając ład i podniesienie estetyki przestrzeni publicznej. 7. Wyposażenie siłowni plenerowych winno być zainstalowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. 8. Dostarczone urządzenia w ramach każdej z części muszą po ich zamontowaniu, wbudowaniu być gotowe do użytkowania. 9. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum dwa razy w roku, po i przed sezonem zimowym dokona serwisu, przeglądu przedmiotu umowy, usunięcia powstałych wad i usterek wynikających z innych przyczyn niż uszkodzenia mechaniczne, złe użytkowanie, akty wandalizmu itp. 10. Zamawiający informuje, iż wszelkie wizualizacje urządzeń w ramach pięciu części zamówienia są tylko ilustracjami poglądowymi, które ukazują schemat i zasadę działania urządzenia. Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji zgodnych z elementami, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej lub równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 37535200-9, 45212140-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kopisk w wariancie podstawowym, na działce nr 48/2, będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana w niedalekim sąsiedztwie budynków mieszkalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis funkcjonalności dotyczący każdej z pięciu powyższych Otwartych Stref Aktywności obejmuje następujące elementy: 1) Siłownię plenerową składającą się z następujących urządzeń do ćwiczeń: a) urządzenia wielofunkcyjne, takie jak: a. BIEGACZ: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie i stawy nóg, rozciąga je, aktywuje stawy biodrowe, poprawia koordynację ruchową. b. SURFER: • kategoria urządzenia: budowa mięśni, poprawa koordynacji ruchowej; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. c. TWISTER: • kategoria urządzenia: poprawa koordynacji ruchowej, rozciąganie; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. b) ORBITREK: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: aktywuje i wzmacnia stawy (biodrowe, barkowe), rozciąga mięśnie rąk i nóg, poprawia koordynację ruchową. c) WIOŚLARZ : • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie, nóg, ramion i górnej partii pleców. d) URZĄDZENIE DO WYCISKANIA W POZYCJI SIEDZĄCEJ: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie klatki piersiowej, barków i ramion. e) WYCIĄG GÓRNY: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie barków, ramion i górnych partii pleców. f) PRASA NOŻNA / MOTYL (2 stanowiska): PRASA NOŻNA • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie nóg. MOTYL • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie górnej partii pleców, mięsnie barków, ramion i klatki piersiowej. 2) Strefę relaksu składającą się z następujących elementów: a) 4 ławki montowane na stałe do podłoża (dwie ławki sportowe bez oparcia, dwie ławki z oparciem); b) 1 kosz parkowy ażurowy; c) podwójny stół betonowy (dwa stanowiska) do gier edukacyjnych, takich jak: szachy/chińczyk, montowane na stałe do podłoża wraz z ławeczkami po obu stronach stołu. 4. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, iż przy każdej strefie postawiona zostanie tablica informacyjna wraz z regulaminem użytkowania, spełniająca wymogi Programu (po uprzednim uzgodnieniu szczegółów, w jakich miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia). 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone na teren siłowni powinny być zgodne z Polskimi Normami, w szczególności z PN-EN 16630:2015-06 lub równoważnych. 6. Wszystkie urządzenia winny być zamontowane na stałe do podłoża na nawierzchni trawiastej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyrównania terenu i zasiania trawy, jak również wkomponowania w otoczenie istniejącej zieleni oraz nasadzeń zapewniając ład i podniesienie estetyki przestrzeni publicznej. 7. Wyposażenie siłowni plenerowych winno być zainstalowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. 8. Dostarczone urządzenia w ramach każdej z części muszą po ich zamontowaniu, wbudowaniu być gotowe do użytkowania. 9. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum dwa razy w roku, po i przed sezonem zimowym dokona serwisu, przeglądu przedmiotu umowy, usunięcia powstałych wad i usterek wynikających z innych przyczyn niż uszkodzenia mechaniczne, złe użytkowanie, akty wandalizmu itp. 10. Zamawiający informuje, iż wszelkie wizualizacje urządzeń w ramach pięciu części zamówienia są tylko ilustracjami poglądowymi, które ukazują schemat i zasadę działania urządzenia. Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji zgodnych z elementami, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej lub równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 37535200-9, 45212140-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kulikówka w wariancie podstawowym, na działce nr 789/2, będącej własnością Gminy Dobrzyniewo Duże. OSA zostanie zlokalizowana w niedalekim sąsiedztwie budynków mieszkalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis funkcjonalności dotyczący każdej z pięciu powyższych Otwartych Stref Aktywności obejmuje następujące elementy: 1) Siłownię plenerową składającą się z następujących urządzeń do ćwiczeń: a) urządzenia wielofunkcyjne, takie jak: a. BIEGACZ: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie i stawy nóg, rozciąga je, aktywuje stawy biodrowe, poprawia koordynację ruchową. b. SURFER: • kategoria urządzenia: budowa mięśni, poprawa koordynacji ruchowej; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. c. TWISTER: • kategoria urządzenia: poprawa koordynacji ruchowej, rozciąganie; • funkcje urządzenia: aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięsnie brzucha, poprawia koordynację ruchową. b) ORBITREK: • kategoria urządzenia: aerobowe; • funkcje urządzenia: aktywuje i wzmacnia stawy (biodrowe, barkowe), rozciąga mięśnie rąk i nóg, poprawia koordynację ruchową. c) WIOŚLARZ : • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięśnie, nóg, ramion i górnej partii pleców. d) URZĄDZENIE DO WYCISKANIA W POZYCJI SIEDZĄCEJ: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie klatki piersiowej, barków i ramion. e) WYCIĄG GÓRNY: • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie barków, ramion i górnych partii pleców. f) PRASA NOŻNA / MOTYL (2 stanowiska): PRASA NOŻNA • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie nóg. MOTYL • kategoria urządzenia: budowa mięśni; • funkcje urządzenia: wzmacnia mięsnie górnej partii pleców, mięsnie barków, ramion i klatki piersiowej. 2) Strefę relaksu składającą się z następujących elementów: a) 4 ławki montowane na stałe do podłoża (dwie ławki sportowe bez oparcia, dwie ławki z oparciem); b) 1 kosz parkowy ażurowy; c) podwójny stół betonowy (dwa stanowiska) do gier edukacyjnych, takich jak: szachy/chińczyk, montowane na stałe do podłoża wraz z ławeczkami po obu stronach stołu. 4. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, iż przy każdej strefie postawiona zostanie tablica informacyjna wraz z regulaminem użytkowania, spełniająca wymogi Programu (po uprzednim uzgodnieniu szczegółów, w jakich miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia). 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone na teren siłowni powinny być zgodne z Polskimi Normami, w szczególności z PN-EN 16630:2015-06 lub równoważnych. 6. Wszystkie urządzenia winny być zamontowane na stałe do podłoża na nawierzchni trawiastej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyrównania terenu i zasiania trawy, jak również wkomponowania w otoczenie istniejącej zieleni oraz nasadzeń zapewniając ład i podniesienie estetyki przestrzeni publicznej. 7. Wyposażenie siłowni plenerowych winno być zainstalowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. 8. Dostarczone urządzenia w ramach każdej z części muszą po ich zamontowaniu, wbudowaniu być gotowe do użytkowania. 9. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum dwa razy w roku, po i przed sezonem zimowym dokona serwisu, przeglądu przedmiotu umowy, usunięcia powstałych wad i usterek wynikających z innych przyczyn niż uszkodzenia mechaniczne, złe użytkowanie, akty wandalizmu itp. 10. Zamawiający informuje, iż wszelkie wizualizacje urządzeń w ramach pięciu części zamówienia są tylko ilustracjami poglądowymi, które ukazują schemat i zasadę działania urządzenia. Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji zgodnych z elementami, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej lub równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 37535200-9, 45212140-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI