Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą urządzenia pod nazwą „rozdrabniacz” służącego do zmniejszania objętości odpadów komunalnych, głównie odpadów wielkogabarytowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170723318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gilwa Mała
1.5.2.) Miejscowość: Gilwa Mała
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuok@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuo.kwidzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą urządzenia pod nazwą „rozdrabniacz” służącego do zmniejszania objętości odpadów komunalnych, głównie odpadów wielkogabarytowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-975b9f39-9794-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/zuokwidzyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/zuokwidzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/zuokwidzyn) i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie ww. platformy, dotyczącej danego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Zarządu Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., z siedzibą w Gilwie Małej 8, 82-500 Kwidzyn, tel.: 55 279 5828, adres e-mail: zuok@wp.pl ;2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP (Dz. U z 2019 r., poz. 2019 ze zm.);4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit c RODO;2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PG/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia pod nazwą „rozdrabniacz” służącego do zmniejszania objętości odpadów komunalnych, głównie odpadów wielkogabarytowych.2. Wymagane parametry urządzenia 2.1. Rok produkcji - nie starszy niż 2011 r.2.2. Maksymalna ilość przepracowanych motogodzin - nie większa niż 14000 mtg. 2.3. Urządzenie nie może być prototypem, musi pochodzić z seryjnej produkcji.2.4. Moc znamionowa silnika wysokoprężnego napędzającego wał rozdrabniający – min. 11 kW/nóż.2.5. Urządzenie zabudowane na podwoziu kołowym co najmniej trzyosiowym, dopuszczone do ruchu po drogach publicznych, przystosowane do łączenia z ciągnikiem za pomocą zaczepu przelotowego 50 mm, wyposażone w układ hamulcowy z systemem ABS oraz oświetlenie drogowe.2.6. Urządzenie wyposażone w zaczep kulowy na końcu dyszla, celem przeciągania maszyny po placu za pomocą np. ładowarki.2.7. Masa całkowita urządzenia gotowego do pracy (DMC) – max. 26 Mg.2.8. Urządzenie wyposażone w silnik wysokoprężny o mocy min. 360 kW.2.9. Zbiornik paliwa min. 500 litrów.2.10. Komora rozdrabniająca:• wyposażona w co najmniej jeden wał rozdrabniający oraz co naj mniej jeden grzebień rozdrabniający,• wysokość załadunku max. 3100 mm,• szerokość załadunku min. 3000 mm,• sposób rozdrabniania materiału: wał-grzebień,• wał oraz grzebień usytuowane wzdłuż osi maszyny,• wał rozdrabniający o długość min. 3000 mm oraz średnicy min. 600 mm,• prędkość obrotowa podczas pracy: 20 obr./min. – 50 obr./min.,• sterowanie maszyny wyposażone w rewers wału,• wyposażona w nowe wymienne noże rozdrabniające,• liczba noży na wale – min. 40 sztuk,• noże zamontowane w maszynie są przystosowane do rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych.2.11. Grzebień rozdrabniający o długości min. 3000 mm., opuszczany i podnoszony hydraulicznie z liczbą elementów grzebienia min. 20 sztuk. Elementy grzebienia z możliwością ich regeneracji.2.12. Przeniesienie napędu na wał za pomocą przekładni zębatej z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym.2.13. Zestaw wskaźników zawierający co najmniej: stan paliwa, liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, liczby przepracowanych godzin dziennie, prędkość obrotową wału korbowego silnika.2.14. Maszyna wyposażona w przenośniki wyrzutowe frakcji po rozdrobnieniu – dolny i tylny. Przenośnik dolny umieszczony pod wałem rozdrabniającym o długości taśmy min. 3000 mm. i szerokości min. 1000 mm. z regulowaną bezstopniowo prędkością podajnika. Przenośnik tylny składany i rozkładany hydraulicznie o długości taśmy min. 4000 mm. i szerokości min. 1000 mm. z regulowaną bezstopniowo prędkością podajnika. 2.17. Maszyna wraz z przenośnikiem tylnym ma stanowić układ niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania.2.18. Zespół napędowy zabudowany w sposób umożliwiający swobodny dostęp do punktów serwisowych.2.19. Zamawiający wymaga żeby maszyna była po kapitalnym remoncie, po przeprowadzonym piaskowaniu i pomalowaniu w oryginalnym kolorze producenta.3. Wymagane dokumentyWykonawca wraz z urządzeniem opisanym w ust. 2 przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty i świadectwa:• świadectwo zgodności CE,• instrukcja obsługi urządzenia DTR,